Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Matematiikan historia kannattaisi itse kunkin katsoa, ihan mielettömän hyvä dokumenttisarja. Sisälsi itse asiassa paljon sellaistakin juttua, mitä oli jäänyt itseltä hämärään (unacceptable!).
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ihan hemmetin tylsää, ei voi pelata netissä PS3:lla, ei tee mieli katsoa mitään leffaa, pihalla on jo käyty tekemässä töitä, en juo joten miksi menisin kaupungillekaan, vappu ei ole minun juhla muutenkaan, ei enää Stargaten katsomista, ei mitään foorumia missä olisi minun mieleeni sopiva aktiivinen keskustelun aihe, pasianssi ei kiinnosta, kävely ei innosta, telkusta ei tuu hyvää dokkaria saati muuta ohjelmaa, en keksi mitä yksinpeliä pelaisin kun ne kaikki on väännetty, kirjoittaminenkin tuntuu niin älyttömän rasittavalta ja sängyssäkään ei tekisi mieli maata. On tylsää.

Sitten pitää vain olla:) Monikaan ei varmaan muista milloin olisi vain ollut tekemättä mitään.

Itseä kenkuttaa kaiken maailman kivut ja mahavaivat sun muut vaivat mitä ihmisellä vain voi olla :/
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

no ois ihan hauskoja, jos porukka ei vaa vastais jokaiseen vastaan tulevaa polliin. Ja miks toi kuva on noin laadukas??
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jes. Jehovat piinaavat sieluani. Miksi sitä ei osaa olla ilkeä, tai pitää suutaan vaan kiinni? Älä koskaan mainitse, että olet tutkinut raamattua.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Välilevyn pullistuma.

Ai vtu että osaa ottaa päähän kun ei voi tehdä käytännössä mitään muuta kuin maata sohvalla tai sängyllä :mad:.. Vähän jos lähtee liikkumaan, vaikka vessaan tms. , ensin alkaa jumalaton särky joka säteilee jalkaa pitkin ja lopulta vielä puuduttaa toisen jalan.

Lääkärissä ravannut eivätkä ole osanneet auttaa muuten kuin antamalla toinen toistaan vahvempia särkylääkkeitä jotka eivät edes auta.. Jos ei viikossa ala häviämään säryt niin aletaan kuulemma miettiä jo mahdollista leikkausta, ihanaa!

Voin jo kuvitella miten mahtava kesä on edessä toipuessa mahdollisesta operaatiosta.

Lisätään tähän perään vielä se että, päätin lopettaa tupakoinnin n. 10v. sauhuttelun jälkeen ja edellä mainitut asiat ei pahemmin helpota yritystä :(. Mut oon pystyny olemaan kuitenkin ilman (vielä)..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Voin jo kuvitella miten mahtava kesä on edessä toipuessa mahdollisesta operaatiosta.

Äidille suoritettu joskus 30 vuotta sitten, makasi sängyssä jokusen kuukauden toipumassa.
Vuosi sitten tutulle tehtiin operaatio ja oli 2pv sairaalassa, sen jälkeen kotiin ja selkä on ollut kuin uusi. Lääketiede on kehittynyt melkoisesti ja riippuen operoitavasta nikamavälistä, voi päästä todella lyhyellä toipumisajalla.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vuosi sitten tutulle tehtiin operaatio ja oli 2pv sairaalassa, sen jälkeen kotiin ja selkä on ollut kuin uusi.

Pakko sanoa että tuon lukeminen helpotti ketutusta pykälän tai pari. Helposti vaan tässä makoillessaan ja turhautuessaan omaan voimattomuuteensa alkaa maalailemaan kauhukuvia mielessään.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa. Korva rupesi soimaan yht'äkkiä. Hirvee vinkuna ollut jo pari päivää toisessa korvassa. Eikä siis mistään pienestä äänestä ole kyse, vaan niin kovaa soi, ettei meinaa kaikea enää kuullakkaan. Ja samalla tuli melkoinen ääniherkkyys. Puheääni säräjää korvassa kuin sirkkeli. Hitto jos tämä on kiitos armeijapalveluksesta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa. Korva rupesi soimaan yht'äkkiä. Hirvee vinkuna ollut jo pari päivää toisessa korvassa. Eikä siis mistään pienestä äänestä ole kyse, vaan niin kovaa soi, ettei meinaa kaikea enää kuullakkaan. Ja samalla tuli melkoinen ääniherkkyys. Puheääni säräjää korvassa kuin sirkkeli. Hitto jos tämä on kiitos armeijapalveluksesta.

Mikä biisi?
Sori oli pakko :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Äitiä syytetään vauvansa tapon yrityksestä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Pakkosterilointi ja elinkautinen vankeusrangaistus, siinä suurin piirtein ensimmäiset ajatukset tuon uutisen luettuani. Täydellinen avuttomuus/viattomuus ja äärimmäisen vakava elämän loppuun asti vaikuttava vammautuminen saivat tunteet pintaan.

Kunpa jok'ikisen tällaisen tapauksen voisi vain jotenkin estää.. :(

Tommonen pistää, kyllä vihaksi. Minkä helv*tin takia pitää viatonta lasta satuttaa. Ymmärrän kyllä, että käy hermoille jos lapsi vain itkee, mutta ei sitä kuitenkaan tarvitse satuttaa. :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Äitiä syytetään vauvansa tapon yrityksestä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Pakkosterilointi ja elinkautinen vankeusrangaistus, siinä suurin piirtein ensimmäiset ajatukset tuon uutisen luettuani. Täydellinen avuttomuus/viattomuus ja äärimmäisen vakava elämän loppuun asti vaikuttava vammautuminen saivat tunteet pintaan.

Kunpa jok'ikisen tällaisen tapauksen voisi vain jotenkin estää.. :(

Tommonen pistää, kyllä vihaksi. Minkä helv*tin takia pitää viatonta lasta satuttaa. Ymmärrän kyllä, että käy hermoille jos lapsi vain itkee, mutta ei sitä kuitenkaan tarvitse satuttaa. :mad:

Aika karsee tapaus. Varsinkin kun lapsi on saanut noin kovia vammoja. Tämä lapsen/vauvan ravistelu ja kurittaminen ei kuitenkaan ole mitenkään harvinaista, valitettavasti.
Itse väitän, että tämäkin olisi mahdollisesti ollut estettävissä. Nyt ei olla äidin/isän baby bluesia huomattu ulkopuolisilta tahoilta riittävän nopeasti.
Toki tuossa jutussa on luettavissa rivien välistä, että on siellä ollut muiltakin osin elämänhallinta aika pahasti hukassa. :(
Käy sääliksi koko perhettä...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei jumalauta mitä paskaa tää pitäjä oikein tekee. Mitä ihmeen sontaa meille syötetään?
Makkara vs. Makkara

Faktaa makkaroista

Tästälähtien grillissä porisee vain ja ainoastaa pihvejä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Voin jo kuvitella miten mahtava kesä on edessä toipuessa mahdollisesta operaatiosta.

Ymmärrän fiiliksesi. Itse makasin viime kesän leikkauksesta toipuen eikä se mitään herkkua ollut. Ihan vinkkinä, mahdollisimman paljon leffoja/sarjoja! Itse taisin pariin viikkoon katsella kaikki frendit lähes putkeen. Niin ja tietysti mikäli kykenet niin pelata :) Kyllähän se nakertaa maata kun ulkona on +25 ja kaverit soittelee terassille... Mutta aina ei mene nallekarkit tasan. Joten ketuttaa puolestasi!
 
Ylös Bottom