Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itselläni aamu alkoi pahimmalla mahdollisella tavalla.
Erittäin hyvä työntekijäni oli viime yönä hälytyksen yhteydessä pahoinpidelty ilmeisesti rautaputken kanssa ja makaa nyt teholla.
Tekijät saatu poliisin toimesta kiinni, tai käsittääkseni toinen ainakin. Steissiltä tuli sen verran ristiriitaisia tietoja kavereilta. Uhrilla on vielä raskaana oleva avopuoliso, johon olin jo yhteydessä ja aivan paniikissa ko. tyttönen on.

Kaikki tämä siis siksi, että eräät idiootit yrittivät murtautua sataman varastoon, jossa heidän olisi ollut mahdollista saada saaliiksi... PESUAINETTA.

***** että hajottaa taas. Täytyy vain toivoa parasta ja olla kiitollinen, että itse on päässyt kenttähommista pois. Itsellänikin kun on 7kk tytär, niin ei enää jaksa innostaa ottaa osumaa materian vuoksi.

Erittäin hyvä työntekijäni oli viime yönä hälytyksen yhteydessä pahoinpidelty ilmeisesti rautaputken kanssa ja makaa nyt teholla.

Kaikki tämä siis siksi, että eräät idiootit yrittivät murtautua sataman varastoon, jossa heidän olisi ollut mahdollista saada saaliiksi... PESUAINETTA.

Huh huh, taas neroja liikenteessä. Onneksi kaverit saatiin sentään kiinni. Tosin tuskin saavat kovin kovia tuomioita, yllätys. Tälläiset asiat pilaavat päiväni.

Voin suoraan sanoa että minua vituttaa iihmisten tyhmyys yli kaiken. Meille on suotu aivot mutta mitä hyötyä niistä on? Ei nähtävästi mitään. Pakko satuttaa muita koko aika mitä turhimpien asioiden takia. Fuck off vaan kaikki. Muutan metsään asumaan, otan sinne pelikonsolit enkä halua enää koskaan nähdä ketään. En ainakaan ennen kuin alkaa järki pelata vähän muillakin. :D

Itselläni aamu alkoi pahimmalla mahdollisella tavalla.

Toivon koko sydämestäni että alaisesi selviää ilman pysyvämpiä vahinkoja!!

Ihmiset käyvät vaan tyhmemmiksi ja tyhmemmiksi... :(

Kyllä tuo spineshankin kertomus oli ikävää kuultavaa. Toivottavasti kaikki kääntyy hyvin päin.

Tällä hetkellä itsellä täys potutus päällä. Viimeviikolla oli rasittavan vähän vapaaikaa ja rasittavan pitkiä työpäiviä. Eilen sitten haettiin siihen päälle vielä sikaruiskeet. No totta hemmetissä ollaan emännän kanssa molemmat ihan lasarettikunnossa siitä piikistä. Ja tietenkin minä olen se, joka vielä suurinpiirtein pysyy tolpillaan, joten tämä viikonloppu on ollut ihan hemmetin raskas. Onneksi 1,5v tyttöseni jaksaa hymyillä ja piristää edelleen. Kuitenkin, olen ihan piipussa tämän arjen pyörittämisen jälkeen puolikuntoisena ja huomenna onkin sitten yksi tärkeimmistä työpäivistäni jolloin on hyvät mahdollisuudet onnistua, mutta myös se mokaamisen mahdollisuus on olemassa. Joka tapauksessa huomenna on pakko mennä töihin vaikkahan iskisi meteoriitti vasempaan silmään ja tulisi oikeasta ulos.

Ja viimeinen naula arkussa on se, että olen kertakaikkiaan niin väsyksissä, ettei jaksa edes pelata MAG:ia illasta. :( Laittaisivat edes muut MAGaajat sitä sotakirjeenvaihtoa taisteluista, niin voisi huomenna edes vähän fiilistellä töissä kahvitauolla.

Just tälläisinä hektinä sitä alkaa harkitsemaan sen lakaisinlakaisinkoneen ajajan virkaa. Leppoisaa huristelua musaluurit korvilla...

Ja lisätään vielä aikaisempaan itkuuni, että cokis pullo räjähti juuri jääkaapissa. Tai siis korkki oli haljennut ja kamat pitkin seiniä. Ja minä kun en ihan juuri tänään ajatellut jääkaappia pestä. Keles.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ensi kertaa elämässäni jouduin turvautumaan ignorelistaan ihan puhtaasti omaa forumilla viihtymistä parantaakseni. Toinen ärsytys on että kiekko alkaa vasta parin tunnin kuluttua ja tekisi kovasti mieli painua ajoissa nukkumaan.

Aattelin sit avautua..

Ketuttaa kun yks luokkatoveri siis, joskus vaa alkaa kettuilla, vaikka en tee mitään. Ei aina mut yleensä. Meil ei hirveesti oo muita poikia, suht pieni luokka, 6 poikaa. Tänäänki vaa vit**** mulle. Itse oon aika huumorillinen tyyppi ja tällei puhun paljon, mutta en kuitenkaa hirveesti. Tekis vaa mieli vetää sitä päähän, sais kyl turpaansa, mutta hakkaus ei kuulu periaatteisiin, ellei toinen aloita. Muitten kaa tuun toimeen ja paljonki ollaan yhdessä, mut sit ku se sanoo jotain niin muut menee vähän ku sen puolelle. Ne on jo tuntenut ala-asteelta asti, itse ku olin toisessa koulussa. En yleensä ota itseeni, mutta ei sitä nyt kestä kokoajan. Osaan kyl sanoo vastaan, mut vähän vaikee ku muutki alkaa sit sanoo. Tai sit ihan hyvä kaverinikin alkaa, kettuilla ku se sanoo jotain. mitä pitäis tehdä...

Sori nyt tää avautuminen, mut pakko oli, kaipa pitäis mennä purkaa sitä enrgiaa siihen penaan.

Ketuttaa kun yks luokkatoveri siis, joskus vaa alkaa kettuilla, vaikka en tee mitään. Ei aina mut yleensä. Meil ei hirveesti oo muita poikia, suht pieni luokka, 6 poikaa. Tänäänki vaa vit**** mulle. Itse oon aika huumorillinen tyyppi ja tällei puhun paljon, mutta en kuitenkaa hirveesti. Tekis vaa mieli vetää sitä päähän, sais kyl turpaansa, mutta hakkaus ei kuulu periaatteisiin, ellei toinen aloita. Muitten kaa tuun toimeen ja paljonki ollaan yhdessä, mut sit ku se sanoo jotain niin muut menee vähän ku sen puolelle. Ne on jo tuntenut ala-asteelta asti, itse ku olin toisessa koulussa. En yleensä ota itseeni, mutta ei sitä nyt kestä kokoajan. Osaan kyl sanoo vastaan, mut vähän vaikee ku muutki alkaa sit sanoo. Tai sit ihan hyvä kaverinikin alkaa, kettuilla ku se sanoo jotain. mitä pitäis tehdä...

Pääset helpolla vaikka se ei siltä varmaan tunnu. Semmoset 20+ henkilöö olivat pitäneet minua silmätikkunaan koko yläasteen. Kyllä jotkut ihmiset osaavat paskaa puhumalla luomaan kuvan jostakin toisesta että muutkin omaksuvat sen. Ja tähän kun lisätään ne jotka tulevat mukaan vasta kun pahimmat ovat aloittaneet niin en edes arvioi kuinka monta siinä ringissä on oikein ollut.

Väkisinkin laittaa ketuttamaan, kun Mass effect 2 saapui postilaatikkoon tänään ja ei voi kuin todeta että boksi levis 3pvä sitten. Sitten tietysti kuumetta ja mahatauti, voishan nämä 10pvän lomat PV:ltä tietty mukavamminkin käyttää.

Ketuttaa vaan eilisen illan kulku, pieni homma mut häiritsee silti:D
Oltiin tyttöystävän kanssa liikenteessä ja oltiin klubitus.orgista katottu eiliselle reivit, kun tyttöystävällä oli penkkarit ja jne. No etittiin eka sitä mestaa puolisen tuntia tuolla -17C pakkasessa Helsingin keskustassa, sit sen jälkeen tyttöystävän kaverit soittaa et joo mentiin onnelaan vaikka niiden piti tulla sinne reiveihin, siinä vaiheessa olin jo et ei kivekset sentään.
No sit päätettiin tyttöystävän kanssa että kyllä me nyt löydetään se mesta, mentiin sisään ja katottiin ettei ollukkaan reivit vaan jengi maisteli viinejä siel ja volyymi oli oli 1 out of 20. Musa oli kyllä sitä oikeeta mutta ei oo toi viininmaistelu ollu ikinä mun juttu.
No sit takas vaan pyörimään ulos ja sinne onnelaan. Mentii sisään ja maksettiin, sain lipun käteen ja katoin PENKKARIBILEET. Olin siin vaihees et ei oikeesti, ensteks onnela on ihan kauhee paikka ja toiseks ei kiinnosta kauheesti juhlia noitten laumateinien kanssa, jotka menee baariin koska kelaa että sieltä saa toosaa.
Sielu itki verta.
Tyttöystävä kesti meininkiä 30 min ja sano että lähdetään. Eilistäkin iltaa odotettu taas kuukauden verran, onnistumisten määrä muutenkin aikasemmin päivällä oli jotain niin katastrofaalista. :D

Aattelin sit avautua..
Parempi vaan avautua kun tehdä jotai tyhmää ja katua sitä myöhemmin...

Koira se ilmeisesti päätti ilahduttaa isäntäänsä puremalla poikki surround-kuulokkeiden johdon. Eipä maksanutkaan kuin sen 130 euroa.

Aih! Sinne meni vissiin sharkoonit. Otan osaa, nimittäin itse en selviäisi enää päivääkään ilman. Piuhat vaan solmuun ja erkkaria päälle. Tuo pitkä piuha ilman vaihtoliitintä on kyllä ongelmallinen ennemmin tai myöhemmin.

Verkkokauppa.com. Luistivat vastuusta epelit. MW2 rikkoutui. Kaksi halkeamaa ilmestyi pelilevyyn sen ollessa ps3:ssa sisällä. Aluksi olivat hyvin ystävällisiä ja olivat valmiita korvaamaan tuotteen. No, lähetettyäni sen pääkallopaikalle, tuli tänään @postia. "Ei takuun alainen, peli otettu väärin kotelosta." Eli? En osaa lukea? "Push" Tarkoittaa että revi levy irti kotelosta voimakeinoin? Ei hemmetti kun alkoi piiputtamaan. Muut maahantuojat (MW2 oli verkkokauppa.comin omaa tuontia activisonilta tai jostain.) korvaavat vastaavanlaiset rikkoontumiset mukisematta. Eniten korpeaa juurikin se että kehtasivat syyttää minua, joka pidän tavaroistani todella hyvän huolen, fyysisen vian aiheuttajaksi.

Loppu hyvin kaikki hyvin. Tänään kyseisen yrityksen omistaja otti meihin yhteyttä ja uusi peli lähtee huomenna kohti Puolankaa. Yhä jäi hampaan koloon se syyllistäminen mitä aspa teki, mutta onneksi Samuli Seppälällä on järki päässä.

I
***** että hajottaa taas. Täytyy vain toivoa parasta ja olla kiitollinen, että itse on päässyt kenttähommista pois. Itsellänikin kun on 7kk tytär, niin ei enää jaksa innostaa ottaa osumaa materian vuoksi.

Onkos väijykaveri kondiksessa? Toivon suuresti että on, ja kuntoutuminen sujuisi hyvin. Vartiointialalla palkkaus+työnvaativuus ei kyllä kulje missäkään suhteessa käsi kädessä. Kutsumusammatti.

Itteeni ei v*tuta mikään :eek:

Kylläpä nyt ketuttaa tämä uni. Pari tuntia nukuin niin heräsin sitten sen kummempaa syytä ja on ihan virkeä olo. Muutaman kerran viikossa käy tälleen. Noh, kai sitä pitää sitten sumpit keitellä ja keksiä tekemistä :P Ja seittemältä tulis kyllä suomen pelikii :)

Perhana, taitaa olla kuskin puolen etuiskari menossa paskaksi, kun on jäätynyt ihan liikkumattomaksi ja eivät kyllä näillä keleillä jäädy elleivät vuoda. Eihän nuo mahdottomia maksa ja vaihtokin on suht simppeliä hommaa, mutta olisi tässä nyt parempaakin tekemistä...

Suomen alkoholilainsäädäntö ketuttaa, sillä nuo kauheat pykälät tulisi osata huomenna kello 13.
Osan toki tajuaa maalaisjärjelläkin, mutta millaisia muistisääntöjä sitten pitääkään kehitellä noille kinkkisimmille.. :rolleyes:

Muoks: Timppa, juu, se on se väärinkäyttö-pykälä, että mitään ei saa jättää..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Lumityöt alkaa pikku hiljaa käydä hermon päälle!

Viikonloppuna joutuu jälleen kerran käväistä kolaamassa ja lapioimassa lumet pois katolta. Toinen kerta jo tänä vuonna ja edellinen reissu katolle vei koko v-lopun. Mutta sekin alkaa vaikuttaa jo ihan mukavalta puuhalta tuohon joka aamuiseen pihatien kolaukseen verrattuna. Lumikinokset on lähes kerrostalon kokoisia eikä lunta saa työnnettyä mihinkään.

Tulispa jo loskakelit.

Ylös Bottom