Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

syö miestä kun tehdään kauppaa ja ei tulekaan tavaraa, ei viikkoon, ei kahteen, sitten pyydän rahat takaisin, tulee viesti että hukannu mun tiedot...just joo, siitä on joku viikko jo. seuraavassa viestissä oli että paketti on matkalla... ei ole näkynyt. kyseinen idiootti on käyttäjä NESTESAIPPUA. älkää ihmeessä tehkö sen jätkän kanssa mitään diilejä.


Ei tässä vielä mitään. Minä sain oman pakettini vasta 1 ja puolen kuukauden jälkeen (kauppakumppani oli eri, kuin em.). Kun soitin joskus 3 viikkoa oman tavarani lähettämisestä, niin kaveri kysyi vielä, että voisiko kaupat purkaa. Hyvähän ne on purkaa, kun äijä on jo haluamansa saanut :)
Tämänkin soiton jälkeen peli kuulema viipyi postissa 3 viikkoa. Noh, pääasia on, että paketti kuitenkin tuli perille.

Niin ja oli tuolla nestesaippualla enemmänkin myöhästyneitä kauppoja listoillaan, eli kyllä se peli varmaankin sieltä joskus tulee.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa lievästi kun kävin äsken ( reilun viiden vuoden "tauon" jälkeen ) parturissa leikkauttamassa kuolleet pois ja ainakin 5 senttiä sitä sitten lähtikin. Nyt on ihan kalju olo :(
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa lievästi kun kävin äsken ( reilun viiden vuoden "tauon" jälkeen ) parturissa leikkauttamassa kuolleet pois ja ainakin 5 senttiä sitä sitten lähtikin. Nyt on ihan kalju olo :(

Etkös sä jo viimeks oppinu jotain, ku joku parturoi teikäläistä, ettei kannata antaa leikata hiuksia ennen ku on kasvanut alaselkään asti, että sitten leikkaamisen jälkeen hiuksia on vielä jonkun verran jäljellä :p
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Etkös sä jo viimeks oppinu jotain, ku joku parturoi teikäläistä, ettei kannata antaa leikata hiuksia ennen ku on kasvanut alaselkään asti, että sitten leikkaamisen jälkeen hiuksia on vielä jonkun verran jäljellä :p

Ongelmanahan olikin se ettei letti enää kasvanut kun oli niin kuollutta haperoa. Ei edes kukkamullalla auttanut :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Pitääkin kokeilla :p Joku tietty albumi vai biisi? Ketuttaa olla ainoa kellä on loma tähän aikaan kun kaikki tuntuu olevan töissä :eek:

Juu, kappaleena anna mulle viinaa, eiku piiskaa, mut sen lisäks sun pitää käyä Launeen K-raudasta hakee säkillinen oikeeta apulantaa kanssa :p
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eilen olin menossa nukkumaan ja sit makasin siinä sängyllä ja yhtäkkii rupes kramppaamaan ihan vitusti jalasta ja en pystyny liikuttaa koko paskaa ja aamulla oli jalka ihan paskana ja en pystyny kunnolla kävelemään =/ ja nyt on vielä huonomassa kunnossa.. ja huomenna liikaa
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eilen olin menossa nukkumaan ja sit makasin siinä sängyllä ja yhtäkkii rupes kramppaamaan ihan vitusti jalasta ja en pystyny liikuttaa koko paskaa ja aamulla oli jalka ihan paskana ja en pystyny kunnolla kävelemään =/ ja nyt on vielä huonomassa kunnossa.. ja huomenna liikaa

kuulostaa possuinfluenssalta :(
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lihassärkyä on kestänyt jo reilu viikon, mutta pari päivää sitten alkoi flunssa. Kuumetta ei ole onneksi ollut ollenkaan, vai tuleekohan sekin myöhemmin.
Olen kokeillut miettiä, että voisiko lihassärky johtua liian kovista treeneistä, mutta melko kevyesti olen kyllä painoja nostellut, reilusti alle oman tasoni. Kuitenkin, niin kauan kun ei ole kuumetta, niin ei hätää :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eilen olin menossa nukkumaan ja sit makasin siinä sängyllä ja yhtäkkii rupes kramppaamaan ihan vitusti jalasta ja en pystyny liikuttaa koko paskaa ja aamulla oli jalka ihan paskana ja en pystyny kunnolla kävelemään =/ ja nyt on vielä huonomassa kunnossa.. ja huomenna liikaa

Timppa:
kuulostaa possuinfluenssalta

Kuulostaa liialliselta treenaamiselta. Tai sitten sen puutteelta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lihassärkyä on kestänyt jo reilu viikon, mutta pari päivää sitten alkoi flunssa. Kuumetta ei ole onneksi ollut ollenkaan, vai tuleekohan sekin myöhemmin.
Olen kokeillut miettiä, että voisiko lihassärky johtua liian kovista treeneistä, mutta melko kevyesti olen kyllä painoja nostellut, reilusti alle oman tasoni. Kuitenkin, niin kauan kun ei ole kuumetta, niin ei hätää :D

Jos olet juuri käynyt salilla kun iskee flunssa, lihassärky on taattu. Eikä häviä mihinkään, vahvistuu vain lähinnä. Kokemusta on.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jos olet juuri käynyt salilla kun iskee flunssa, lihassärky on taattu. Eikä häviä mihinkään, vahvistuu vain lähinnä. Kokemusta on.

Tuo on täysin totta ja todella useaan otteeseen olen itse päässyt tästä nauttimaan. Jotenkin tuo kuntosali osaa laukaista tuon kytevän lunssan mukavasti varsinkin jos on vetänyt kunnon salirääkin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tai sitten on pidempi dokuputki ollut takana :) Kova ryyppääminen aiheuttaa nestehukkaa ja juurikin iltaisin/aamuisin saattaa jalat krampata :D

Itsellä on kokemusta juuri tuosta nestehukan aiheuttamasta kramppaamisesta (ja vähän muistakin krampeista). Tosin näillä ei ole ollut mitään tekemistä alkoholin tai possujen kanssa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

terveisiä niille kahdella venäläiselle paskapäälle, jotka kävivät pöllimässä isältäni kukkaron omasta työhuoneestaan kesken työpäivän. että osaakin kiehuttaa
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Alkaa hitusen ottamaan noi fanipojat päähän...

Tässä lievä esimerkki:
PS fanipoika: Forzan 3 on pakko olla täysin paska,koska se tulee vain XO:lle.
XO fani poika: GT5 on ihan paska koska se tulee PS3:lle.

Siis mikä idea tossa on? Kumpaakaan ei ole edes julkaistu ja nyt muka jo ollaan varmoja kumpi on parempi...
Ihmisten kannataisi kokeilla sitä toistakin konsolia ja sen peli tarjontaa,eikä vetää niitä "hienoja" johtopäätöksiä vain huhujen perusteella...

Molemmille koneille tulee hyviä pelejä.

Tosin näistä fanipeeloista saa välillä hyvät naurut....
No kukin tyylillään... ;)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nakertaa, kun alan pelailemaan peeceellä, niin kone alkaa huutaan niin maan perkuleesti.. Joku tuuletin alkaa hyrisee iha hirviän kovaäänisesti. Noh jatkan pelailemista tuulettimesta huolimatta, niin kone ottaa ja sammuu. Kyllä siinä kestää noin tunnin verran pelailla, ennen kuin kone simahtaa. Itse epäilen jonkun näköistä "ylikuumenemista", kone kun ei ole päässyt lepäämään muutamaan päivään...:rolleyes:

Edit: Pitänee kokeilla hiukka jäähdytellä konetta, ja sitten alkaa pelailemaan..
Neuvoja otetaan myös vastaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nakertaa, kun alan pelailemaan peeceellä, niin kone alkaa huutaan niin maan perkuleesti.. Joku tuuletin alkaa hyrisee iha hirviän kovaäänisesti. Noh jatkan pelailemista tuulettimesta huolimatta, niin kone ottaa ja sammuu. Kyllä siinä kestää noin tunnin verran pelailla, ennen kuin kone simahtaa. Itse epäilen jonkun näköistä "ylikuumenemista", kone kun ei ole päässyt lepäämään muutamaan päivään...:rolleyes:

Edit: Pitänee kokeilla hiukka jäähdytellä konetta, ja sitten alkaa pelailemaan..
Neuvoja otetaan myös vastaan.

Kannattaa kaikki pölyt putsailla koneen sisältä. Epäilen että prosessorijäähdyttimesi välissä on paljon pölyä, ja sen takia myös tuuletin alkaa nostaa kierroksia kun lämpö nousee. Ja liian korkeat lämmöt, niin *naks*, kone sammuu.

Itteä vituttaa suunnatomasti toi sänky, kun aina on selkä tai niska kipiänä kun aamulla herää.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kannattaa kaikki pölyt putsailla koneen sisältä. Epäilen että prosessorijäähdyttimesi välissä on paljon pölyä, ja sen takia myös tuuletin alkaa nostaa kierroksia kun lämpö nousee. Ja liian korkeat lämmöt, niin *naks*, kone sammuu.

Itteä vituttaa suunnatomasti toi sänky, kun aina on selkä tai niska kipiänä kun aamulla herää.

Sänky vaiko tyyny? Molemmat voisi vaikuttaa ;)
Niin ja kiitokset vinkeistä, voisipa ottaa projektiksi katsoa koneen sisälle, putsailla vaikka vähän paineilmalla.
 
Ylös Bottom