Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Alright, hyvä kuulla omasta suustas ja myös mukava huomata, ettei moderaattoritittelin myötä ole herran käsitys voimasta ja sen käyttämisestä hämärtynyt ::peukku

Alright, hyvä kuulla omasta suustas ja myös mukava huomata, ettei moderaattoritittelin myötä ole herran käsitys voimasta ja sen käyttämisestä hämärtynyt ::peukku
Juu eipä mitään. Jubaamallahan nämä selviää.

PS. Ylläpidosta tuo vallan voima on pahemmin sumentanut vain Paavin silmiä, kuten taannoisten Halo-mittelöiden kohutuista yliajoraporteista olemme voineet todeta. Gurulla on taipumusta menettää näkökykynsä eeppisyyden sokaisevilla valtaväylillä, mikä on sinänsä ihan ymmärrettävää. Bungielta on tosin jo varattu operointiaika paikalliseen "haloistic overdrivers" -kaihileikkaukseen, joten poopen ääreispupillinen voimaylivuoto jäänee lyhytaikaiseksi.

Känni- ja krapulaketjun sulkemisesta:

Omana soolomoderointina suoritin kyseisen ketjun sulkemisen, sillä mielestäni sen sisällöllinen anti on nähty. Minkä vuoksi humalatriidi on sitten säilytetty niin kauan elossa tai miksi annettu alunperinkään jöpsöttää promilleissaan boardilla?

No eikös sitten myös toi Konsolisota-puolikin kannattaisi sulkea, onhan sekin jo nähty, eikä kukaan sinne kirjoittelusta rikastu, ennemminkin päinvastoin, aika moni menettää hermonsa sitä lukiessaan :rolleyes:
Se jos mikä on turhaa täällä konsolifinissä :)

Siellä sonnan seassa on kyllä paljolti mielenkiintoistakin asiaa, joten minun mielestäni sitä ei kannata sulkea.

Eipä munkaan mielestä sitä sulkea tartte : )

Ja nyt ketuttaa se että huomenna koulua... ja se että en taidakkaan saada PSP:tä tänään vaikka luulin... ja se että en saa yhteyttä siihen kenen kans piti vaihtaa... onneksi oma on vielä kotona ;)

Koulun alkaminen alkaa nykyjään tuntumaan melko neutraalilta. Eipä se ihmeemmin imartele, mutta saa puolestani alkaa. Ainoa juttu mikä hirvittää, on tuo pänttäämisen määrä. Toivottavasti edes vähän ehtii pelaamaan/selaamaan KFIN:iä.

Corca sanoi:
Bungielta on tosin jo varattu operointiaika paikalliseen "haloistic overdrivers" -kaihileikkaukseen, joten poopen ääreispupillinen voimaylivuoto jäänee lyhytaikaiseksi.
Hyvä juttu, jos tuon jälkeen ne skandaaliuutiset pysyisi kurissa. :D

Korjaamo veloittaa vähintään tarkistusmaksun, mikäli laitteen vika ei täytä takuuehtoja.

Mutta tuo tarkastusmaksun suuruus on mun mielestä käsittämätön. Se on meinaan 40% uuden kameran hinnasta! On se aika kyseenalaista tehdä bisnestä tällä tavalla. Avataan kamera ja pannaan kiinni. Montako tuntia tähän on mennyt kun maksaa 71e?

Nyt ketuttaa koulun alku, tai ei niinkään itse koulu vaan heräykset. Joutuu jokapäivä siinä 7 pintaan dösään mennä, mutta eipä siinä mitään kyllähän se menee kuhan siihen taas tottuu, ja onhan se ihan hyvä saada taas jtn. rytmiä ettei ole tätä turhaa mätänemistä kotona.

Se tarkastusmaksu on vakio (tietysti valmistajakohtainen).
Ottavat kameran vastaan ja selvittävät missä vika ja mitä korjattava ja antavat hinta-arvion.
Eihän sellaista ilmaiseksi tehdä?

Tutulla kävi niin, että kylässä ollut kaveri pudotti kameran lattialle ja objektiivi vääntyi eikä enää toiminut. Kaveri soitti Canonille ja sanoivat että voivat tehdä korjausarvion mutta se on sen 70e.
Päätyi laittamaan kotivakuutukseen...

Noi ekan vuoden lukiokirjat masko täällä uutena n. 800euroa + jos pitkän matikan otat niin siihen sitten vielä parin huntin laskin

Skootteri ei taaskan suostunut käynnistymään. Tämä on jo kolmas kerta... :mad: Aina kun on kiire johonkin, niin skootteri menee rikki... Kiva!

Se on nyt huollossa ja saattaa jopa mennä lunastukseen... Toivotaan parasta! :D

hivenen laittaa ärsyttämään kun saa jatkuvasti kysellä tavaroidensa perään verkkokaupasta. alkaa odottaminen maistua paskeelta

hivenen laittaa ärsyttämään kun saa jatkuvasti kysellä tavaroidensa perään verkkokaupasta. alkaa odottaminen maistua paskeelta

Itse en enää tilaa mitään Verkkokaupasta, jos tuote ei ole varastossa. Nimimerkillä kaksi kuukautta skaalaavaa DVD-soitinta odottanut, jonka piti tulla "seuraavalla viikolla".

Juu vähän kyrsii taas paluu arkeen.. Koulu alkaa keskiviikkona ja sit pitäs tohon yleisurheiluunkin keskittyä niin perhanasti kun on SM- kisat tiedossa yhtenä viikonloppuna.. :rolleyes:

Ketuttaa vietävästi.

Avovaimo joutui sairaalaan pistävien vatsakramppien takia, aamulla jatkotutkimukset.
Eikä minulle, saati avovaimolle sanottu vatsakramppien syytä, vaikka testejä tekivät pitkin iltaa.

Eikä edes saanut jäädä sairaalan osastolle istuskelemaan tueksi :(

Nyt kyllä ketuttaa kivasti kun tuli nilkka telottua lenkillä. Noin 50 metriä metriä lenkkiä jälellä kun onnistuin jotenkin astumaan kanttarilta alas niin, että nilkka taittu alle. Ensin jo aattelin ettei pahemmin käynyt kun pysty kävelemään melko normaalisti kotiin. Sen verran kuitenkin teki kipeetä ettei siinä paljon juoksuaskelia enää otettu.. Pikkuhiljaa alko kuitenkin kipu koventua ja nyt alkaa kyllä astuminen jalalla olla jo aika tuskaa.. Ideaaliside tuossa nyt ympärillä ja jääpussi päällä. Taitaa joutua seuraavat pari päivää ottamaan aika rauhallisesti.. Toivottavasti nyt ei mitään pahempaa kuitenka ois rikki.. Se mikä vähän mielestäni outoa, että jalka ei ole turvonnut yhtään vieläkään.. olin jo varma kenkää riisuessa että olis nilkka vähintään jalkapallon kokonen..

Itse en enää tilaa mitään Verkkokaupasta, jos tuote ei ole varastossa. Nimimerkillä kaksi kuukautta skaalaavaa DVD-soitinta odottanut, jonka piti tulla "seuraavalla viikolla".

en meinannut siis verkkokauppa.comia. en vaan kehtaa mainita verkkokaupan nimeä, ettei ihan maineen päälle käy

en meinannut siis verkkokauppa.comia. en vaan kehtaa mainita verkkokaupan nimeä, ettei ihan maineen päälle käy

Niin no itse olen odottanut Thehutilta 2 akkupakettia boxin ohjaimille kohta kuukauden. Tähän mennessä olen saanut n 6 kappaletta pahoittelu sähköpostiviestejä. Taitaa mennä tilaus peruutukseen.. Muutenkin toi hutin toiminta on alkanut takkuilla todella paljon. Leffojen saamisessakin menee useampi viikko nykyään vaikka ennen toimittivat huomattavasti ripeämmin :mad:

Vinnie: Tuo raju vatsakramppailu saattaa johtua alkavasta virtsatientulehduksesta. Itse olen joutunut oman avokkini toimittamaan ambulanssin kautta sairaalaan kyseisen vitsauksen vuoksi. Ei ole kiva homma mutta lääkkeillä hoidettavissa. Toivottavasti ei vakavemmasta ole kyse.

Ylös Bottom