Remeded
Well-Known Member
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta (Huom! Lue latausohjeet ekasta vie
No johan, minä kun en tosiaan tajua noist kattiloist ja silloist ja ip jutuist mitään. Tähään asti kun kaikki on ollut vaan että piuhat vehkeisiin ja homma pelittää. Piti sit kaivaa Welhon kaikki laput ja vihkot esiin että pääsin sinne sivulle ja jotain siel sähläilin ja laitoin sen bridget only. En tiedä menikö oikein, mut kyllä jotain tais oikein mennä kun lähti sit samantien asentumaan ilman erroria. En kyl ite ois kyseistä ongelmaa keksinyt kun en tosiaan osaa pelata tätä internettiä muuta kun selailuun ja nettipelaamiseen joten kuten. EPC3825 modeemi mullakin.
Nyt on hyvä aika EPC3825 modeemilla lataavien herätä ja vaihtaa se reititin siltaavaksi niinkuin olen maininnut. Sillä lähtee toimimaan. Nimittäin welho on jakanut tässä välissä kun store on ollut kiinni tuon uuden firmiksen, ja siinä kun tuntuu olevan ongelmia storen latauksien kanssa. Eli lataus onnistuu -> asennus 14% ja kapum. Eli purkkiin sisään 192.168.0.1 -> administrator ja sieltä router -> bridge, kaikille laitteille boot ja homma rokkaa. Routaamisen laittaa hoitamaan erillinen purkki. Problem solved Niinjoo, ja siihen purkkiin pääsee jatkossa käsiksi 192.168.100.1 ja siltauksen palauttaminen reitittäväksi käy resetoimalla purkki painamalla takaa syvennyksessä olevaa reset namiskaa vaikka kynällä.
Ja huomatkaahan, welho jakaa firmiksestä tiedot suoraan kaapeliin, ja modeemi päivittyy automaattisesti. Eli sitä ei normi käyttäjä huomaa ellei seuraile firmware buildin tietoja asetuksista, kun moni on sanonut ettei ole modemiaan päivittellyt että ei voi siitä johtua.
No johan, minä kun en tosiaan tajua noist kattiloist ja silloist ja ip jutuist mitään. Tähään asti kun kaikki on ollut vaan että piuhat vehkeisiin ja homma pelittää. Piti sit kaivaa Welhon kaikki laput ja vihkot esiin että pääsin sinne sivulle ja jotain siel sähläilin ja laitoin sen bridget only. En tiedä menikö oikein, mut kyllä jotain tais oikein mennä kun lähti sit samantien asentumaan ilman erroria. En kyl ite ois kyseistä ongelmaa keksinyt kun en tosiaan osaa pelata tätä internettiä muuta kun selailuun ja nettipelaamiseen joten kuten. EPC3825 modeemi mullakin.