Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Holhous ketuttaa just nyt.
Piti antaa penskojen pelata yhdessä, kun noita pleikkoja on kaksi. Yksin peli onnistuu kyllä mutta kun piti verkkopeli laittaa niin tulee vain ilmoitus "ikärajoitukset estävät playstation network-ominaisuuksien käytön.", kettu sanon minä.

Mitään järkeä ei kyllä noissa sonyn sub-accounteissa ole. Kun ei niitä myöskään voi päivittää mastereiksi.
Master accountiltahan voit antaa oikeuden niille pelata netissä ja sehän koko sub accounttien tarkoitus onkin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Väänsin kaiken sallituksi niistä vivuista jotka löysin eikä siltikään onnistunut, liekkö sitten jokin pelikohtainen (when vikings attac) rajoitus..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Väänsin kaiken sallituksi niistä vivuista jotka löysin eikä siltikään onnistunut, liekkö sitten jokin pelikohtainen (when vikings attac) rajoitus..
Se on samassa paikassa mistä voi sallia niille mm. online chatin käytön. Muistaakseni psn tabista asetukset ja siel on varmaa sub account asetukset.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

On pelejä joissa ei ole väliä vaikka olisi mitkä oikeudet laitettu moninpeliin liittyen, silti estetään pelaaminen ennen kuin tilin omistaja on 18v. Näin Unreal Tournament 3:sen kohdalla. Jouduin odottelemaan puoli vuotta ennen kuin pääsin pelaamaan omalla tilillä vaikka estot oli poistettu. Resistance 1 kohdalla tällaista ei ollut.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

On tässä parin vuoden aikana muutamaankin kertaan lapset kaatunu hoidossa sillee et hampaat melkein kurkussa. Ei oo meille päivän aikana ilmotettu mitään. Iltapäivällä haettu, naama kuivunutta verta täynnä: "joo kaatu, käytettii hammaslääkärissä kaikki ok".

No ei siinä, tuo on mulle ihan ok ku kert käyttävät vieressä lekurissa.

Mutta tänään.."joo täytyy heti hakea pois, selkeesti nokkosrokkoa, vietävä lääkäriin". 50km päässä olen töissä, joten ensin lapsen haku, sitten taas turkuun 50km päähän ja lekuri on silleen "miks tänne tulitte? ihan turhaan".

Katoin itekin lääkärissä poikaa ekan kerran. 4-6 näppylää ja toisekseen nokkosrokko ei edes tartu. Lekuri oli et sano ny hoitoon ettei tosta mitää tuu, ei tämmösen takia pois haeta. Sit taas 50km päähän hoitoon ja 50km takas töihin. Hermo on kireellä!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

ei huhhu...tänään se odotettu räjähdys sitten tuli...

exä kun saapu kotia niin rupesi siinä ensin vaatteita esittelemään, noh ingnoorasin sen aika hyvin bo2:sen voimalla, kaikkein paras oli tuo kun oli kaveriporukalla rannalla ja sitten oli saanu ruskerus rajat ja rupesi niitä sitten esittelee. siinä mun mieli katkesi ja kunnolla.


ensin lähti scuffin säädin lasi vitriinii ja siinä sitten rupesin aukaisemaan että:"ensin se jättää mut kun nalle kalliolle, hyppää heti jonkun jätkän kanssa sänkyy ja hyvä kun saanu huosut jalkaan ja haarat kiinni, niin tulee mulle jotain V%%un rusketusraitoja näyttää, tajuutko sä nauta paljon tää sattuu muhun"...vieläkin soi mun korvissa oma huutaminen,

toivottavasti tajusi sen että vaikka se on selvinnyt erosta niin mä en, enkä myöskään huvikseni täällä kämpässä hengaile...

ainii 100e scufin säädin on kunnossa, ihme kyllä...se ilmalento oli kyllä näkemisen arvoinen. onneks oli ex eukon mutsin vitriini.


ehkä pitäis hankkii jooku tuuletin, ei tämmöstä kuumuutta valkoinen mies kestä.


E:enkä siis missään vaiheessa ollut käymässä ex:ään kiinni...oli vaan semmonen tilanne että ahdisti eikä ulopääsy tietä ei tilanteesta meinannut olla...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Taas pistää ketuttamaan ja rankasti.

Ensin dna osti plustv:n, nyt tuli ilmoitus, että kanavia muuttuu siten, että on pakko hankkia HD kamat. Mun tapauksessa tarkoittaa antennia ja kahta digiboxia.
Antenni+halvin tallentava ja halvin tavallinen boxi yht. 480e.

Kova on hinta kyllä parista kanavasta. Ketuttaa...
Kaiken lisäksi ollaan HD näkyvyysalueen rajalla. Kartan mukaan naapuritalo 30m päässä ei enää olisi näkyvyysalueella laisinkaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

***** *****, aloitan sen näin kauniisti, olen työreissulla, jossain veen oravaisilla, ja xboxi luonnollisesti mukana... töistä päästyäni ajattelin täräyttää masiinan käyntiin ja kuinkas ollakkaan siinä käynnistämisen jälkeen sen kaadoin vahingossa, levyyn naarmu, ei suostu enää lukemaan..... lähin kauppa 40km pääs.


jos joku asuu oravaisten lähettyvillä niin olisin suuresti kiitollinen jos saisin käydä installoimassa cd:ltäsi pelin kovolleni, koska omalla cd:lläni pystyn vielä pelaamaan jos peli löytyy kovolta.....

xbox 360 kyseessä siis ja pelinä NHL 14 .
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ensin dna osti plustv:n, nyt tuli ilmoitus, että kanavia muuttuu siten, että on pakko hankkia HD kamat.
Eikös niitä ns. normaalitarkkuuden kanavia pysty kuitenkin katsomaan vielä vanhoilla laitteilla? Käsittääkseni uudet laitteet tarvitsee vain jos haluaa katso näitä HD-kanavia. Vai onko tämä nyt jotain ihan uutta?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eikös niitä ns. normaalitarkkuuden kanavia pysty kuitenkin katsomaan vielä vanhoilla laitteilla? Käsittääkseni uudet laitteet tarvitsee vain jos haluaa katso näitä HD-kanavia. Vai onko tämä nyt jotain ihan uutta?

Tänään tuli kirje kotiin, että syyskuussa osa kanavista ja helmikuussa 2015 osa mun maksukanavapaketin kanavista muuttuu vhf taajuudelle. Eli ei oo HD kanavia, vaan normaaleja, muuttavat ne eri taajuudelle ja näin "pakottavat" ottamaan kalliit vermeet. Etenkin, kun nämä siirtyvät kanavat on ne joita 95% ajasta meillä Katotaan..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vähään aikaan ei ole mikään juuri ketuttanut, mutta tuo etusivullakin oleva uutinen uusimman Dragon Agen viivästymisestä 1,5 kuukaudella kyllä harmittaa nyt erittäin suuresti! Ylivoimaisesti tämän koko vuoden odotetuin peli omalla kohdalla, hype vähintään samaa luokkaa itsellä kuin GTA V:n kohdalla vuosi sitten ja nyt tulee sitten 6 viikkoa lisää odotettavaa! :(

Tietysti sitä tässä hokee itselleen, ettei tuo 6 viikkoa nyt ole paljon, kun peliä on pitänyt odottaa jo vuosia, käytännössä siitä asti, kun edellinen osa meni läpi. Samalla sitä toistelee itselleen, että onpa peli sitten viimeistellympi ja bugittomampi, kun sen vihdoin saa omiin kätösiin. Lisäksi sitä toistelee, että nytpä voi sitten keskittyä pidemmäksi ajaksi Destinyyn ja ehtii ehkäpä pelata vielä Alien Isolationin tai Shadow Of Mordorin tuossa DA:Itä odottaessa, tai ehkä DriveClubia katsella jne. Tästä huolimatta harmittaa kovasti, kun olin jo kovasti mielessäni suunnitellut sitä lokakuun lopun ohjelmaakin niin, että saisi kaikessa rauhassa muutaman viikon keskittyä vaan tuohon. PERKELE!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Taas pistää ketuttamaan ja rankasti.

Ensin dna osti plustv:n, nyt tuli ilmoitus, että kanavia muuttuu siten, että on pakko hankkia HD kamat. Mun tapauksessa tarkoittaa antennia ja kahta digiboxia.
Antenni+halvin tallentava ja halvin tavallinen boxi yht. 480e.

Kova on hinta kyllä parista kanavasta. Ketuttaa...
Kaiken lisäksi ollaan HD näkyvyysalueen rajalla. Kartan mukaan naapuritalo 30m päässä ei enää olisi näkyvyysalueella laisinkaan.

Mites satelliittilautanen Canal Digitalin sopimuksella (taitaa olla 24kk). Meillä vuoden verran ollu lautanen ja HD kanavat + tallentava HD boksi. Vuosi sitten oli seuraava tarjous:

* 500gb HD boxi 219e
* Lautanen + asennus 60e (joka siis oli lautasrahdin hinta)
* 24kk soppari
-> Meillä tuo Perhe HD ja MTV Total, korttimaksuinen 53e/kk.
* 24kk sopparin jälkeen lautanen jää itselle, en ole varma jatkanko k.o. kanavasettiä vai teenkö muutoksia, sen näkee vuoden päästä.

Ei ole isommin ollut ongelmia kuvan laadussa. Toki lautanen tarvitsee taivastilaa oikeasta suunnasta suht matalalla kulmalla.
Canal Digitalin hommaus johtui siitä, ettei kupari tuo kuin kymppimegaista kaistaa joka ei riittäny Elisa Viihteen sujuvaan käyttöön (telkku + 2 läppäriä samalla netissä).
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Satelliittia itseasiassa koko päivän tutkinut ja canalilla olis todella houkutteleva paketti. On vain pari ongelmaa vs antenniverkko.

Kutonen/fox ei näy, nelonen paketissa ei tule pro extra kanavat, eli ei näe tietyn joukkueen matseja. Lisäksi jos haluaa nelosen paketin, ei näe mitenkään Maxia, vaikka faktan ja juniorin saa samaan pakettiin. Enkä halua entisiä canalin kanavia, joten erikseen totalista en maksa.

DNA:lla ois 8vapaasti valittavaa kanavaa (saa myös sen Maxin) ja nelonen paketti pro extroilla saman hintainen 49,90e/kk.

Nykyiseen antennisettiin lisänä sais sitten eurosport 2:n, national geographicin ja pari muuta hyvää. Tärkeimmät kanavat samalla muuttuis HD kanaviksi.

Ei mua toi dna kanavapuoli edes korpea, vaan sen voisin ilomielin ottaa.

Ongelma on vain se, että nuo laitteet ja antennit on liian kalliita, joten olisin halunnut vastaantuloa dna:lta, koska pakottavat muutokseen.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tänään tuli kirje kotiin, että syyskuussa osa kanavista ja helmikuussa 2015 osa mun maksukanavapaketin kanavista muuttuu vhf taajuudelle. Eli ei oo HD kanavia, vaan normaaleja, muuttavat ne eri taajuudelle ja näin "pakottavat" ottamaan kalliit vermeet. Etenkin, kun nämä siirtyvät kanavat on ne joita 95% ajasta meillä Katotaan..

Eikös DNA lähetä jo tälläkin hetkellä kaikki kanavansa VHF-verkossa ja Digita käyttää UHF-verkkoa? Esimerkiksi mainitsemasi Nelonen Pron extra-kanavat näkyvät tälläkin hetkellä tämän kuvan mukaan vain DNA:n VHF-verkossa. Eli jos kyseiset kanavat näkyvät nyt, pitäisi niiden kaiken järjen mukaan näkyä myös tulevaisuudessa ilman antennin vaihtoa. HD-kanavia varten tosin tarvitset DVB-T2 -tekniikkaa tukevan television tai digiboksin, mutta mikäli et HD-kanavia tarvitse, pitäisi normaalitarkkuuden kanavat näkyä vanhoillakin laitteilla.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tällä hetkellä siis näkyy vain pro 1 ja 2. Olen plustv asiakas, jonka dna osti tuossa taannoin.

Edit: ja dna:lla kortti vaatii t2 laitteen, eli vanhat ei näy.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tällä hetkellä siis näkyy vain pro 1 ja 2. Olen plustv asiakas, jonka dna osti tuossa taannoin.

No siinä tapauksessa, jos haluat nähdä extra-kanavatkin niin tarvitset uudet laitteet. Mutta jos nykyinen tarjonta riittää niin eikös ne näe tulevaisuudessakin Digitan verkon kautta vai meinaako DNA jotenkin siis tulevaisuudessa estää Digitan verkosta maksullisten kanavien katselun? Tai sitten Digita lähettää tulevaisuudessa kaikki/osan kanavista VHF-verkossa. Kuten jo edellisessä viestissä mainitsin niin DNA:han lähettää jo tällä hetkellä kaikki kanavansa VHF-verkossa, joten silloinhan he eivät mitään muutoksia tee.

ja dna:lla kortti vaatii t2 laitteen, eli vanhat ei näy.
Aivan, niinpäs taitaa tarvitakin
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Niin siis Digitan puolelta siirtyy syyskuussa osa kanavista dna puolelle (esim fakta) ja ensivuoden puolella vielä joitain lisää. Joten nykytarjonnasta tippuu pois muunmuuassa kanava joka on ainut mitä vaimo katsoo (juurikin fakta)

Edit: tai siis en tiedä kuka operoi, mutta vhf:lle siirtyy 4g taajuuksien vuoksi, kun ottavat häiriötä tms.

Edit2: ja ei ole mun kannalta mitään väliä kuka tekee ja mitä tekee. Dna on mun palveluntarjoaja valitettavasti, joten mun kannalta merkkaa vain uhf -> vhf siirtymä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Niin siis Digitan puolelta siirtyy syyskuussa osa kanavista dna puolelle (esim fakta) ja ensivuoden puolella vielä joitain lisää.

Okei, no nyt selvisi minullekin. :) Ihmettelin vaan, kun kuulosti niin ihmeelliseltä. Mutta tosiaan onhan toi harmi homma, että joutuu parin kanavan takia uusimaan kaikki kalliit laitteet.
 
Ylös Bottom