Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lauantai ja Sunnuntai töissä. :(
Vapaakin olisi jo 9 päivän rupeaman jälkeen maistunut, edes yksi vapaapäivä.

Se että joudun ehkä karenssiin. Työkkäri halusi pakottaa minut kuukaudeksi koulunpenkille, mutta ei mun elämä anna tollaselle aikaa ja varsinkin pääkopan puolelta. Kyllä minä töihin menisin, oikeesti. Mutta kun työkkäri luulee että olen nuorisopummi. Eniten tässä vituttaa se että olen juuri tosissani omaa kämppää hommaamassa ja aluksi ainakin joutuisin tuilla maksamaan vuokran. Ei tässä nyt oikein ole aikaa odotella että rahaa alkaisi taas tulemaan, sillä 3kk ennen pitäisi kämppä saada inttiä varten.

Lukion 'viimonen' vuosi kohta aluillaan ja lievästi sanottuna jännitetään, notta mennäänkö tänä vuonna vai otetaanko vielä neljäs vuosi. Tiukkaa tekee eikä kovinkaan paljoa naurata jos pitää lisävuosi ottaa parin kurssin takia.

Miksi se pitäisi saada ennen inttiä? Eihän sulla edes ole aikaa olla siellä kämpässä. :p Ja turhaan menee veronmaksajien rahoja.
Eihän siinä muuta ole kuin että intti maksaisi kämpän. Ja vaikka siellä tulisi vähän asuttua niin kyllä itse mielelläni jo muuttaisin

Eikös se ole puoli vuotta se aika kun pitää olla asunut kämpässä, että intti maksaa vuokran?

3 kuukautta on nykyään.
Kelen sivuilta "Erityinen syy tarkoittaa, että asevelvollisen pitää asua vakinaisesti asunnossaan. Asuminen on vakinaista silloin, kun asevelvollinen on vuokrannut asuntonsa viimeistään noin 3 kuukautta ennen palveluksen alkamista."

Tuli juur nähtyä kun kakkos tiellä kaveri jäi mopolla auton alle, ja lähti töölöön :(

Se että joudun ehkä karenssiin. Työkkäri halusi pakottaa minut kuukaudeksi koulunpenkille, mutta ei mun elämä anna tollaselle aikaa ja varsinkin pääkopan puolelta. Kyllä minä töihin menisin, oikeesti. Mutta kun työkkäri luulee että olen nuorisopummi. Eniten tässä vituttaa se että olen juuri tosissani omaa kämppää hommaamassa ja aluksi ainakin joutuisin tuilla maksamaan vuokran. Ei tässä nyt oikein ole aikaa odotella että rahaa alkaisi taas tulemaan, sillä 3kk ennen pitäisi kämppä saada inttiä varten.

Minäkin kieltäydyin niiden kurssista... Enkä ole viime heinkä-elokuun jälkeen saanut penniäkään sieltä rahaa... 5kuukautta pitäs olla työhärjoittelussa, että työkkäri antaisi penniäkään...
No ehkä sitten syys-lokakuussa alkaa jotain tulemaan...

Minäkin kieltäydyin niiden kurssista... Enkä ole viime heinkä-elokuun jälkeen saanut penniäkään sieltä rahaa... 5kuukautta pitäs olla työhärjoittelussa, että työkkäri antaisi penniäkään...

Nyt tuntuu vielä paremmalta, kiitos :D
Kävin kattomassa naapurin kerrostalosta yksiötä. Herran jumala että näytti karseelta. Vuokra oli keskustan tasoa, tapetit repsotteli jne.

5kuukautta pitäs olla työhärjoittelussa, että työkkäri antaisi penniäkään...

No jo on kummaa että minä sain saman tien työharjoittelun aloituksen jälkeen aina kuukausittain rahaa tosin jokaista harjoittelupäivää kohden, mutta se tulikin Kelalta vaikka työkkärin kautta se harjoittelu paikka tuli saatuakin.

Sitä ne on mullekin sanoneet työkkärissä että jos ei töitä löydy niin työharjoittelu kutsuu syyskuun alussa. Ja tosiaan sellaisen käsityksen sain että kelalta saa jokaiselta työharjoittelupäivältä rahaa. Eli ei työharjoitteluunkaan tarvitse mennä rahattomana kärvistelemään.

Eikös se tapa ole että jos olet työtön työnhakia ja sut ohjataan työharjotteluun niin saat perus tuoen+ruokarahan, oli joskus aikoja sitten 8€ päivä, eli ilmasta työvoimaa...

Ei kukaan tietäisi millä lievittää hammassärkyä? On nimittäin aika kivahko reikä tuossa 14 ja 15:sta välissä ja särkylääke EI auta. Tämä luonnollisesti tympäsöö aika lailla. Lekuri on vasta keskiviikkona. :o Tuntuu muutenkin taas että nämä kiputilat pakkautuu. Ei ole kauaa kun nuppi oli sellaset 56h kipeänä.

Saa sitten nähdä repivätkö tauhkan pois vai rupeavatko muka paikkaamaan. Samapa tuo sille, onneksi ne puuduttaa.

Ei kukaan tietäisi millä lievittää hammassärkyä?

Jotkut väittävät, että Koskisen Korvalääke tepsii myös hammassärkyyn kun ottaa kohtuullisen huikan ja purskuttelee suussa hetken aikaa. Ei edellytä nielemistä eikä se ole suositeltavaakaan jos melkein viikko pitää kärvistellä (krapulassa kipu voi olla pahempi).
Omalla vastuulla sitten testit... :D

Hinin, en tiiä kun en ole kokeillut, mutta eikös viina lievennä kipuja? Joten otat kunnon kännit, niin häviää kipu ja hauskuus alkaa :D

Hinin, en tiiä kun en ole kokeillut, mutta eikös viina lievennä kipuja? Joten otat kunnon kännit, niin häviää kipu ja hauskuus alkaa :D

Pullo Jaloviinaa (minkä tähden? Kolmen tähden...) älyttömään selkäkipuun on ehkä yksi niistä asioista jotka näin jälkeenpäin ajateltuna tekisin toisin :rolleyes: :p

Juu, nilkan revenneen nivelsiteen kivun lääkitseminen kossulla ei kanssa ollut ihan paras idea joskus parikymppisenä. Lopulta kun kipu kasvoi ylipääsemättömäksi olivat ensiavussa oikein otettuja tulijan "kunnosta". Siinä sit jalkaa tutkittiin ilman kivunlievitystä, kun promilleja oli ihan tarpeeksi veressä.... Ei muuten ollut kivaa, ja kyllä sattui kiitos kysymästä... :(

Jos niin kovin särkee että ei buranat auta niin kyse on todennäköisesti jo pahemmasta kuin pelkästä reiästä. Minulla tuo tarkoitti juuri hoitoa. Kyllä siihen särkyyn buranakin auttoi kun veti 8-10 buranaa naamaan puolen tunnin aikana. Siis niitä perus 400mg versioita.

Semmonen homma, että lärvejä ei passaa nyt ottaa vaikka hampaan takia mieli tekisi. Huomenna aikainen herätys ja pitää ratissa olla. Viinaa edes vähissäkään määrin ole paikalla, olutta toki löytyy mutta se ei liene tarpeeksi "steriiliä".. :D

Ylös Bottom