Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

J2 sanoi:
Samoin. Ja kaikki kaveritkin on jossain koko viikonlopun niin ei ole paljoa tekemistä. Ja kuitenkin ulkona on aika hyvä keli, mutta kuka siellä yksin jaksaa olla?

Miten voi mennä loma hukkaan? Omalla kohdalla ei ainaskaan menny.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

suokukko sanoi:
Miten voi mennä loma hukkaan? Omalla kohdalla ei ainaskaan menny.
Sillein että on lähes koko loman sisällä, lukee konsolifiniä ja pelaa traviania... Tai no, ei se ehkä hukkaan menny, mutta kuiteski...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

J2 sanoi:
Sillein että on lähes koko loman sisällä, lukee konsolifiniä ja pelaa traviania... Tai no, ei se ehkä hukkaan menny, mutta kuiteski...

Nolife, ite olin ulkona aika paljon. Ajelin moottoripyörällä kun oli vielä kelejä ja olin mettällä, ja pelasin teitenkin hiukan boksilla.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

suokukko sanoi:
Nolife, ite olin ulkona aika paljon. Ajelin moottoripyörällä kun oli vielä kelejä ja olin mettällä, ja pelasin teitenkin hiukan boksilla.
Iteki oisin ollu, jos kaverit ei ois lähteny johonkin hornaan. Siis miksi kaikki lähtee johonkin aina syyslomalla? Miksei kukaan (muu) voi pysyä kotona? Minäkin oisin voinu ajella mönkijällä ja mopolla, mutta olis voinu poliisi ottaa kiinni, antaa sakot ja keksiä jotain muuta mukavaa...

Nyt vielä ketuttaa semmonen, että Travianissa hyökkäsin kaikilla joukoilla yhen tyypin kylään kun se ärsytti minua ja sitten se poisti acon. Tosi kiva kun joukot on matkalla 4 päivää ja ihan turhan takia. Ne ei voi edes tuhota mitään. :mad:

Ja sitten tämä tietokone... En jaksa edes aloittaa...

edit: Kiitti Foxi :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ketutuskeskustelu

J2 sanoi:
Nyt vielä ketuttaa semmonen, että Travianissa hyökkäsin kaikilla joukoilla yhen tyypin kylään kun se ärsytti minua ja sitten se poisti acon. Tosi kiva kun joukot on matkalla 4 päivää ja ihan turhan takia. Ne ei voi edes tuhota mitään.

Voimia meille kaikille, -ah niin kovan kohtalon lapsille!!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Koko viikko siivonnu kotia vaikka olisi pitänyt lukea kokeisiin. Astuinpahan veljen nastataulusta pudonneen nastan päälle ja että pääsi huuto ja pari laimeampaa kirosanaa. Kipu pistää vieläkin, pois veto oli tuskallisin:mad: .
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ensin annetaan sivusladi(gt hd),ja sit se viedään pois(gt5P demo).
Rankemman kautta ihmistä koetellaan!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Voi vittu! Ranskalainen patonki,merkkiä Renault megane break -00. Otti ja levisi tien poskeen eilen päivällä. öljyä vetää kun lattiakaivo ja yli 2000/rpm ei kone halua toimia. Niin ei unohdeta sitä savun määrää,vaikka diesel onkin..(pimentää taivaan) Vikaa ei ole kun levinnyt motti.(ei luultavast kannata edes korjata,vaihtokone on halvempi)
Vaihtomoottori maksaa vain 2k euroa+asennus. NYT EI VITTU EDES NAURATA!!!:mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Narkki oli viime yönä vieny fillarista kaikki muut osat paitsi rungon joka oli lukolla tolpassa kiinni ja naarmuttanut vielä rungonkin siinä ohimennen. Päivän kevennys oli kuitenkin se, että kun olin tekemässä rikosilmoitusta viereisellä tiskillä oli joku sankari viettänyt kaksi iltaa strippibaarissa ja tililtä oli hävinnyt 3000e.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Neljään päivään en ole kunnolla saanut nukuttua ja senpä takia on hieman surkea olo.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

VITTU, koulussa opettaja latoo varmaan 100 matematiikan aukeamaa tehtäväksi täälä kotona! Vittu,saatana.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lauantai-iltana teratavun RAID 0 -purkkini (sis. kaikki koskaan keräämäni musiikit ja videot sekä avovaimon henk.koht. tiedostot) mykistyi täysin jostain syystä pieleen menneen firmware-päivityksen jälkeen. Eikä ollut backupeja tietenkään... Nyt en voi kuin toivoa, että WD:n support vastaa jotain. En uskalla niitä levyjä mihin tahansa RAID 0:a tukevaan RAID-ohjaimeen kytkeä, koska googlailun perusteella tuo My Book Pro II käyttää jotain poropietari-ohjainta. Niinpä se ei todennäköisimmin ole yhteensopiva minkään kanssa. Yksi vaihtoehto olisi ostaa uusi samanlainen purnukka tilalle, vaihtaa limput siihen ja toivoa ihmettä. Vaan jotta mikään ei onnistuisi, Verkkokaupasta kyseinen laite on loppunut ja lisää tulee vasta 15.11. Lievästi sanottuna hatuttaa.

Ja opa95:lle sellaisia terveisiä, että jos tuossa iässä meinaa läksyihin hermostua niin voi voi... :p

PS. Jos joku osaisi tuon ongelman kanssa auttaa, niin lisätietoja löytyy täältä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Onkohan ylleni langetettu kirous koska nimittäin tänään hajosi toisesta koneesta kiintolevy.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

opa95 sanoi:
VITTU, koulussa opettaja latoo varmaan 100 matematiikan aukeamaa tehtäväksi täälä kotona! Vittu,saatana.

Meillä lukiossa matematiikan tehtäviä annetaan mielestäni kohtuuttoman vähän. Kun itse satun olemaan lahjakas matematiikassa niin vaadin kyllä enemmän tehtäviä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Juu, matikka ottaa kyllä myös täällä suunnalla päähän niin tolkuttomasti. Taas pitäisi alkaa läksyjä vääntämään, aiheesta josta ei edes tajua kolmannestakaan! Ja lukioon mennessä ei muuta kuin lisää matikkaa ja haastavempia tehtäviä. Suomen koulujärjestelmän suurin pimeä aukko on ehdottomasti matematiikka ja sen älytön määrä..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Joblo sanoi:
Juu, matikka ottaa kyllä myös täällä suunnalla päähän niin tolkuttomasti. Taas pitäisi alkaa läksyjä vääntämään, aiheesta josta ei edes tajua kolmannestakaan! Ja lukioon mennessä ei muuta kuin lisää matikkaa ja haastavempia tehtäviä. Suomen koulujärjestelmän suurin pimeä aukko on ehdottomasti matematiikka ja sen älytön määrä..

Jep, itse inhoan etenkin geometria osuuksia.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

suokukko sanoi:
Meillä lukiossa matematiikan tehtäviä annetaan mielestäni kohtuuttoman vähän. Kun itse satun olemaan lahjakas matematiikassa niin vaadin kyllä enemmän tehtäviä.
Joo siis ei meillekkään yleensä mitään hirmu läksyjä tule, mut oon määki ihan hyvä matematiikassa ja numero oli jouluna 9
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

En oo ollu kolmeen viikkoon (yksi niistä tosin oli syysloma) koulussa... Täytynee tossa maanantaina tehdä kunnon tuhlaajapojan paluu. Eli toisin sanoen lutkuttaa itsensä takaisin kursseille.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Siis voi jumalauta kun meinas käämit palaa, olin uutta peliä menossa ostamaan niin eikö sitten moottoripyörästä ketjut katkea:(.
 
Ylös Bottom