Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

TT-2k: Olen itse ainakin Safarin todennut huomattavasti kevyemmäksi kuin FF:n.
En pidä Safarin käyttöliittymästä, enkä varsinkaan siitä, ettei siitä pääse suoraan haluamaansa tabiin Firefoxin ja Chromen tapaan Cmd-#:lla.

Mutta joo, menee jo niin ryminällä sivuraiteelle, että lopetaanpa tähän. Kunhan tää Firefox 4 on "valmis" (nyt alla beta 6), pitää uudemman kerran tutkia noiden Flash-mainosten vaikutusta prossuajan kulutukseen. Tällä hetkellä Flash imaisee mehuja sellaisella hörpyllä ettei mitään järkeä.

Update! Päivittelin vanhempaan Flash-versioon (eli uusimpaan stable-versioon), ja samat ongelmat jatkuvat. Eli ei ole tuosta 64-bittisyydestäkään kiinni. Chromessa ja Safarissa toimii hyvin, mutta niissä onkin mainosestot vakiona päällä. :P

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo, mitä tosta hienosta formulamainoksesta? Ei mitää vikaa siis tällä nuhasella uudella masiinalla, lisää vaa hienoja mainoksia :p

Se on nyt viittä vaille, että n 9½vuoden parisuhde loppuu... En vain enää jaksa tätä pätkän vertaa :mad:

Se on nyt viittä vaille, että n 9½vuoden parisuhde loppuu... En vain enää jaksa tätä pätkän vertaa :mad:
Parisuhdetta itsessään et jaksa vai jotain yksittäistä asiaa siinä? Kymmenen vuotta on kuitenkin pitkä aika, joten ellei peruuttamatonta ole tapahtunut tai liekki täysin sammunut, niin taistella kannattaa loppuun saakka. Lapsiahan sulla taisi myös olla, joten niidenkin vuoksi kannattaa arjen pimeydestä etsiä niitä pieniä yhteisiä valopilkkuja.

Tsemppiä ja voimia vaikeisiin hetkiin.

Onpa tuommoinen iso siivu elämästä. Aivan liian isoja juttuja meidän pienten ihmisten pohdittaviksi, mutta pakkohan ne on pohtia loppuun jos niikseen tulee. :( Itsella about kans 10v. parisuhdetta takana. Neuvoja en osaa antaa, mutta nuo Corcan ajatukset kieltämättä tuntuu fiksuilta. Semmoista olen itse koittanut välttää, että silloin kun sapettaa, harmittaa, ärsyttää, potuttaa tai muuta vastaavaa, niin silloin en yritä pohtia ratkaisua vaan sitä, että miten voisin rauhoittua löytääkseni ratkaisun. Ei muutakuin zemppiä täältä.

Ps. Tätä kirjoittaes tais just tulla lähtö... Jos hyvin käy niin kerron myöhemmin mihkä. Jänskättää pirusti.

^^ No tää parisuhde on alkanut tuntumaan siltä, ettei ole parisuhdetta... Mutta josko sitä vielä kerran antaisi mahdollisuuden sen parantumiseen, toivon, että paranee, mutta en usko... No, katsotaan vielä jonkun aikaa... :o

Flunssa ja erityisesti yskä jatkuu niin sitkeänä, että jää nyt meikulta Expert Expo väliin. :( Yöllä kurkkua kutitti niin maan perkeleesti, että lopulta oli pakko pistää sauna päälle ja mennä sinne hengittelemään hieman kosteampaa ilmaa. Joskus aamukuudelta sain unen päästä sen verran kiinni, että pystyin muutaman tunnin lepäämään.

Timppa: Olen itse sellainen, että taistelen aina katkeraan loppuun asti, vaikkei siinä järkeä olisikaan. "Never surrender, it's all about the faith you got."

Kyllä sitä kuitenkin on myös hyvä ratiota käyttää ja tunnistaa asiat, jotka eivät toimi. Näin saavutetaan onnellisuus. Tai tarvitseeko sitä edes aina olla onnellinen.

Huomenna verokarhua ruokkimaan ja koulu menee vituilleen. Saamaton olo ollut jo muutaman kuukauden ja ei innosta mikään, paitsi pelaaminen. Varmaan sitä kuuluisaa syysmasennusta. :o

Saakelin työt häiritsee mun lorvailua! Taas pitää valvoa yössä...:mad:

Itseänikin ketuttaa osittain työaikani. Ma-To klo 14.00-00-00. Vapaa-aika jää todella lyhyeksi. Aamulla 10-11 aikaan pitää tehdä pakollisia asioita ja töihin pitää muutenkin lähteä aikasin kun 30 kilometrin matka on. Noh onneksi 10h päivistä saa tuon perjantain aina vapaaksi.

Huomenna verokarhua ruokkimaan ja koulu menee vituilleen. Saamaton olo ollut jo muutaman kuukauden ja ei innosta mikään, paitsi pelaaminen. Varmaan sitä kuuluisaa syysmasennusta. :o

Vähän sama. Lenkkeily piti aloittaa. En aloittanut. Koeviikko kohta. Ei kiinnosta. Pitkä matikka on perhanan vaikeaa. Sama se. Halo Reach... No mä pelaan hetken.. Ja toisen.. Jaa, onkin jo yö.

Onneks en sentään kirjota vielä nyt syksyllä. Thank god, jos nyt pitäis ruveta plärään psykan tuhatta sivua tai matikan integraatan syntyjä syviä, en tiä miten onnistuisin.

Timppa: Olen itse sellainen, että taistelen aina katkeraan loppuun asti, vaikkei siinä järkeä olisikaan. "Never surrender, it's all about the faith you got."

Jep, ei kannata liian ajoissa luovuttaa ja jälkeenpäin alkaa katumaan, kun on luovuttanut... Mikä hauskinta, vaikka eukko on mitä on, niin silti rakastan sitä ylikaiken ja siihen kun lisää kolme likkaa, niin siinä muutama lisäsyy luovuttamatta jättämiseen :rolleyes:

Olinpa tuossa aamulla menossa koululle hoitamaan vähän asioita. Koiralla on juoksut eli ns. housukausi menossa. Ajattelin aamulla, että käytänpä tuota hurttaa pienellä juoksulenkillä että saa varmasti tarpeensa tehtyä. noh..Eihän se sitten mitään tehnyt kuin muutaman kerran kusasi. Ajattelin että tuskinpa sillä sitten edes mitään isompaa hätää on ja lähdin rauhallisin mielin talsimaan kohti koulua. Koulusta palatessani eteisessä hiipi hienoinen ulosteen haju nenääni. Ajattelin että äkkiäkös tuon siivoaa ennenkuin muistin ne housut. Koira oli sitten tehnyt tarpeensa pöksyihinsä ja samalla juossut ympäri kämppää ja hyppinyt sohvilla. Koko kämppä (yksiö) oli täynnä semmosia pieniä kakkakikkareita (Olihan tuo Fifa 10 saanut vähän ruskeaa väriä pintaansa) joten eipä siinä muu auta kuin alkaa siivoilemaan ja luuttuamaan.

Eihän tuo nyt enää niin älyttömästi ketuta mutta kyllä hetken muistelin kaiholla aikoja ennen koiraa.

Olinpa tuossa aamulla menossa koululle hoitamaan vähän asioita. Koiralla on juoksut eli ns. housukausi menossa. Ajattelin aamulla, että käytänpä tuota hurttaa pienellä juoksulenkillä että saa varmasti tarpeensa tehtyä. noh..Eihän se sitten mitään tehnyt kuin muutaman kerran kusasi. Ajattelin että tuskinpa sillä sitten edes mitään isompaa hätää on ja lähdin rauhallisin mielin talsimaan kohti koulua. Koulusta palatessani eteisessä hiipi hienoinen ulosteen haju nenääni. Ajattelin että äkkiäkös tuon siivoaa ennenkuin muistin ne housut. Koira oli sitten tehnyt tarpeensa pöksyihinsä ja samalla juossut ympäri kämppää ja hyppinyt sohvilla. Koko kämppä (yksiö) oli täynnä semmosia pieniä kakkakikkareita (Olihan tuo Fifa 10 saanut vähän ruskeaa väriä pintaansa) joten eipä siinä muu auta kuin alkaa siivoilemaan ja luuttuamaan.

Eihän tuo nyt enää niin älyttömästi ketuta mutta kyllä hetken muistelin kaiholla aikoja ennen koiraa.

Kakka juttu vai mitä? Aika kakka mäihä. Jo saa kakka vitsit riittää. Ne on takapuolesta.

Ylös Bottom