Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua tekoälystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ferraro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
juu semmoinen suorittaminen ja min-maxailla on kyllä itselleni ihan aito ongelma, että pitää tehdä kaikki mahdollisimman tehokkaasti, oon koittanu päästä siitä vähä eroonkin esim nyt kun oon pelannu pelejä niin en ookkaan enää pelannu vaikeimmilla tasoilla, vaan tarkoituksella pelannut normaalilla, Nioh 3 tosin todennäköisesti kaivan taas sen gear min-max vaihteen esiin. mutta juu sen min-maxailun voisi jättää pelkkiin ARPG peleihin, eikä soveltaa sitä kaikkeen mahdolliseen.
Tuolla on ihan ammattilaisapuakin moisiin ongelmiin. Ihan tosissani sanon. Monasti puhuvat naisten kohdalla ulkonäköpaineista (ei tuota pitäisi rajata tuotakaan koskemaan pelkästään naisia) ja tuommoinen ylisuorittaminen jossain IT puolen kategoriassakaan ole mitään uutta.

en oo nyt hirveesti AI kanssa säätäny kun tilasin tuon uuden näytönohjaimen niin se tulee vasta tuossa loppu kuusta/ens kuun alussa, et tehny niitä asioita tässä kuussa mitä ennenkin eli pelannu pelejä ja katellu sarjoja, tuo uusi näytönohjain mahdollistaa sen että. voi tehdä generointeja ja pelata pelejä samalla. yksi syy minkä takia sen myös ostin nytten.

mutta joo vaikka tälle vuodelle onkin tavoitteita niin yksi tavoite on myös löytää balanssi kaikkeen tekemiseen ja onneks olen sen taas pikku hiljaa löytämässä, tällä kertaa en myöskään aio kadottaa sitä balanssia, vaikka opin tosi paljon asioita viime vuonna generatiivisesta AI:sta, niin melkein hommasin itselleni burnoutin kun yritin min-maxailla ajankäytön ja keskittää sen kaiken generatiisen AI:lla luomiseen.

eli voisi sanoa että addiktoiduin tuohon Generatiiviseen AI:lla luomiseen, yritin pelata pelejä ja katsella sarjoja mutta kaikki ajatukset oli siinä generatiivisessa AI:ssa ja siinä että miten voisin hyödyntää sitä peliä tai sarjaa omissa luomuksissani, söin vasta pääruuan siinä 20-22.00 aikoihin. välillä venähti sinne 23-24 ruuan tekeminen yms, sitten se jännetuppi tulehdus joka ei ole vieläkään ihan kunnolla parantunut, onneksi pysähdyin ja otin etäisyyttä, nyt jos huomaan että alkaa olemaan samoja merkkejä niin lyön pelin poikki, ja teen sitten jotain muuta.

kyllähän mä siis koko kesän myöskin treenasin ja generoin mut siihen se sitten se focus meni, yritin min-maxailla molemmat joten molemmat menivät pahasti yli treenasin itseni ylikuntoon, ja tosiaan tuo generointi addiktio melkein aiheutti sitten burnoutin. ja niiden yhdistelmä sitten aiheutti tuon jännetuppi tulehduksen.
Hyvä että olet huomannu meneväs vähän kierroksilla ja koitat ottaa rennommin asian suhteen. Tasapainon löytäminen on tärkeää! :) Nioh3 täälläki odotellaan.

Ylös Bottom