Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Hetkeen ei ole ehtinyt mistään kettuuntumaan pahemmin, kun on ollut niin kiire. Mutta nyt kyllä vähän ketuttaa. Muksu tuli just kipeeksi ja kotojoulu pohojam'maalla valamihiin ruokapöyrän ääres jää haaveeksi, kun ei kehtaa lähteä matkustelemaan. Ei kai tässä mitään voi, muuta kuin pelastaa se mitä on pelastettavissa. Työpäivän päätteeksi tekokuusi kaupasta tuorekinkun kera ja ei muuta kuin kotia joulua järkkäämään. ja samahan tuo olisi minulle, mutta kun on noita naperoita, jotka jaksavat fiilistellä.

Samperi jos olette vieneet jo kaikki kinkut, niin sitten olen vihainen. :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

...ttu.. se kinkku..
Myoskin noiden sairasteluiden takia paassyt unohtumaan oleellinen..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Joulu on taas ja muksut flunssassa. Autosta hajos vesipumpun laakeri ja vedet valuu jakohihnaa pitkin pihalle. Jos olisin vielä metrin ajellut, niin hihna olisi hypännyt, kun on valahtanut niin löysäksi, että pärinä vaan kuuluun. Ja joku kekseliäs nuori mies tuli tupakilla käydessä vastaan vähän säikähtäneen näköisenä. Oli käynyt viskaamassa jääpaakin auton tuulilasiin. Sinänsä kaveri käyskenteli yksityisalueella, joten olis pitänyt heti tajuta napata kiinni. No saa vielä jonain päivänä harmikseen todeta, että tämä on pieni paikka asua. Meinaan pääsin kuitenkin ihan naamatusten näkemään tämän jampan. Sitten kuulin vielä, että joku naapuri käy paskottamassa koiraansa kännissä meidän yhteispihan lasten leikkialueella. Eikä muuten ole kauaa, kun rattijuoppo lanasi meidän liikenteenjakajan. Mikä ihmeen fiksuus näihin ihmisiin aina välillä iskee?

Toisinsanoen ketuttaa.

Nyt en jaksa murehtia, mutta kyllä minä tuon auton vielä tuosta lauantaina pistän kuntoon vaikka kuinka pakkanen purisi. Koiranpaskat palautan kylmästi omistajalle ja yksityisalueen häirinnät ilmoitan poliisille. Myös sen koiranpaskottajan pistän asioimaan suoraan poliisin kanssa, kun tiedän, että jos itte meen siihen sössöttämään, niin palaa hermot liian helpolla. Kyllä se nyt vaan menee liian pitkälle paskottaa koiraa lasten leikkipaikkaan. Ärh!

Kiitos! Helpotti kovasti päästättää.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Joulu on taas ja muksut flunssassa. Autosta hajos vesipumpun laakeri ja vedet valuu jakohihnaa pitkin pihalle.
Nyt en jaksa murehtia, mutta kyllä minä tuon auton vielä tuosta lauantaina pistän kuntoon vaikka kuinka pakkanen purisi. Koiranpaskat palautan kylmästi omistajalle ja yksityisalueen häirinnät ilmoitan poliisille. Myös sen koiranpaskottajan pistän asioimaan suoraan poliisin kanssa, kun tiedän, että jos itte meen siihen sössöttämään, niin palaa hermot liian helpolla. Kyllä se nyt vaan menee liian pitkälle paskottaa koiraa lasten leikkipaikkaan. Ärh!

Kiitos! Helpotti kovasti päästättää.

No voi hellallettas, arvaas miksei mulla oo autoa, minä, eukkoni, ja kolme lastani ei laiskistuta nii ku autoilijat, kaikki matkat tehää kävellen tai pyöräillen... Ei pääse kato ketuttaa auton hajoamiset, säästää saatanasti rahaa ja siinä sivussa kuntokin kasvaa...

Nii ja mitäs meinaat, että Poliisi sanoo ku kerrot koiraa ulkoiluttajasta joka antaa piskinsä paskoa lasten leikkipaikalle...? Anna mä arvaan, nauraa sut pihalle sanoen; Ei me sille mitää voida...
On meidänkin lasten leikkipaikalta löytynyt huumeneuloja...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Pari kertaa vuodessa pukkaa huuliherpestä, niin eiköhän se päättänyt ilmestyä turpavärkkiin juuri viime yönä näin joulun kynnyksellä.
Jokaisella kinkunpuraisulla tiedossa suupielen repeämistä, pienimuotoista kivunpoikasta ja veren tahrimaa pöytäliinaa :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Timppa: Viimeksi poliisi sanoi, että: pahoittelemme, ettemme ehtineet ajoissa. Teilläpäin on vissiin tapana tulla kännissä toisten pihoille ja jos ei pyytäessä lähe, niin annatte jäädä. :D

Ja kova jätkä tietenkin polkis jokapäivä 50km tai rikas ostais kämpän työpaikan vierestä ja boheemi jättäis menemättä töihin. Onhan noita valintoja, mutta autoa en ole itse valinnut. Mieluusti olisin ilman.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Onhan noita valintoja, mutta autoa en ole itse valinnut. Mieluusti olisin ilman.

Just nyt näillä pakkasilla ei harmittais vaikka olis kaks... :mad:
Jumalauta, että tympäsee ku heti jäätyy johdot ku vähä reilummasti pakkasta pukkaa. Ei perkele! Hanat jätin tippaseen jos ei tarttis sulatella ku kotija pääsee.äsee.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

InFamous hankittu viime viikolla ja nyt pelattu läpi, siinä meni se lomanviete :(
Noh, onhan vielä BF Bad Company 2, jonka mukana tullut vip-koodi ei toiminut. Pommitettu EA:ta sähköpostilla ja selville tuli, että koodi on jo käytössä, vaan ei mulla. Saas nähdä tuleeko uutta koodia maksutta..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Astuin loppuvuodeksi pomon saappaisiin ja nyt jumankauta pitää vääntää ylipitkää päivää alimiehityksellä. Ja jotain pöpöjä päässä kun joulukin tulossa prkl...:mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tulin nähtävästi ensimmäistä kertaa huijatuksi. Noh 35€ ei maailmaa kaada. Onneksi en sentään koko summaa maksannut (140€). Olkaa siis varovaisia jos Matti Sihvonen/Mikko Pietilä nimellä esittäytyvä herra tarjoaa jotain. Kaupat tehty muron kautta joten toivotaan ettei kyseinen herra rantaudu tänne.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

12.12 Zavvin lähettämä Splatterhouse ei vieläkään ilmestynyt. Tuttua kauraahan tämä on , mutta silti..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Piti alunperin olla vapaapäivä töistä, mutta hyvää hyvyyttäni peruin sen, jotta työkaveri saisi pitää vapaansa. Tämä on johdanto tarinaan. Aamuvuoro. Voi miten vihaankaan aamuvuoroja. En ole todellakaan mikään aamuvirkku, enkä tiedä mitään pahempaa, kuin neljän jälkeen aamulla pirahtava herätyskello..

Heräsin tänä aamuna ennen kolmea uneen ( voiko näin edes sanoa? ) jossa myöhästyin tunteja töistä. Ketutti herätä, kun tiesin, että reilun tunnin päästä on herätys. Heräsin yms. ja läksin työmaalle. Olin reilun vartin hiihdellyt pitkin hallia, kunnes kuulin ettei tänään olisi tarvinnut tulla ollenkaan töihin. Ei vaan tieto ollut kulkeutunut meidän aamuhapsien korviin.

Läksin kotiin ja nyt tuijotan tyhjyyteen. Liian pirteä nukkumaan, mutta liian väsynyt tekemään mitään. Mitä tähän sanoisi? D'oh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tuttu tunne. Napsaise myssy, jos auttaisi vaikka saamaan vielä hieman unta kuulaan.

Tuttu tunne myös mulle. Tulee joskus kaadettua jotain 20 vuotiasta lasiin ja istuiltua terassilla. Useimmiten sitä löytääkin sitten itsensä pohdiskelemasta syntyjä syviä aamuun asti. Ei tuo meikäläisellä unta, mutta hemmetti jos pitää valvoa, niin ei auta kuin tehdä se niin, ettei tuo aika mene hukkaan sängyssä pyöriskellessä. ;) (huom. usemmiten jää kuitenkin siihen yhteen lasiin ja toisinaan toiseen.)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Sonic and Knuclesin loppupomo. En tiedä enkö vaan osaa vai olinko muuten vaan paska, mutta meni n. 2h et sain sen läpi. Ohjain oli lähteä monta kertaa lentoon, mutta hillitsin itseni.

Mut toisaalta tavoite on saavutettu ja sonic 1,2,3 ja knucles läpi kaikilla saavutuksilla.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Suomen nuoremmat leijonat otti napsakasti selkäänsä venäjäläisiltä. :/
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

12.12 Zavvin lähettämä Splatterhouse ei vieläkään ilmestynyt. Tuttua kauraahan tämä on , mutta silti..

En tiedä oletko pistänyt merkille, mutta tuossa on ollut tällainen perhanan teksti kuin
"Unfortunately this product cannot be shipped outside of the UK." noin suunnilleen siitä asti kun peliä on saanut vähänkään mukavampaan hintaan.

Ei mitään mailia ole ilmeisestikään tullut moisesta seikasta?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

En tiedä oletko pistänyt merkille, mutta tuossa on ollut tällainen perhanan teksti kuin
"Unfortunately this product cannot be shipped outside of the UK." noin suunnilleen siitä asti kun peliä on saanut vähänkään mukavampaan hintaan.

Ei mitään mailia ole ilmeisestikään tullut moisesta seikasta?

Tuota ilmoitusta itsekin alunperin ihmettelin ja piruuttani päätin kokeilla. Peli on kuiteskin veloitettu tililtä ja lähetys viesti on tullut sähköpostiin, joten kaiken järjen mukaan pelin pitäisi saapua. 12 päivä lähti tulemaan, eikä vieläkään ole tullut. Ei auta kuin odotella. :rolleyes:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tuota ilmoitusta itsekin alunperin ihmettelin ja piruuttani päätin kokeilla. Peli on kuiteskin veloitettu tililtä ja lähetys viesti on tullut sähköpostiin, joten kaiken järjen mukaan pelin pitäisi saapua. 12 päivä lähti tulemaan, eikä vieläkään ole tullut. Ei auta kuin odotella. :rolleyes:

Pistähän ilmoittaen mikäli tulee perille, siinä tapauksessa pitää itsekin virittää tilaus tulille :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei jumalauta! Tossa 11 aikaan faijan kans lounaalle, sieltä sit kauppaan ostaan eväitä tän päivän pelimatkalle.
Noh kaupasta päästyä 300m kotoa tullaan risteykseen.
Oikeelta tulee nainen kolmion takaa me jatketaan suoraan.
Tää nuori naine sit päättää tulla suoraan eteen, niskat ihan ***** kipeet ja parin tunnin päästä pitäs lähtee lappeenrantaan tappeleen SM-pisteistä!
 
Ylös Bottom