Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vituttaa. Minun pojan äiti kuoli to-pe yönä! :mad: Oli elämäni kovin paikka hakea poika koulusta kesken päivää ja kertoa hänelle asiasta! Ei oo paljoa tullu nukuttua ja ahdistus ja vitutus on aika maximaalisella tasolla.

Vituttaa. Minun pojan äiti kuoli to-pe yönä! :mad: Oli elämäni kovin paikka hakea poika koulusta kesken päivää ja kertoa hänelle asiasta! Ei oo paljoa tullu nukuttua ja ahdistus ja vitutus on aika maximaalisella tasolla.

voi hemmetti :( ... voi olla pienelle pojalle kova paikka äidin kuoleminen... ja sulle, vaikka sain sen käsityksen ettette olleet enää yhdessä, vai?
otan osaa :( elämä ei oo aina reiluu

voi hemmetti :( ... voi olla pienelle pojalle kova paikka äidin kuoleminen... ja sulle, vaikka sain sen käsityksen ettette olleet enää yhdessä, vai?
otan osaa :( elämä ei oo aina reiluu

Kiitoksia. Erottiin kun poika oli pieni (on nytten 7v), mutta hyvissä väleissä ollaan oltu. Hyviä kavereita mikä on aika harvinaista. On ollut kova paikka molemmille. Tänään mennään mielenterveystoimistoon jutteleen ja illasta tulee diakoniatyöntekijä käymään.

Kauheaa! Otan osaa! :( Tuollaiset pommit kyllä on niin kauheaa kauraa, että niitä ei osaa pitkiin aikoihin pureskella. Koita oikeasti nyt hakeutua ihmisten luo ja puhua asiasta. Ei siihen oikein muita keinoja ole. Ajatuksiaan pitää yrittää purkaa ja käsitellä vaikka alku shokki ja viha ei ehkä siihen heti annakkaan mahdollisuutta. Isot osanotot sulle ja koita oikeasti jaksaa, vaikka hirvittävän vaikealtahan se tuntuu. Lapsesi tarvitsee sinua nyt hirveästi ja jo siinä on syytä yrittää etiäpäin. :(

Osanonot täältäkin. Sad but true, Elämä jatkuu..

Mutta jottei menisi vain synkistelyksi, niin kerrompa omia ajatuksiani.
Ajatkuseni koskevat uskontoja ja tätä uskonnollista yhteiskuntaa sekä kokonaisuudessaan palloa jossa elämme.
Päivä päivältä tajuan enemmän ja enemmän sitä kuinka perkeleen heikosti ihmisillä menee.
Itse olen kasvanut ilman uskontoa, vaikka ev.lutti olinkin kevääseen asti.
Ripari käyty ja sadat tunnit uskontoa peruskoulussa.
Minua vaan oikeasti niin ahdistaa ja masentaa kuinka ihmiset uskovat vielä tänäkin aikana (2000-luku) joihinkin ihmisten kirjoittamiin tarinoihin siitä kuinka jokin tai mikin loi tämän kaiken ja kuinka kaikki jotka uskovat johonkin muihin "vääriin" uskontoihin pitäisi tappaa tai käännyttää.
Ihmisten pitäis käyttää tämä elämä suurimmalti vain rukoiluun ja "pahojen" vääräuskoisten tappamiseen/käännyttämiseen, jotta pääsisi tämän tuskaelämän jälkeen jonnekin missä kaikki on vaan niin helvetin täydellistä. Joka tunti, joka päivä joka kuukausi joka 1000000. vuosi ja senkin jälkeen.
Eikö nyt jumalauta olla jo huomattu, että ei maailma rukoilulla parane!? Jos ihmiset käyttäis rukoiluaikansa muiden auttamiseen, ni tämäkin maailma saattaisi oikeasti muistuttaa sitä paratiisia tai taivasta?
Paljon vituttaa myös nämä tyypit jotka väittävät uskovansa, mutteivat ole edes lukeneet oppejaan (raamattu, koraani tjs). Väittävät vain uskovansa, koska (äiti, opettaja tai mummi sanoi näin.)
Pentunahan nämä opit tuli opittua. Kannattaiskohan silti hetki miettiä, että kuinka suuresta asiasta maailmanlaajuisesti tässä on kyse? Onkohan tullut edes mieleen, että terrorismi on pääosin uskonnollista? Ja mistä senkin tietää et mikä uskonto niistä sadoista tai tuhansista on juuri se oikea?
Plaah! Mitä helvettiä minäkin täällä kirjoitan. Toivo on menetetty..
Postaan tän silti ja kadun huomenna. Anteeksi! Vituttaa!
Ja tänne pitäis viel luoda lisää elämää, kun vaimoke (tjs) niin haluaa.
Miljoonat ihmiset kuolee nälkään jo nyt. On se jumala melko veitikka!

Ei kai se auta kuin itsekkin avautua... Ainakin vhän... Vitutus on melko maximissa. En oikeastaan voi kertoa enempää, tietyistä syistä. Kunpahan oli vaan pakko edes vähän purkaa tuntojaan...

Melko perseestä tämä elämä joskus kun suoraan sanoo... Sekin tullut opittua kantapään kautta.. Ei muuta, jatkakaa...

EDIT: Melko pienellehän nuo omat vitutksen aiheet tuntuu cardiciin verrattuna. Osanotto vain täältäkin... En voi kuvitella miten hirveälle on mahtanut tuntua, voimia ja jaksamisia

Viimeksi muokannut moderaattori:

Osanottoni sinne.Itselläni on myös kokemuksia samantapaisesta asiasta.Kun olin 2.luokalla isäni kuoli.

Kyllä minuakin ahdistaisi ja masentaisi jos uskoisin, että esi-isäni olivat apinoita :D

OT:
Ja mikähän tämän viestin tarkoitus oli? En näe tätä muuna kuin suoranaisena vittuiluna. Toiset hakee tieteellistä selitystä olemassaololleen, toiset uskoo tarinoihin. Se ei silti tarkoita sitä, että pitää alkaa aukomaan päätään.
END OT.

Ja asiaan, itsellä on kiva viikko takana, sairaana vaihteeksi olen ollut nyt tämän viikon ja jostakin syystä toissapäivänä silmä turposi lähes umpeen. Täytyy sanoa että suhteellisen rektaalista on olotila, yskän takia en saa nukuttua ja näytän kumppanini mielestä humanoidilta turvonneen silmäni johdosta. "jee".. :rolleyes:

OT:
Ja mikähän tämän viestin tarkoitus oli? En näe tätä muuna kuin suoranaisena vittuiluna. Toiset hakee tieteellistä selitystä olemassaololleen, toiset uskoo tarinoihin. Se ei silti tarkoita sitä, että pitää alkaa aukomaan päätään.

Jepulis. Olet kyllä oikeassa. Tuon tapainen pään aukominen on vain osoitus tietynlaisesta henkisestä kyvyttömyydestä kunnon keskusteluun. Mutta sinulle kuitenkin ohjeistukseksi että kaikille ne tarinoina kuvailemasi asiat, eivät suinkaan ole pelkkiä tarinoita =) Kaikin puolin kumpikin on uskon asia, niin se että uskotaan ihmisen kehittyneen apinasta, kuin että Jumala loi kaiken jne. Kumpaakaan ei ole voitu sataprosenttisesti todistaa. Ja tässä on nyt turha ruveta mitään DNA testijuttuja jauhamaan. Tarkoitin konkreettista todistusta jolla voitaisiin näyttää toteen ihan filmi kuvana vaihe vaiheelta että jompi kumpi asia olisi totta, tai ei olisi. Ja voihan se olla niinkin että molemmat on totta :D Äijä taivaassa vaan käytti kehitys työkalunaan evoluutiota. Minä itse uskon että Jumala loi kaiken, mutta se on minun näkemykseni. Meidän immeisten tulisikin kunnioittaa sellaisenaan mihin toinen uskoo ja mihin haluaa olla uskomatta. Olisi paljon rauhallisempaa ja viihtyisempää ihmisillä täällä maan päällä kun ei tapeltaisi siitä kuka on oikeassa ja kuka ei xD Dodiin. Ei jauhata tästä enempää.

Jotta voisin jotenkin sisällyttää tekstini otsikon vaativaan aiheeseen, niin meikäläisen päivä on ollut kooooovin tylsä. Inhoan sunnuntai päiviä. Kaiken lisäksi tänään loppuu LBP Betan toimivuus kun aikaraja umpeutuu. Onneksi varsinainen peli ilmestyy reilun viikon päästä :D

No juu, en minä kiellä uskontoja tai ole uskovaisia vastaan, vaikka kyseinen aihe kyllä on ihmiskunnalle hallaa tehnyt jonkin verran. Itse olen enemmän kuitenkin ateisti. Siksi käytin termiä "tarinat" vaikka tarkoituksenani ei ollut loukata ketään. Anteeksi. :)

Jepulis. Olet kyllä oikeassa. Tuon tapainen pään aukominen on vain osoitus tietynlaisesta henkisestä kyvyttömyydestä kunnon keskusteluun. Mutta sinulle kuitenkin ohjeistukseksi että kaikille ne tarinoina kuvailemasi asiat, eivät suinkaan ole pelkkiä tarinoita =) Kaikin puolin kumpikin on uskon asia, niin se että uskotaan ihmisen kehittyneen apinasta, kuin että Jumala loi kaiken jne. Kumpaakaan ei ole voitu sataprosenttisesti todistaa. Ja tässä on nyt turha ruveta mitään DNA testijuttuja jauhamaan. Tarkoitin konkreettista todistusta jolla voitaisiin näyttää toteen ihan filmi kuvana vaihe vaiheelta että jompi kumpi asia olisi totta, tai ei olisi. Ja voihan se olla niinkin että molemmat on totta :D Äijä taivaassa vaan käytti kehitys työkalunaan evoluutiota. Minä itse uskon että Jumala loi kaiken, mutta se on minun näkemykseni. Meidän immeisten tulisikin kunnioittaa sellaisenaan mihin toinen uskoo ja mihin haluaa olla uskomatta. Olisi paljon rauhallisempaa ja viihtyisempää ihmisillä täällä maan päällä kun ei tapeltaisi siitä kuka on oikeassa ja kuka ei xD Dodiin. Ei jauhata tästä enempää.

Jotta voisin jotenkin sisällyttää tekstini otsikon vaativaan aiheeseen, niin meikäläisen päivä on ollut kooooovin tylsä. Inhoan sunnuntai päiviä. Kaiken lisäksi tänään loppuu LBP Betan toimivuus kun aikaraja umpeutuu. Onneksi varsinainen peli ilmestyy reilun viikon päästä :D

Viestini päämäärä ei ollut loukata ketään vaan se oli suora lainaus kirjasta Saatanalliset säkeet, joka sopi mielestäni tuohon tilanteeseen. En saanut mielenrauhaa ennen, kuin olin sen tuohon postannut.

Sen enempää puuttumatta kumpi teoria on oikea. Mielestäni on huomion arvoista pitää mielessä, että tiede ei ole tähän päivään saakka pystynyt vastaamaan peruskysymykseen miksi, vaan vain ja ainoastaan miten, joka kaiketi onkin ehkä tieteen siemen, johon koko ajatusmalli rakentuu. Kun taas filosofia yrittää löytää vastausta kysmykseen miksi.

Jep, että taas sunnuntai... pitää kait mennä pois koneen luota vaikka pelaamaan tuota LBP:n betaa :)

Minun pojan äiti kuoli to-pe yönä! :mad: Oli elämäni kovin paikka hakea poika koulusta kesken päivää ja kertoa hänelle asiasta! Ei oo paljoa tullu nukuttua ja ahdistus ja vitutus on aika maximaalisella tasolla.
Vähän myöhässä tulee, mutta osanotot täältä ylläpidonkin puolelta. Todella ikäviä ja raastavia juttuja tällaiset. :(

Kovasti voimia pojallesi, itsellesi ja muille läheisille.

No juu, en minä kiellä uskontoja tai ole uskovaisia vastaan, vaikka kyseinen aihe kyllä on ihmiskunnalle hallaa tehnyt jonkin verran. Itse olen enemmän kuitenkin ateisti. Siksi käytin termiä "tarinat" vaikka tarkoituksenani ei ollut loukata ketään. Anteeksi. :)

Enkä minäkään kiellä tiedettä. Kummallakin on oma osansa tässä maailmassa ja kummastakin on tavalla tai toisella ollut ihmisille lohtua ja toivoa. =) On kuitenkin kovin harmillista se että jotkut tahot ovat aivan typerästi fanaattisella tavalla tappelemassa keskenään siitä, että missä asioissa ollaan oikeassa ja missä ei vaikka voitaisiin elää ihan rauhassa omine mielipiteineen. Jotkut ei vaan koskaan aikuistu =/ Minua itseäni kiinnostaa tieteessä eniten se, että kenties jonain päivänä on mahdollista matkata muihinkin galakseihin. Olisi aivan mahtavaa jos tuolta jostain löytyisi toinen planeetta jossa hiippaloisi toisenlainen yhteiskunta, jolla on omat ajatukset ja käsitykset maailman kaikkeudesta jne. Ja ehkäpä vielä parempia pelikoneita ja pelejä kuin täällä maassa :D

Viestini päämäärä ei ollut loukata ketään vaan se oli suora lainaus kirjasta Saatanalliset säkeet, joka sopi mielestäni tuohon tilanteeseen. En saanut mielenrauhaa ennen, kuin olin sen tuohon postannut.

Sen enempää puuttumatta kumpi teoria on oikea. Mielestäni on huomion arvoista pitää mielessä, että tiede ei ole tähän päivään saakka pystynyt vastaamaan peruskysymykseen miksi, vaan vain ja ainoastaan miten, joka kaiketi onkin ehkä tieteen siemen, johon koko ajatusmalli rakentuu. Kun taas filosofia yrittää löytää vastausta kysmykseen miksi.

Jep, että taas sunnuntai... pitää kait mennä pois koneen luota vaikka pelaamaan tuota LBP:n betaa :)

Ymmärrän kantasi. Olisit kuitenkin toki voinut ilmaista sen paremmin kuin sillä lyhyellä viestillä jonka pystyi kovin helposti tulkitsemaan kettuiluksi :D Ja kuten sanoin, tieteestä ja uskonnosta voi olla ihmiselle lohtua mutta kumpikin voi saada myös näkemään punaista. xD Minä itse etsin vain totuutta tässä elämässä, enkä kaihda kumpaakaan tapaa saadakseni sitä selville, sillä kummastakin voi olla apua. =) Parastahan on että löytää elämälleen tarkoituksen. Mutta juupsista. Tuli taas höpistyä aivan käsittämättömän paljon :D Sanonpa nyt vain hyvää yötä ja iloista uutta viikkoa teille kaikille! ^^

Aiheutin täällä offtopic-keskustelun joten loin uuden keskustelualueen.
Uskonnot & ateismi.

Ylläpito siirtäköön offarit sinne, mikäli kiinnostaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vähän tuppaa ketuttamaan, miten viikonloput menee miltei kokonaan töissä. Eilen meni n. 15h töissä ja klo 00 oli kotona ja nyt pitää taas mennä ja kelloon tulee 12h.

Ens la ja su sama juttu, mutta ei ihan samat tappotunnit.

Pikkasen laittaa väyttämään.

Multa irrotettiin viisaudenhammas pari vuotta sitten, ja itse olin myös pitkittänyt käyntiä. Kaikki kylmä vihloi, ja muutenkin nesteet ja suklaa ja keksit yms, elämä oli yhtä tuskaa. No sitten menin hammaslääkäriin (aika varattu, meni noin viikko pari ennen ku pääsi) ja poisto ei sattunut yhtään, vaikka se ruuvimeisselin näköisellä työkalulla poistettiinkin :P hampaiden poraaminen sattuu paljon enemmän. Kyllä oli outo sen jälkeen syödä kaikkea ja aina odotti että nyt vihloo, mutta mitään ei tapahtunutkaan. Hampaan irrottamisen jälkeen on vaan tympeä kun sitä verta pitää niellä, ja ei sais sylkeä, että se haava sulkeutuu.

minullepas annettiin lupa sylkeä pois, taino siis valuttamaan hampaiden välistä... enemmänkin ketuttaa se että joudun mennä uudestaan viisaudenhampaan poistoon huomenna T_T

Ylös Bottom