Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itse teko vihastuttaa eniten. Tuomiosta on sitten jokaisella omat mielipiteensä.
On kuitenkin muistettava että nainen mahdollisesti kärsi synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Tämä mainittiinkin IL:n toimesta:

Lapsensurma on suomalaisista henkirikoksista lievimmin rangaistava teko, ja siihen voi syyllistyä vain lapsen oma äiti, joka synnytyksestä johtuvassa uupumuksessa tai ahdistuksessa surmaa oman jälkeläisensä.

Vauvan syntymä saattaa aiheuttaa naiselle valtavan henkisen järkytyksen - - Synnytysmasennukseen sairastunut äiti tuntee itsensä alavireiseksi, elämänilonsa menettäneeksi ja tuskaiseksi. Hänellä saattaa esiintyä pelkotiloja tai pakkoajatuksia, paniikkia, ahdistusta ja kuolemaan liittyviä ajatuksia tai toiveita. Äiti tuntee syyllisyyttä, potee alemmuudentunteesta, saattaa kärsiä muistin heikkenemisestä tai päättäväisyyden puutteesta. Mielihyvän ja elämänilon tunteet ovat poissa.
- Wiki

Me pojat/miehet/papat emme ikinä voi ymmärtää tätä.

Luulin että Sony Entertainment Network Playstation Network ilmoittaisi milloin se toimii ja milloin ei. Miksi SEN PSN ei toimi? Sataa vettä ja olin just varannut tän päivän pelaamiselle ja sitten ei toimikkaan, kiitti. :mad::mad::mad:

Luulin että Sony Entertainment Network Playstation Network ilmoittaisi milloin se toimii ja milloin ei. Miksi SEN PSN ei toimi? Sataa vettä ja olin just varannut tän päivän pelaamiselle ja sitten ei toimikkaan, kiitti. :mad::mad::mad:

Itekkin ajattelin paukuttaa vähän battlefieldiä nyt illalla, muttei pääsekkään onlineen.

Luulin että Sony Entertainment Network Playstation Network ilmoittaisi milloin se toimii ja milloin ei.
Luulen, ettei Sonyllakaan ole sellaista kristallipalloa, josta näkyisi etukäteen odottamattomat katkokset. Tämä ei siis johdu ennalta suunnitellusta huoltokatkosta vaan jostakin ongelmasta.

Luulen, ettei Sonyllakaan ole sellaista kristallipalloa, josta näkyisi etukäteen odottamattomat katkokset. Tämä ei siis johdu ennalta suunnitellusta huoltokatkosta vaan jostakin ongelmasta.

Toivottavasti ei minkäänlaista hyökkäystä ole tapahtunut.

En ole kristallipalloihin sen enempää perehtynyt, mutta luulisi miljoonien ja taas miljoonien arvoisen yrityksen kykynevän edes vuoden 2012 standardeihin, eli siis ilmoittavan ja huomattuaan ongelmia ilmoittavan asiasta muutoin kuin vaihtamalla pallon väriä "ehkä toimii":ksi. Noh, parhaiten asiat huomaa oman käden kautta; sama kuin katsoisi säätiedoituksia huomiselle, mutta tarkimman arvion saa katsomalla ikkunasta ulos.

En ole kristallipalloihin sen enempää perehtynyt, mutta luulisi miljoonien ja taas miljoonien arvoisen yrityksen kykynevän edes vuoden 2012 standardeihin, eli siis ilmoittavan ja huomattuaan ongelmia ilmoittavan asiasta muutoin kuin vaihtamalla pallon väriä "ehkä toimii":ksi.
En tiedä, missä välissä se keltaista väriä näytti. Kun tuossa vähän yhdeksän jälkeen ite asian huomasin, näytettiin jo suosiolla punaista. Ja joka tapauksessa se keltainenkin jo indikoi, että jotain häikkää on.

En tiedä, missä välissä se keltaista väriä näytti. Kun tuossa vähän yhdeksän jälkeen ite asian huomasin, näytettiin jo suosiolla punaista. Ja joka tapauksessa se keltainenkin jo indikoi, että jotain häikkää on.

Tasan yheksältä kävin kattomassa mikä on tilanne ja keltastahan se näytti.

Toimiiko se nyt?
Kun ainaki playstationin sivulla näyttää vihreetä palloa.
E:Toimii näköjään, oisin voinu vaan tuolt netist kattoo onko kavereita onlines mutta enpäs muistanut...

Työnantaja meni konkurssiin. Nyt saa sit palkkaturvan kautta hakea palkat, irtisamisajan palkan, pekkaset, tämän ja viime vuoden kertyneet lomat korotuksien kans. Rahallisesti jää hyvin voitolle jos työt jatkuu heti ens viikon jälkeen ja aika suurella varmudella niin käy. Eniten ärsyttää ku lomat meni, mutta hyvällä tuurilla saa lomailla koko heinäkuun ku työmaa on kiinni.

Tunnin yötorkkujen jälkeen piti lähteä kärppänä yheksäksi ostamaan lippuja Musen keikalle. Tasan ysiltä kaikki permantopaikat jo menneet ja trokarit jo kerenneet laittamaan ilmot huuto.nettiin :rolleyes: Onneksi pari kertaa nähty jo livenä, ei kuitenkaan useampaa satasta hotsita maksaa yhestä keikasta.

189 euroa meni sitten kankkulan kaivoon, että humahti. Vitutus on aika hemmetin kova tällä hetkellä. Meni kahvinkeitin rikki ja tuli sitten ostettua Moccamaster mallia KBG741 AO ja heti on todettava se, että keittää paskimman makuista kahvia mitä ikinä on omat keittimet keittänyt. Ohjeiden mukaan annosteltu ja hieman myös itse muuteltu, mutta en vaan pääse pitämään mausta. Sokeria saa lisätä älyttömät määrät kuppiin ja siltikään maku ei ole siedettävä. Yleensä olen ostanut noin 50-60 euroa maksavia keittimiä ja maku on aina ollut miellyttävä, mutta tässä lähes 200 euroa laitteessa jota niin monet tuntuvat ylistävän niin makua ei ole nimeksikään. Varmaan voittaa jotkut 20 euron laitteet joskin sukulaisella on jokin halppis keitin tefal taisi olla merkki ja sekin keittää paremman makuista kahvia kuin tämä Moccacrapster.

Ehkä tuon etuina on pidempi käyttöikä ja varaosien hyvä saatavuus, mutta sen tärkein eli maku kun ei ole kohdallaan niin ei voi antaa hyvää arvosanaa tuotteelle. 0/5!

[h=1][/h]

Nuo satasen moccamasterit kyllä tekee varsin kelvollista jälkeä, jopa erittäin hyvää tuossa hintaluokassa ja itse en pois vaihtaisi! Muistat kai että se mukana tuleva annostin on kahdelle kupille kerrallaan? Itse olen annostellut normikokoisella annostimella ja sellaisella suhteella, että yksi jää vajaaksi. Eli vettä 8 kuppia, kahviporoja 7 normimitallista. Lisäksi keitin kannattaa yleensä pudotuttaa parit kerrat vedet läpi, (mielellään vielä puhdistusaineen kera) jotta tehdasmömmöt häipyy.

Jos muuten ei toimi, niin vaihda halvempaan mc-masteriin, kai ne jonkinlaisen tyytyväisyys takuun antaa noillekin? Muistaakseni moccamastereissa vielä pidempi tuo takuu kuin normivermeissä.

Nuo satasen moccamasterit kyllä tekee varsin kelvollista jälkeä, jopa erittäin hyvää tuossa hintaluokassa ja itse en pois vaihtaisi! Muistat kai että se mukana tuleva annostin on kahdelle kupille kerrallaan? Itse olen annostellut normikokoisella annostimella ja sellaisella suhteella, että yksi jää vajaaksi. Eli vettä 8 kuppia, kahviporoja 7 normimitallista. Lisäksi keitin kannattaa yleensä pudotuttaa parit kerrat vedet läpi, (mielellään vielä puhdistusaineen kera) jotta tehdasmömmöt häipyy.

Jos muuten ei toimi, niin vaihda halvempaan mc-masteriin, kai ne jonkinlaisen tyytyväisyys takuun antaa noillekin? Muistaakseni moccamastereissa vielä pidempi tuo takuu kuin normivermeissä.

Noissa halvemmissa versioissa ei taida olla sitä automaattista virrankatkaisua 2 tunnin kuluttua. Jännä homma on myös se, että tässä ei toimi edes tippalukko. Muutaman päivän ikäinen keitin ja noinkin hintava niin tippalukko vuotaa kuin seula. En tiedä sitten tuntuu aivan kuin tuosta suodatin osassa olevasta tippalukosta olisi tehtaalta unohtunut jousi joka palauttaa tippalukon ns. lukko asentoon kun kahvi pannun poistaa alta.

Siinä tapauksessa vaihtoon vaan! Joo, tottahan se on että noissa halvemmissa ei ole sitä virran katkaisua. Termariin kahvit siis ja keitin pois päältä. Ei tuossa keittoprosessissa kuitenkaan mene täydessä pannussakaan kuin se kuutisen minuuttia, eli nopeasti on valmista.

Hitollinen homma ollut tiputtaa rasvavarantojaan kesään mennessä. Noh, 40kiloa on kohta lähtenyt, mutta kiinteytyminen ei kyllä tule ihan samassa junassa. Taitaa se kuuluisa rantakunto olla vasta vuoden päästä :mad: Plussina kaamea piristysruiske juoksujaloille ja kädetkin on kasvattanut kohtalaiset patit jo, mutta löysän nahkan kirous kyllä ärsyttää. Kohta tilaamaan sähköshokkivyö Ostos-TV:stä :rolleyes:

E: Eilen kuutsaan kolahtanut purkupallo jaliksessa pyörittää myös kivasti päätä ja niska siinä määrin jumissa, että ei taida autoilu luonnistua tänään.

Hitollinen homma ollut tiputtaa rasvavarantojaan kesään mennessä. Noh, 40kiloa on kohta lähtenyt, mutta kiinteytyminen ei kyllä tule ihan samassa junassa. Taitaa se kuuluisa rantakunto olla vasta vuoden päästä.

Kyllä mä väittäisin, että tää on jonkun iloisuus / onnellisuusketjun / kateusketjun ainesta. Ei meinaa takuulla tälläkään palstalla löydy montaa tyyppi jotka moiseen rojektiin lähtisivät saatika semmoiset 40kg tiputtaisi painoa.

Tsemppiä sinne, ole saavutetusta onnellinen.

Oma ketutus kun jengi kuittailee tänään alkavalla kesälomalla, olen pyrkinyt sanomaan että kuittaan sitten 10.8.12 kun oma 4 viikon loma alkaa.

Kolmas työreissu Ranskassa ja joka kerta on varastettu työvälineet, yöllä murtauduttu autoon ja sitten tulee vielä Luft Hansalta tekstari että tääl Toulousessa on al qaidan ¤%"(() ottanut porukkaa panttivangeiksi pankissa, varoitustila 2, jos niitten #"&%¤% takia mun jussi myöhästyy minuutinkin ni tarvii lähteä terroristi jahtiin. What a day.

Tää nyt on pientä moneen muuhun täällä kirjoitettuun juttuun verrattuna, mutta tällä hetkellä YouTube ottaa pattiin niin saamaristi! Koitin ladata tuon uuden Podcastin (tais olla 065) ja se latautu todella nätisti ja vauhdilla, sitten koitin vielä plegellä ladata jonkun ilmasen random jutun ja sekin tuli hetkessä, mutta kun YouTube lagaa niin saakelisti, eikä videot suostu puskuroimaan millään. Mitään ei voi katsoa ellei ESIM. ensin odota tunnin verran, että 2 minuuttinen video on puskuroinut loppuun! Ziisus!

EDIT: Nyt tuollainen n. 9 min. video puskuroitui loppuun ja videohan sitten tilttasi tuohon 2.35 kohtaan. Ja sitten ku koitin kelata taaksepäin niin video tilttaa samaan paikkaan. Sitten koitin kelata eteenpäin tuosta kohdasta niin ''Virhe tapahtui. Yritä myöhemmin uudelleen.''

En jaksa enää. Antaa olla! Hyvät juhannukset kaikille :D

Ylös Bottom