Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu eipä mitään. Jubaamallahan nämä selviää.Alright, hyvä kuulla omasta suustas ja myös mukava huomata, ettei moderaattoritittelin myötä ole herran käsitys voimasta ja sen käyttämisestä hämärtynyt :eukku
Känni- ja krapulaketjun sulkemisesta:
Omana soolomoderointina suoritin kyseisen ketjun sulkemisen, sillä mielestäni sen sisällöllinen anti on nähty. Minkä vuoksi humalatriidi on sitten säilytetty niin kauan elossa tai miksi annettu alunperinkään jöpsöttää promilleissaan boardilla?
Siellä sonnan seassa on kyllä paljolti mielenkiintoistakin asiaa, joten minun mielestäni sitä ei kannata sulkea.No eikös sitten myös toi Konsolisota-puolikin kannattaisi sulkea
Siellä sonnan seassa on kyllä paljolti mielenkiintoistakin asiaa, joten minun mielestäni sitä ei kannata sulkea.
Hyvä juttu, jos tuon jälkeen ne skandaaliuutiset pysyisi kurissa.Corca sanoi:Bungielta on tosin jo varattu operointiaika paikalliseen "haloistic overdrivers" -kaihileikkaukseen, joten poopen ääreispupillinen voimaylivuoto jäänee lyhytaikaiseksi.
Korjaamo veloittaa vähintään tarkistusmaksun, mikäli laitteen vika ei täytä takuuehtoja.
Skootteri ei taaskan suostunut käynnistymään. Tämä on jo kolmas kerta... Aina kun on kiire johonkin, niin skootteri menee rikki... Kiva!
hivenen laittaa ärsyttämään kun saa jatkuvasti kysellä tavaroidensa perään verkkokaupasta. alkaa odottaminen maistua paskeelta
Itse en enää tilaa mitään Verkkokaupasta, jos tuote ei ole varastossa. Nimimerkillä kaksi kuukautta skaalaavaa DVD-soitinta odottanut, jonka piti tulla "seuraavalla viikolla".
en meinannut siis verkkokauppa.comia. en vaan kehtaa mainita verkkokaupan nimeä, ettei ihan maineen päälle käy