Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Veikkaan, ettei ohjaimesi ole ainoa korjattava asia tuolla, joten he pääsivät vasta nyt laitteesi kimppuun. Sarjanumerolla Microsoft taas kartoittaa missä erissä on vikoja (ts. millä tuotantolinjalla on parannettavaa työn jäljessä).Seitinohut vitutus. Viikko sitten viety ohjain kauppaan kun on vikaa. Nyt viikon päästä sitten viitsivät soittaa, että hei me tarvitaan konsolin sarjanumero kun Microsoft tarvii. Ohjain siis seissyt viikon eikä liikkunut mihinkään.
Seitinohut vitutus. Viikko sitten viety ohjain kauppaan kun on vikaa. Nyt viikon päästä sitten viitsivät soittaa, että hei me tarvitaan konsolin sarjanumero kun Microsoft tarvii. Ohjain siis seissyt viikon eikä liikkunut mihinkään. Sitten tuo vakuutusyhtiö lähentelee muistutuslaskuja. Kukaan ei mulle sanonut, että laskut menee heidän verkkopalveluunsa jota en koskaan käytä. Ennen tullut e-laskuna nyt ne meni sinne. Eikä ole eka kerta kun laskutuksessa on jotain vikaa.
Jahas taas pukkaa laskua vakuutusyhtiöltä. Jälleen sinne heidän verkkopalveluun, vaikka e-lasku on tilattu viimeisen episodin jälkeen. Jotkut ei vaan osaa.
Toi vähättely on niin persiistä. Ne ihmiset, jotka ei ole ikinä saaneet mitään isompaa vammaa, eivät tajua, että ihan oikeasti esim. selkävammat vaikuttavat helvetisti liikkumiseen ja jokapäiväiseen elämiseen. Sain kerran urheillessa iskun alaselkään, joka meni täysin lukkoon. Esim. sängystä pääsi pois kirjaimellisesti kierimällä...kaikki tutut asiasta naljailee jatkuvasti, niin itsellä fiilikset asian suhteen on kyllä aika maissa..
Kyl mä päivittäin saunassa käyn. Joko seistään tai maataan.
Mut oisit nähnyt työterveyslääkärin ja leikkaavan lääkärin naamat ja kuullu vakuutusyhtiöihmisen äänen kun kerroin miten "työtapaturma" sattui.
Eivät nimittäin sulattaneet asiaa kysymättä "anteeksi mitä sanoit? Teit mitä?"