Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua tekoälystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ferraro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muistan pari viikkoa nähneeni tommosen jonkun toisen tekemänä? Eli otiks sä sen klipin nyt ja postasit omana? Enkö vaa ymmärrä jotain?

Ehei, kyllä mä kuule niin ihan ite näitä, mutta olen imarreltu että videoni muistuttaa videota jolla on 1,6 miljoonaa viewsiä vaikka kyllä löytyy jonkunlaisia eroavaisuuksia.

tässä esim aihe josta kukaan ei oo varmaan vielä tehnyt Tuollaista videota kyseisistä hahmoista, tai voi olla mutta ei ole tullut vastaan.

Viimeksi muokattu:
tuossa on tosiaan tuo video, mutta joo tiedän ainakin nyt että olevani oikealla tiellä ja olen tavallaan imarreltu että videoni muistuttaa 2.2 miljoonan tason videota. ja ei eihän tuossa mitään ihmeellistä ole, jotkut animaatiot on todella kömpelöitä sanoisin että omassa videossa on jopa paremmat animaatiot osalla hahmoista. ainakin omassa videossa Ryu animaatio on paljon paremmalla tasolla

Viimeksi muokattu:
tuossa on tosiaan tuo video, mutta joo tiedän ainakin nyt että olevani oikealla tiellä ja olen tavallaan imarreltu että videoni muistuttaa 2.2 miljoonan tason videota. ja ei eihän tuossa mitään ihmeellistä ole, jotkut animaatiot on todella kömpelöitä sanoisin että omassa videossa on jopa paremmat animaatiot osalla hahmoista. ainakin omassa videossa Ryu animaatio on paljon paremmalla tasolla

Ei siinä oikein muuta kuin että näitä on niin paljon, kaikki samanlaisia. Tuon alkuperäisen nähneenä niin ei mulla ole tarpeen katsoa lisää niitä. Kerta riitti kiitos ja anteeksi :D

Ehei, kyllä mä kuule niin ihan ite näitä, mutta olen imarreltu että videoni muistuttaa videota jolla on 1,6 miljoonaa viewsiä vaikka kyllä löytyy jonkunlaisia eroavaisuuksia.
Kai ne nyt muistuttaa kun kaikki tekee sitä samaa ja sitten se tekoäly vielä tuottaa samanlaista. Plus että et edelleenkään "tee ihan ite" noita vaan tekoäly. Kaiken pohjana sitten vielä ne muiden luomat hahmot, niin aika minimaaliseksi se "tekeminen" siinä jää.

Ei siinä oikein muuta kuin että näitä on niin paljon, kaikki samanlaisia. Tuon alkuperäisen nähneenä niin ei mulla ole tarpeen katsoa lisää niitä. Kerta riitti kiitos ja anteeksi :D
Näin juuri. Kaikki näyttää samalta jo muutenkin niin sitten ihan tarkoituksella vielä on suunnitelmana tehdä sitä samaa. Huoh.

en ookkaan tähän ennen törmänny, mutta tällä AI Jenna Ortegalla on 10 miljoonaa tilaajaa täytyy kyllä sanoa että jopa minä ihmettelin että miten tämä kanava on saavuttanut tuon 10 miljoonaa tilaajaa. periaattessa suurin osa videoista on samanlaisia tanssi videoita mitä oikeat ihmiset tekee tiktokkiin. samalla ihmettelen et miten tämmöinen kanava voi pyöriä tubessa, tuo ehkä liikkuu jo siellä identiteetti varkauden rajamailla.

Viimeksi muokattu:

Etkös sä jo laittanut tuon saman videon aiemminkin tähän ketjuun?
Voin kertoa sellaisen yllätysuutisen btw, että kun laitat vähän paljasta pintaa mihin tahansa ryökäleeseen niin varma clickbait. siis tuohon ns. cover pic minkä pitäisi jotain kertoa itse videosta. ihan vaikka sauli niinistön naamaa seuraavat 3 minuuttia niin clickejä saat jos luvataan.. hmh, no, niin.

Joo siis millään pahalla en meinannut.
Hyvä jos ideoita ja saa oikeasti joskus niitä toteutettua.
Itsellä ainakin sattuu jäämään hyvin useasti vaan idea tasolle tai Ahaa elämys kohtaan.
Ei ollu teikälle mitenkään osoitettu, sorry.

näihin uusii viesteihi liittye niin vieläköhä
täs ehtii elämäs näkee kun AI kontentti kontenttaa mun laiffin ja meikä vaa levuuttaa ja duunaa AI kontsaa ja sit vaa kelaa kui siistii vaa ku ei tartte mitää ja kryptot vaa sulaa mut ei haittaa ku o uus näyttis ja engine ja muil ei oo ni ne ei pysty tekee yhtä hyvää kontsaa

Ei ollu teikälle mitenkään osoitettu, sorry.

näihin uusii viesteihi liittye niin vieläköhä
täs ehtii elämäs näkee kun AI kontentti kontenttaa mun laiffin ja meikä vaa levuuttaa ja duunaa AI kontsaa ja sit vaa kelaa kui siistii vaa ku ei tartte mitää ja kryptot vaa sulaa mut ei haittaa ku o uus näyttis ja engine ja muil ei oo ni ne ei pysty tekee yhtä hyvää kontsaa
Hyvä räppibiisiaihio siellä? :D

Peleissä AI voi ehkä saavuttaa monissa asioissa ihmisen tekemisen tason ja ylittääkin sitä. Muuten sillä voi korvata mielummin muuta kuin luovaa työtä. Tilastohommissa se on aika hyvä niin kauan kuin ei ala hallusinoimaan. Toissapäivänä taas tein AI:n avulla vähän tilastohommia ja se onnistui pilaamaan mun jutut ensin hallusinoimalla pikkujutuissa niin, etten huomannut ja lopulta sekoamalla ja tekemällä sellaisen sotkun, jossa ei ollut enää mitään järkeä. Kaavamaiset jutut voisi siis hoitaa tekoälyllä, jos se ei trippailisi niin herkästi.

Peleissä AI voi ehkä saavuttaa monissa asioissa ihmisen tekemisen tason ja ylittääkin sitä.
Mitä meinaat tällä? Nykyäänhän pelit on jo niin elokuvamaisia tarinoiltaan, hahmoiltaan ja kerronnaltaan että minun on vaikea uskoa että se pystyisi niitä sen vuoksi tekemään. Maailmoja, "assetteja" ja muut toki voi tehdä mutta niistäkin puuttuisi ihmisen luovuus, jolloin se olisi taas vain "keskiarvo" kaikesta siitä materiaalista, minkä pohjalta se asioita tuottaa.

Toki jotain kiviä ja puita voi tekoäly tehdä maisemaan mutta jos pelillä on oma tyyli, pitää sen pystyä tekemään nuo asiat sen tyylin sisällä. On siitä varmasti tuollaisessa siis apua mutta ei siinäkään ilman että joku valvoo että homma sujuu.

Kaavamaiset jutut voisi siis hoitaa tekoälyllä, jos se ei trippailisi niin herkästi.
Eli voisi hoitaa mutta ei voi hoitaa. Tämä on oikeastaan se meno nykyään: potentiaali on mutta aina pitää ja kannattaa varmistaa ettei siellä ole kaikki päin persettä.

Tässä ihan hyvä teksti tuosta AI-kuonan ongelmasta:

Tämä ehkä kiteyttää sen, mikä nykymenossa on vikana: "Instagram and TikTok have become inundated with AI content that seemingly serves no real purpose, beyond demonstrating the astonishingly lifelike imagery that AI tools can now conjure in an instant."

Toisaalta, jos AI-sisältö tappaa TikTokin ja Facebookin, niin ehkä lopputulos on plussan puolella.

Ylös Bottom