Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ja tuo vaimosi läppäri noiden virheilmoitusten mukaan kyllä toimii, mutta kovalevy ja muisti paskana. Ei muutakuin uusi kovalevy ja muistikammat. Helppo itsekin asentaa, jos on läppäri sellainen malli, minkä saa auki. Kaikkia läppäreitä ei tietääkseni saa mitenkään fiksusti itse avattua.
Niin ja kyllä ne siellä datahuollossa varmaan saa jotain pelastettua sieltä levyltä, jos kerran jotain tiedostoja ja windows siellä vielä toimii. Voi kuitenkin olla aika kallis toimenpide...
Jos on oikeasti tärkeitä kuvia sun muita tiedostoja, niin ei tosiaan kannata luottaa siihen, että se kovalevy kestää vuodesta toiseen. Kyllä ne kannattaa ulkoselle levylle pistää. Eivät ole nykyään hirveän kalliitakaan. 1 teran taitaa saada jopa 70 kybällä ja siitä sitten alaspäin levyn kapasiteetin mukaan. Nuo ulkoset ovat kuitenkin suht herkkiä tuhoutumiselle, koska eivät ole koneen sisällä suojassa, joten kannattaa olla suht varovainen. Itseltä meni 750gigaa tiedostoja täysin jumiin, kun ulkonen tippui lattialleVaimon läppäri tais hajota. Kaikki tiedostot ja ohjelmat hävisi koneelta, vain roskakori ja Sims 2 jäi koneelle. Kone huutaa punasena kriittisiä virheitä mm. c-asemaa, muistia jne jne. Käynnistäessä pöydän täyttää n. 25 vihaista error viestiä. Ja kun en mitään näistä härveleistä älyä niin kiva tässä sitten ihmetellä. Kallis paskaki oli ja reilut 2v vanha. Takuuta vuos tuolla oli ja tiiä sit kannattaako sitä netanttilasta kysellä jos kokonaan rikki meni.
Eipä tässä mitään, koneella vaan sattuu oleen paljon kuvia meidän pienestä pojasta, videoita elämän ensivaiheista ja hääkuvia sekä omat koulutehtävät. Pitää maanantaina viiä paikalliseen datahuoltoon josko sieltä sais pelastettua jotain. Kyllähän tämä vituttaa.
Ja piruillakseen niin vieressä nököttävä n. 20v vanha kellastunu pöytäkone jota ite käytän pelaamiseen, porskuttaa etiä päin vuodesta toiseen. Afterdawnien supernörttejä oon apuun kyselly josko sieltä vinkkiä irtois, hyvin opastivat aiemmin troijalaisen poistossa..
Pitäs opetella ottaa talteen tärkeät jutut, ulkone kovalevy on ollu hankinnassa jo pitkän aikaa mut olin aina siinä uskossa että se on tämä pöytäkone joka ensin kyykähtää.
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRGH

Ja tuo vaimosi läppäri noiden virheilmoitusten mukaan kyllä toimii, mutta kovalevy ja muisti paskana. Ei muutakuin uusi kovalevy ja muistikammat. Helppo itsekin asentaa, jos on läppäri sellainen malli, minkä saa auki. Kaikkia läppäreitä ei tietääkseni saa mitenkään fiksusti itse avattua.
Niin ja kyllä ne siellä datahuollossa varmaan saa jotain pelastettua sieltä levyltä, jos kerran jotain tiedostoja ja windows siellä vielä toimii. Voi kuitenkin olla aika kallis toimenpide...