Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ikkunoita ei voi pitää auki, kun siitepölyä puskee sisälle ja ulkona ei viitti olla, kun tota paskaa lentelee joka paikassa. :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vihaan, yli-kaiken pyörävarkauden uhriksi joutumista.... Anttilasta ostettu maastopyörä kerkesi olli käytössä 2 kesää ongelmitta ja nyt viime perjantaina, vilkkaalla metro-asemalla pöllittiin siitä etu-haarukka ja pyörä etu-jarruineen.. Mietin vaan että miten helvetissä sitä on alettu purkaamaan kello 17-20 välisenä aikana ohikulkijoiden silmien alla? Olisivat vieneet samalla koko fillarin. Vituttaa​

:mad:


Mulla meni viikon vanha fillari Romppujen kyytiin, kyllä kyrpi, seuraavaan asennan jonkun paikantimen tai itsetuho napin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mietin vaan että miten helvetissä sitä on alettu purkaamaan kello 17-20 välisenä aikana ohikulkijoiden silmien alla? Olisivat vieneet samalla koko fillarin.

Tuosta oli itse asiassa muutama vuosi takaperin Nyt-liitteen toimituksessa tehty tutkimus, jossa he mursivat oman fillarinsa lukkoa Helsingin keskustassa ruuhka-aikaan. Eka olivat vetäneet vaan jollain rautasahalla tms. mutta lopuksi käyttivät ihan rälläkkää sen murtamiseen. Ainoa kerta, kun joku oli reagoinut mitenkään, oli se, kun pikkutyttö oli kysynyt kovaan ääneen äidiltään "mitä toi mies tekee?". Tuohon äiti ei vastannut lainkaan vaan käski tytön pysyä hiljaa ja käveli ripeästi tytön kanssa paikalta.

Ovathan nuo hemmetin röyhkeitä nuo pyörävarkaat. Monelta ihmiseltä olen kuullut vastaavanlaista juttua, että on pöllitty lukitusta pyörästä kaikki vähänkään arvokkaammat osat. Itseltäkin varastettiin fillari muutama vuosi sitten. Se sattui niin, että jätin pyörän sellaisella kiinteällä lukolla, joka lukitsee ainoastaan takapyörän (vakuutus vaati tuollaisen, irrallinen lukko ei heille kelvannut) mäkkärin eteen niin, että sen näki ikkunasta hyvin. Jossain vaiheessa hampurilaista syödessäni ja ikkunasta ulos tuijotellessani huomasin, että jotain puuttui. Noh, onneksi vakuutus sitten myös korvasi, vaikka kyllä siitä jonkun satasen joutuikin itse maksamaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Voi jeesus, että osaa olla ärsyttävä tilanne! Eli omassa huoneessa about 27 astetta lämmintä. Jos avaan ikkunan saadakseni hieman tuuletusta niin sisään puskee siitepölyä, jolle olen aivan helvetin allerginen. Silmät turpoo, muuttuu punaseks ja vesi alkaa valumaan, nenäkin menee niin paljo tukkoon, ettei tosikaan.

Kun huoneessa on niin saamarin lämmin, niin ei saa nukutuksi. Ja koeviikko lukiossa meneillään niin pitäs olla skarppina ammusin, mutta kun ei niin ei. Silmänaluset mustana kouluun kun on saanut hien keskellä nukuttua sen kolme tuntia.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Voi jeesus, että osaa olla ärsyttävä tilanne! Eli omassa huoneessa about 27 astetta lämmintä. Jos avaan ikkunan saadakseni hieman tuuletusta niin sisään puskee siitepölyä, jolle olen aivan helvetin allerginen. Silmät turpoo, muuttuu punaseks ja vesi alkaa valumaan, nenäkin menee niin paljo tukkoon, ettei tosikaan.

Kun huoneessa on niin saamarin lämmin, niin ei saa nukutuksi. Ja koeviikko lukiossa meneillään niin pitäs olla skarppina ammusin, mutta kun ei niin ei. Silmänaluset mustana kouluun kun on saanut hien keskellä nukuttua sen kolme tuntia.

Täällä sama ongelma. Aivan tuskainen lämpötila... Miksei ole jo talvi? Ja siitepölynkin määrä on jotain järkyttävää! Ja kun kaiken lisäksi lätkästään koeviikko niin homma onkin selvä. Ei kiva...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Hain Ilmavoimien LentoRukiin, läpäisin kaikki viisi karsintavaihetta (500 hakijaa oli aluksi, viimeiseen pääsee noin 70). Viimeisen vaiheen viimeisillä metreillä lääkäri toteaa, että "sarveiskalvolla on pientä hajataittoa, jota ei itse edes huomaa, mutta voi vaikuttaa 15-20v päästä ja vaatia silmälaseja". 21 vuoden ennuste olisi kelvannut (sotilaslentäjän täytyy selvitä ilman silmälaseja nelikymppiseksi asti).

Siinä meni LentoRuk, josta haaveilin tammikuusta lähtien joka päivä. Asian/intin unohtaminen on vaikeaa, kun heinäkuussa odottaa Tykistöprikaati, josta olen kaikkea muuta kuin haaveillut.

Hyvä puoli on se, että psykologisten testien testitulokset ovat voimassa vielä ensi vuonna, jolloin haen Suomen Ilmailuopistoon.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Junnuu sammuu _aina_ kesken kaiken. Ois voinu painii tai jotai, mut eei... höhhi
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mitä tämä on suomeksi?

Aika selvästi se siinä lukee. Voi tietysti olla, että kikkailulla oli osuutta asiaan ;). Selvennän asian siis tarinan muodossa:
Olipa kerran Pohjanmaalainen setä, hänellä oli painihaalarit ja tylsää. No, setä puki haalarit päällensä ja lähti kylille. Kylällä ollessaan setä huomasi nukkuvan miehen. Nukkuva mies ei voi painia, setä pettyi ja lähti kotiin nukkumaan. (Paikat ja tarinassa esiintyvät ihmiset eivät liity tapahtuneeseen.)

Saitteko?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kuoliaaksi kiusattu Elisa.

Totuus alkoi paljastua, kun äiti löysi Elisan päiväkirjan pari viikkoa tytön kuoleman jälkeen. Se oli täynnä ahdistusta, pelkoa, uupumusta. Elisaa kiusattiin pääkaupunkiseutulaisessa koulussa monin tavoin, ja kiusaamiseen osallistui useita koulukavereita.

Opettajat vakuuttivat myöhemmin, etteivät olleet huomanneet mitään erityistä. Miten sellaistakaan ei huomattu, että Elisan pulpetti oli raahattu luokan laidalle ja tyttö keräsi kirjojaan lattialta, vanhemmat ihmettelivät.
Joopa-joo.

Olisi mielenkiintoista nähdä statistiikkaa miten koulu/työpaikkakiusaaminen esiintyy maittain. Voisin väittää että Suomi loistaisi näissäkin tilastoissa. Pariin otteeseen on tullut nähtyä melko räikeää työpaikkakiusaamista. Etenkin naiset tuntuvat osaavaan tämän luonnostaan, milloin aletaan ryhmässä analysoimaan toisen työntekijän saikkua tai vetämään pitkää tikkua kuka nyt joutuu henkilön kanssa tekemään seuraavan projektin. Vielä kun otetaan huomioon, kuinka jälkimäisen tapauksen työntekijä oli juurikin aloittanut työnsä ja heti kanalauma kerääntyy yhteen.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kirjassa paljastuu, että vaikeassa tilanteessa koulu kantaa suurta huolta maineestaan ja kiusattu voi jäädä yksin. Kun Elisan vanhemmat kävivät koululla, heille korostettiin, että Elisan luokkatovereita täytyi suojella.

Voi olla, että sama pätee työpaikoillakin.

Tosiaan, yläaste taitaa olla lapsille vaikeinta kouluaikaa(itsellekin oli), jolloin kiusaaminen on huipussaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Juupa juu. Kesäloma alkaa tänään. Ja toottahan toki vettä sataa ku esterin perseestä!!!!! Parastahan tässä on se, että tässä talon ympärillä ukkostaa ja salamoi vähän väliä, niin ei uskalla sähkölaitteita pitää seinässä! Ja tästäkin läppäristä loppuu kohta akku! :mad::mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Helvetin YO-juhlat. Vihaan. Lisäksi jotain oksetustautia lie päällä. Parastahan tässä on se, että MINUN merkkipäiväni sitten on ikäänkuin sivuutettu ja unohdettu tämän paskamuodollisuuden takia, jolla ei ole mitään merkitystä. Ylimääräistä hössötyssontaa. Lievästi kyrpii.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Helvetin YO-juhlat. Vihaan. Lisäksi jotain oksetustautia lie päällä. Parastahan tässä on se, että MINUN merkkipäiväni sitten on ikäänkuin sivuutettu ja unohdettu tämän paskamuodollisuuden takia, jolla ei ole mitään merkitystä. Ylimääräistä hössötyssontaa. Lievästi kyrpii.

No mikäs SINUN merkkipäivä tuolloin oli? Jotkut synttärit? On kai se vähän isompi askel valmistua lukiosta kuin täyttää yhden vuoden lisää, ja jota vielä juhlitaan joka vuosi. YO-juhlat tapahtuu kuitenki vaan kerran elämässä (siis yhdelle henkilölle).
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Täytin kolmekymmentä, mikäli se edes sinua liikuttaa. Ja ei, en saanut juhlia sitä mitenkään, koska ketään luonnollisesti ei kiinnostanut.

Mutta niin; kovin olivat ylimainostetut juhlallisuudet, naurettavaa jeesustelua ja muuta soopaa mikä ei valmista elämään millään tasolla. Siinä on sitten kiva varmaan olla suvun palkintolehmänä kaksi päivää, kuunnella teennäisyyksiä ja olla muka parempi kuin joku toinen. Turhaa resurssien haaskaamista, ikävystyttävää propagandaa ja iljettävää mässäilyä. Naurettavinta tässä oli se, että itse "juhlakalu" ei olisi edes noita juhlia halunnut. Mutta eihän semmonen käy päinsä, kun perinne ja kaikkee.

Sehän tietenkin on jokaisen oma asia miten tuon ottaa, omalle kohdalleni sattuu olemaan tärkeämpää elämänkokemus ja eläminen kuin kirjaviisaus. Että trololo vaan. :p
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

I sense jaelousness... amis =) Eihän ne nyt millään voi järkätä kaksia juhlia saman päivän aikana, joten ehdota sun synttäripäivän viettoa vaikka tulevalle viikonlopulle.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tavallaan varmaan kateuttakin, mutta suurilta osin pettymystä ja harmia, eritoten koska olin suurilta osin kärsijänä tässä kun piti itse olla siivoamassa ja järjestämässä niitä juhlia... Kyllä kai ne jotkut juhlat tulee vietettyä, mutta nyt ei viikonloppuna pysty. Olen lapsenvahtina. Eli näillä näkymin ei juhlia tule tai ole.
 
Ylös Bottom