Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Työhaastatteluun huudeltiin ja puhelimessa moneen otteeseen kerrottiin että "ei ole puhelinmyyntiä" kun kysyin moneen otteeseen. Sit meen paikalle ja eiköhän selviä et puhelinmyyntiähän se on.

***** mitä ******!
Vähän kuin, "Ei tämä ole pyramidimarkkinointia, vaan ihan uus juttu". Sit tyyppi alkaa piirtämään kaaviota josta muodostuu pyramidi. :D

Joo, kerran mua on yritetty kunnolla kosiskella sellaseen huijaukseen mukaan. Ei oikein innostanut. :D

Rupes tänään vituttamaan se, että lahdessa on iso hyppyrimäki.

1.Siinä on portaita aivan liikaa.
2.Portaita on aivan liian tiheästi ja ja ihan liian jyrkässä kulmassa
3.Selkään oman painonen äijä ja rappusia tikkaamaan.

Gametrailerssissa oli "uskomaton" video siitä voiko mario ykkösessä todella hypätä lipputango yli... Myyttistä, uskomatonta jne. jne. :rolleyes:

Nyt on sitten uutisoitu tästä ihmeestä muuallakin...

Ahistaa... Eikö tuo homma todistettu jo 20v sitten?!!!! :mad:

PS. Olen muuten löytänyt Punch Outista salaisuuden... Kun painat start-näppäintä, hahmosi lyö joskus erikoisiskun!!!! :eek: Mutta tämä ei jostain syystä aina toimi...? Mystistä :D

Terv. Soitan kohta Karpolle

Ahistaa... Eikö tuo homma todistettu jo 20v sitten?!!!! :mad:

Joo. Kaikki pelitoimittajat eivät selvästikään ole aikanaan lukeneet Suomen Nintendo-lehteä, jossa oli ohjeet tähän jo joskus 90-luvun alussa. Saisikohan pelejä palkkioksi, jos vinkkaa tarunhohtoisesta miinusmaailmasta.

Koskakohan tämä meikäläisen paska tuuri loppuu. Ensin slloin viikko sitten levisi se xbox. Muutama päivä sitten huomasin että fillarista taas takarengas paskana ja samana päivänä pc:n yksi kovo alkoi vinkumaan siihen malliin että hajoaa hetken päästä. Sitten tänään meinasin mennä rc autolla ajamaan niin eikös oltu tuotu kaksi isoa kasaa hiekkaa just keskelle aluetta että en voi siinäkään enää ajaa. Nyt ei ole sitten enää kuin tuo viereisen koulun piha käytössä voi perkeleen perkele ja ainoa asia mitä kesässä odotin oli juurikin rc autoilu ja sitä olisi pakko päästä harrastamaan joka päivä.

#1. Reseptikipulääkkeet loppuivat. Kuulostaa toki oudolta valittamisen aiheelta, mutta kun se 3kk sittten hankittu välilevyn pullistuma ei ole edennyt yhtään mihinkään (ainakaan parempaan), niin noita on sitten mennyt kuin Max Paynen pahimpina päivinä. Nyt sitten täytyy keksiä jotain muuta.

#2. Koira ei edelleenkään ole oppinut isäntänsä tavoille, ja tällä kertaa purukaluston kohteeksi pääsi headsettini mikrofoni. Kyseessä kun ei ole mikään ihan normaali laite, niin uuden hankkiminen ei olekaan ihan niin yksinkertaista.

Niin... kehtaisiko tämän nyt tänne kirjoittaa. Ehkä hieman henkilökohtainen/arkaluontoinen asia, mutta jos sitä tänne hieman avautuisi. Viikendinä nimittäin pudotettiin jonkinsortin pommi eteen.

Vietimme lauantaina iltaa yhden tutun tervetuliasjuhlissa. Opiskelee ulkomailla ja pääsi nyt kesäksi Suomeen. Harmiteltiin siinä sitten parin kaverin kanssa sitä, että yksi ystävämme ei päässyt paikalle ja ei oltu keretty näkyilemäänkään hetkeen.

Siinä sitten yksi tuttu muija totesi, että vähän harmillinen homma tosiaan, mutta ymmärtäähän sen kun sillä on nyt lapsi ja kaikki. Tässä vaiheessa oltiin sitten muutaman kaverin kanssa, että WTF?!?! Tämä kyseinen kaveri ei ollut sitten "muistanut" kertoa noin "vähäpätöistä" asiaa meille kavereille. Ei tosin ole sellainen kaveri, että oltaisiin pävittäin tekemisissä/ yhteydessä, mutta hyvänä kaverina olen kuitenkin aina pitänyt. Kuulumisiakin on voinut ainakin tähän mennessä vaihtaa ihan vapaasti.

Nyt sitten on ilmeisesti viimeisen vuoden aikana pitänyt asiat aika hyvin omana tietonaan. Nähty ollaan kuitenkin tuossa matkan varrella useaan otteeseen. Pokka on kuitenkin nähtävästi pitänyt aika mallikaasti. Siinä oli useampi muukin kaveri aika ymmällään. Ilmeisesti vain tuo yksi naishenkilö oli ollut asiasta tietoinen, kun oli sattunut samaan sen itse selville jotenkin. Itse en ole tämän kaverin muijaakaan törmäillyt hetkeen, joten siinäkään mielessä ei pystynyt asian suhteen mitään päättelemään. Toki jossain vaiheessa olisi varmasti voineet alkaa kellotkin soimaan.

Vielä menee vähän asiaa sulatellessa. Iloinen varmaan pitäisi koittaa olla kaverin puolesta, mutta todellisuudessa on kyllä aika petetty fiilis. Sitä jotenkin luulisi, että tuollaiset asiat jakasi kavereidensa kanssa. Vielä en ole ollut kyseiseen kaveriin millään tavalla tämän saamani tiedon jälkeen yhteydessä.

Vielä menee vähän asiaa sulatellessa. Iloinen varmaan pitäisi koittaa olla kaverin puolesta, mutta todellisuudessa on kyllä aika petetty fiilis. Sitä jotenkin luulisi, että tuollaiset asiat jakasi kavereidensa kanssa. Vielä en ole ollut kyseiseen kaveriin millään tavalla tämän saamani tiedon jälkeen yhteydessä.

No pistä huumorilla testiä, että mitä kavelis vastaa, ku lähetät tän seuraavan sille:
http://customer.mobileghost.fi/pilat/mp3/2517.mp3
Pistä vaa tekstin: NEPILA 2517 ja puhelinnumerosi numeroon 17299 :D

No pistä huumorilla testiä, että mitä kavelis vastaa, ku lähetät tän seuraavan sille:
http://customer.mobileghost.fi/pilat/mp3/2517.mp3
Pistä vaa tekstin: NEPILA 2517 ja puhelinnumerosi numeroon 17299 :D

Juuh, ei kai tätä voi tässä vaiheessa ottaa enää muuten kuin huumorilla. Ajattelin tosiaan heti sillon illalla, että jos olis onnitellut kaveria perheenlisäyksestä tekstarilla. Mitäs tossa linkissä muuten oli kun ei kehdannut alkaa tällä duunin koneella availemaan?

Taidan kuitenkin tehdä niin, että kun näemme seuraavan kerran kasvokkain, niin katson miten saan kyseisen herrasmiehen johdateltua kertomaan asiasta.

Liikaa pelattavaa! Tai siis liian vähän aikaa kun on kaikkea muutakin tekemistä.
Laskeskelin, että nytkin on 11 peliä keskeneräisenä + lukuisat Arcaden pelit. Täytyy lukita lompakko laatikkoon ja nielaista avain niin ei ainakaan vähään aikaan tule lisää hankittua :D

Kohta olis kesälomakin, mutta silloin paistaa aurinko jatkuvalla syötöllä (tilattu jo viime syyskuussa), eikä hienolla kelillä kehtaisi kovin paljon istua sisälläkään.

Mitäs tossa linkissä muuten oli kun ei kehdannut alkaa tällä duunin koneella availemaan?

Taidan kuitenkin tehdä niin, että kun näemme seuraavan kerran kasvokkain, niin katson miten saan kyseisen herrasmiehen johdateltua kertomaan asiasta.

Siin on lapsi-imitaatio jossa pikkupoika kyselee, että ootko sä mun isi, mä sain tän numeron äidiltä ja kännykän lahjaks ja aion soittaa sulle joka päivä :D

Toi on hyvä keino, voithan kysyä, että on tässä jutusteltu ja tehty kaveriporukassa kyselyä, että millon kukakin on valmiks isäks? Millos sä oot meinannu vauvin tehdä :rolleyes::D

Siin on lapsi-imitaatio jossa pikkupoika kyselee, että ootko sä mun isi, mä sain tän numeron äidiltä ja kännykän lahjaks ja aion soittaa sulle joka päivä :D

Heh, ei yhtään hullumpi viesti:D.

Toi on hyvä keino, voithan kysyä, että on tässä jutusteltu ja tehty kaveriporukassa kyselyä, että millon kukakin on valmiks isäks? Millos sä oot meinannu vauvin tehdä :rolleyes::D

Ei toi teikäläisenkään ehdotus toisaalta kuulosta yhtään hullummalta. Saattaisi tuossakin tilanteessa hieman kaverin naama venähtää, vaikka aika hyvin on pokerinaaman pystynytkin viime aikoina säilyttämään.

Ei toi teikäläisenkään ehdotus toisaalta kuulosta yhtään hullummalta. Saattaisi tuossakin tilanteessa hieman kaverin naama venähtää, vaikka aika hyvin on pokerinaaman pystynytkin viime aikoina säilyttämään.

Jep, kyllä mulla kaikenlaisia ideoita tulee vaikka kuinka nopeasti :D
Vielä parempi ois, jos saisitte kaveriporukalla sen jonnekki ottaa alkkomahoolia, ni voi paljo helpommin tupsahtaa suusta "salaisuus" ;)

Tulipahan eilen käväistyä ultrassa ja pimpelipom, tuulimunahan se sieltä tupsahti.
Eniten ketuttaa emännän puolesta, kun joutuu nyt lääkkeellisesti valuttamaan roippeet pihalle. Onneksi on vahva luonne eikä ottanut tapahtunutta yliraskaasti.
Ei kai siinä muuta kuin jatkamaan harrastetoimintaa.

Tulipas bussipysäkillä epätodellinen olo. Vaimo lähti seitsemältä töihin ja kävi normaaliin tapaan toivottamassa hyvää työpäivää vielä nukkuvalle miehelleen. Kuten niin monena muunakin aamuna, torkahtelin sitten viiden minuutin pätkiä, kunnes kello tuli puoli. Aamutoimet hoitelin normaaliin tahtiin ja vartin yli seisoin bussipysäkillä. WTF-olo iski kuitenkin linja-auton saapuessa, sillä se ei ollutkaan normaali numero 738 vaan 738K. Katse kelloon: se oli 9:19, eikä suinkaan 8:19 niin kuin oman järkeni mukaan olisi pitänyt olla. Johonkin oli kadonnut kokonainen tunti.

Ainoa looginen selitys on, että jokin viiden minuutin torkku onkin ollut sopivasti tasan tunti ja viisi minuuttia, enkä siten huomannut mitään erikoista (koska unisena katselin vain kellon isoa viisaria).

Kleihil: I feel for you. Pettymyksiä mahtui meidänkin matkan varrelle monta.

Eihän tälläset kokemukset ole mitään teidän juttujen rinnalla, mutta kyllä nyt taas ketuttaa.

Ajattelin että tuo meidän elokuussa neljä täyttävä esikoinen voisi pikkuhiljaa kokeilla konsolia. Etin tuolta PSN:stä mukavan näköisen pelin ja painon latausta. Pikkaisen vajaa 700 MB, puhaltelin ja telkku kii ja odottamaan sen reilun tunnin verran latautuvaa peliä. No, peli latautui ja alettiin päästä itse asiaan. Pelien alta kuvaketta ja pam. "peliin on saatavilla päivitys 1.01", ja päätin päivittää. Pikku päivityspaketti on vaan yli 800 MB!!!! Enemmän kuin itse peli. *pitkä puhallus*

No, eipä tänään enää varmaan pelata sit. "Kivaa".

Pelien alta kuvaketta ja pam. "peliin on saatavilla päivitys 1.01", ja päätin päivittää. Pikku päivityspaketti on vaan yli 800 MB!!!! Enemmän kuin itse peli. *pitkä puhallus*
Tuollaiset "päivitykset" ovat yksi tämän konsolisukupolven suurimpia emämunauksia Sonylta. Jos kerran päivitetty versio on todellisuudessa koko peli, miksi sitä ei voi laittaa Storeen valmiiksi päivitettynä. Tuohon ei ole insinöörismielenikään pystynyt keksimään järjellistä selitystä.

Muuten hyvä mutta mulle kun ton laitoit niin näky että tuli sulta se viesti

Laitetaas vielä ostikkoon liittyen että kun toi meidän kohta 3v poika poistelee pleikkareilta kaikkee, ennen ei sitä tehnyt mutta nyt viimeikoina alkanut tekeen...hävinny kaikilta kolmelta koneelta kaikki demot ja mun pääkoneelta kaikki muutkin tiedostot (mm n. 300 Rock Band biisiä jotka kaverilta sain) ja aina päivitykset joutuu lataan uusiks (LBP ja MW2)

Muuten hyvä mutta mulle kun ton laitoit niin näky että tuli sulta se viesti

Laitetaas vielä ostikkoon liittyen että kun toi meidän kohta 3v poika poistelee pleikkareilta kaikkee, ennen ei sitä tehnyt mutta nyt viimeikoina alkanut tekeen...hävinny kaikilta kolmelta koneelta kaikki demot ja mun pääkoneelta kaikki muutkin tiedostot (mm n. 300 Rock Band biisiä jotka kaverilta sain) ja aina päivitykset joutuu lataan uusiks (LBP ja MW2)

You have been erased :D. Noh, toivottavasti saat kaiken palautettua vaikka useampi yö taitaa mennä.

Ylös Bottom