Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua tekoälystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ferraro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei ehkä nyt kuitenkin peittoa korvien päälle Deztiz ja hieman taas lepoa josko huomenna olisi taas parempi päivä..

ei mulla oo mitään hätää päinvastoin olen hyvin levollisin mielin. mulla on huippuosaajat ympärillä ja apuna. et jos täällä on ainakin osalla vähä kummallinen vastaanotto niin tuolla meidän Discord channelilla porukka odottaa että alan taas tekemään kontenttia. sinne kun mä voin vain iskeä videota ja clippejä sen sijaan että joutuisi sen kummemmin porttailemaan. oon mä vaikka lomaa pitänykkin AI:ssa niin tässäkin kuussa varmaan semmoisen 200-300 ääninellistä clippiä generoinu kun tuollaisen 5-10 sekunnin generoimiseen menee tälläkin setupilla joku 2min. et se on hyvin nopeaa ja vaivatonta hommaa nykyään. tuo porukka on oikeestaan se suurin syy minkä takia uskalsin hommatakkin sen workstation näytönohjaimen ku tiedän mitä saan kun tuolla meidän ydinporukasta alan olemaan tyyliin ainut jolla sellaista ei ole.

Olen ehkä sivistymätön näissä mutten huomaa sitä mitä noi Destiz sun odottamat mallit ja vermeet tois mistä ois apua. Toi bonuspaja oli huikea ja hyvä esimerkki siitä mitä voi tehdä ku lähtee vaa tekemään ajatuksella.

Sano mun sanoneeni, koht tulee taas uus malli ja uus teknologia jota pitää odottaa.

pointti oli että ei tämä AI kontentin tekeminen ole mitään rakettitiedettä, niin kun moni tuntuu luulevan. melkein about kuukausi sitten aloitettu youtube channel melkein 100k tilaajaa ja yli 20 miljoonaa viewsiä, eli sellaisten pitkien juonnellisten videoiden tekeminen, ei ikävä kyllä kannata vielä siihen aikaan nähden paljon ne vie aikaa, puhuin siitä jo sillon siinä Zelda videon aikaan.

Ylös Bottom