Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Fillari varastettiin iltapäivällä työharjoittelupaikan ulkopuolelta. Kokenut sotaratsu jo, palveli hyvin seitsemän vuotta. Prkl.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Minua ketuttaa se että tällä Foorumilla ei pelata autopelejä. Perjantaisin kukaan ei ole keskustelemassa kun kaikki vain pelaavat. Joo ei tässä muuta tällä erää...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Seitinohut vitutus. Viikko sitten viety ohjain kauppaan kun on vikaa. Nyt viikon päästä sitten viitsivät soittaa, että hei me tarvitaan konsolin sarjanumero kun Microsoft tarvii. Ohjain siis seissyt viikon eikä liikkunut mihinkään. Sitten tuo vakuutusyhtiö lähentelee muistutuslaskuja. Kukaan ei mulle sanonut, että laskut menee heidän verkkopalveluunsa jota en koskaan käytä. Ennen tullut e-laskuna nyt ne meni sinne. Eikä ole eka kerta kun laskutuksessa on jotain vikaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Seitinohut vitutus. Viikko sitten viety ohjain kauppaan kun on vikaa. Nyt viikon päästä sitten viitsivät soittaa, että hei me tarvitaan konsolin sarjanumero kun Microsoft tarvii. Ohjain siis seissyt viikon eikä liikkunut mihinkään.
Veikkaan, ettei ohjaimesi ole ainoa korjattava asia tuolla, joten he pääsivät vasta nyt laitteesi kimppuun. Sarjanumerolla Microsoft taas kartoittaa missä erissä on vikoja (ts. millä tuotantolinjalla on parannettavaa työn jäljessä).
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Joo ei varmaan ole ainoa korjattava, mutta ongelma tässä olikin se, että ohjain lojui kaupassa eikä sitä ollut edes lähetetty mihinkään viikon aikana. Korjauksen arvioitu kesto on yleensä ollut pari-kolme viikkoa näissä tapauksissa. Nythän se venyy kun liike kämmäilee.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Seitinohut vitutus. Viikko sitten viety ohjain kauppaan kun on vikaa. Nyt viikon päästä sitten viitsivät soittaa, että hei me tarvitaan konsolin sarjanumero kun Microsoft tarvii. Ohjain siis seissyt viikon eikä liikkunut mihinkään. Sitten tuo vakuutusyhtiö lähentelee muistutuslaskuja. Kukaan ei mulle sanonut, että laskut menee heidän verkkopalveluunsa jota en koskaan käytä. Ennen tullut e-laskuna nyt ne meni sinne. Eikä ole eka kerta kun laskutuksessa on jotain vikaa.

Veikkaan että eräs fuusion kokenut yhtiö jonka värit on nykyään ihqun turqoosit, on kytkenyt sulle paperittoman palvelun päälle ominpäin. Tai sit kesämiisa on soitellut sulle ja unohtanu mainita et kytkee ton sit samalla päälle
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vitutuksen aiheena niska- ja hartiaseudun vaivat. Vasen puoli niskasta/hartioista ihan jumissa. Aiheuttanut usean päivän ajan heikotusta, tasapainon menettämistä ja sen sellaista. Tasapaino heitti maanantaina ihan täysin vasemmalle niin lääkäri passitti jo päivystykseen, että poissuljetaan verenkiertohäiriö aivoissa. Onneksi ei vakavasta ollut kyse.

Nyt sitten lihaksia rentouttavia lääkkeitä naamaan ja ensi viikolla alkaa fysioterapia... Olo on kuin vanhalla miehellä, eihän alle 30v voi olla vaivoja, eihän? ;)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jahas taas pukkaa laskua vakuutusyhtiöltä. Jälleen sinne heidän verkkopalveluun, vaikka e-lasku on tilattu viimeisen episodin jälkeen. Jotkut ei vaan osaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jahas taas pukkaa laskua vakuutusyhtiöltä. Jälleen sinne heidän verkkopalveluun, vaikka e-lasku on tilattu viimeisen episodin jälkeen. Jotkut ei vaan osaa.

Koko e-lasku systeemissä ois parantamisen varaan. Tiedän yhden tapauksen erään operaattorin suuntaan. Asiakas käynyt (erittäin iäkäs, joten siksi) pankissa tekemässä e-laskun eräästä liittymästä.
Operaattorilla e-lasku näkyi ihan oikein kaikissa järjestelmissä, mutta asiakas ei laskuja saanut. Pankki väitti ettei mitään ole tullut, että operaattorissa vikaa. Operaattorilla kun taas kaikki näkyi oikein niin he ovat aikalailla voimattomia, koska kaikki se tapahtuu pankin päästä, ei operaattori niihin voi vaikuttaa. Asiakas teki 8kk aikana joka kuukausi uusiksi sen e-lasku sopparin pankkiin, mutta ei vain toiminut.

Lopultakaan asia ei selvinnyt, että miksi laskut ei mene e-laskuun. Ongelma siinä oli vain se, että kun järjestelmässä oli e-lasku, ei siitä mennyt laskua muuallekaan. Eli asiakas joutui ainaka kyselemään operaattorilta maksutiedot.

Väitän että koko e-lasku systeemi on aika hataralla pohjalla, eikä se ole niinkään välttämättä yksittäisen firman osaamisesta kiinni, oli se sitten mikä vaan. Vaan että siinä järjestelmässä on isoja ongelmia, jotka ilmenee yksittäisillä asiakkailla.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

ennakkoontillatut pelit: viimeisinpänä mad max pelin jonka sain betana. kauheet bugimsta, onneksi yksi bugi vain semmonen mikä oikeasti vituttaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lokakuussa 2013 oltiin firman tiimipäivää viettämässä. Todella järkevällä tavalla..mäkihyppäämällä. No minä kun koko ikäni lumilautaillut, niin millään suksilla pystyssä pysynyt muutenkaan, saati mäkihyppysuksilla. Kaaduin kolmesti rajusti murtaen häntäluuni.

Vuoden sinnittelin kipujen kanssa, koska häntäluumurtumia ei juuri kuvata. Lokakuussa 2014 häntäluu leikattiin pois. Paraneminen piti viedä max 1kk. Olin 3,5kk saikulla ja nyt vuoden kohta taas sinnitellyt kipujen kanssa edelleen. Eilen kuulin sitten, että lokakuussa taas leikkaukseen, jos saatais kivut pois. Mitään takeita toimivuudesta ei ole, mahdollisesti 6kk päästä uusiksi. Siltin takeita ei ole.

Eli mahdollisesti pilasin loppuelämäni aivan käsittämättömällä tavalla ja vaikka kaikki tutut asiasta naljailee jatkuvasti, niin itsellä fiilikset asian suhteen on kyllä aika maissa..

Ei pysty istumaan työpäivää koneella, ei voi istua autossa edes Turusta Helsinkiin asti, saunanlauteilla ei pysty käytännössä ollenkaan istumaan jne.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vaikuttaa varmasti pelailuihin myös? Voimia ja paranemisia sinne! Kuulostaa kyllä todella älyttömältä touhulta työpaikan puolesta. Ehkä typerintä ikinä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vaikuttaahan se, itseasiassa siinä on yksi syy, miksi pelaan kaiken ajopenkistäni. Kuppipenkki jakaa painon niin tasaisesti, että se on harvoja paikkoja, missä voi istua hieman pidempään.

Meidän oman tiimin tiimipäivät on aina yhtä typeriä olleet. Kaikki muut tiimit käy teatterissa ja syömässä. Me hypätään mäkeä, käydään helikopterilentämässä, värikuulasotaa jne. :D

Mäkihyppy kieltämättä oli ideana jo typerä ja asiasta naurettiin etukäteen. Se loukkaantunut olin sitten minä..ois kannattanut pysyä poissa mäestä, sillä se pelotti aivan julmetusti. Siltin en ekaan kaatumiseen lopettanut, kun oli pakko kolmesti toistaa sama virhe.. Oli muuten vielä muovimäki siihen aikaan, eli kaatumiset oli aika kovia.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

...kaikki tutut asiasta naljailee jatkuvasti, niin itsellä fiilikset asian suhteen on kyllä aika maissa..
Toi vähättely on niin persiistä. Ne ihmiset, jotka ei ole ikinä saaneet mitään isompaa vammaa, eivät tajua, että ihan oikeasti esim. selkävammat vaikuttavat helvetisti liikkumiseen ja jokapäiväiseen elämiseen. Sain kerran urheillessa iskun alaselkään, joka meni täysin lukkoon. Esim. sängystä pääsi pois kirjaimellisesti kierimällä :D Nyt jo vähän naurattaa, mutta silloin ei tippaakaan. Ja tuosta vammasta kuntoutuminen vei melkein 2 kuukautta, ennen kuin pystyi kunnolla taas harrastamaan liikuntaa. Tsemppiä sulle Omenanraato "Iso peukku"
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Häntäluu on perseestä. Mulla oli joskus kymmenen vuotta sitten parin viikon ajan "häntäluun kiputila", joka on harvinaisehko mutta ihan todellinen diagnoosi. Se on suoraan hermoon kohdistuva vaiva, joka vain tulee ja aikanaan menee. Mä olen kerran saanut kenkää kasseille ja kerran salibandypallon aivan törkeän lujaa. Jälkimmäisellä kerralla tipahdin suoraan kentän pintaan ja silmissä musteni, ja hengitys alkoi kulkea normaalisti joskus vartin päästä.

Mutta jos täytyisi valita salibandypallo kasseille tai toi kahden viikon häntäluun kipu, ottaisin sen pallon palloille joka kerta. Se sentään kesti vain vartin, häntäluu taas aiheutti jatkuvaa vihlovaa tuskaa, jota ei pystynyt pakenemaan millään. Norsuluokkaa olevat keskushermoston lamauttavat kipulääkkeet antoivat tilapäistä helpotusta.

Osaan siis sympatiseerata hyvin sen seudun vaivaa, ja pystyn kuvittelemaan, miten monipuolista harmia tuollainen aiheuttaa. Tsemppiä!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kyl mä päivittäin saunassa käyn. Joko seistään tai maataan.

Mut oisit nähnyt työterveyslääkärin ja leikkaavan lääkärin naamat ja kuullu vakuutusyhtiöihmisen äänen kun kerroin miten "työtapaturma" sattui. :D
Eivät nimittäin sulattaneet asiaa kysymättä "anteeksi mitä sanoit? Teit mitä?"
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kyl mä päivittäin saunassa käyn. Joko seistään tai maataan.

Mut oisit nähnyt työterveyslääkärin ja leikkaavan lääkärin naamat ja kuullu vakuutusyhtiöihmisen äänen kun kerroin miten "työtapaturma" sattui. :D
Eivät nimittäin sulattaneet asiaa kysymättä "anteeksi mitä sanoit? Teit mitä?"

tosta tuli mieleen se kun itsellä oli hiusmurtuma jalkapöydässä, eli on semmonen vaiva että joutuu kävelee muutaman viikon kepeillä mutta silti se ei näy missään. mua kuvattiin niin usein että pelkäsin saavani syövän.

onneksi tuli sitten joku naislääkäri vastaan jolle tää vaiva oli ollut tuttu:eli vaiva tulee kun jänne murtaa luuta jalkapöydän uloimalla reunalla. helpoiten tulee kun kävelee värillä kengillä. johan se oli viides tohtori kene luona kävin. sen jälkeen sain kepit ja olin reilu kk himassa...noh tulipahan taltalen pelit tutuiksi :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kossunalle: Pieni ystävällinen vihje: Älä käytä kirjoituskielessäsi sanaa neekeri. Se on oikeasti "poliittisesti epäkorrekti" termi, eikä kuulu asialliseen julkiseen keskusteluun, vink, vink.

Itsellänikin aikoinaan oireili jalkapöytä ja syynä oli liian lepsupohjaiset, ylijoustavat kengät. Sitten siirryin asiallisiin lenkkareihin ja ei ole vaivannut sen jälkeen. Riippuu tietenkin jalastasi, oireileeko ja minkä takia.

Omenanraato: Voimia vaivasi kanssa. :)
 
Ylös Bottom