Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

14 päivä olisi neljännet hautajaiset vuoden sisään ja kaikki ollut kavereita :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

14 päivä olisi neljännet hautajaiset vuoden sisään ja kaikki ollut kavereita :mad:
:(

Ketuttaa noi Meiran uudet ketsuppipullot. Kun ovat olevinaan niin "käteviä", niin alkuun ei tule mitään ja sitten lurahtaakin jo desilitra ylimääräistä. :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mua ärsyttää ihan sairaasti et mul varmaan venähti mun vasen käsi. Oli koulujenväliset futispelit ja mut kaadettiin ja kaaduin oman käden päälle. Sattuu ihan sikana ja nyt istun vaan sängyllä ja lepäilen. :mad: :( :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mua ärsyttää ihan sairaasti et mul varmaan venähti mun vasen käsi. Oli koulujenväliset futispelit ja mut kaadettiin ja kaaduin oman käden päälle. Sattuu ihan sikana ja nyt istun vaan sängyllä ja lepäilen. :mad: :( :mad:

"sängyllä"? näyttäisi enemmän tietokoneelta :rolleyes:
Juu, itellänikin kokemuksia noista, kun pelataan futista huonoja häviäjiä vastaan, niin alkaa loppuminuuteilla tulemaan sellasta taklaamista että huh huh..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Korkkasin viimein jo pitkään hyllyssä lojuneen Turokin PS3-version. Tunnin jaksoin pakkopullana tahkota, jonka jälkeen täytyi todeta että eipä ollut Turokki edes sen 15 euron arvoinen...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

"sängyllä"? näyttäisi enemmän tietokoneelta :rolleyes:
Juu, itellänikin kokemuksia noista, kun pelataan futista huonoja häviäjiä vastaan, niin alkaa loppuminuuteilla tulemaan sellasta taklaamista että huh huh..

Hmmm... ootkos psp:stä? Sillä voi surfailla netissä kun kotona on lähiverkko. :rolleyes:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Hmmm... ootkos psp:stä? Sillä voi surfailla netissä kun kotona on lähiverkko. :rolleyes:

Juu juu.. Kunhan heitin.. Mitä nyt välillä itsekin poissa koulusta tai muusta vastaavasta jonkin kuumeen takia, niin ei sitä koko päivää jaksa millään makoilla sängyssä. Usein se menee siihen, että olenkin koneella, kun pitäisi makoilla sängyssä aivan toimettomana, ja silloin porukat sanoo, että "kyllähän sä ihan terve oot, ku koneellaki jaksat olla" :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Edit: Nyt kun sain vihdoin hierottua unihiekat silmistäni ja tarkastelin asioita niin kyse ei olekaan lakosta vaan ulosmarssista. Ei pitäisi kirjoitella puoliunessa mutta ketuttaa se silti!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

*ittumaista herätessään kuulla olevansa lakossa. No yhden päivän ( toistaiseksi ) ainakin mutta kuiteskin. Voi näitä aikoja :(

Toihan on just paras herätys. Meilläkin oli tossa keväällä jotain ulosmarssia ja päivä pari oli hommat seis. Liitosta sai kuitenkin korvauksen ni¨ei ihan nollille jäänyt niistäkään päivistä.

Mua ketuttaa ettei meidän firmassa tullu lomautuksia. Ois voinu lähtee vaikka lämpimään ku täällä on niin kettumaisen kylmä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vituttaa vähä ku kusin 20e tuplauksen potis (siis oisin voinu voittaa 40e), njaa.. onpaha ruvennu lähikaupan paska kone antamaan, aamulla ennen kouluun menoo 20sentillä 10e ja ennen tota 20e tuplausta anto ihan kivasti.

Lopputulos ihan hyvä kun aamulla lähin kauppaan surkean 1.30e arvosta pulloja kanssa jolla ostin viinerin ja loput pelasin :] Nyt 14e..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vituttaa vähä ku kusin 20e tuplauksen potis (siis oisin voinu voittaa 40e), njaa.. onpaha ruvennu lähikaupan paska kone antamaan, aamulla ennen kouluun menoo 20sentillä 10e ja ennen tota 20e tuplausta anto ihan kivasti.

Lopputulos ihan hyvä kun aamulla lähin kauppaan surkean 1.30e arvosta pulloja kanssa jolla ostin viinerin ja loput pelasin :] Nyt 14e..

Tällainen käyttäytyminen alkaa olla huolestuttavan yleistä nuorten keskuudessa. Omatkin koulukaverit noita huijauskoneita näpyttää ja kusessahan ne kaikki on. Päivät pitkät vaahdotaan siitä jos se "kahenkympin tuplaus" olisi mennytkin oikein, ja sit etitään koulun jälkeen roskiksesta pulloja että saa taas pelata pari linjaa. Kouluarvosanat laskee samaa tahtia pelaamisajan nousun kanssa. Tulevaisuuden spurguja ja sossussakävijöitä, valitettavasti. :(
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tällainen käyttäytyminen alkaa olla huolestuttavan yleistä nuorten keskuudessa. Omatkin koulukaverit noita huijauskoneita näpyttää ja kusessahan ne kaikki on. Päivät pitkät vaahdotaan siitä jos se "kahenkympin tuplaus" olisi mennytkin oikein, ja sit etitään koulun jälkeen roskiksesta pulloja että saa taas pelata pari linjaa. Kouluarvosanat laskee samaa tahtia pelaamisajan nousun kanssa. Tulevaisuuden spurguja ja sossussakävijöitä, valitettavasti. :(
Öööö... ok... sanonpaha vaan että en pelaa niin paljoa mitä luulet, tänään pelasin eniten mitä oon koskaan pelannu ja sekin vaan koska löyty ylimäärästä rahaa, ja en IKINÄ eti pulloja, fuck bums.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tulevaisuuden spurguja ja sossussakävijöitä, valitettavasti. :(
Joistain voi silti tulla vaikka KonsoliFIN-moderaattoreita. :)

Joskus n. 12-vanhana tuli upotettua omat viikkorahat (ja pikkusiskojen säästöpossuista ryövätyt lantit) noihin RAY:n uhkapelivehkeisiin, vaikkei ollut edes ikää, enkä varmaan koskaan edes jäänyt voitolle päivän päätteeksi. Silti sitä saattoi mennä 60 markkaakin (mikä oli siihen aikaan ihan älyttömän paljon meikun mittapuulla) päivässä.

Mutta jos teineissä jokin ärsyttää, niin kyllä se on kielenkäyttö ja jatkuva syljeskely. Jokainen välimerkki puheessa korvataan sillä synnyinmaalla, ja räkälimppejä lentää suusta minuutin välein.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mutta jos teineissä jokin ärsyttää, niin kyllä se on kielenkäyttö ja jatkuva syljeskely. Jokainen välimerkki puheessa korvataan sillä synnyinmaalla

minä puhun juurikin noin eikä siitä pahemmin kukaan valita.
teinien kiroilussa vituttaa se kun niitä sanoja pitää oikein painottaa että varmasti huomaa.
minä taas puhun muutenkin kohtuu nopeasti niin ei sitä kukaan edes huomaa jos seassa on pari kymmentä kirosanaa.

julkisuuden hinkilöistä on hynynen kohtuu hyvä esimerkki.
ei sen äijän kiroiluun huomiota kiinnitä ollenkaan.

tuota syljeskelyä minäkin kyllä vihaan.
varsinkin jos on pikku matilla rööki huulessa niin sitten vasta räitäänkin kokoajan.
se vasta kaunista on kun muijat tekee samoin.
ja jos kysyy että miksi on pakko räkiä niin vastaus on "koska röökistä jää niin paska maku suuhun"
no perkelettäkö sitä on pakko sitten polttaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Öööö... ok... sanonpaha vaan että en pelaa niin paljoa mitä luulet, tänään pelasin eniten mitä oon koskaan pelannu ja sekin vaan koska löyty ylimäärästä rahaa, ja en IKINÄ eti pulloja, fuck bums.

Joo siis ei toi ees oo mitään pelikoneiden pelaamista. Mä pelaan vaan silloin kun herkkuostoksista jää jotain pikkuhiluja. Ja se on vaan hauskaa yrittää saada tuplattua vaikka 20snt panos vaik 6€.

Oikee pelaaminen on mun mielestä sitä, et mennään kauppaan pelkän pelaamisen takia ja rikotaan setelinvaihtokoneella 20€ seteli kolikoiksi. Sit pistetään 5€ sisään ja sit ku pelivaraukset loppuu ladotaan uus setti rahoja sisään. Sit yhtäkkiä hupenee se 20€ ja mietitään et miks tein noin. Toi on oma mielipiteeni asiasta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Joistain voi silti tulla vaikka KonsoliFIN-moderaattoreita. :)

Nojoo, oli ehkä turhan paljon yleistetty, mutta ei tuo nyt ainakaan auta urakehityksessä kun koulu menee päin prinkkalaa. Ja sitten kun sitä ikää löytyy jo nettipokerisivustoille niin...

Täytyy vaan toivoa että se ikärajan nosto 18 ikävuoteen edes vähän hillitsee nuorten pelaamista. Ei ainakaan koulun lähikaupassa auta enää pelailla parin metrin päässä kassasta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tällä hetkel ottaa pottuun se että uncharted ilmestyy ens viikol ja olis syysloma just sillon(jes!),
MUTTA pitää lähtee koko lomaks jonnekkin peräkorpeen kalastaa. Ja seuraaval viikol on niin paljon tekemist et pelaamiset jää vähemmäl.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Joo, allekirjoittanutta ketuttaa myös todella, todella pahasti nämä kessua polttavat, joka kymmenes sekunti maahan sylkevät pahasuiset yhteiskunnan pohjasakan edustajat. (Hyvä, ettei tarvinnut samaan hengenvetoon tuota lausua.)

Kuvotusreaktio nousee tappiin, kun joutuu kävelemään kaupunkini bussiaseman läpi aina välillä. Siellä on kyllä erään puoliksi Helsingissä asuvan kaverini sanoin niin "räkis jengiä", että herättää jopa aggressiota. Meinaan sitä, että tekisi mieli vähän pyöritellä niitä nilkkejä syljessään. Aivan oksettavaa lössiä. Onkohan amistaustalla siihen mitään vaikutusta? :rolleyes: (Voitte vapaasti kutsua minua fasistiksi.)

Rahapeleihin otan sen verran kantaa, että itsekin paheksun moista toimintaa. Kaveripiirikin tuntuu olevan aivan aivotonta massaa, jos rahapelejä näkevät. Ja vaikka heput kävelevätkin automaatilta 99% tapauksista yli 25 euroa köyhempänä, vahingoniloakin on hankala tuntea, sillä heitä ei tunnu yhtään tapaus ottavan päähän. Onhan se tietysti kivaa, että rahaa on tuollaiseen asti, katsotaanpa muutaman vuoden päästä kun ei isi enää pelaamista rahoita. Tosiaan K18 on näissä enemmän kuin tarpeen, sillä ipanat eivät näköjään tosissaan vain tajua rahan arvoa. Ei hyvää päivää.

Huh, miten katkera vuodatus. Taidanpa mennä nukkumaan. :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Poltan tupakkaa ja räin pihalla paljon, suurimmilta osin refleksin omaisesti, i.e. yhteiskunnan pohjasakan edustaja ilmoittautuu. Tosin tuon räkimisen takana on ihan sekin, että mulla on jatkuva nuha ja kurkku täynnä sitä samaa skeidaa, mutta tehän ette sitä usko :rolleyes:
 
Ylös Bottom