Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kevään suuri PSN-katko (Status 9.6. Elämä normaalissa kuosissa)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

"Just a quick heads up guys (altho presumably Rabid will confirm this in due course)
I just spoke to a good friend of mine who works at Sony UK who's told me the network isn't going to be up in time for the BH weekend, so looks like it will be down until Tues at earliest.......
Sorry to be bearer of bad news!"

Tämmöstä settiä oli joku jamppa kirjoittanut tuolla PSN:n foorumeilla. Tosi kiva juttu jos pitää paikkaansa... :)

En sano vielä mitään, mutta jos tää tosiaan pitää paikkaansa ja koko pääsiäisloman on PSN offline, niin kiroan syypäät alimpaan helvettiin. Just kun sai uuden laajakaistan ja pääs pitkästä aikaa eilen päiväksi PSN:ään onlineen, niin tottakai tulee heti jotain tämmöstä. Ja kun kaikki mahdolliset yksinpelitrophyt ja sun muutkin suoritettu, niin olis vähän pakko päästä nettipeliin (eli ei kyllä jaksais vaan yksinepelejä jyystää, tyyliin jotain Dead Space 2:n HC:tä.. hrrr).
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Vaikee uskoa, että ois koko viikonlopun alhaalla psn. Toivottavasti tässä parin tunnin sisään alkais toimii..:rolleyes:
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

"Just a quick heads up guys (altho presumably Rabid will confirm this in due course)
I just spoke to a good friend of mine who works at Sony UK who's told me the network isn't going to be up in time for the BH weekend, so looks like it will be down until Tues at earliest.......
Sorry to be bearer of bad news!"

Tämmöstä settiä oli joku jamppa kirjoittanut tuolla PSN:n foorumeilla. Tosi kiva juttu jos pitää paikkaansa... :)
Pääsiäinen ilman psn :mad: melkein kuin mun painajaisista :p no en nyt lähtis viel uskoo tohon ennen jotain virallist tietoo
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Mä ainaki pääsen ihan normaalisti ja mutaki näyttäs olevan kun pelejä löytyy. Koht 5 prestige
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Mä ainaki pääsen ihan normaalisti ja mutaki näyttäs olevan kun pelejä löytyy. Koht 5 prestige

Kirjauduitko sisään milloin?
Ja mitä peliä pelaat?

Anteeksi kysymykset mutta kiinnostaa tietää mikä on vikana ja milloin voisi päästä pelaamaan.:confused:
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Jaahas... "While we are investigating the cause of the Network outage, we wanted to alert you that it may be a full day or two before we’re able to get the service completely back up and running." Voi tsiisus.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Kirjauduitko sisään milloin?
Ja mitä peliä pelaat?

Anteeksi kysymykset mutta kiinnostaa tietää mikä on vikana ja milloin voisi päästä pelaamaan.:confused:

Tossa kuudejälkeen kun tuli töistä ja rauhotuin, ja ihan black opsia.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Noh olishan se kiva pelata pääsiäsenä, mut ei voi mitään. Kyllä sitä tekemistä silti löytyy, soitin tos kaverille ja oltiin äskön koirapuistos 5h ja katottiin kun koirat leikkii, samal juotiin kaakaota puistonpenkillä ja ihailtiin aurinkoa. Sitten viereen hyppii orava, harmi ettei ollut pähkinöitä mukana :( On se luonto sitten kaunista;)
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Heh, mitäs te täällä valitatte. Tulin juuri 7 tunnin kävelyltä emäntäni kanssa. Oli ihanaa kun aurinko paistoi ja linnut lauloivat. Nuoretkin olivat töissä ruohoa rapsuttamassa toisin kuin laiskat työttömät kattoon syljeskelemässä. Aurinko paistoi ja oli ihanaa. Miksi haluatte välttämättä juuri nyt pelata kun kevät on parhaimmillaan. Ulkona saattaa vaikka nähdä sammakon kivellä aurinkoa ottamassa. Kyllä se PSN siitä takaisin toimintaan palaa, menkää sillä välin vaikka ulkoilmaa ihmettelemään. :)

Muoks: Oho, tulikin tuossa pieni typo eli kirjoitusvirhe. Tarkoitin 7h enkä suinkaan 17h. Hehe :)
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Mä ainaki pääsen ihan normaalisti ja mutaki näyttäs olevan kun pelejä löytyy. Koht 5 prestige

Millos kirjauduit? Just koitin eikä päästä millään... Ja eka lomapäivä alko ja vois pelata loman vikan kerran illalla...
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Tossa kuudejälkeen kun tuli töistä ja rauhotuin, ja ihan black opsia.

Mielenkiintoista..

Neljän aikaan kun kokeilin, niin BO väitti, että srvereihin ei saada yhteyttä.:confused:
Ongelma on todennäköisesti kirjautumisessa, koska jätin pleikan aamulla jyystämään Tsukuban 9 tunnin kisaa ja kun tarkastin lopputuloksen, niin olin vielä (ja olen edelleen) kirjautuneena.

Melko hiljaista tuntuu olevan, sillä kokeilin muutamien pelien online-toimintoja
GT5: n.30 online koko maailmassa
Black Ops: offline
MAG: offline
Modern Combat: 5 koko maailmassa
LBP2: heitti errorin jo ennen alusta

Mut joo... Tässä sitä yrittää löytää peliseuraa..
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Mielenkiintoista..

Neljän aikaan kun kokeilin, niin BO väitti, että srvereihin ei saada yhteyttä.:confused:

Ehkä on mahdollista päästä nyymien keskityksen läpi jos on onnekas, tai ehkäpä jos tarpeeksi yrittää?
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Onhan tämä harmillista.
Itse kun kotio tulin about 15:00, meinasin pelata mutta enpäs päässykkään...
Noh lähin sitten ulos kaverin kanssa ja nyt kun taas kokeilin niin ei sitten toimi :/
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Tossa kuudejälkeen kun tuli töistä ja rauhotuin, ja ihan black opsia.
Onko sulla ihan normi nettiasetukset? Vedetty sillä helppo-vaikeusasteella? Meinaan ei mene kalloon miten joku voi päästä onlineen ku toiset tuskailee.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Onko sulla ihan normi nettiasetukset? Vedetty sillä helppo-vaikeusasteella? Meinaan ei mene kalloon miten joku voi päästä onlineen ku toiset tuskailee.

Ei oo ku, manuaalisest wireless oon laittanu. Kyl tomii, koitin äsken kirjautuu ulos ja takasin sisää ja onnistuu kyllä.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Miten on mahdollista kaikki muut eivät pääse sisään ja jätkä kirjautuu ulos ja sisäään ja silti toimiii. :D Onnekas olet :p
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Ei oo ku, manuaalisest wireless oon laittanu. Kyl tomii, koitin äsken kirjautuu ulos ja takasin sisää ja onnistuu kyllä.

Nyt meni mielenkiintoiseksi.
Pystytkö kertomaan asetuksia/juttuja mitkä voisivat olla ratkaisu/ongelma? (DNS nyt tulee ensiksi mieleen)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom