Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kyllä se taitaa siis olla ihan Gigantin ohjesäännöissä, ei palvelua ilman pyytämistä, mikä minulle kyllä sopiikin. Mutta minä en kyllä saa mistään palvelua ilman pyytämättä ja näyttämättä rahoja, kun ei missään elektroniikka liikkeessä tahdota ottaa lapsia/nuoria ja naisia tosissaan vaikka ihan ostamaan olisivat tulleet.

Itselle taas tullaan aina palvelemaan (olen 15), mutta puolestani ei tarvitsisi ellen itse pyydä, sillä yleensä tiedän juuri mitä ja mistä aijon ostaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Aamulla löytyi takapihalta kuollut jänis. Mysteeriksi asian tekee se että ei näy ulkoisia jälkiä, ei verta missään, alueella on myös paljon kissoja, jänis ei ole koskaan aikaisemmin ollut noin lähellä taloa, takapihan kiviportailla makasi siistisi kyljellään, ja kärpäsiäkään ei vielä ollut juuri yhtään. Eilen illalla klo 24 aikoihin ei siellä silti mitään ollut. Ihan kuin jäniksen olisi joku kuljettanut siihen paikkaan kun oli oikein suunnattu taloa päin, oli juuri kyljellään niin että näytti että se olisi vain ottanut aurinkoa. Saiko se sydänkohtauksen juuri siihen paikkaan vai jonkun sairasta pilaa? Mietityttää ja ketuttaa. Lisäksi koti ei ole mitenkään metsän keskellä edes, vaikka muutama puu takapihalla kasvaa

Tästä tulikin mieleen yks jänis tapahtuma. Viime kesänä, joku oli yön aikana tunkenut kuolleen jäniksen mun papan postilaatikkoon. No päivällä isä ja setä olivat menneet sinne tarkastelemaan tilannetta ja miettimään, mitä jänölle tehdään. Siinä kun seisoskelivat ehkä noin viiden metrin päässä laatikosta, postinjakaja oli tullut ja tunkenut postit sinne laatikkoon, vaikka se jänis oli vielä siellä. Postit olikin sitten osittain veren tahrimia. Hienoa toimintaa :rolleyes:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tästä tulikin mieleen yks jänis tapahtuma. Viime kesänä, joku oli yön aikana tunkenut kuolleen jäniksen mun papan postilaatikkoon. No päivällä isä ja setä olivat menneet sinne tarkastelemaan tilannetta ja miettimään, mitä jänölle tehdään. Siinä kun seisoskelivat ehkä noin viiden metrin päässä laatikosta, postinjakaja oli tullut ja tunkenut postit sinne laatikkoon, vaikka se jänis oli vielä siellä. Postit olikin sitten osittain veren tahrimia. Hienoa toimintaa :rolleyes:

Lisää jänöjuttuja.
Oltiin kerran kaverin kanssa luistelemassa yhden järven jäällä. Löydettiin muuten loistokuntoinen jänösen ruho, paitsi että siltä puuttui pää. Eläin oli jäätynyt kiinni järven jääpeitteeseen.

Ps. nyt ei juuri ketutuksen aiheita. Mahtavaa sää tosin pitää täällä betonimöhkäleen neljännessä kerroksessa paikat aika hiostavina!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Voihan kettu.

Naapurisopu nyt hieman järkähti kun talouden kakkosauto päästi omaan autokatospaikkaani pisaran jarrunestettä.
Naapurin elämä tuntui menneen ihan risaiseksi minun autopaikkani pienen nestepisaran takia..

Pesin oikein pesuaineen ja imeytysaineen kera autopaikkani, mutta hei, eihän se naapurille kelvannut sekään.

Naapurin koira sentään saa kuseksia vapaasti minun terassilleni, ah tätä rivitalo-elämän autuutta.
Pikkusieluista väkeä, onneksi ei tarvitse katsella naapuria aivan jatkuvasti.. :eek:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Voihan kettu.

Naapurisopu nyt hieman järkähti kun talouden kakkosauto päästi omaan autokatospaikkaani pisaran jarrunestettä.
Naapurin elämä tuntui menneen ihan risaiseksi minun autopaikkani pienen nestepisaran takia..

Pesin oikein pesuaineen ja imeytysaineen kera autopaikkani, mutta hei, eihän se naapurille kelvannut sekään.

Naapurin koira sentään saa kuseksia vapaasti minun terassilleni, ah tätä rivitalo-elämän autuutta.
Pikkusieluista väkeä, onneksi ei tarvitse katsella naapuria aivan jatkuvasti.. :eek:

Joo, varsin tuttua tuollainen. Kaveri kertoi että sen naapuri oli käynyt tutkimassa roskiksesta sen roskat ja sen jälkeen kirjoittanut kirjeen että "Nämä ja nämä ei kuulu tähän roskikseen".. :) Ihme hommaa kun kyylätään ja säädetään, joillakin vain ei ole parempaa tekemistä tai elämää.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eipä tuu tolle kyttä raiskaajalle hyvät oltavat vankilassa, kyttä, ja vielä joku ***** pedofiili.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eipä tuu tolle kyttä raiskaajalle hyvät oltavat vankilassa, kyttä, ja vielä joku ***** pedofiili.

Joo ei varmaan jos se sinne joutuis, mut ku ne sai sen nyplättyyn ehdolliseks, mikä on aika p*rseestä ottaen huomioon teon...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eipä tuu tolle kyttä raiskaajalle hyvät oltavat vankilassa, kyttä, ja vielä joku ***** pedofiili.

Ainoa mutka matkassa on se, että tuo vankeusrangaistus annettiin ehdollisena. Taitaa kyseisellä raiskaajakytällä jäädä vankila väliin ja eläkepäivät alkaa. Näin meillä Suomessa.

E: KoNNa ehti ensin...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mites mulla on sellainen muistikuva että tämä kyseinen "Itä-suomen hovioikeus" ei ensimmäistä kertaa nouse otsikkoihin vähintäänkin kummallisista päätöksistään?

Onhan tämä tapaus myös oikeusoppineiden mielestä käsittämätön. Ei jaksa ymmärtää tuota "jo 15 vuotias" logiikkaa. Lapsihan se 15 vuotias vielä jumaliste on. Etenkin kun tekijä on 55... Ja vielä poliisimies.

*syvä huokaus*
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kiva kun jaoit asian kanssamme. :rolleyes: Käsi vanhin voitehista? ;)

Käsirasvaa ja paketti nessuja kynttilän valossa eläinhuopatossut jalassa ja Sibelius taustalla ja telkkarissa Salattujen Elämien uusinnat. Yhden miehen romantiikkaa ;)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Käsirasvaa ja paketti nessuja kynttilän valossa eläinhuopatossut jalassa ja Sibelius taustalla ja telkkarissa Salattujen Elämien uusinnat. Yhden miehen romantiikkaa ;)

Kuvailit juuri täydellisen illan. Oletko koskaan harkinnut alkavasi kirjoittamaan rakkausromaaneja tai Salattuja Elämiä? Harvoin nimittäin saa lukea mitään noin romanttista. :cool:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kuvailit juuri täydellisen illan. Oletko koskaan harkinnut alkavasi kirjoittamaan rakkausromaaneja tai Salattuja Elämiä? Harvoin nimittäin saa lukea mitään noin romanttista. :cool:

Juu työnalla olisi ja nimeksi tulisi romanttisesti Peitetyt Elimet & Nahkakvartetti ja jottei nyt ihan OT:ksi mene niin sanotaan että ketuttaa kun pitäisi mennä nukkumaan yövuoron jälkeen mutta kun ei huvita!!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Käsirasvaa ja paketti nessuja kynttilän valossa eläinhuopatossut jalassa ja Sibelius taustalla ja telkkarissa Salattujen Elämien uusinnat. Yhden miehen romantiikkaa ;)

Itse suosittelen juustohöylää ja hiomapaperia. Saa isonkin miehen herkäksi. Taustalle jotakin kääpiöaktiviteettia. Tunnelmamusiikiksi Barry Whitea.
 
Ylös Bottom