Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Älytön siitepölyallergia. Pitää vissiin lekurilta hakea astmapiippu, että saa putket auki aamuisin. Allergia kun ei rajoitu pelkästään koivuun vaan kaikkiin, mitkä vähänkin pölyttää jotakin shaibaa.

Kirsikkana kakun päällä kämpässä on 27-30 lämmintä 24/7, paitsi talvisin tippuu pari astetta. Taloyhtiössä pitäisi olla hallituksen mukaan max 23 astetta mutta ihmeellisest se ei päde meidän asuntoon. Oon kaks vuotta marissu asiasta mut ei ne näytä saavan mitään aikaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ja "vapaat" senkun jatkuvat ( ilmeisesti ) lakon merkeissä. :( Tosin onhan se kivaa että tilille mahtuu taas kivasti eikä vuositulorajan ylittämisestä tarvi murehtia ja positiivisin asia on tietysti peliaika jota näyttää nyt riittävän toviksi ainakin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Hmph. Nähtyäni tämän kuvittelin Pimeän Presenssin ottaneen vihdoinkin idyllisen pikkukaupunkini valtaansa, mutta ajettuani paikan päälle tweedtakki suojanani näin vain säälittävän pienen rajatun rapakon. Takenien sijasta minua odotti kuralätäkköä suu ammollaan ihmettelevät humalapäiset teinit.

Taidanpa keittää tästä kahvia ketutukseeni.

(Eikä haaveeni tämän raivostuttavan kylänpahasen hukkumisesta maailmankartalta toteutunut vieläkään. No, kohtahan täältä muutetaan.)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Viritin monkeytäni vaihtamalla isomman kaasarin, ja sitä kiristäessä pultti katkes ja jäi sylinteriin kiinni. :mad: Ei pääse ainakaan viikkoon ajamaan. :rolleyes: :( Hyvä sentään että faija osaa korjata semmoset probleemat. Muuten elämä hymyilee. :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Viritin monkeytäni vaihtamalla isomman kaasarin, ja sitä kiristäessä pultti katkes ja jäi sylinteriin kiinni. :mad: Ei pääse ainakaan viikkoon ajamaan. :rolleyes: :( Hyvä sentään että faija osaa korjata semmoset probleemat. Muuten elämä hymyilee. :)

Elä hyvä mies virittele tehoratsioiden aikaan :eek:

Itse tässä jo odotellut pari viikkoa, että saisi poliisiluvat ajaa hiukkasen isompaa pyörää. Kevari jo tallissa ja kauheat polttelut päästä ajelemaan, mutta kun poliiseilla tuppaa kestämään.

E: Niin ja kaikki kokeet suoritettu vajaa kuukausi sitten.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa, kun en oikeasti vain pysty tuntemaan empatiaa oikein missään tilanteessa. Ei siinä muuten mitään, mutta kun haluaisin. Olenkohan psykopaatti?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa, kun en oikeasti vain pysty tuntemaan empatiaa oikein missään tilanteessa. Ei siinä muuten mitään, mutta kun haluaisin. Olenkohan psykopaatti?

Tule tänne niin opetan empatiaa. Helppoa kuin lapsen teko. Etkö MITENKÄÄN pysty samaistumaan toisen tilanteeseen? Eikö toisen paha olokaan saa tuntemaan mitään? Huolestuttavaa jos näin on. Itse kyllä pystyn säätelemään tuota tuntemista ja aika helpostikkin, mutta pääsääntöisesti pyrin asettamaan itseni muiden saappaisiin, jotta rikastuisin itsekkin ihmisenä.

Olisiko kyseessä sitten se, että ajattelet liian paljon järjellä asioita ja sen takia et pysty? :confused:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itse olen myös täydellisen empatia kyvytön. En pidä sitä mitenkään ongelmana.
Vaimokettahan tuo välillä häiritsee, kovin tunteellinen ja herkkä ihminen kun on.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tule tänne niin opetan empatiaa. Helppoa kuin lapsen teko. Etkö MITENKÄÄN pysty samaistumaan toisen tilanteeseen? Eikö toisen paha olokaan saa tuntemaan mitään? Huolestuttavaa jos näin on. Itse kyllä pystyn säätelemään tuota tuntemista ja aika helpostikkin, mutta pääsääntöisesti pyrin asettamaan itseni muiden saappaisiin, jotta rikastuisin itsekkin ihmisenä.
Pystyn kyllä ehdottomastikin samaistumaan toisen tilanteeseen, ongelma on vain, etten siltikään onnistu tuntemaan myötätuntoa tai ylipäätään yhtään mitään. Tänään kuulin erään todella hyvän ystäväni isän kuolleen, ja minulle tästä informoinutkin henkilö oli aivan surun musertama, vaikka itse olen paljon läheisemmissä väleissä kyseisen perheen kanssa. Puhelinsoiton jälkeen olin harmistunut, mutta koko aihe unohtui melko nopeasti, kun se ei synnyttänyt oikein minkäänlaisia tunteita. Minua oikeasti ärsyttää tällainen, sillä kyseinen kuollut henkilö oli todella mukava ja hieno ihminen, jota arvostin syvästi.

Myöskin jonkun itku, oli tämä sitten lapsen tai aikuisen, onnistuu vain tympäännyttämään minua. Mitä lujempi vaikerointi, sen raivostuttavampi.

Hautajaisissakin lähinnä haukottaa.

Olisiko kyseessä sitten se, että ajattelet liian paljon järjellä asioita ja sen takia et pysty? :confused:
Toivottavasti. Harmillinen ominaisuus se on silti.

EDIT: Kyllä minä silti tunteita omistan, joten en kuitenkaan ihan kylmä kala ole tässä asiassa. Rakkauden, pettymyksen ja ahdistuksen tunteet ovat minulle erityisen vahvoja.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

No eihän tuo nyt niin pahalta kuulosta. Jos kuitenkin vahvasti tunnet muuten, vaikkakin vain omia asioita kohtaan. Luulen että monetkin ihmiset ovat (itsekkin jossakin suhteessa) nykyaikana tuollaisia, eli vain henkilökohtainen suru tai ilo määrää. Pahaltahan se kuulostaa, mutta en usko että tuo kovin vakavaa on. :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Puhelinsoiton jälkeen olin harmistunut, mutta koko aihe unohtui melko nopeasti, kun se ei synnyttänyt oikein minkäänlaisia tunteita. Minua oikeasti ärsyttää tällainen, sillä kyseinen kuollut henkilö oli todella mukava ja hieno ihminen, jota arvostin syvästi.

Myöskin jonkun itku, oli tämä sitten lapsen tai aikuisen, onnistuu vain tympäännyttämään minua. Mitä lujempi vaikerointi, sen raivostuttavampi.

Hautajaisissakin lähinnä haukottaa.

Ihan normaaliahan tuo on. Tietenkin, jos se itkevä ihminen on joku sisko tai muu erittäin läheinen, niin kyllähän se tuntuu, mutta näin yleisesti. Sama homma hautajaisissa, jos isäsi tai äitisi kuolisi ja olisit heidän hautajaisissaan, veikkaisin sinunkin suhtautuvan asiaan erilailla.

Muutenkin eri asioita nuo, jos joku ipana itkee, niin miksi sen pitäisi hetkauttaa mihinkään suuntaan. Kyllähän se nyt voi olla ikävä asia, että esim. jotakin on sattunut, mutta big deal.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa, kun en oikeasti vain pysty tuntemaan empatiaa oikein missään tilanteessa. Ei siinä muuten mitään, mutta kun haluaisin. Olenkohan psykopaatti?

Lievästi muuten samaa täällä.. Aika kylmän tuntusta olla oman mummun häissä neutraalein fiiliksin kun perhe ja loput sukulaiset itkee täyttä häkää.

Ja olen välillä turhankin helposti täys kusipää kaikille :D

Mutta nyt ketuttaa koeviikko. Ei jumankauta kun on vaikeita kokeita luvassa ja eikös heti kesän alla, reputtaa niin uusinta menee sitten kivasti kesän jälkeiselle ajalle.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kiva, etten ole sitten loppujen lopuksi kuitenkaan mikään omituinen eläin. :)

Aiheuttaa vain useasti hyvinkin vaivautuneita tilanteita, kun pitäisi olla johonkin suuntaan liikuttunut.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lievästi muuten samaa täällä.. Aika kylmän tuntusta olla oman mummun häissä neutraalein fiiliksin kun perhe ja loput sukulaiset itkee täyttä häkää. .

Tässä on joko virhe, tai sit mummun uus sulhanen ei mielyttänyt muita? :D

Mä taas oon aika tunteikas. Jos huomaan että jollain tutulla on paha olla niin se tunne tulee myös itsellekin. En kuitenkaan murehdi samaa, kun olen muualla, mutta siinä läsnä se helposti tarttuu.

Eräs miten minä sit torjun näitä tunteita on vetää jutut vitsiksi. Siten pysyy itse kasassa, mut muut ei taas siittä niin pidä. Loukata en kuitenkaan halua. Joten päässäni mulla voi olla hyvinkin hauskaa. :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itse olen myös täydellisen empatia kyvytön. En pidä sitä mitenkään ongelmana.
Vaimokettahan tuo välillä häiritsee, kovin tunteellinen ja herkkä ihminen kun on.

Veit sanat suustani...vaimo usein kattoo ihmeissään kun tokasen kylmästi johonkin arkaan aiheeseen joka ei kuitenkaan liikuta muta pätkääkään...

Joku tuolla mainittikin että vetää jutut överiks/vitseiks, en tiä meneekö sit siihen kategosiaan mutta esimerkkinä:
meillä oli kissa kadoksissa monta päivää ja kettuhan meillä on täällä pihoilla pyöriny jo muutaman kesän ja naapurit niitä syöttää...joten kommentoin että " kohta se kettu oksentaa sen Aapin(meidän kissa, yks niistä) kaulahelistimen tohon" Ei emäntä oikein tykänny mun kommenteista....


BTW: Kissa löysi tiensä kotio, ei oo ennen ollu poissa (naisissa)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nyt kävi jotain tosi outoa ja ärsyttää.

Heräsin juuri äsken, eikä ole oikein mitään muistikuvaa viime illasta, tai siitä että olisin edes mennyt nukkumaan, tai edes lepäämään. Olen oikein virkeä, mistä päätellen olen nukkunut ainakin 7 tuntia.
Kuitenkaan en ymmärrä. Olo oli niin epärealistinen kun katsoi kelloa ja se näytti lähes yhtä. Nyt ei ole tässä mitään järkeä. Ihan kuin ilta olisi vain kadonnut johonkin.

Ja alkoholilla tai muulla ei ole tässä osaa ;P
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei helvetti, voiko enää tyhmempiä vanhempia olla lastaan kohtaa!



VIDEO
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom