Ketutuskeskustelu

Keskustelu osiossa 'Muu keskustelu' , aloittajana henkettu, 12.10.2007.

1. Scatterbrain XO

Scatterbrain XO New Member

XBL:
    Scatterbrain XO
    PSN:
    Hupakko
    Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jouluna/jouluksi/nyt tulee liikaa pelattavaa. Laskin tuossa, että kaikki alustat joilla pelailen vaatis melkein puolet siitä mitä tähän asti kuluneen vuoden aikana on jo peliharrastukseen mennyt.. eli helvetisti. Ei riitä rahat, ei riitä aika. Masentaa.

2. Muntu

Muntu New Member

XBL:
    AlmightyARA
    PSN:
    Muntuzzz

Sama ku Scatterbrainilla; Liikaa kiinnostavia pelejä, liian vähän rahaa

3. Jiikax

Jiikax New Member

XBL:
    VJ FIN
    PSN:
    VJ_FIN

Ketuttaa kun pitäis vielä lukea 70 sivua yhtä kirjaa maanantaiksi. Kirja on kyllä ihan hyvä, mutta kun minulla olisi juuri nyt paljon parempaakin tekemistä kuin joku kirjan lukeminen. Sitä paitsi, jos minä jotain painettua vapaaehtoisesti luen, se on aku ankka mitä luen. Niin ja kirja on Mikael Niemen Verenimijät, kannattaa lukea.

4. Winkuru

Winkuru New Member

XBL:
    Winkuru
    PSN:
    Winkuru

Jep, itsellänikin on ihan helvetisti ostettavaa mutta rahat ei todellakaan riitä kaikkeen.

5. Arcane

Arcane Active Member

XBL:
    Mad Arcane

Pattiin ottaa suuresti seuraavanlaiset asiat:

-Olen vaihtamassa veljen kanssa huoneita keskenään. Saan isomman huoneen, mutta hommassa kestää, koska veli haluaa itse järjestää ja siirtää tavaransa, eikä hän käy kovin usein kotona. Lisäksi minulla on vaikeuksia päättää, miten huonekalut järjestetään.

-Keskiviikoksi pitäisi olla kaksi essee-ainetta sekä yksi tekstitaidon vastaus valmiina. Aiheet ovat yksinkertaisesti kamalia ja innovatiivisuus on tippunut kohdallani nollaan.

-Aika ei tunnu riittävän... kun sitä on, en saa mitään aikaiseksi.

-Ylioppilas lautakunta. Aivan järkyttävää sakkia, jolla on typerääkin typerimpiä säädöksiä, jotka tuntuvat olevan suunniteltu lähinnä oppilaiden kiusaamiseksi.

6. Paavi

Paavi Moderator

XBL:
    Paavi
    PSN:
    Paavi

TJ 250. Luojan kiitos vuodenvaihteesta eteenpäin aamut kuluvat ns hyvissä hommissa. Tuleva leiriputki hajottaa nimittäin jo nyt.

7. Otkor

Otkor New Member

PSN:
    FlashFIN

Haha.. Vaadit enemmän tehtäviä, mitä helevettoa?? No jaa, kaikki ei välttämättä halua mennä sieltä mistä aita on matalin (minun tavaramerkki), mutta jottain rajaa sentään! Sydäntä riipaisee! :eek:

EDIT: Ja itseni ketutusaiheet:
    -Koulu, koulu, koulu.. Ja se halvatun lukion oppilaskunta, josta en vieläkään ole muistanut erota. Jätkät puhuu pokkana koko ajan sitä poliitikkojen kapulakieltä ja ovat olevinaan niin viksuja ja vilmaattisia, että... Saunan taakse mokomat...
    -Ja kränää tyttöystävän kanssa, mutta eipä suurempia...

8. Foxi

Foxi Jäsen / [FL]

PSN:
    Foxix

Noh, äläs nyt; toiset tykkää matematiikasta ja haluaa lisää sitä, toiset vaikkapa seksistä ja.. :D

9. Otkor

Otkor New Member

PSN:
    FlashFIN

Heheh, surkein vertaus mitä olen kuullut :D
    Mutta joo, voipi olla toisaalta ihan tottakin, surkeus sentään.. :p

10. Tuomas

Tuomas New Member

PSN:
    Spoon182

Kylläpä nyt vituttaa kun oli tullut postista laput että Blahd DVD:stä tilaamani 50.99 hintaan Smackdown vs RAW 2008 (PS3) on vantaalla yli 500km päässä tullissa.Jos lähettävät pelin lähimälle tullipostille Raaheen (täältä 70km) tulee yli 20 lisähintaa + tietenkin itse hakureissu.Ja itse kun luuli saavansa pelin halvemmalla kuin suomesta.Perkele että ärsyttää.Jos oisin tuon tienny miten vitun naurettava systeemi tuo on en olisi ikinä tilannut tuolta,vaan olisin saanut pelin jo kotomaasta viime viikolla pari kymppiä ainakin halvemmalla kun nuo lähetyskulut lisätään.:mad:

11. ara

ara New Member

XBL:
    arasaatana

Tän takia en tilaa mitään euroopan ulkopuolelta mitä ei saa sen sisäpuolelta, tod näk joudut maksaan viel alv:n plus tulliverot. Perseestä, tiedän.

12. Hex

Hex Active Member

Tai sitten voi ottaa selville mistä joutuu maksamaan extraa ja mistä ei.

13. TeRm0z

TeRm0z Arvostelija KonsoliFIN-jumalien armosta Ylläpidon jäsen

XBL:
    TeRm0z
    PSN:
    Termoz_Fin

Offtopic, mutta: Riippuu paikasta mistä tilaa.
    Esim. Videogamesplussasta tilatessa voi pyytää laittamaan pienemmän arvon pakkaukseen.
    Itselle tuli juuri viime vkolla Stranglehold S.E PS3:lle (60) ja kuoreen oli merkattu hintaa 25. Tätä vaihtoehtoa kannattaa kysyä myös muilta ulkomaan puljuilta.

14. Prisoner

Prisoner Active Member

XBL:
    PrisonerFIN
    PSN:
    PrisonerFIN

Ottaa päähän vakuutusten omavastuuosuudet ja parkkisakot. Viime aikoina tullut noista laskua yhteensä 340 euroa.

15. ziipee

ziipee New Member

PSN:
    ziipee

prkle! ps3 on huollossa, ei oo päässy KOLMEEN päivään pelaamaan CoD4:sta. Plese viipyy huollossa vielä ainakin viikon.

16. suokukko

suokukko New Member

Koulun lokero / kaappi rupes tänään vittuilee, se romu ei auennu vaikka miten pyöritteli avainta, mut kyllä se siitä. Sitten kun piti saada takas lukkoon niin sekin oli mahottoman avaimen pyörittelyn takana.

17. Jiikax

Jiikax New Member

XBL:
    VJ FIN
    PSN:
    VJ_FIN

Huomenna historian koe, eikä kiinnosta pätkääkään lukea :mad: Ketä muka kiinnostaa että milloin Napoleon tai joku Ludwig keppi ja käpy kuoli tai mitä ne teki? Ja sitten ulkonakin on ihan liian kylmä, sormet jäätyy vaikka on lapaset.

18. suokukko

suokukko New Member

Esimerkiksi minua. Historia on paras kouluissa opetettava oppiaine heti matematiikan jälkeen.

19. Winkuru

Winkuru New Member

XBL:
    Winkuru
    PSN:
    Winkuru

Historia on kyllä mielenkiintoinen aine ja harmi että sitä ei enään amiksessa ole.

20. Jiikax

Jiikax New Member

XBL:
    VJ FIN
    PSN:
    VJ_FIN

Sori jos pahoitin sun mielen, ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä :( No kuitenkaan minua ei tollaset jutut kiinnosta. Ootko muuten jollain erityisluokalla, niinku matemaattispainotteisella yms?

Jaa tämä sivu