Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
14 päivä olisi neljännet hautajaiset vuoden sisään ja kaikki ollut kavereita
Mua ärsyttää ihan sairaasti et mul varmaan venähti mun vasen käsi. Oli koulujenväliset futispelit ja mut kaadettiin ja kaaduin oman käden päälle. Sattuu ihan sikana ja nyt istun vaan sängyllä ja lepäilen.
"sängyllä"? näyttäisi enemmän tietokoneelta
Juu, itellänikin kokemuksia noista, kun pelataan futista huonoja häviäjiä vastaan, niin alkaa loppuminuuteilla tulemaan sellasta taklaamista että huh huh..
Hmmm... ootkos psp:stä? Sillä voi surfailla netissä kun kotona on lähiverkko.
*ittumaista herätessään kuulla olevansa lakossa. No yhden päivän ( toistaiseksi ) ainakin mutta kuiteskin. Voi näitä aikoja
Vituttaa vähä ku kusin 20e tuplauksen potis (siis oisin voinu voittaa 40e), njaa.. onpaha ruvennu lähikaupan paska kone antamaan, aamulla ennen kouluun menoo 20sentillä 10e ja ennen tota 20e tuplausta anto ihan kivasti.
Lopputulos ihan hyvä kun aamulla lähin kauppaan surkean 1.30e arvosta pulloja kanssa jolla ostin viinerin ja loput pelasin :] Nyt 14e..
Öööö... ok... sanonpaha vaan että en pelaa niin paljoa mitä luulet, tänään pelasin eniten mitä oon koskaan pelannu ja sekin vaan koska löyty ylimäärästä rahaa, ja en IKINÄ eti pulloja, fuck bums.Tällainen käyttäytyminen alkaa olla huolestuttavan yleistä nuorten keskuudessa. Omatkin koulukaverit noita huijauskoneita näpyttää ja kusessahan ne kaikki on. Päivät pitkät vaahdotaan siitä jos se "kahenkympin tuplaus" olisi mennytkin oikein, ja sit etitään koulun jälkeen roskiksesta pulloja että saa taas pelata pari linjaa. Kouluarvosanat laskee samaa tahtia pelaamisajan nousun kanssa. Tulevaisuuden spurguja ja sossussakävijöitä, valitettavasti.
Joistain voi silti tulla vaikka KonsoliFIN-moderaattoreita.Tulevaisuuden spurguja ja sossussakävijöitä, valitettavasti.
Mutta jos teineissä jokin ärsyttää, niin kyllä se on kielenkäyttö ja jatkuva syljeskely. Jokainen välimerkki puheessa korvataan sillä synnyinmaalla
Öööö... ok... sanonpaha vaan että en pelaa niin paljoa mitä luulet, tänään pelasin eniten mitä oon koskaan pelannu ja sekin vaan koska löyty ylimäärästä rahaa, ja en IKINÄ eti pulloja, fuck bums.
Joistain voi silti tulla vaikka KonsoliFIN-moderaattoreita.
Onkohan amistaustalla siihen mitään vaikutusta?