Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kyllä ketuttaa kun olin pitkästä aikaa pelannut taas Bioshockia n. 3,5h innolla eteenpäin ja sit peli päättää jumittaa... Ja taas takas sinne mihin olin jäänyt pari kuukautta sitten, ois joku autosave paikkapaikoin ihan mukava :mad::mad: !!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Perustakaa ihmeessä uusi yhteisö "Absolutistien kiva keskustelu -thread"

Ja aiheeseen, ketuttaa kun koulu alkaa huomenna. Mutta optimistin ajattelulla enää vuosi jäljellä peruskoulua.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Perustakaa ihmeessä uusi yhteisö "Absolutistien kiva keskustelu -thread"

Ja aiheeseen, ketuttaa kun koulu alkaa huomenna. Mutta optimistin ajattelulla enää vuosi jäljellä peruskoulua.

Alkoi jo tänään. Ja sama asia, koulua enää alle vuosi jäljellä. Ainut ikävä seikka on, että nyt pitää alkaa tsemppaamaan numeroiden kanssa, joka ketuttaa niin vietävästi, kun ei koulu jaksaisi oikein innostaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mahdollisesti possunuhaa.
Eihän siinä mutta seuraavaksi on sitten vaimo kipeänä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eilen töissä kipeytyi ensin kaikki lihakset, sitten kurkku ja lopuksi nousi kuume. Oireet viittaa H1N1 virukseen.
Soitin lääkäriin, joka antoi puhelimessa sairaslomaa, sinne ei kuulemma saa lähteä käymään.

Että sillai. Hurja tunne toi lihasten kipeytyminen, tuntui ettei kunnolla pääse käveleen, saatikka jos oisi pitänyt juosta..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

And so it begins...

Koettakaahan parantua rauhassa. Ja vaikkei possulentsu onneksi foorumin yli tartukaan, on suositeltavaa vain pötkötellä ja ottaa mahdollisimman rennosti.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mulle sitä nuhaa ja heti!!! Vi**ttaa maleksia täällä töissä, ku ei oo tekemistä. :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eilen töissä kipeytyi ensin kaikki lihakset, sitten kurkku ja lopuksi nousi kuume. Oireet viittaa H1N1 virukseen.
Soitin lääkäriin, joka antoi puhelimessa sairaslomaa, sinne ei kuulemma saa lähteä käymään.

Että sillai. Hurja tunne toi lihasten kipeytyminen, tuntui ettei kunnolla pääse käveleen, saatikka jos oisi pitänyt juosta..

Verkossa leviää sikainfluenssa-virus | Digiuutiset | Iltalehti.fi Äläpä levitä sitä täälä :p

Anteeksi jos loukkasin oli vaan pakko laittaa toi tänne :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mun on pitäny tulla avautumaa jo illasta lähtien, mutten oo kerenny...
Elikkäs mua ei ketuta, mua suorastaa v*tuttaa, meinaa eukko sai naapurin lasten äidiltä tekstiviesti, no ei se v*tuta, että se sai viestin :D vaa se viestin sisältö, siinä luki lyhennettynä näin:
Tiesitkö muuten että siinä teiän talossa asuu pedofiili, se on pyytäny jotain pikku-tyttöä ottamaan siltä "sen" suihin!!!

Ja eukko kerto sitte, että se on nähny monesti sen äijän noiden talon lasten leikkipaikan läheisyydessä kädet housun taskussa ja pari kertaa juttelemassa alle viis vuotiaiten kanssa :mad:
Sen mä tiiän siitä äijästä ainoastaa, että se on mua pienempi kokoinen... Joten jos mä joskus sen nään lasten seurassa epäilyttävästi, ni meen samatien ottaa kus*päätä riveleistä kii ja kyselee hieman sen p*skamaisia touhuja!
Ihan jo sen takia, ku mun 5½-vuotias tytär on sillontällöin yksin ulkona ja mä en todellaka halua kuvitella sitä tilannetta että tytär tulee kertoo meille, että joku setä pyys ottaa siltä "sen" suuhun, että mitä mä sen jälkee sille kus*päälle teen! :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

^ Eiköhän ole aika soittaa poliisille ja kertoa missä mennään, jos asian laita oikeasti on tuo. Ei varmaan tarvi kertoa, että odottaminen siihen asti, että jollekkin lapselle jotakin tapahtuu, ei ole kovin viisasta.

Vituttaa nykyinen rahatilanne ja muuttohärdelli uuteen asuntoon ja tietysti paluu arkeen. Taas kesä ohi ja eipä sitä saanut oikein mitään aikaseksi.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eikö kannattaisi mennä ennemmin suoraan poliisille tai juttelee kaverille, jos nuo jutut pitää oikeasti paikkaansa? Ihan witun sairasta, että tollasia jamppoja liikkuu vapaana mestoilla. Täälläkin pyöri joku jamppa ala-asteen pihalla pelkissä stringeissä...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

^ Eiköhän ole aika soittaa poliisille ja kertoa missä mennään, jos asian laita oikeasti on tuo. Ei varmaan tarvi kertoa, että odottaminen siihen asti, että jollekkin lapselle jotakin tapahtuu, ei ole kovin viisasta.
Näin mä teen heti, kun saan vain tietää tolta naapurilta, että minkä näköinen se on ja vähän seurata, että mihin asuntoon se menee... siinähän sitten selittelee poliiseille :rolleyes:
Eikö kannattaisi mennä ennemmin suoraan poliisille tai juttelee kaverille, jos nuo jutut pitää oikeasti paikkaansa? Ihan witun sairasta, että tollasia jamppoja liikkuu vapaana mestoilla. Täälläkin pyöri joku jamppa ala-asteen pihalla pelkissä stringeissä...

Kyllä, teen senkin, kunhan vain tiedän kuka se on... sen siitä saan kun en ihan kokoaikaa ole ulkona vahtimassa lapsia, että minkälaisia hörhöjä täällä liikkuu :(
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

^^Poliisilla ei välttämättä ole mitään sanottavaa asiaan, ennenkuin jotain ikävää on jo ehtinyt sattua, mutta muiden lapsien vanhempia on hyvä tiedottaa asiasta. Jokainen ihminen kyllä auttaa jos lapsella on hätä, riippumatta siitä onko se oma kakru. Naapurusto tutka vaan päälle. Asialla voi olla tosin ikävä seuraus jos kyse onkin vain juoruämmien keksinnöstä. Silti itse ottaisin riskin ja pitäisin huolen siitä, että naapurusto ymmärtää pitää silmänsä auki. Ja jos outoja heeboja ilmaantuu hengailemaan leikkipaikalle ilman syytä (siis ei ole omia kakaroita mukana), niin AINA pitää kysyä suoraan:"mitä sä täällä teet?". Ja jos hyvää syytä ei ole, niin mielestäni voi pyytää poistumaan.

Meillä on ihan hyvä piha kerrostalojen välissä ja parvekkeet suoraa tuohon pihalle. Vaikka alue on todella syöpästä ja myös osa naapureista, niin silti tuolla pihalla on aika turvallista. Yhtään ylimääräistä käppäilijää ei ole eikä tule. Aina on joku silmäpari seuraamassa tilannetta.

Ja asiaan liittyen, ketuttaa matkustaa metrolla jos on muksuja mukana. Pulsu-narkit käyttäytyy siellä todella röyhkeästi. Nyt on sitten saatu jo huumausaineiden käytön oppitunti ennen kouluun menoa. Ei hyvää päivää. Ei tuossa auta kuin lähteä kävelemään pois. Ei oikein huvita heiluttaa nyrkkejä lasten silmien edessä, puhumattakaan siitä että tuskin edes pärjäisin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Naapurit on puukkohippasilla (taas) ja piti soittaa kytät (taas).

Huomenna laitan uuden asuntohakemuksen menemään. Ei jaksa kahella noita puleja enää.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Näytönohjain ollu pari päivää vajaa kuukauden takuussa, 2-3vko piti mennä. Soittoa olen pistäny ja todettu vaan että tukkurilla kestää, ovat lomilla ja jonoa on tms. :rolleyes::mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Näytönohjain ollu pari päivää vajaa kuukauden takuussa, 2-3vko piti mennä. Soittoa olen pistäny ja todettu vaan että tukkurilla kestää, ovat lomilla ja jonoa on tms. :rolleyes::mad:

Mulla kone, sekin taitaa pian lähestyä kuukautta....en kyllä yhtään muista koska vein mutta on siittä jo aikaa :eek:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tililtä hävinnyt aikamoinen summa rahaa mitä ihmeellisimpiin osoitteisiin :( Mulla on Play.com accountti. Oiskohan ne sieltä saanu kortin numeron kaivettua.

Mitä tässä nyt voi tehdä? Kun pankitkin aukeaa vasta maanantaina.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tililtä hävinnyt aikamoinen summa rahaa mitä ihmeellisimpiin osoitteisiin :( Mulla on Play.com accountti. Oiskohan ne sieltä saanu kortin numeron kaivettua.
Jos ne on veloitettu nimenomaan luottokortiltasi, ota yhteyttä Luottokuntaan. Niillä on ympäri vuorokauden palveleva Helpline (puh. (09) 696 4696).
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jos ne on veloitettu nimenomaan luottokortiltasi, ota yhteyttä Luottokuntaan. Niillä on ympäri vuorokauden palveleva Helpline (puh. (09) 696 4696).

No Visa Electron ei ehkä mene luottokortista. Kortin kumminkin suljin äskettäin, niin luulis tuon estävän uudet rahan nosto yritykset.
 
Ylös Bottom