Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nyt oikeastaan ottaa kolmatta päivää kupoliin ihan huolella. Haluisin alkaa tekemään pelivideoita, mutta kun itellä omistuksessa ainoastaan kuvaputkitelevisio:)D) ja noi striimausvehkeet vaatii melkee järjestään HDMI- tai komponenttipiuhan, eikä mun televisiossa oo kumpaakaan liitäntää...:mad: Pitäis kai ostaa adapteri mut kustannukset nousee n. 200 euroon, mut ei mulla sellasia rahoja ole...

Pelivideoita voi tehdä myös ruudun ulkopuolelta. Saat samalla oman kommentoinnin ja aidon eläytymisen pelitilanteisiin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Pelivideoita voi tehdä myös ruudun ulkopuolelta. Saat samalla oman kommentoinnin ja aidon eläytymisen pelitilanteisiin.
Houkutteleva ajatus. Pitäs kai ottaa sellainenkin vehje harkintaan CoDia ja GTA V:tä ajatellen. Mutta nyt mentiin tän ketjun tarkoituksen ulkopuolelle.:p
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Saahan niitä tehtyä konsolin omillakin videonkaappaus jutuilla ja saa vaikka jälkikommentoinnon käsittääkseni jos haluaa
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nyt oikeastaan ottaa kolmatta päivää kupoliin ihan huolella. Haluisin alkaa tekemään pelivideoita, mutta kun itellä omistuksessa ainoastaan kuvaputkitelevisio:)D) ja noi striimausvehkeet vaatii melkee järjestään HDMI- tai komponenttipiuhan, eikä mun televisiossa oo kumpaakaan liitäntää...:mad: Pitäis kai ostaa adapteri mut kustannukset nousee n. 200 euroon, mut ei mulla sellasia rahoja ole...

Aa, luulin et sulla on One tai Ps4. Osu toi GTA v julkaisu niin hyvin ajankohtaan et siitä kuvittelin. :)
Taisit vähän huolimattomasti lukea ton mun alkuperäsen viestin...:p
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eipäs muuten tarvinut kauaa ihmetellä miksi PS3 ei halunnut ottaa levyä sisään. Muksu oli tunkenut 3 cd levyä samaan aikaan pleikkarin sisuksiin. Neljäs ei enää mahtunut :D Hetken sai kaivella niitä ulos.
Tänään tehtiin uusi ennätys ja kaivoin äsken PS3:n sisuksista 4 cd levyä ja yhden keltaisen muistilapun. Montahan tuohon masiinaan oikein lopulta mahtuu? :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tänään tehtiin uusi ennätys ja kaivoin äsken PS3:n sisuksista 4 cd levyä ja yhden keltaisen muistilapun. Montahan tuohon masiinaan oikein lopulta mahtuu? :D

Vieläkö toimii? :D pitäisi varmaan säilyttää niitä levyjä vähän korkeammalla :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vieläkö toimii? :D pitäisi varmaan säilyttää niitä levyjä vähän korkeammalla :)
Still alive! Yllättävän sitkeä kone. Otin opikseni ja PS3 siirtyi kirjahyllyyn turvaan nelosen viereen. Tosin sitten pitää siirtää takaisin jos seuraavaksi kaivan cd levyjä ulos koiran persiistä.
Tai sitten piilotan kaikki levyt. :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Editoin pois. Tilanne korjattu jo onneksi :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eilen illalla olin viemässä varastotilaan tavaroita kunnes huomasin, että kaksi meikäläisen varastokopin ovea oli paskottu auki. Lisäksi myös muiden asukkaiden varastoilla oli käyty nuuskimassa. Se on hieno tietää, että samassa kerrostalo kompleksissa asuu rehellistä väkeä. Vielä joulukuun puolivälissä kaikki oli ok, kun kävin hakemassa tavaroita. Nähtävästi tuolla on seikkailtu juuri joulun alla. Edellinen ilta tuli sitten pyhitettyä varastettujen tavaroiden listaamiseen, rikosilmoituksen ja vahinkoilmoituksen tekemiseen.

Hyvää alkavaa vuotta 2015 :rolleyes:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Saikulla taas. Torstaina selvittelemään ortopedille että leikaatanko nilkka vai yritetäänkö vieläkin levolla parantaa. Ehtihän tässä taas kuukauden olla töissä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Se fiilis, kun tentti alkaa 45min päästä ja olet herännyt yöllä kolmesti viemään ripuloivan koiran ulos.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

joo no löysin sitten muijan joka on 10 vuotta mua nuorempi nojoo ei siinä vielä mitää...eikä siinä että se muija on musta ja minä...noh jokseenkin mamu vastaisessa kaveripiirissä oleva...no joo ei siiiinäkään vielä mitään mutta kun 10 vuotta nuoremman kanssa ei tunnu oikein noi ajatukset ja perjaatteet menevän yks yhteen.

jotenkin taas tuntuu että tämäkin homma tuntuu menevän konkkaan...

onkohan homoilla helpompaa?...no joo ei sekään voi olla vaihtoehto kun en hirveemmin kikkelimiakkailusta lämpee...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei se 10v ikäero suoraan tarkoita, ettei ajatukset kohtaa. Toisinaan se vanhempi voi olla lapsellisempi ja toisaalta nuori voi olla hyvinkin kypsä.

Itsekin olen mamu vastainen sinällään (vaikken sit kuitenkaan ole), mutta kyllä tummemanpuoleinen emäntä ois kiva. :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei se 10v ikäero suoraan tarkoita, ettei ajatukset kohtaa. Toisinaan se vanhempi voi olla lapsellisempi ja toisaalta nuori voi olla hyvinkin kypsä.

Itsekin olen mamu vastainen sinällään (vaikken sit kuitenkaan ole), mutta kyllä tummemanpuoleinen emäntä ois kiva. :D

joooo eei se tarkotakkaan...mut ainakin tässätapuksessa se tarkottaa, ollaanhan me tosi ihastuneita toisiimme mutta tosiaan perjaatteet vähän hankaa...

jaa eikä ne tummat kovin ihmeellisii ole...okei mun vaaaleeihoset (3 suomalaista ja 2 sakemannia) on aika lahnoja ja tää ollu niihin verrattuna kokeilunhalusempi
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

onkohan homoilla helpompaa?...no joo ei sekään voi olla vaihtoehto kun en hirveemmin kikkelimiakkailusta lämpee...

Ei. Lepsoilla on vielä vaikempaa, koska kaksi naista. Mieti. Kahdet menkat ja tuplasti enemmän jääräpäisyyttä sekä naisille ominaista käytöstä :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

onkohan homoilla helpompaa?...no joo ei sekään voi olla vaihtoehto kun en hirveemmin kikkelimiakkailusta lämpee...
Älä edes aloita. Tätä on tullut mietittyä sekä suhteiden aikana että päättymisen yhteydessä. Viimeksi tänään.
 
Ylös Bottom