Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kovasti väittää ettei ole uutta matoa koukussa...Mutta mistä sen tietää.
Aikahan noihin "vaivoihin" yleensä auttaa.. Jees,kyllä tämä tästä..
avopuoliso jätti.
Melkeen 7 vuoden seurustelun ja yhdessä elämisen jälkeen totesi vaan että mä jätän sut.
Nyt on tullut eleltyä poikamiehenä kohta 3 viikkoa ja tänään kun kävin juttelemassa,niin teki erittäin selväksi,ettei meistä tule enään paria...
Se sitten siitäkin toivosta...
Että näin helvetin hyvää joulua tällä kertaa..
Edit:Eron syyksi ilmoitti että rakkaus on sen puolelta hävinnyt..
Njoo, tosiaan "nyt kävi näin" meikäläisenkin osalta. Kolmen vuoden yhteistyö päättyi tässä 25. joulukuuta...
Tuntuu niin oudolta, niin kuin koko homma olisi jotain peliä / näytelmää, en tiedä. Tulee olemaan vaikeaa sopeutua taas singleksi..
PSP:n voi toki päivittää myös muistikortilta lataamalla sen päivitystiedoston esim. tietokoneella ja siirtämällä sitten USB-kaapelilla PSP:lle. Ohjeet löytyy täältä ja päivitystiedoston saa... Tai itse asiassa saat itse etsiä sen, ettei mene liian kädestäpitelyksi.Tuossa ketuttaa se että maksoin tästä vajaa 15€ ja ostin sen tätä matkaa varten ja nyt en voikkaan pelata sitä![]()
PSP:n voi toki päivittää myös muistikortilta lataamalla sen päivitystiedoston esim. tietokoneella ja siirtämällä sitten USB-kaapelilla PSP:lle. Ohjeet löytyy täältä ja päivitystiedoston saa... Tai itse asiassa saat itse etsiä sen, ettei mene liian kädestäpitelyksi.![]()
"MySQL connection failed!"
Onko muille tullut tutuksi näin yöllä KFINiä selaillessa?
On. Tasan klo 0300 joka yö alkaa tietokannan backup, joka kestää n. 15-45 minsaa, ja sen ajan saitti on nurin.Eikös kolmen aikaan ole semmoinen hetki aina?
Pyöreä Haribo karkkiloota näkyi kainalossa.
Kyseinen henkilö oli 30v vähintään.
Ja henkilön henkinen ikä taitaa olla sen 12-16v..Kyseinen henkilö ei ollut kuitenkaan mikään nuori vaan 30v vähintään.
Pyöreä Haribo karkkiloota näkyi kainalossa.
Ja henkilön henkinen ikä taitaa olla sen 12-16v..
Kolmekymppinen ja karkkia näpistelee.. Kyllä siitäkin yhdestä turhimmasta syystä viiden vuoden rekisterin itselleen ottaa, ei voi muuta sanoa![]()