Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jouluna/jouluksi/nyt tulee liikaa pelattavaa. Laskin tuossa, että kaikki alustat joilla pelailen vaatis melkein puolet siitä mitä tähän asti kuluneen vuoden aikana on jo peliharrastukseen mennyt.. eli helvetisti. Ei riitä rahat, ei riitä aika. Masentaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Sama ku Scatterbrainilla; Liikaa kiinnostavia pelejä, liian vähän rahaa
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa kun pitäis vielä lukea 70 sivua yhtä kirjaa maanantaiksi. Kirja on kyllä ihan hyvä, mutta kun minulla olisi juuri nyt paljon parempaakin tekemistä kuin joku kirjan lukeminen. Sitä paitsi, jos minä jotain painettua vapaaehtoisesti luen, se on aku ankka mitä luen. Niin ja kirja on Mikael Niemen Verenimijät, kannattaa lukea.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Scatterbrain XO sanoi:
Jouluna/jouluksi/nyt tulee liikaa pelattavaa. Laskin tuossa, että kaikki alustat joilla pelailen vaatis melkein puolet siitä mitä tähän asti kuluneen vuoden aikana on jo peliharrastukseen mennyt.. eli helvetisti. Ei riitä rahat, ei riitä aika. Masentaa.

Jep, itsellänikin on ihan helvetisti ostettavaa mutta rahat ei todellakaan riitä kaikkeen.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Pattiin ottaa suuresti seuraavanlaiset asiat:

-Olen vaihtamassa veljen kanssa huoneita keskenään. Saan isomman huoneen, mutta hommassa kestää, koska veli haluaa itse järjestää ja siirtää tavaransa, eikä hän käy kovin usein kotona. Lisäksi minulla on vaikeuksia päättää, miten huonekalut järjestetään.

-Keskiviikoksi pitäisi olla kaksi essee-ainetta sekä yksi tekstitaidon vastaus valmiina. Aiheet ovat yksinkertaisesti kamalia ja innovatiivisuus on tippunut kohdallani nollaan.

-Aika ei tunnu riittävän... kun sitä on, en saa mitään aikaiseksi.

-Ylioppilas lautakunta. Aivan järkyttävää sakkia, jolla on typerääkin typerimpiä säädöksiä, jotka tuntuvat olevan suunniteltu lähinnä oppilaiden kiusaamiseksi.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

TJ 250. Luojan kiitos vuodenvaihteesta eteenpäin aamut kuluvat ns hyvissä hommissa. Tuleva leiriputki hajottaa nimittäin jo nyt.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

suokukko sanoi:
Meillä lukiossa matematiikan tehtäviä annetaan mielestäni kohtuuttoman vähän. Kun itse satun olemaan lahjakas matematiikassa niin vaadin kyllä enemmän tehtäviä.

Haha.. Vaadit enemmän tehtäviä, mitä helevettoa?? No jaa, kaikki ei välttämättä halua mennä sieltä mistä aita on matalin (minun tavaramerkki), mutta jottain rajaa sentään! Sydäntä riipaisee! :eek:

EDIT: Ja itseni ketutusaiheet:
-Koulu, koulu, koulu.. Ja se halvatun lukion oppilaskunta, josta en vieläkään ole muistanut erota. Jätkät puhuu pokkana koko ajan sitä poliitikkojen kapulakieltä ja ovat olevinaan niin viksuja ja vilmaattisia, että... Saunan taakse mokomat...
-Ja kränää tyttöystävän kanssa, mutta eipä suurempia...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Otkor sanoi:
Haha.. Vaadit enemmän tehtäviä, mitä helevettoa?? No jaa, kaikki ei välttämättä halua mennä sieltä mistä aita on matalin (minun tavaramerkki), mutta jottain rajaa sentään! Sydäntä riipaisee! :eek:

Noh, äläs nyt; toiset tykkää matematiikasta ja haluaa lisää sitä, toiset vaikkapa seksistä ja.. :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Foxi sanoi:
Noh, äläs nyt; toiset tykkää matematiikasta ja haluaa lisää sitä, toiset vaikkapa seksistä ja.. :D

Heheh, surkein vertaus mitä olen kuullut :D
Mutta joo, voipi olla toisaalta ihan tottakin, surkeus sentään.. :p
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kylläpä nyt vituttaa kun oli tullut postista laput että Blahd DVD:stä tilaamani 50.99 hintaan Smackdown vs RAW 2008 (PS3) on vantaalla yli 500km päässä tullissa.Jos lähettävät pelin lähimälle tullipostille Raaheen (täältä 70km) tulee yli 20 lisähintaa + tietenkin itse hakureissu.Ja itse kun luuli saavansa pelin halvemmalla kuin suomesta.Perkele että ärsyttää.Jos oisin tuon tienny miten vitun naurettava systeemi tuo on en olisi ikinä tilannut tuolta,vaan olisin saanut pelin jo kotomaasta viime viikolla pari kymppiä ainakin halvemmalla kun nuo lähetyskulut lisätään.:mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tuomas sanoi:
Kylläpä nyt vituttaa kun oli tullut postista laput että Blahd DVD:stä tilaamani 50.99 hintaan Smackdown vs RAW 2008 (PS3) on vantaalla yli 500km päässä tullissa.Jos lähettävät pelin lähimälle tullipostille Raaheen (täältä 70km) tulee yli 20 lisähintaa + tietenkin itse hakureissu.Ja itse kun luuli saavansa pelin halvemmalla kuin suomesta.Perkele että ärsyttää.Jos oisin tuon tienny miten vitun naurettava systeemi tuo on en olisi ikinä tilannut tuolta,vaan olisin saanut pelin jo kotomaasta viime viikolla pari kymppiä ainakin halvemmalla kun nuo lähetyskulut lisätään.:mad:

Tän takia en tilaa mitään euroopan ulkopuolelta mitä ei saa sen sisäpuolelta, tod näk joudut maksaan viel alv:n plus tulliverot. Perseestä, tiedän.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

ara sanoi:
Tän takia en tilaa mitään euroopan ulkopuolelta mitä ei saa sen sisäpuolelta, tod näk joudut maksaan viel alv:n plus tulliverot. Perseestä, tiedän.

Tai sitten voi ottaa selville mistä joutuu maksamaan extraa ja mistä ei.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

ara sanoi:
Tän takia en tilaa mitään euroopan ulkopuolelta mitä ei saa sen sisäpuolelta, tod näk joudut maksaan viel alv:n plus tulliverot. Perseestä, tiedän.

Offtopic, mutta: Riippuu paikasta mistä tilaa.
Esim. Videogamesplussasta tilatessa voi pyytää laittamaan pienemmän arvon pakkaukseen.
Itselle tuli juuri viime vkolla Stranglehold S.E PS3:lle (60) ja kuoreen oli merkattu hintaa 25. Tätä vaihtoehtoa kannattaa kysyä myös muilta ulkomaan puljuilta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ottaa päähän vakuutusten omavastuuosuudet ja parkkisakot. Viime aikoina tullut noista laskua yhteensä 340 euroa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

prkle! ps3 on huollossa, ei oo päässy KOLMEEN päivään pelaamaan CoD4:sta. Plese viipyy huollossa vielä ainakin viikon.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Koulun lokero / kaappi rupes tänään vittuilee, se romu ei auennu vaikka miten pyöritteli avainta, mut kyllä se siitä. Sitten kun piti saada takas lukkoon niin sekin oli mahottoman avaimen pyörittelyn takana.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Huomenna historian koe, eikä kiinnosta pätkääkään lukea :mad: Ketä muka kiinnostaa että milloin Napoleon tai joku Ludwig keppi ja käpy kuoli tai mitä ne teki? Ja sitten ulkonakin on ihan liian kylmä, sormet jäätyy vaikka on lapaset.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jiikax sanoi:
Ketä muka kiinnostaa että milloin Napoleon tai joku Ludwig keppi ja käpy kuoli tai mitä ne teki?

Esimerkiksi minua. Historia on paras kouluissa opetettava oppiaine heti matematiikan jälkeen.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Historia on kyllä mielenkiintoinen aine ja harmi että sitä ei enään amiksessa ole.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

suokukko sanoi:
Esimerkiksi minua. Historia on paras kouluissa opetettava oppiaine heti matematiikan jälkeen.
Sori jos pahoitin sun mielen, ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä :( No kuitenkaan minua ei tollaset jutut kiinnosta. Ootko muuten jollain erityisluokalla, niinku matemaattispainotteisella yms?
 
Ylös Bottom