Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua Welcome Back -kampanjasta 3.6.-2.7.2011 ja CSIdentity-identiteettisuojaohjelmasta

Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 3.6: Store avattu, Welcome Back -tuotteet ladattavissa)

Mulla meni kolme päivää ladatessa infamousta :)

Mulla meni 2 päivää, mutta se johtui siitä, että aloitin infamousin lataamisen illalla/yöllä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

30 päivän plus jäsenyys + Infamous + Wipeout. Kuulostaa erittäin hyvältä, mutta harmillisesti PSN tökkii edelleen aika ahkerasti. Storeen kyllä pääsee ja kamat saa laitettua lataukseen, mutta on se vaan hidasta. Miten voi olla, että yli 4 tunnin lataamisella sain Infamouksesta noin puolet ladattua? Nettiyhteys on kuitenkin Soneran kaapeli 100/10.

Täytyy nostaa Sonylle hattua, että laittoivat varsin hyviä pelejä Welcome Back -kampanjaan.
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

Noh, tuossa pari päivää sitten kerroin, että kun olin lataamassa niitä pelejä storesta, niin inFamousin kohdalla oli jo se punainen kassi, koska olin ladannut full game trialin siitä aiemmin ja nyt tuossa yön aikana ehti peli ladata ja tämä p*skakasa tosiaan luulee sitä trialiksi, joka loppui 10 min sen jälkeen kuin aloitin pelin ja nyt kun minulle jäi se ylimääräinen pelilataus sinne kun se ei inFamousin latausta siihen laskenut niin otin sitten vielä silloin lauantaina R&C:n sieltä storesta , jolla todellkaan en kyllä mitään tee ja en edes ladannut.

Joten nyt olen kusessa. Mikä neuvoksi? Yhteydenotto Nordiskille? Pelottaa vaan vähän että eivät suostu auttamaan, kun ehdin sen R&C:n jo ottaa sieltä eli olen ottanut 3 peliä. Huhhuh..
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

Pelottaa vaan vähän että eivät suostu auttamaan, kun ehdin sen R&C:n jo ottaa sieltä eli olen ottanut 3 peliä. Huhhuh..
Ota vaan PS-tukeen yhteyttä ja kerro, miten kävi.

Etukäteen hieman pelkäsinkin, että nuo full game trialit saattavat aiheuttaa ongelmia, ja niin näemmä nyt kävikin. Voi kuitenkin olla, että jos olisit käynyt aktivoimassa* inFamousin uudestaan kokeiluajan päättymisen jälkeen, olisi se muuttunut aidoksi täysversioksi.

Nyt kun kerkesit molemmat WB-pelivaraukset käyttää, ei inFamousin saaminen enää taida valitettavasti onnistua.

* Pelkkä latauksen aloittaminen riittää, ei tarvitse ladata uudestaan. Eli kunhan se "Activating..."-teksti on ruudulla vilahtanut, tuote on aktivoitu.
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

Ota vaan PS-tukeen yhteyttä ja kerro, miten kävi.

Etukäteen hieman pelkäsinkin, että nuo full game trialit saattavat aiheuttaa ongelmia, ja niin näemmä nyt kävikin. Voi kuitenkin olla, että jos olisit käynyt aktivoimassa* inFamousin uudestaan kokeiluajan päättymisen jälkeen, olisi se muuttunut aidoksi täysversioksi.

Nyt kun kerkesit molemmat WB-pelivaraukset käyttää, ei inFamousin saaminen enää taida valitettavasti onnistua.

* Pelkkä latauksen aloittaminen riittää, ei tarvitse ladata uudestaan. Eli kunhan se "Activating..."-teksti on ruudulla vilahtanut, tuote on aktivoitu.

Hmm toisaalta.. Tulipa mieleen että isukilla on myös PSN tunnukset, onnistuisiko sillä ja lataako kokoversion jos otan sen hänen tunnuksillaan ja pitääkö minun poistaa se vanha 7GB köntti?

E: Eihän omilla tunnuksillani inFamousia ole edes latauslistalla :O
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

Itseäni vähän harmittaa kun latasin infamouksen eikä vanhat tallennukset toimi :( Huomasin muuten et kyseisest pelist on vissiin se limited edition tai joku vastaava koska sieltä löytyy ne gigawat jutut mitkä sai kun ennakkotilasi tai jotain vastaavaa, iha siistii :p Ite otin siis Dead Nationin ja Infamouksen, toiselta käyttäjältä sitte vielä wipeoutin. Mut kymysys onki, et tuleeko jotai ongelmii noitte kans jos ladannu useemmalt käyttäjält noita? Mulla ei kyl mitää ongelmii lataamisten kans ollu, vähä enemmänki kovalevyn vapaan tilan kans oli kyl ongelmii....
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

Hmm toisaalta.. Tulipa mieleen että isukilla on myös PSN tunnukset, onnistuisiko sillä ja lataako kokoversion jos otan sen hänen tunnuksillaan ja pitääkö minun poistaa se vanha 7GB köntti?
Ei tarvitsee poistaa asennusta. Riittää, että teette sen aktivoinnin isäsi PSN-tunnuksella.

Mut kymysys onki, et tuleeko jotai ongelmii noitte kans jos ladannu useemmalt käyttäjält noita?
Ei. Niin kauan kuin paikallinen pelaajaprofiili, johon liitetyllä PSN-tunnuksella pelit on ladattu, säilyy Pleikkarilla, toimivat pelitkin.
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

Ei tarvitsee poistaa asennusta. Riittää, että teette sen aktivoinnin isäsi PSN-tunnuksella.

Jees, hienoa että onnistuu tällä tavalla ja onneksi on isä, joka (harvoin) pelailee kanssa jotain ja onneksi autoin häntä tekemään tunnukset silloin aikoinaan. Ei ollut äijä edes vaihtanut salasanaansa vielä kun koitin mennä, että odotellaan nyt sitten, että pääsee töistä. Pääasia että näin saadaan tämä toimimaan! Ei tarvitse edes alkaa sählätä tuen kanssa.
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue eka viesti!)

Kannattaa kuitenkin muistaa että PSP voi olla aktivoituna vain yhdelle PSN-tunnukselle kerrallaan, joten vaatii melkoista kikkailua jos aikoo kahdella eri tunnuksella hankittuja pelejä pelata yhdellä laitteella.

No ei se nyt mitään kovin ihmeellistä vaadi. Kirjautuu sisään tunnuksella, jolla pelit on hankittu.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 3.6: Store avattu, Welcome Back -tuotteet ladattavissa)

On täällä kärsimätöntä porukkaa. :p Eikös tervetulopaketin saa ladata koko kesäkuun ajan?
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

30 päivän plus jäsenyys + Infamous + Wipeout. Kuulostaa erittäin hyvältä, mutta harmillisesti PSN tökkii edelleen aika ahkerasti. Storeen kyllä pääsee ja kamat saa laitettua lataukseen, mutta on se vaan hidasta. Miten voi olla, että yli 4 tunnin lataamisella sain Infamouksesta noin puolet ladattua? Nettiyhteys on kuitenkin Soneran kaapeli 100/10.

Täytyy nostaa Sonylle hattua, että laittoivat varsin hyviä pelejä Welcome Back -kampanjaan.

Itselläkin löytyy Soneran 100/10 liittymä ja storesta tulee kamaa ihan normaalilla vauhdilla. Liekkö sitten modeemista tai jostain muusta tekijästä?
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

Onko kukaan vielä PSN+ omistajista, joilla on WO PSN+ tarjouksella vuosi sitten ladattu. Ladannut Wipeout Furyn itselleen omaksi. Tapahtuiko tuo ilman ongelmia? Nim. Tarkoitus on WO:F ladata ja koneelta löytyy jo PSN+ WO tarjouksena.
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

En jaksa siihen oikein itsekään uskoa, mutta kun olen kohta koittanut kaikki konstit. Lataukset suoritan aina storen omalla latausruudulla enkä taustalla. Olen alustanut PS3 ja palauttanut default asetukset, koittanut ethernet piuhalla, ajanut firmwaren PS3 uudelleen, säätänyt routerin asetuksia.. Nyt on menossa taas yksi testi, laitoin tuon epc3825 modeemin bridge tilaan, mieleen juolahti että voi olla siinäkin häikkä, nimittäin welho jakeli tuolle purkille juuri hetki sitten uuden firmwaren.

No oletko ihan vaa kokeillut vetää sitä modeemin piuhaa irti tai vaikka mennyt offlineen kun asennat peliä, ennen kun alat säätää kaikkea mahollista? Mulla tosiaan lähti peli asentumaan ihan vain sillä että kirjauduin ulos PSN:stä. Ensin latasin sen pelin suoraan latausruudulta (Wipeout HD Fury) jonka jälkeen heitti sen errorin 14% kohdalla, sit latasin uudestaan kovalevylle ja kirjauduin ulos jonka jälkeen lähti asentumaan olleessani offline tilassa. Toisen pelin kohdalla (Laracroft and the Guardian of the Light) Monien kokeilujen jälkeen päätin vetää modeemista virtapiuhan irti jonka jälkeen lähti peli asentumaan.
Welhon netti on ollut jo ennen pleikkaria eikä mulle ole tämmöstä koskaan käyny ja Storesta oon tavaraa ostanut jo varmaan vuodesta 2009, niin epäilen että kyse on ihan vaan tästä store ruuhkasta.
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

No oletko ihan vaa kokeillut vetää sitä modeemin piuhaa irti tai vaikka mennyt offlineen kun asennat peliä, ennen kun alat säätää kaikkea mahollista? Mulla tosiaan lähti peli asentumaan ihan vain sillä että kirjauduin ulos PSN:stä. Ensin latasin sen pelin suoraan latausruudulta (Wipeout HD Fury) jonka jälkeen heitti sen errorin 14% kohdalla, sit latasin uudestaan kovalevylle ja kirjauduin ulos jonka jälkeen lähti asentumaan. Toisen pelin kohdalla (Laracroft and the Guardian of the Light) Monien kokeilujen jälkeen päätin vetää modeemista virtapiuhan irti jonka jälkeen lähti peli asentumaan.
Welhon netti on ollut jo ennen pleikkaria eikä mulle ole tämmöstä koskaan käyny ja Storesta oon tavaraa ostanut jo varmaan vuodesta 2009, niin epäilen että kyse on ihan vaan tästä store ruuhkasta.

Onkos sulla Ciscon EPC3825? Nimittäin welho on jakanut sille hetki sitten uuden firmware päivityksen. Mulla ajankohta sopii ongelmiin. Laitoin tuon EPC3825 siltaavaksi, ja hoidan nyt reitityksen buffalon whr-g54s tomato firmiksellä höystettynä, ja ongelmat poistui sillä. Koitin vielä laittaa tuon modeemin takaisin reittäväksi kahteen kertaan, ja aina ongelmat palasi. Olen koittanut tuon EPC3825 kanssa DMZ tilaa PS3:selle, upnp, käsin porttiohjausta ja käynyt kaikki mahdolliset asetuksien kombinaatiot ja resetoinninkin kyseisestä purkista. mutta mikään näistä ei tuonut pysyvää muutosta. Nyt on tosiaan tuo modeemi siltaavana, ja buffalo työstää reitityksen. Useampi lataus takana PSN storesta eikä mitään ongelmia.

Tiedot Ciscon EPC3825 firmwaresta:

Firmware Name: epc3825-v302r125531-110127c.bin
Firmware Build Time: Jan 27 12:45:50 2011

Mulla muuttu DNA -> DNA-WELHOksi ja siinä samalla tuli tuo päivitys tuohon modeemiin. Ennen tuota päivitystä ei ole ollut mitään ongelmia storessa.
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

No oletko ihan vaa kokeillut vetää sitä modeemin piuhaa irti tai vaikka mennyt offlineen kun asennat peliä, ennen kun alat säätää kaikkea mahollista? Mulla tosiaan lähti peli asentumaan ihan vain sillä että kirjauduin ulos PSN:stä. Ensin latasin sen pelin suoraan latausruudulta (Wipeout HD Fury) jonka jälkeen heitti sen errorin 14% kohdalla, sit latasin uudestaan kovalevylle ja kirjauduin ulos jonka jälkeen lähti asentumaan olleessani offline tilassa. Toisen pelin kohdalla (Laracroft and the Guardian of the Light) Monien kokeilujen jälkeen päätin vetää modeemista virtapiuhan irti jonka jälkeen lähti peli asentumaan.
Welhon netti on ollut jo ennen pleikkaria eikä mulle ole tämmöstä koskaan käyny ja Storesta oon tavaraa ostanut jo varmaan vuodesta 2009, niin epäilen että kyse on ihan vaan tästä store ruuhkasta.

Täällä on vuodesta 2008 asti ladattu pelejä Storesta ihan 1-megaisesta liittymästä lähtien nyt käytössä olevaan DNA:n (vai DNA/Welhoko se nykyään on..?) 110-megaiseen asti. Kertaakaan aikaisemmin minulla ei ole ollut edellämainittua ns. 14%-asennusongelmaa, vaikka olen ajan myötä reippaasti 600-700 tiedostoa Storesta ladannut. Ja sekaan on mahtunut ihan pientä silppua sekä suurta asennustiedostoa.

Katselin eilen, kun tuli Ratchet & Clankia Storesta ladattua ties monennen kerran, että pelin n. 3100-megaisen tiedoston lataus vie suunnilleen 15 minuuttia. Eli aika tiukkaa vauhtia tavara tulee linjoja pitkin. Tämän takia on alkanut herätä epäilyä myös, että jos kyse onkin yhdistelmästä nopea nettiyhteys vs. Storen hitausongelmat. Joku yhteinen tekijä näillä täytyy olla, sillä nämä asennusongelmat alkoivat itselläni heti välittömästi Storen uudelleenavauksen jälkeen!

Minä olen jo aika monta eri vaihtoehtoa kokeillut tuon asennuksen suhteen. On tullut ladattua tiedosto sekä ei-taustalatauksena että päinvastoin. Olen ennen asennusta mennyt offline-tilaan ja sammuttanut jopa koko modeemin. Olen myöskin tarkistanut konsolin kovalevyn mahdollisen korruptoituneen datan löytämiseksi, mutta mitään ei ole tullut vastaan. Korruptoituneen asennustiedostonkin olen jättänyt paikoilleen ja ladannut pelin uudelleen ja koittanut asentaa viallisen asennuksen päälle, mutta eipä ole mikään toiminut.. Pitäisi kai vielä kokeilla firmwaren päivitys, mutta olen vielä säästänyt itseäni kyseiseltä operaatiolta.

Joku hitaan nettiyhteyden omaava varmasti itkisi ilosta, jos esim. juuri tuon Ratchetin saisi 15 minuutissa. Ja inFamousisin n. 45 minuutissa, niin kuin se itselleni on nyt muutaman kerran tullut ladattua. Mutta kun noita asennustiedostoja on nyt joutunut niin moneen otteeseen uudelleen lataamaan, että meinaa jo hermo mennä, niin minä oikein mielelläni odottaisin vaikka pari päivää latautumista, kunhan vaan saisin nuo p*#keleet asennettua kovalevylle ilman asennusongelmia.. :/
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

Ei nuo korruptoituneet tiedostot johdu lataajan nopeudesta. Kyllä niitä viallisia tiedostoja tuli 1 megasellakin viime vuonna. Koittakaa pitää se lataus auki siellä storessa. Tämä on kaikkein yleisin neuvo mitä googlettamalla löytyy. Se taitaa olla ihan arpapeliä korruptoituuko se vai ei. Tosin tällä hetkellä PSN on kovan rasituksen alla, joten riski on toki suurempi. Kärsivällisyyttä.
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

Onkos sulla Ciscon EPC3825? Nimittäin welho on jakanut sille hetki sitten uuden firmware päivityksen. Mulla ajankohta sopii ongelmiin. Laitoin tuon EPC3825 siltaavaksi, ja hoidan nyt reitityksen buffalon whr-g54s tomato firmiksellä höystettynä, ja ongelmat poistui sillä.

Haa, taitaa muuten itselläni jopa olla sama modeemi!! :eek: Olisiko syy todellakin tuo firmware/siltaus-juttu. Nimittäin DNA/Welho on itsellänikin. Tosin en ole modeemin firmwarea päivittänyt sen jälkeen, kun sen kolmisen kuukautta sitten sain.
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

Tosi helvetin kiva juttu, että 7gb inFamoukseni on korruptoitunut ja sen koko paskan lataaminen kesti 2päivää! V*ttu!!! :mad:
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie

Nyt on hyvä aika EPC3825 modeemilla lataavien herätä ja vaihtaa se reititin siltaavaksi niinkuin olen maininnut. Sillä lähtee toimimaan. Nimittäin welho on jakanut tässä välissä kun store on ollut kiinni tuon uuden firmiksen, ja siinä kun tuntuu olevan ongelmia storen latauksien kanssa. Eli lataus onnistuu -> asennus 14% ja kapum. Eli purkkiin sisään 192.168.0.1 -> administrator ja sieltä router -> bridge, kaikille laitteille boot ja homma rokkaa. Routaamisen laittaa hoitamaan erillinen purkki. Problem solved ;) Niinjoo, ja siihen purkkiin pääsee jatkossa käsiksi 192.168.100.1 ja siltauksen palauttaminen reitittäväksi käy resetoimalla purkki painamalla takaa syvennyksessä olevaa reset namiskaa vaikka kynällä.

Ja huomatkaahan, welho jakaa firmiksestä tiedot suoraan kaapeliin, ja modeemi päivittyy automaattisesti. Eli sitä ei normi käyttäjä huomaa ellei seuraile firmware buildin tietoja asetuksista, kun moni on sanonut ettei ole modemiaan päivittellyt että ei voi siitä johtua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom