joo sen mä voin sanoa että mikään ei oo ollu itselleni itseentään selvyys, ja en tosiaan pidä vieläkään mitään itsestään selvyytenä. sen takia opin arvostamaan asioita mitä on saavuttanut. ja pystyy tekemään asioita mistä pitää. se taas sitten näyttäytyy monelle ylimielisenä, vaikka se on mun luonne että tykkään puhua saavutuksista oli kyseessä sitten pelien saavutus tai joku muu saavutus. sen takia mä tykkään myös ottaa videoita peleistä ja jakaa niitä.
tosiaan iski tulehdustila (olin eilen lääketipassa ja tulin kipeäksi) ja hajos se 5090 et tuli se Ram häiriö joten tänään on ollut ihan hirveä päivä, Elara on niin kova maagi että sain näyttiksen Vraminkin vähenemään/hajoamaan aerithin avustuksella, vaikka itseähän sitä vaan voi syyttää 4000 generointia 2 viikkoon on varmaan vaan vähä liikaa.
tuossa tosiaan kongretiaa, se mikä itseäni tosiaan suututtaa kun moni mieltää videogeneroinnin samaan muottiin kun kuvagenerointia vaikka eroa niillä on ku yöllä ja päivällä, et moni vähättelee aivan liikaa omasta mielestäni.
joo meni tosiaan monelta osin tänään yli ja pahoittelut tosiaan siitä, mä tosiaan halusin luoda jotain hienoa ja nostin mun resoluution renderöinnin 1024 1024, ultrawide tasolla 2560x1080 ja 540p nostin 720p tasolla koska se on maksimi mitä 5090:lla voi generoida, tai teoreettinen maksimi. ja näyttishän ei siitä tykännyt screeni freezas ja sen jälkeen en pystynyt enää generoimaan videoita nykyisellä Workflowlla.
tässä on osa niistä pätkistä mitä tein ensimmäistä Elaran säköistöä varten. et hirveä homma noissa on, et ne videoiden generoinnit oikeasti vaatii aika paljon clippejä että niistä saa toimivia. toivottavasti tämä avaa sitä että localin puolen videoiden tekeminen ei ole tosiaan kovinkaan helppoa
Näytä liitetiedosto 19605
mitä siitä tosiaan syntyi, tämä video maksoi näyttiksen, ensin loin ultrawide kuvan ja sen jälkeen sitten loin 720p videon. eli nyt ei generoida vähään aikaa yhtään mitään.
tossa muutama ultrawide kuva mitkä tänään tosiaan generoin ennenkö se vram hajosi, et juu kovaa jälkeä saa aikaan noilla huippu työkaluilla, noissakin vähä resoluutio kärsi koska pgn kuvat on liian isoja tänne joten jouduin muuttamaan ne jgp muotoon.
Näytä liitetiedosto 19606
Näytä liitetiedosto 19607