Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lunta toissapäivänä. Lunta eilen. Lunta tänään. Lunta luultavasti huomenna. Ja ylihuomenna.

Kyllä omakotitaloasumisessa on varjopuolensakin.

No tuu sä tänne kerrostaloon asumaan, mielelläni teen lumitöitä vaikka joka päivä ja kesällä joka päivä ajan nurmikon ja kastelen kukkia... Samantien muutan mökille kunhan vain saadaan auto ja eukolle ajokortti ;)

Koira jouduttiin nukuttamaan:(. Ite nyt jotenkin selviän, mutta on aika tuskaa katella kun äiti ja sisko kärsii.
Jep, koiran lopettaminen ottaa joillekkin koville, riippuen, että onko ollut kuinka kiintynyt siihen, kuten mä olin kun oli koira ja se kuoli...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa kun otti ero niin koville ja laitoin 6kk elämästäni "pimentoon". Nyt alkaa taas elämä maistuun ja hymyileen.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa kun otti ero niin koville ja laitoin 6kk elämästäni "pimentoon". Nyt alkaa taas elämä maistuun ja hymyileen.

Mitäs helvattaa? Ja kun näytitte iloisilta molemmat, uskallatko/haluatko kertoa eronne syytä?


Mun ketutus on pientä Ripposen rinnalla, mutta mulle se on elämää suurempaa, viesti löytyy tästä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mitäs helvattaa? Ja kun näytitte iloisilta molemmat, uskallatko/haluatko kertoa eronne syytä?


Kai se oli se seitsemän vuoden kirous... ;) Kasvettiin vaan erilleen ja yhtenä kauniina kesäpäivänä käskettiin pakata tavarat ja siitähän se sitten lähti. Ihan hyvissä väleissä ollaan ja onpa tässä jo uusi kumppanikin löytynyt. Mutta koville se otti...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kai se oli se seitsemän vuoden kirous... ;) Kasvettiin vaan erilleen ja yhtenä kauniina kesäpäivänä käskettiin pakata tavarat ja siitähän se sitten lähti. Ihan hyvissä väleissä ollaan ja onpa tässä jo uusi kumppanikin löytynyt. Mutta koville se otti...

Hyvä ettette sitte päässy tähän n. 10vuoden seurusteluun, meinaa tää sitä kiroutta vasta onkin, todella erillee meki ollaa tässä menty, ite oon pois muuttoa miettiny erittäin pitkän tovin... Mutta saakulin kersat ku pitää mut täällä...
Ehkä munki jostai pitäs uus eukko löytää, ni uskaltaisin lähteä täältä, meinaa yksinäni mä en halua jatkaa elämääni... hetkeäkään :(
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kai se oli se seitsemän vuoden kirous... ;) Kasvettiin vaan erilleen ja yhtenä kauniina kesäpäivänä käskettiin pakata tavarat ja siitähän se sitten lähti. Ihan hyvissä väleissä ollaan ja onpa tässä jo uusi kumppanikin löytynyt. Mutta koville se otti...

Se ottaa aina koville, aikoinaan meni vuosi päästä 18 vuoden avon jälkeen normielämään kiinni. Nyt uusi tuleva eksä...:D joka syö tehokasta peliaikaa :(
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Egyptin matka vaihtui Maderiaan mellakoiden takia. Onhan se loma silti ihan kiva, mutta olin ehtinyt jo aika paljon odottaa sukeltamista Punaisella merellä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tulipa tuossa hankittua The Pacific -blurayboksi ja voi helvetti. Minkälaisia apinoita ne päästää näitä kääntämään?

Pari esimerkkiä - ja näitä todella vilisee:
"I've got the sulfa" -"Minulla on rikki"
"Rounds for the .30 cal" - "30 kierrosta"
"MG on the left flank" -"Tykkimies vasemmalla"
"...made contact with the enemy" - "...otti yhteyttä viholliseen"

:mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tulipa tuossa hankittua The Pacific -blurayboksi ja voi helvetti. Minkälaisia apinoita ne päästää näitä kääntämään?
DVD Plazalla tuota käännöstä on haukuttu niin paljon, että lopulta Warner Broskin tuli tolkkuihinsa. The Pacificista on tulossa uusi painos paremmalla käännöksella ja mikä parasta, nykyversion ostaneet saavat vaihtaa siihen (maksutta?).

WB:ltä vahvistettiin, että myös BD-version ostaneet voivat vaihtaa tuotteen uuteen.

Lähde: DVD Plaza
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Egyptin matka vaihtui Maderiaan mellakoiden takia. Onhan se loma silti ihan kiva, mutta olin ehtinyt jo aika paljon odottaa sukeltamista Punaisella merellä.

Sama juttu, Egyptin reissu peruttiin, mutta ei näytä mitään olevan enää tarjolla missään tuohon aikaan :(
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Piilolinssit, kuka noita saa silmiinsä väännettyä.

Hieno tarjous, 15€ näöntarkastus, piilolinssien testaus ja paketti moisia lerpakkeita silmään ängettäväksi myöhempänä ajankohtana. Vielä hienompaa on se, että tämä mies ei saa edes toiseen silmään tungettua mokomaa ryönää. Koko ajan silmät pakottaa ittensä kiinni, tuli siinä se 20min turhaan väännettyä noita silmiin ja lopputuloksena oli korkeintaan se, että nyt pistää himpun verran silmiin. Ja koska nyt en onnistunu, niin tarjous menee umpeen ja pääsen koko hommasta maksamaan tuplahinnan, jos/kun menen uudelleen koettamaan tuota kidutusta.

Ei ole ihmisille nuo. Perk.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Piilolinssit, kuka noita saa silmiinsä väännettyä.

Hieno tarjous, 15€ näöntarkastus, piilolinssien testaus ja paketti moisia lerpakkeita silmään ängettäväksi myöhempänä ajankohtana. Vielä hienompaa on se, että tämä mies ei saa edes toiseen silmään tungettua mokomaa ryönää. Koko ajan silmät pakottaa ittensä kiinni, tuli siinä se 20min turhaan väännettyä noita silmiin ja lopputuloksena oli korkeintaan se, että nyt pistää himpun verran silmiin. Ja koska nyt en onnistunu, niin tarjous menee umpeen ja pääsen koko hommasta maksamaan tuplahinnan, jos/kun menen uudelleen koettamaan tuota kidutusta.

Ei ole ihmisille nuo. Perk.

Eläpä mies lannistu. Jos olet samaa maata meikäläisen kanssa, eli olet koko ikäsi pitäny rillejä nokallasi, aikaa varmasti tuhlaantuu kyseiseen toimenpiteeseen. Itse hommasin lasien rinnalle piilolinssit viime syksynä, ja kyllähän ekalla kerralla lensi ärräpäitä ja taisin yhden paidankin repiä vitutuksessa. Mutta kun jaksat vain yrittää ja yrittää, niin kyllä ne linssit lopulta tiensä löytävät silmääsi! :) Itselläni ovat vieläpä sen verta massiivisen kokoiset nuot linssit (d=14mm muistaakseni) verrattuna siihen, mitä silmäni ovat normaalitilassaan auki.

Terv. ekalla kerralla tunti.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jos kokonaan palaa proppu niin sitten vaan laserleikkaukseen. Kallista, mutta saattaa olla monille sen arvoista.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kyllä tarkoituksena on mennä toiseen kertaan tökkimään itseäni sormella silmään. Tarkoituksena ei ole luopua laseista kokonaan, ne sopivat tähän tähän naamaan kuitenkin aika hyvin. Parastahan laseissa on, että jos/kun on maailman väsyneimmän näköinen, niin nämä vievät siitä huomiota ainakin vähän pois.

Eli toinen kokeilu luvassa ensi viikolla. Jos ei silloinkaan onnistu, niin heitän piilolinssit seinään ja olen ilman. Ja tosiaan, sain kotitehtäväksi 'koskea itseäni silmiin', ajatuskin jo tuntuu pahalta. :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jos kokonaan palaa proppu niin sitten vaan laserleikkaukseen. Kallista, mutta saattaa olla monille sen arvoista.

Tätä suosittelen täydellä kypällä. Kallista, mutta sen arvoista eikä harmita vinot rillit tai hankalat piilolinssit enää. Joku oli vissiin siihen liittyvän ketjunkin perustanut joskus.. ;)
 
Ylös Bottom