Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
3kk ennen pitäisi kämppä saada inttiä varten.
Eihän siinä muuta ole kuin että intti maksaisi kämpän. Ja vaikka siellä tulisi vähän asuttua niin kyllä itse mielelläni jo muuttaisinMiksi se pitäisi saada ennen inttiä? Eihän sulla edes ole aikaa olla siellä kämpässä.Ja turhaan menee veronmaksajien rahoja.
Eihän siinä muuta ole kuin että intti maksaisi kämpän. Ja vaikka siellä tulisi vähän asuttua niin kyllä itse mielelläni jo muuttaisin
Eikös se ole puoli vuotta se aika kun pitää olla asunut kämpässä, että intti maksaa vuokran?
Se että joudun ehkä karenssiin. Työkkäri halusi pakottaa minut kuukaudeksi koulunpenkille, mutta ei mun elämä anna tollaselle aikaa ja varsinkin pääkopan puolelta. Kyllä minä töihin menisin, oikeesti. Mutta kun työkkäri luulee että olen nuorisopummi. Eniten tässä vituttaa se että olen juuri tosissani omaa kämppää hommaamassa ja aluksi ainakin joutuisin tuilla maksamaan vuokran. Ei tässä nyt oikein ole aikaa odotella että rahaa alkaisi taas tulemaan, sillä 3kk ennen pitäisi kämppä saada inttiä varten.
Minäkin kieltäydyin niiden kurssista... Enkä ole viime heinkä-elokuun jälkeen saanut penniäkään sieltä rahaa... 5kuukautta pitäs olla työhärjoittelussa, että työkkäri antaisi penniäkään...
No ehkä sitten syys-lokakuussa alkaa jotain tulemaan...
5kuukautta pitäs olla työhärjoittelussa, että työkkäri antaisi penniäkään...
No ehkä sitten syys-lokakuussa alkaa jotain tulemaan...
Ei kukaan tietäisi millä lievittää hammassärkyä?
Hinin, en tiiä kun en ole kokeillut, mutta eikös viina lievennä kipuja? Joten otat kunnon kännit, niin häviää kipu ja hauskuus alkaa![]()
Hinin, en tiiä kun en ole kokeillut, mutta eikös viina lievennä kipuja? Joten otat kunnon kännit, niin häviää kipu ja hauskuus alkaa![]()