Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua tekoälystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ferraro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No varsinkin tällaisten tekstien jälkeen vielä vähemmän mitään omia nimiä tai naamoja haluaa esille. Käytännössä vihjaat että hakkaisit lihaksillasi meidät jos ollaan eri mieltä.

eikun tarkoitan sitä että ihmisillä jotka yleensä huutelee foorumeilla niin eivät he uskalla mitään sanoa kasvotusten, ja heh ei mua kukaan pelkään mä olen kiltti ihminen mut oon törmänny moneen huutelijaan mut ei ne oo koskaan tullut sanomaan mitään kasvotusten. teko-älyn avulla tosiaan saattaisin näpäyttää sitä huutelijaa. et tekisin jonku meemi videon kyseisestä huutelijasta. se on vaan ihan säälittävää tommonen turha vittuilu

Viimeksi muokattu:
eikun tarkoitan sitä että ihmisillä jotka yleensä huutelee foorumeilla niin eivät he uskalla mitään sanoa kasvotusten, ja heh ei mua kukaan pelkään mä olen kiltti ihminen mut oon törmänny moneen huutelijaan mut ei ne oo koskaan tullut sanomaan mitään kasvotusten. teko-älyn avulla tosiaan saattaisin näpäyttää sitä huutelijaa. et tekisin jonku meemi videon kyseisestä huutelijasta.
Niin no, sama syyhän siellä on taustalla eli se, että livenä pitää ottaa huomioon muitakin asioita kuin se keskusteltava asia. Täällä voidaan (ainakin yrittää) pysyä itse aiheessa eikä kenenkään tarvitse miettiä että missä asemassa on ja mitä voi tai uskaltaa sanoa kenellekin.

Voin sanoa etten livenä lähtisi tämän kaltaiseen väittelyyn ja olen hyvin sovinnainen sekä pidän yleensä mielipiteeni itselläni. Täällä voi vapaammin kertoa mitä on mieltä. Sitä en myöskään koe vittuiluksi.

Ikinä en ole muuten tykännyt ihmisistä, jotka puhuu "kasvotusten puhumisesta" ja siihen uskaltamisesta. Yleensä se on porukkaa, joka turvautuu väkivaltaan tai sillä uhkailuun. Tai jollain muulla tavalla ihmisiä, joiden kanssa ei voi tai kannata puhua livenä. Miksi muuten jostain keskustelupalstaltakin pitäisi tulla "kasvotusten" puhumaan ellei nimenomaan kaivata fyysisempää kontaktia? Ja siihen kun lisää sen maininnan "ettei uskalla", niin se viittaa yleensä juuri siihen että turpaan tulisi ja siellä mitään puhuttaisi. Korkeintaan kysyttäisiin alussa jotain tyyliin: "niin, mitäs sinä halusitkaan sanoa" ja nyrkkiä naamaan.

eikun tarkoitan sitä että ihmisillä jotka yleensä huutelee foorumeilla niin eivät he uskalla mitään sanoa kasvotusten
Kannattaa tässä taas muistaa että niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan. En usko että ihan täällä esittelemällä asenteellasi lähestyt ihmisiä oikeassa elämässä. Sanon vielä toistamiseen: suosittelen ihan oikeasti introspektiota ja pääpainona se minkälaisella asenteella SINÄ olet liikkeellä.

Innostus ja uuden oppiminen on vain hyvä asia, mutta ylimielinen asenne ja muiden mielipiteiden vähättely huuteluna siinä rinnalla ei ole.

Enpä kyllä usko että nämä tämän päivän viestit mihinkään taaskaan vaikuttaa ja eiköhän uusi kierros aloiteta taas viimeistään ensi viikolla.

Niin no, sama syyhän siellä on taustalla eli se, että livenä pitää ottaa huomioon muitakin asioita kuin se keskusteltava asia. Täällä voidaan (ainakin yrittää) pysyä itse aiheessa eikä kenenkään tarvitse miettiä että missä asemassa on ja mitä voi tai uskaltaa sanoa kenellekin.

Voin sanoa etten livenä lähtisi tämän kaltaiseen väittelyyn ja olen hyvin sovinnainen sekä pidän yleensä mielipiteeni itselläni. Täällä voi vapaammin kertoa mitä on mieltä. Sitä en myöskään koe vittuiluksi.

Ikinä en ole muuten tykännyt ihmisistä, jotka puhuu "kasvotusten puhumisesta" ja siihen uskaltamisesta. Yleensä se on porukkaa, joka turvautuu väkivaltaan tai sillä uhkailuun. Tai jollain muulla tavalla ihmisiä, joiden kanssa ei voi tai kannata puhua livenä. Miksi muuten jostain keskustelupalstaltakin pitäisi tulla "kasvotusten" puhumaan ellei nimenomaan kaivata fyysisempää kontaktia? Ja siihen kun lisää sen maininnan "ettei uskalla", niin se viittaa yleensä juuri siihen että turpaan tulisi ja siellä mitään puhuttaisi. Korkeintaan kysyttäisiin alussa jotain tyyliin: "niin, mitäs sinä halusitkaan sanoa" ja nyrkkiä naamaan.

juu en todellakaan sitä tarkoittanut vaan yleisesti sitä, että porukka vittuilee foorumeilla ja sosiaalisessa mediassa ja sitten kun törmää niin eivät sano yhtään mitään, meikä on babyface joten en usko että kukaan mua pelkäisi vaikka hyvässä kunnossa olenkin, ja ei en ole koskaan lyönyt ketään, ehkä tule koskaan ketään lyömään, mut joo kerta osaan tekoälyllä nykyään kaikenlaista että jos mua joku tulisi nyöryttämään julkisesti niin nöyryyttäisin takaisin generatiivisen tekoälyn avulla.

Badarin kaltaista postausta, et ihan turhaa vittuilu toisekseen se on vain kuva ei video, joten videoi se edes, no Badarilla on varmaan hyvä mieli kun saa kerranki vittuilla jollekin, hänestäkin yhtä-äkkiä tullut todella ilkeä ihminen. no kai se kertoo siitä kaikki ei ole hyvin ja sitä pitää purkaa jollain tavalla, ja muutenkin turhaa vittuilua siinäkin mielessä että mähä oon sanonut että tein sen Story Bookilla

Viimeksi muokattu:
ja onneksi vittuilu tapahtuu tällä palstalla, mikä on sinänsä raukkamaista mutta hyvä niin kukaan ei tulis vittuilemaan omalla naamallaan kasvotusten, koska ei kellään foorumistilla olisi siihen pokkaa.
Kyllä minä voisin keskustella tekoälyn hyödyntämisestä myös kasvotusten, vaikka en kyllä tiedä mitä lisää se toisi keskusteluun. Yhtälailla silloinkin haastaisin sinua näyttämään jotain laadukasta, jos tulisit paikalle henkselit paukkuen niinkuin täällä teet.

Jos taas kasvotusten keskustelussa olisi tarkoitus hakea fyysistä yhteydenottoa, niin sehän kertoo vain siitä ettei argumentit puhumalla riitä.

Homman pitäisi mielestäni kuitenkin mennä niinpäin että pöytään tullaan hattu kourassa ja kun on konkrettisesti näytetty että nyt on taitava henkilö tekemässä kunnon juttuja, niin sitten saa vähän paukatellakin housun kannattimia.

pistää jo huvittamaan tää meitsin jatkuva aliarvioiminen, mutta siinähän ihmiset aliarvioi, Shamaniac vaan osoittaa mulle kokoajan sen että hänellä ei ole minkäänlaista tietoa koko aiheesta, ainakaan local:lta puolelta, yrittää vaan keksiä jotain nokkelia piikettelyjä, mutta metsään menee,

ja hutulle jos et satu muistamaan niin ollaan molemmat ilmeisesti opiskeltu se Metropolia:lla pelialaa ainakin joskus oli siitä puhetta. mä tosiaan olin lead Game designer meidän yhdessä peliprojektissa, ja koko idean luoja, ja meidän koodari sai töitä Pelipuolen huipputeamistä, sen pelin esittelyn jälkeen (nimiä en lähde mainitsemaan), mutta sanotaan näin että kaverilta joka tuntee kaikkien suomalaisten pelifirmojen pääjehut, et mä tiedän tasan tarkkaan miten peli rakennetaan. ja kyllä olen tehnyt monia pieniä pelejä jo testiksi Pythonilla ja Godot:lla ja gamemakerilla mä kun voin suoraan integroida sen LLM siihen joka tekee kaiken mitä kirjoitan., vähän niinkun Quin69 tekee pelejä nyt GPT5:lla, mutta tosiaan tuo oma malli tekee vasta pikkupelejä, mutta eiköhän tulevaisuudeesa local:lle puolella saada myös LLM ja tekee saman mitä GPT5, sillon meikä ostaa itselleen sen 10 000 näytönohjaimen, koska onneks sitä on pelannut korttinsa oikein myös niiden kryptojen kanssa isoilla pelimerkeille, niin se mahdollistaa monia asioita.
Tein hommia QA:n parissa pelifirmoille aikanaan, sitten kirjoitin tehtäviä, dialogia ja hahmoja pari vuotta siihen päälle. Hommat oli täysin mobiilipuolella, jossa oli ihan omat uniikit haasteensa. Katsoin päivittäin, minkälaisia ongelmia ja ratkaisuja kehittäjien piti luoda, kun huomattiin vaikka ettei joku tietty skripti toiminut tietyssä puhelimessa, jota myydään vain Intiassa. Tämän jälkeen olen tehnyt indie hommia ja opiskellut tuota pelisuunnittelua töiden ohella.

Minulla ei ole hajuakaan, miten rakentaisin pelin yksin. Enkä todellakaan kehtaisi väittää osaavani noin vain hutaista sitä jonkin generatiivisen tekoälyn kautta. Se vaatisi sellaista osaamista, jota harvalla, jos kellään on. Edes Hideo Kojima ei tee mitään yksin.

Sen sijaan, mitä olen oppinut kaikilta alan ammattilaisilta ja heiltä, joita kunnioitan suuresti on se, että kaikki vain oppivat jatkuvasti. Oli kyseessä sitten uusi tulokas tai kymmeniä vuosia alalla ollut mestari, niin jokainen on sanonut samaa. Kaikki on oppia, eikä siihen ole oikotietä. Eikä se ole vittuilua kyseenalaistaa räikeät väitteet omasta ylivertaisuudesta, jos näyttö on tekoälyn luomaa matskua, jossa ei ole mitään omaa.

mut joo kerta osaan tekoälyllä nykyään kaikenlaista että jos mua joku tulisi nyöryttämään julkisesti niin nöyryyttäisin takaisin generatiivisen tekoälyn avulla.
Käytännössä miten? Putkiaivoni koittaa kovin miettiä että miten linkität sen tuotoksen siihen ilkimykseen jota haluat nöyryyttää? Pilkkalaulu? Joku kuralätäkössä istuva vaippapeppu jolla on nimikyltti?

Käytännössä miten? Putkiaivoni koittaa kovin miettiä että miten linkität sen tuotoksen siihen ilkimykseen jota haluat nöyryyttää? Pilkkalaulu? Joku kuralätäkössä istuva vaippapeppu jolla on nimikyltti?

ihan miten ikinä haluan mähän sanoin et mä osaan tehdä kuville ja videolle mitä ikinä vaan keksin, vaikka photorealistisen videon siitä kun kyseinen henkilö lappaa siian paskaa jossain sika farmilla spiidoissa, samalla kun joku toinen vaikka julkisuuden henkilö nauraa siinä vieressä, tai kloonaisin hänen äänensä sanomaan mikä haluan yms, keinoja on monia. et mä vaan otan hänen kuvan instagramista ja alan sooloilemaan hänen kustannuksella tai jostain instagram story:sta otan pienen pätkän hänen ääntä ja luon hänestä ääni kloonin joka kuulostaa ihan häneltä

Tein hommia QA:n parissa pelifirmoille aikanaan, sitten kirjoitin tehtäviä, dialogia ja hahmoja pari vuotta siihen päälle. Hommat oli täysin mobiilipuolella, jossa oli ihan omat uniikit haasteensa. Katsoin päivittäin, minkälaisia ongelmia ja ratkaisuja kehittäjien piti luoda, kun huomattiin vaikka ettei joku tietty skripti toiminut tietyssä puhelimessa, jota myydään vain Intiassa. Tämän jälkeen olen tehnyt indie hommia ja opiskellut tuota pelisuunnittelua töiden ohella.

Minulla ei ole hajuakaan, miten rakentaisin pelin yksin. Enkä todellakaan kehtaisi väittää osaavani noin vain hutaista sitä jonkin generatiivisen tekoälyn kautta. Se vaatisi sellaista osaamista, jota harvalla, jos kellään on. Edes Hideo Kojima ei tee mitään yksin.

Sen sijaan, mitä olen oppinut kaikilta alan ammattilaisilta ja heiltä, joita kunnioitan suuresti on se, että kaikki vain oppivat jatkuvasti. Oli kyseessä sitten uusi tulokas tai kymmeniä vuosia alalla ollut mestari, niin jokainen on sanonut samaa. Kaikki on oppia, eikä siihen ole oikotietä. Eikä se ole vittuilua kyseenalaistaa räikeät väitteet omasta ylivertaisuudesta, jos näyttö on tekoälyn luomaa matskua, jossa ei ole mitään omaa.
Ota kohteliaisuutena, ehkä joku päivä AI käyttää tuottamaasi materiaalia omanaan ;)

Tässä prompti AI:lle: "KonsoliFINin päämoderaattori Tontsa istuu pimeässä huoneessa MacBook Pro sylissään. Tontsan kasvoilla oleva ilme on yhdistelmä hämmästystä ja toivottomuutta. Tontsa miettii kuumeisesti, millä tavalla keskusteluun saisi jotain tolkkua ja henkilökohtaisuudet kitkettyä pois. Yllättäen bannivasara alkaa hehkua huoneen nurkassa..."

Update! Ohessa erään AI:n näkemys. Tuosta voitte sitten päätellä, kuinka laadukasta jälkeä tällainen amatööripromptaaja saa aikaan.

Liitetiedostot

• AI-TontsaModeroi.jpg
    AI-TontsaModeroi.jpg
    52 KB · Lukukerrat: 10
Viimeksi muokattu:
ihan miten ikinä haluan mähän sanoin et mä osaan tehdä kuville ja videolle mitä ikinä vaan keksin, vaikka photorealistisen videon siitä kun kyseinen henkilö lappaa siian paskaa jossain sika farmilla spiidoissa, samalla kun joku toinen vaikka julkisuuden henkilö nauraa siinä vieressä, tai kloonaisin hänen äänensä sanomaan mikä haluan yms, keinoja on monia. et mä vaan otan hänen kuvan instagramista ja alan sooloilemaan hänen kustannuksella tai jostain instagram story:sta otan pienen pätkän hänen ääntä ja luon hänestä ääni kloonin joka kuulostaa ihan häneltä
Kuulostaa fiksulta.

Badarin kaltaista postausta, et ihan turhaa vittuilu toisekseen se on vain kuva ei video, joten videoi se edes, no Badarilla on varmaan hyvä mieli kun saa kerranki vittuilla jollekin, hänestäkin yhtä-äkkiä tullut todella ilkeä ihminen. no kai se kertoo siitä kaikki ei ole hyvin ja sitä pitää purkaa jollain tavalla, ja muutenkin turhaa vittuilua siinäkin mielessä että mähä oon sanonut että tein sen Story Bookilla
Olen pahoillani että otit sen vittuiluna. Sen piti olla lähinnä herätys koska tuo sinun ulosantisi tässä ketjussa ollut jo pitkään aivan naurettavaa muiden väheksymistä ja itsesi jalustalle nostamista. Mutta kaikesta itsekehusta huolimatta, et ole antanut mitään näyttöjä kyvyistäsi. Tähän mennessä kaikki nähdyt tuotoksesi ovat olleet hyvin, hyvin... Noh, en yleensä seuraa mitään AI-juttuja, mutta aika amatöörikamaltahan nuo näyttää. Silti samaan aikaan huutelet olevasi Suomen paras ja muut eivät ymmärrä ja loistat aivan kaikessa mitä teet. Kuten sinulle jo ollaan useasti sanottu "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" ja jos totta puhutaan, vaikuttaa siltä että sinulla on paljonkin käsiteltäviä asioita. Mutta, tsemppiä kuitenkin unelmiisi! Toivon että onnistut ja intohimosi on ihailtavaa.

Olen pahoillani että otit sen vittuiluna. Sen piti olla lähinnä herätys koska tuo sinun ulosantisi tässä ketjussa ollut jo pitkään aivan naurettavaa muiden väheksymistä ja itsesi jalustalle nostamista. Mutta kaikesta itsekehusta huolimatta, et ole antanut mitään näyttöjä kyvyistäsi. Tähän mennessä kaikki nähdyt tuotoksesi ovat olleet hyvin, hyvin... Noh, en yleensä seuraa mitään AI-juttuja, mutta aika amatöörikamaltahan nuo näyttää. Silti samaan aikaan huutelet olevasi Suomen paras ja muut eivät ymmärrä ja loistat aivan kaikessa mitä teet. Kuten sinulle jo ollaan useasti sanottu "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" ja jos totta puhutaan, vaikuttaa siltä että sinulla on paljonkin käsiteltäviä asioita. Mutta, tsemppiä kuitenkin unelmiisi! Toivon että onnistut ja intohimosi on ihailtavaa.
Hyvähän se vaan on että @paukkumagneetti vai mikä nyt olikaan yhteisö vähän tiputtelee tänne kuolevaisten joukkoon. Tai ainakin yrittää.
tommonen tuli yritin jotain pientä tarinaa kehitellä myös,, sanoisin että 3-4 tuntia yhteensä generointien kanssa ja 237 generointia sanoisin että joku (60-70% kuvia noista ja 30% videoita.) mut mulla oli sinne kitaran soittoa ja muuta, mut toi oli tommonen sivuprojekti tuossa taustalla samalla ku tekee noita omia juttuja, ihan hauska kokemus ja varmasti saisi paljon paremmankin, ja sitten kun tuo kuva modelin kuva editointi julkaistaan niin sit saa tosiaan paljon tarkempaa jälkeä, ettei ole teipit vähä missä sattuu.

Mut joo jos haluaa vahingoittaa jotain AI videoissa yms niin se on todella vaikeaa että sille on syynsä minkä takia AI video generoinnit ei voi suoraan tappaa tai vahingoittaa ketään fyysisesti, joten sormen leikkaaminen olisi varmaan ollut suht haastava prosessi, ois varmaan onnistunut mutta olisi vaatinut 30-50 eri generointia.

Minusta teknisesti sillain jotenkin ihan hieno video, kiitos. Onhan tossa vähän askartelun makua niinkuin monet yllä todennutkin ja itsekin olet tunnustanut että nopeahkosti sutaistu harrastelutekele tms. En tiedä mistä noi herrasmiehet (tai minkä mallin mukaan) on siihen generoitunut mutta sopii kyllä tämän hetken mökkitunnelmiin:
WhatsApp Image 2025-08-14 at 23.04.30.jpeg

Tuli dremelöintisotilaasta vähän tommonen sinnepäin tekele. Mutta ainakin se on mulla tossa kädessä ihan oikeana. Ja tuli kyllä ihan tarpeeseen ku olin hukannut yhden sotilaan jonnekin Inkoon saaristoon telttareissulla.

Viimeksi muokattu:
joo sen mä voin sanoa että mikään ei oo ollu itselleni itseentään selvyys, ja en tosiaan pidä vieläkään mitään itsestään selvyytenä. sen takia opin arvostamaan asioita mitä on saavuttanut. ja pystyy tekemään asioita mistä pitää. se taas sitten näyttäytyy monelle ylimielisenä, vaikka se on mun luonne että tykkään puhua saavutuksista oli kyseessä sitten pelien saavutus tai joku muu saavutus. sen takia mä tykkään myös ottaa videoita peleistä ja jakaa niitä.

tosiaan iski tulehdustila (olin eilen lääketipassa ja tulin kipeäksi) ja hajos se 5090 et tuli se Ram häiriö joten tänään on ollut ihan hirveä päivä, Elara on niin kova maagi että sain näyttiksen Vraminkin vähenemään/hajoamaan aerithin avustuksella, vaikka itseähän sitä vaan voi syyttää 4000 generointia 2 viikkoon on varmaan vaan vähä liikaa.

tuossa tosiaan kongretiaa, se mikä itseäni tosiaan suututtaa kun moni mieltää videogeneroinnin samaan muottiin kun kuvagenerointia vaikka eroa niillä on ku yöllä ja päivällä, et moni vähättelee aivan liikaa omasta mielestäni.

joo meni tosiaan monelta osin tänään yli ja pahoittelut tosiaan siitä, mä tosiaan halusin luoda jotain hienoa ja nostin mun resoluution renderöinnin 1024 1024, ultrawide tasolla 2560x1080 ja 540p nostin 720p tasolla koska se on maksimi mitä 5090:lla voi generoida, tai teoreettinen maksimi. ja näyttishän ei siitä tykännyt screeni freezas ja sen jälkeen en pystynyt enää generoimaan videoita nykyisellä Workflowlla.

tässä on osa niistä pätkistä mitä tein ensimmäistä Elaran ensimmäistä säköistöä varten. et hirveä homma noissa on, et ne videoiden generoinnit oikeasti vaatii aika paljon clippejä että niistä saa toimivia. toivottavasti tämä avaa sitä että localin puolen videoiden tekeminen ei ole tosiaan kovinkaan helppoa.

elora.jpg

mitä siitä tosiaan syntyi, tämä video maksoi näyttiksen, ensin loin ultrawide kuvan ja sen jälkeen sitten loin 720p videon. eli nyt ei generoida vähään aikaa yhtään mitään.

tossa muutama ultrawide kuva mitkä tänään tosiaan generoin ennenkö se vram hajosi, et juu kovaa jälkeä saa aikaan noilla huippu työkaluilla, noissakin vähä resoluutio kärsi koska pgn kuvat on liian isoja tänne joten jouduin muuttamaan ne jgp muotoon.

aerith.jpg

cyberpunk.jpg

Viimeksi muokattu:
joo sen mä voin sanoa että mikään ei oo ollu itselleni itseentään selvyys, ja en tosiaan pidä vieläkään mitään itsestään selvyytenä. sen takia opin arvostamaan asioita mitä on saavuttanut. ja pystyy tekemään asioita mistä pitää. se taas sitten näyttäytyy monelle ylimielisenä, vaikka se on mun luonne että tykkään puhua saavutuksista oli kyseessä sitten pelien saavutus tai joku muu saavutus. sen takia mä tykkään myös ottaa videoita peleistä ja jakaa niitä.

tosiaan iski tulehdustila (olin eilen lääketipassa ja tulin kipeäksi) ja hajos se 5090 et tuli se Ram häiriö joten tänään on ollut ihan hirveä päivä, Elara on niin kova maagi että sain näyttiksen Vraminkin vähenemään/hajoamaan aerithin avustuksella, vaikka itseähän sitä vaan voi syyttää 4000 generointia 2 viikkoon on varmaan vaan vähä liikaa.

tuossa tosiaan kongretiaa, se mikä itseäni tosiaan suututtaa kun moni mieltää videogeneroinnin samaan muottiin kun kuvagenerointia vaikka eroa niillä on ku yöllä ja päivällä, et moni vähättelee aivan liikaa omasta mielestäni.

joo meni tosiaan monelta osin tänään yli ja pahoittelut tosiaan siitä, mä tosiaan halusin luoda jotain hienoa ja nostin mun resoluution renderöinnin 1024 1024, ultrawide tasolla 2560x1080 ja 540p nostin 720p tasolla koska se on maksimi mitä 5090:lla voi generoida, tai teoreettinen maksimi. ja näyttishän ei siitä tykännyt screeni freezas ja sen jälkeen en pystynyt enää generoimaan videoita nykyisellä Workflowlla.

tässä on osa niistä pätkistä mitä tein ensimmäistä Elaran säköistöä varten. et hirveä homma noissa on, et ne videoiden generoinnit oikeasti vaatii aika paljon clippejä että niistä saa toimivia. toivottavasti tämä avaa sitä että localin puolen videoiden tekeminen ei ole tosiaan kovinkaan helppoa

Näytä liitetiedosto 19605

mitä siitä tosiaan syntyi, tämä video maksoi näyttiksen, ensin loin ultrawide kuvan ja sen jälkeen sitten loin 720p videon. eli nyt ei generoida vähään aikaa yhtään mitään.

tossa muutama ultrawide kuva mitkä tänään tosiaan generoin ennenkö se vram hajosi, et juu kovaa jälkeä saa aikaan noilla huippu työkaluilla, noissakin vähä resoluutio kärsi koska pgn kuvat on liian isoja tänne joten jouduin muuttamaan ne jgp muotoon.

Näytä liitetiedosto 19606

Näytä liitetiedosto 19607

Yksi pointti muuten miksi postasin tuon Elaran oli se, että kuten huomaat, ei se ole mikään sinun oma tuotoksesi. ChatGPT luo sen vain pelkän nimen perusteella. Eli kannattaisi ehkä pistää nuo kykysi sellaiseen käyttöön missä oikeasti luot jotain omaa. Nythän niin ei ole. Tuo Elara ei ole sinun luomuksesi.

tässä on osa niistä pätkistä mitä tein ensimmäistä Elaran säköistöä varten. et hirveä homma noissa on, et ne videoiden generoinnit oikeasti vaatii aika paljon clippejä että niistä saa toimivia.

Sulle kyllä sattuu ja tapahtuu. Toivottavasti paraneminen onnistuu ilman kummempia hikotteluja, kuulostaa vakavalta jos tippaan on joutunut.
Ehkä jeesaisi jos sitä ihminen ottaisi asioita vähän pienemmällä temmolla. Itselläkin taipumusta että jos jotain alkaa tekemään niin sitähän sitten tehdään niin että harva pysyy perässä. Joskus se voi käydä vähän kuluttavaksi elämäntavaksi.

Yksi pointti muuten miksi postasin tuon Elaran oli se, että kuten huomaat, ei se ole mikään sinun oma tuotoksesi. ChatGPT luo sen vain pelkän nimen perusteella. Eli kannattaisi ehkä pistää nuo kykysi sellaiseen käyttöön missä oikeasti luot jotain omaa. Nythän niin ei ole. Tuo Elara ei ole sinun luomuksesi.

juu ei olekkaan ja mähän tosiaan taisin mainitakkin että se on story bookin gemini luomus, mut mitä mä kattelin niin google antaa kumminkin niihin oikeudet käyttää sitä. ja mähän siis tosiaan on maininnut että ihan harraste mielellä haluan generoida AI:lla kaiken näköistä ja opetella eri juttuja, mä oon aina ihaillu noita AMV musavideoiden tekijöitä ennenkö oli edes koko generatiivista AI:ta ja muutenkin mulle tributen ja kopionnin ero on ollut lähes aina olematon. et kaikki mahdolliset miss heard lyrics, AMV, Elokuva musiikkivideot ja muut missä yhdistyy artistin musiikki ja fanin luomus niin on ollut itselläni lähellä sydäntä. et yks mikä mä mietin kanssa aiemmin että voisi alkaa tekemään sunolla fantasia tale biisejä ja sitten story bookeilla niihin musavideot. mut joo tässä on nyt aikaa pohtia eri ideioita ja oikestaan se tekee ihan hyvää tehdä välillä jotain muutakin. Pystyhän mä tällä setupilla tosiaan kuvia vielä generoimaan. ja pelaamaan pelejä että ens viikolla meinasin vasta lähettää koneen takaisin datatronicille että vaihtaa näyttiksen uuteen. se miks mä jäin tuohon Elaraan tosiaan johtuu siitä että suno loi sille oikeasti aika hyvän biisin, et oon kuunnellu sen aika monesti. et ensin tuli biisi ja sitten elara.

Ylös Bottom