Oletko nyt ihan varma että kaikki yleisöä keräävät tekijät on nimenomaan local-tekijöitä vai olisiko kuitenkin vain omaa mutuiluasi. Sekin on erikoista miten vakavasti suhtaudut tuohon "huvin vuoksi"-harrastukseesi kun hommaan lähteminenkin on heti jotain "haastamista".
Olen yhä sitä mieltä että tuossa on pitkälti tuurista ja luovuudesta kiinni pääseekö nimekkäiden tekijöiden joukkoon. Siinä ei työkaluilla ole niin isoa merkitystä ja niitä voi sitten päivittää tarvittaessa jos homma saa tuulta alleen.
Sinulla on vähän väärä suunta koko hommaan: ensin pitää saada priimaa laatua ennen kuin on edes mitään, mistä sitä laadukasta tuotetta tekisi. Taisin jo mainita aiemmin että itsellä oli joskus samaa: kuvitteli että paremmilla kameroilla saisi parempia tuotoksia kun oikeasti koko videoiden teko oli enemmän kiinni ihmisten motivaatiosta kuin siitä, millä laitteilla niitä tehtiin.
niinjoo mä unohdin vastata tähän, mutta tosiaan laadun lisäksi mulle on erittäin tärkeää, ajan hallinta, et pyrin säästää niin paljon aikaa asioissa kun pystyn, ja parantamaan sitä sen vähentämistä kokoajan, et itelle se, että jos jonkun asian generointi kestää vaikka 1,3min niin jos mä saan sen 10-25sec niin mä oon valmis tosiaan maksamaan siitä vaikka sitten sen 1500-2000 euroa lisää, koska mä teen sitä niin paljon, toinen on tosiaan että ostin Airfryerin tuossa ettei tarvii ruokaa tehdä kesäisin, et laittaa safkat vaan airfryeriin ja odottaa ettei ne valmistu, mulla on tosiaan kaikki mahdolliset älylaitteet kotona, kahvinkoneesta lähtien, on tosiaan Oura sormus, kaikki lamput Hue älylamppuja, Roomba hoitaa imuroimisen yms, älyvaaka näyttää mun kehonkoostumus prosentit yms, et tää AI ja automatisointi on erittäin hyvää jatkumoa tuolle mun muutenkin tekniselle ja automatisoidulle elämäntyylille, missä pyrin säästämään aikaa niin paljon kun mahdollista. seuraava asia tästä mitä haluan tehdä että haluan saada tämän kaiken puhelimeen että tehdä joku RasperPi tyylinen servu että voin remote playnä kontrolloida noita generointia jos otan vaikka rannalla aurinkoa, yms ja mikä parasta jos oikean hurjiksi haluaa lähteä sä pystyt automaatisoimaan koko prosessin et syötät promtin niin se automaattisesti generoi kuvan, cloonaa voicen, ja muuttaa sen videoks ja sitten uppaa sen automaattisesti youtubeen. eli kiitos erään softan niin sä pystyt luomaan oman factoryn, johon sä voit jonottaa vaikeitakin eri prosesseja, te en oo vielä siihen leikkiin lähteny mutta tosi monella tuolla Discordissa on semmoinen systeemi. et juu haluan tehdä arjestani ja elämästäni niin paljon Cyberpunkkia kun mahdollista, koska mua kiehtoo tuommoinen asioiden automatisointi ja Scifi systeemit, et mitä enemmän mä pysty ohjaamaan ja controlloimaan kaikkia juttuja ja laitteita puhelimella niin sitä parempi, mut joo en ala automatisoimaan noita eri prosesseja AI:ssa ainakaan niin kauan kun oikeasti testaa et miten ne toimii siellä youtubessa
Viimeksi muokattu: