Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hear, hear! Oli ala- tai yläikäisiä niin tuossa esimerkissä kulminoituu kyllä todella hyvin se häilyvä raja, missä tietoturvan kanssa telmitään puolin ja toisin. Turhanpäiväisiin palveluihin voi toki syöttää ihan mitä sillisalaattia tahansa ja tavallaan se on henkilökohtaisen tietoturvan kannalta jopa kannatettavaa mutta toisaalta silloin pitää melkeinpä varautua myös siihen, ettei päinvastaisissakaan tapauksissa luottoa juuri heru.Alaikäisten tekemiin tunnuksiin (jossa ollaan kai sitten valehdeltu syntymäaikaa ja pahimmillaan unohdettu kaikki) otan kantaa sen verran, että lyhytnäköinen toiminta osuu nyt osin omaan nilkkaan. Miettikääpä Sonyn päätä kun joku soittaa: *Hei, mulla on "Aapo123" tunnus, mutta en muista salasanaa, e-mailia, syntymäaikaa tai edes turvakyssäreitä. Voitteko aktivoida (tms)?* Viime tapahtumien valossa tuo on aika hankalaa Sonylle. Ainakin tarvitaan paljon enemmän todisteita kuin pelkkä soittajan vakuuttelu (en tosin väitä että se olisi mahdotonta).
Suoraan loputtomasta väärien huhujen lähteestä, eli Intter njetistä.Mistä te revitte noita tietoja että japanissa olis online ?
Ollaan menossa vasta keskiviikossa. Viikkoa on siis vielä reippaasti jäljellä.Nyt jo tuntuu sille että ei kyl aukee ikinä prkle!
Siis nyt v*ttu oikeasti, vaihdan xboxiin tuon paskan. Jos en harrasta pelaamista 24h haluan että pelaaminen onnistuu silloin kun se minulle passaa!
Kuhan aukeais syksyksi. Kesällä ku ois muutaki tekemistä. Jännä nähä onko kuinka paljon ongelmaa ku auetessa on yhtäkkiä ihan pirusti verkonpainona yhtäaikaa. Toivottavasti ei.
Mulla kyllä henkilö kohtasesti ärsyttää ku ihmiset itkee ilmasen palvelun katkeamisesta niin paljon ku itkevät. Toivottavasti ne itkupillit vaihtaaki xboxiin, ei tarvi sitä itkemistä enää kuunnella foorumeilla ja verkkopeleissä. Aikuset ihmiset, PSN on ilmanen ja toiminu pitkään hyvin, nyt ollu 2 viikkoa katki ja ja tällä viikolla ilmeisesti pääsee jo nettiin pelaan niin ei pitäis edelleenkään olla maailman loppu.
Ehkä kelpaa, ehkä ei. Asiasta ei ole vielä täyttä varmuutta, eikä sitä varmaan saadakaan ennen kuin PSN on taas linjoilla.Niin eikö kelpaa nykyinen konsoli, jolla account on nykyään käytössä, kun se alkuperäinen meni vaihtoon YLODin takia?
Loistava asenne ja erittäin hyvä pointti. Kyllä (meitä) yksinpelifanaatikkojakin ketuttaisi kuin pientä oravaa, jos mahdollisuus sen kaltaiseen harrastukseen katoaisi väliaikaisesti taivaan tuuliin. Oli tämän(kin) iskun perimmäinen tarkoitus mikä tahansa, mukaanlukien puhtaasti ideologiset syyt eikä vain tavan verkkorikollisuus, toivoa pitää ettei jatkossa ihan näin moni täysin sivullinen joudu tulilinjalle.Meikäläistä taas ärsyttää se, kun joidenkin pitää täällä jeesustella sillä, kuinka vaikeaa kellekin saisi olla ilman verkkopelaamista olo. Ja kuinka asiaan ylipäätään pitäisi suhtautua. Sulla on sun elämäs, jokaisella muulla ihan omansa. Minä en ainakaan kehtaisi sanoa täällä olevalle porukalle, että kenenkään suhtautuminen tähän katkoon on väärä. Täällä on todellisia pelifriikkejä (mm. minä), joille pelaaminen on iso osa elämää. Ei se silti tarkoita, etteikö muutakin elämää olisi, mutta kyllä verkkopelin puute on ainakin itselläni aiheuttanut sen, että pelaaminen ei ole enää sosiaalista touhua, jolloin mielekkyyskin on huomattavasti vähentynyt. Tosi mielekäs osa päivittäisestä arjesta on siis näinollen poissa, joten kyllä itseänikin vtuttaa ihan kybällä. Sonya en silti syytä, vaan hakkerin pskoja!
Olkoonpa syy mikä tahansa, niin PSN ei Japanissakaan edelleenkään toimi.Onkohan kyseessä joku bugi vai mitenkä/miks vaan jaappaanin kohdalla näkyy top 5 syncattua trophyä?
Olkoonpa syy mikä tahansa, niin PSN ei Japanissakaan edelleenkään toimi.