Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Erinäisten käyttäjien, pilkkujen virheellinen käyttö erinäisillä, keskustelupalstoilla ketuttaa.

Vähän samaa sarjaa, mutta vielä pilkkujen käyttöä reilusti enemmän itseäni ketuttaa käsittämättömät yhdyssanavirheet ja yleensäkin oikeinkirjoitus ihan yksinkertaisissakin sanoissa ja lauseissa. Pitäisi nyt ihmisten omaa äidinkieltään edes jotenkin osata kirjallisesti ilmaista. Melkoista siansaksaa saa turhan usein lukea esim. keskustelupalstoilta tai vaikkapa facebook-kamujen statuspäivityksistä..

Yhtäkkiä, ilman mitään varoituksia tai muuta, tyttöystävä kertoi ettei rakastakkaan minua niin paljon kuin ennen. Ja mitä mun nyt pitäis tehdä? V*ttu.

Vähän samaa sarjaa, mutta vielä pilkkujen käyttöä reilusti enemmän itseäni ketuttaa käsittämättömät yhdyssanavirheet ja yleensäkin oikeinkirjoitus ihan yksinkertaisissakin sanoissa ja lauseissa. Pitäisi nyt ihmisten omaa äidinkieltään edes jotenkin osata kirjallisesti ilmaista. Melkoista siansaksaa saa turhan usein lukea esim. keskustelupalstoilta tai vaikkapa facebook-kamujen statuspäivityksistä..

Komppaan. Erityisesti pistää silmään se, miten varmaan 9/10 ei osaa kirjoittaa enää, vaan sinne loppuun eksyy joku n-kirjain. Toki, itse kukin tekee kirotusvihreitä aina silloin tällöin, mutta tuntuu että monet eivät edes yritä kirjoittaa oikein.

Ja nyt ketuttaa ihan kaikki taas vaihteeks.

Yhtäkkiä, ilman mitään varoituksia tai muuta, tyttöystävä kertoi ettei rakastakkaan minua niin paljon kuin ennen. Ja mitä mun nyt pitäis tehdä? V*ttu.

Toi on luonnonlaki. Jotkut ilmaisee sen, ettei rakkaudessa ole ensimmäisten viikkojen kaltaista palavaa intohimoa, sanomalla juuri noin.

Itseäkin kirjoitusvirheet ketuttavat, erityisesti esim. sanomalehtimainonnassa!!

Ja lisättäköön vielä, että ketuttaa myös se, etten saa unta nykyisin millään. Kahtena viime yönä olen nukahtanut vasta n. klo 06.00 ja niinkin aikasin vain siksi, että olen vienyt koiran aamulenkille ennen nukkumaan menoa. Muuten saattaisi nukahtaminen venyä vielä pidemmälle. Energiajuomia en pahemmin juo, mutta rytmi on onnistunut menemään pahasti sekaisin..Vieläkään ei väsytä, ei sitten tippakkaan.

Ja lisättäköön vielä, että ketuttaa myös se, etten saa unta nykyisin millään. Kahtena viime yönä olen nukahtanut vasta n. klo 06.00 ja niinkin aikasin vain siksi, että olen vienyt koiran aamulenkille ennen nukkumaan menoa. Muuten saattaisi nukahtaminen venyä vielä pidemmälle. Energiajuomia en pahemmin juo, mutta rytmi on onnistunut menemään pahasti sekaisin..Vieläkään ei väsytä, ei sitten tippakkaan.

Eipä tuohon muuta keinoa pahemmin ole, kuin yrittää vain nukkua, vaikka ei uni meinaisi tulla. Parina yönä jos saa oikeaan aikaan sitten unen tulemaan niin kyllä se rytmi siitä korjaantuu.

Ikääsi en tiedä, ja muutenkin sinällään tämä on "epäeettinen" vinkki, mutta joskus auttaa kun vetää nopeasti yhden kaljan/lonkeron/paukun, niin saa laskuhumalan turvin unta. Mutta joo, tavaksi ei kannata ottaa.

Yksi keino on se(vaikkakaan ei ole välttämättä järkevä), että valvoo koko yön ja sitten seuraavana iltana onkin jo aika väsynyt yli 30 tunnin valvomisen jälkeen. Itselläni itse asiassa tuo juuri menossa, kun jäi tuo vuotuinen E3-unirytmi(n06.00-->12.00) päälle ja pitäisi se saada muutettua vähän kohtuullisemmaksi ennen kesätöiden alkua.

Ainut asia mikä tällä hetkellä ketuttaa on se ettei lempisarjani(vihjeet hukassa) 3. Kauden dvd-boxia ole tullut vieläkään Suomeen myyntiin.

Varmasti monet kulmakarvat kohoavat nyt, mutta minulle viimeisenä nukahtamiskeinona on tujun särkylääkeannoksen ottaminen, joka turruttaa sen verran, että pääsee höyhensaarille. Tavaksihan tosiaan ei ainakaan tätä kannata ottaa. :rolleyes:

Perkeleenmoinen kuumuus alkaa pikkuisen käymään maltin päälle.

Ulkona on ihan turha käydä tuulettumassa, kun siellä on vielä kuumempaa. Tuuletin auttaa, mutta silmät kuivuu. Kylmää pepsiäkään ei aina jaksaisi litkiä, kun alkaa jo masua parin kaksilitraisen jälkeen kivistämään. Ja foorumia kun lukee, niin aivotkin sulaa...no ei (:p), mukavaa lukusettiä on ollut. Mutta tuo kuumuus...aargh.

Kokeilin tuossa vekkulina semipappana vanhaa pakkaspeittotemppua, eli aluslakana tai pussilakana arkkupakastimeen hetkeksi ja sitten poncho-viittana ylle. Voe tokkiinsa. Kummasti vilpoistaa punkkavetimet nuo, mutta harmittavasti vain hetkeksi. Kroppa käy sen verran poppana, että moiset kledjut lämpeävät asteisiinsa nopeammin kuin Paavin synapsit uudelle Halokkeelle. Mutta kokeilkaa. Hetken toimii hyvänä lämmönsiirtoapuna ja kuoleehan tuossa muutama pölybugikin samalla. Kaksi kärpästä siis tavallaan yhdellä pakastuksella, höhöh!

Tällä hetkellä pari pussilakanaa ja yksi aluslakana pakkasessa laskeutumassa hiljalleen uudelleen syväjäädytyksen ensimmäisille tasoille. Pian saa taas vilpoista päälle, hihii.

Ja ihan täysjärkisen kesälomalaisen puuhaahan tämä kaikki tietysti...

Pienoismallit, ne ne vasta ketuttavatkin. Emännän iloksi lähdin hänen autoaan tekemään ja mitä siitä tulikaan? Seinäänhän se koko rotisko lähti ja kaupasta valmiiksi kasattu Mini Cooperi tilalle.

Kaikki kunnioitukseni ihmisille, joilta pienoismallien kasaaminen onnistuu!

Porvoon ampujan "elinkautinen" olikin 14 vuotta ja puolen vuoden päästä kolme ruumista lisää. Liekö ollut Tarja vai Korkein oikeus armahduspäällä? Hienoa Suomen oikeusvaltio, hienoa tosiaan.

Sekin on aivan käsittämätöntä, että miten tällainen sekopää (vetää aseen jo pienestä riidasta ja suorittaa joukkomurhan) läpäisee kaikki psykologiset testit ym. ja vapautetaan? Millä perusteella näitä armahduksia edes annetaan? Kirjoitat kivan kirjeen Tarjalle ja liimaat kuoreen ponin kuvan, niin vapaus on taattu, vai?

EDIT. Ahaa:

Keskimääräinen vankeusaika elinkautisvangeilla on noin 13 vuotta.

Psykiatrisen vankisairaalan tutkimusprofessori ja vastaava ylilääkäri Hannu Lauerma kertoo, että elinkautisvangeille ei tehdä vaarallisuusanalyysia ennen vapautumista.

Kuulostaa erittäin mahtavalta.

Onhan se sairasta, että nyt sama kaveri on tappanut 4 ihmistä. Istunee sitten taas jonkin 9-10v täyshoitolassa, joten ehtii varmaan listiä vielä yhden tai kaksi lisää.

Elinkautisen pitäisi nimensä mukaisesti tarkoittaa loppuelämää vankilassa. Kai sitä voisi jollekin antaa rangaistukseksi 14 vuotta vankeutta ja sitten toiselle sen elinkautisen.

Ei vaan käsitä miten tällaiset murhamiehet ja oikeasti sairaat ihmiset, jotka eivät välttämättä voi teoilleen mitään, vapautetaan kuitenkin aina uudestaan.
Surullista, erittäin surullista. :(

Seuraaviin talviolympialaisiin odottelu, johon aion itse mennä paikan päälle ja myöskin seuraaviin futiksen MM-kisoihin odottelu. Myöskin se tieto, missä 2018 MM-kisat järkätään.
Se vaan on raastavan pitkä aika se 4 vuotta. Eipä tämä nyt maailman suurin murhe ole, mutta tuppaa olemaan välillä tapana laskea päiviä tai vastaavaa. Menee hitaasti. Lätkän MM-kisat kanssa, Ukraina mukaan 2012!

En myöskään tiedä sopivaa paikkaa josta ostaisi futispelipaitoja.

Ylös Bottom