Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kevätliiga 2006 (PES 5)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lingoon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Lingoon sanoi:
Taulukot ja tulokset päivitetty.

Kommentoikaahan muuten tuota Lazion tilannetta. Jos ei vastaväitteitä tosiaan kuulu niin luovutetaan sekä ManU että Lazio uusille pelaajille.
Voisin pelata Manulla, jos on vielä vapaa.
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

no tosta ku lingoon meni mun valinnan kiroon, ni oisinhan mä silloin voinu ottaa juven tai chelskinki ni olis juggeri kovemmin turpiin ottanu :p
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Jos säännöt sopivat, niin asia on sitä myöten kunnossa.

Mikä sun nicki on PES5:ssä?
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

balla13 sanoi:
no tosta ku lingoon meni mun valinnan kiroon, ni oisinhan mä silloin voinu ottaa juven tai chelskinki ni olis juggeri kovemmin turpiin ottanu :p

Juve tai Chelsea ei kyllä ainakaan omasta mielestä oo noin kinkkinen vastus. Ja jos vastus oisit sinä ollu nii voitto ois ollu mun ;)
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Jugger1 sanoi:
Juve tai Chelsea ei kyllä ainakaan omasta mielestä oo noin kinkkinen vastus. Ja jos vastus oisit sinä ollu nii voitto ois ollu mun ;)

juggeri yllätyksiäkin voi tapahtua :rolleyes:
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

kaali ja Jugger1

Laitoin PM:ää. Jos nyt satutte tänään tän näkemään niin käykääpä lukasemassa ja vastaamassa.
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

:eek: No niin. milan olisi valmis ottamaan ekat voittonsa!!!
Man City,olen valmis. Pistä viestiä jos voit pelata jo nyt!!!
Ja Fiorentina kans,antaa tulla!

Myös kaikki muut, tulevat vastustajat, pelataan tänään:ilmoitelkaa,kun....

Kaalin kiitos !
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Valitettavasti omalta osaltani jää tämän illan virtuaalijalkapallotuokiot väliin muun menon vuoksi :(
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Jahas, näyttää siltä, että minä alotan liigan vain yhdellä ottelulla. Jos oikein sain ymmärtää, että Jugger1 eli Juggeri (Bayern Munchen)? Ei pelaa tänään.
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Real Madrid - AS Roma 2-4
(Ronaldo, Taddei, Totti, Nonda 2, ja yksi vielä realille, Qazwer kun vielä kertoo että kuka sen tekikään...)

Realin puolustus oli yhtä puujalkainen kuin oikeastikin, ja pelattiin jatkuvasti kebab-kioskille. :D Numerot olisivat voineet olla paljon rumemmatkin, mutta kone taisi päättää että "nyt et tee enää edes avopaikoista"...

Peliä vähän latisti lagi. Ekalla puoliajalla en pystynyt pelaamaan yhtään kun Qazwer houstasi, ja kuuleman mukaan toisella puoliajalla osat vähän kääntyivät.

Laziota vastaan mulle lisäksi luovutusvoitto 2-0.
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Jep jep. Mulle luovutusvoitto kummastakin matsista.
Eli Bayern munchen - Manchester United 0-2 ja
Manchester United - Fiorentina 2-0. Enpä päässy avaus peliä vielä pelaamaan :(. Vähän pääsin pelaamaan kuitenkin, Sakkea vastaan harkkaa.
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Lingoon sanoi:
Real Madrid - AS Roma 2-4
(Ronaldo, Taddei, Totti, Nonda 2, ja yksi vielä realille, Qazwer kun vielä kertoo että kuka sen tekikään...)

Realin puolustus oli yhtä puujalkainen kuin oikeastikin, ja pelattiin jatkuvasti kebab-kioskille. :D Numerot olisivat voineet olla paljon rumemmatkin, mutta kone taisi päättää että "nyt et tee enää edes avopaikoista"...

Peliä vähän latisti lagi. Ekalla puoliajalla en pystynyt pelaamaan yhtään kun Qazwer houstasi, ja kuuleman mukaan toisella puoliajalla osat vähän kääntyivät.

Laziota vastaan mulle lisäksi luovutusvoitto 2-0.
Perkule, kunpa olisin ottanu Lazion haltuuni, niin olisin saanu nöyryyttää Lingoonia :D
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Juu juu... ;)

Muita tuloksia? Ja kertokaa myös ne joita EI pelattu, ettei mun tartte turhaan odottaa yhteentoista asti jos olisi mahdollista päivittää taulukot aiemminkin.

Qazwerilta haluaisin vielä sen yhden maalintekijän nimen. Pääsi jo unohtumaan vaikka sanoit sen siellä pelissä.
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Lingoon sanoi:
Real Madrid - AS Roma 2-4
(Ronaldo, Taddei, Totti, Nonda 2, ja yksi vielä realille, Qazwer kun vielä kertoo että kuka sen tekikään...)

Realin puolustus oli yhtä puujalkainen kuin oikeastikin, ja pelattiin jatkuvasti kebab-kioskille. :D Numerot olisivat voineet olla paljon rumemmatkin, mutta kone taisi päättää että "nyt et tee enää edes avopaikoista"...

Peliä vähän latisti lagi. Ekalla puoliajalla en pystynyt pelaamaan yhtään kun Qazwer houstasi, ja kuuleman mukaan toisella puoliajalla osat vähän kääntyivät.

Laziota vastaan mulle lisäksi luovutusvoitto 2-0.
Portillo teki. Madrid - Barca 1-5 vittu loppuu kohta nää mun pelit tässä liigassa jos vieläkerrankin lagaa kunnolla. Romaa vastaa eka puoliaika hyvää peli olisin voinut monesta paikasta pistää mutta ei kun ei lisäajalla sai roma tehtyä maalin. Toinen puoliaika kauheata painajaista ei pysty mitään tekemään kun ´tyypit lagaa aivan saatanasti. Barcaa vastaan Lagasi yhtä paljon ei mitään tsänssiä yrittää jotain keskitystä tai kuviota kun ottaa omatkin näppäimen painallukset jäljessä. Nauratti jo kun Barca sai rankkarin kun ei pysty muuten kuin jalat alta menetelmällä ottamaan pallon pois niin inhodinho warppailee askelissaan (nikke hostasi tämän pelin..) Niin ei sillä että ei pitäisi yhteydestä olla kiinni 8/1 luulisi riittävän näihin lagipeleihin. Saattaa olla että Madridin kohdallakin alkaa kohta uusi managerin haku jos tämmöiset lagipelit jatkuvat

Nikeltäkään en saanut palloa pois muuten kuin jalat tylysti alta.. Becksi teki ton maalin
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Eikö sakke ollutkin netissä, ei vaan enää näkyny tuossa Qazwerina kanssa pelatun matsin jälkeen? Any case, Espanjan hegemoniakamppailu päättyi kataloonien selvähköön voittoon.

Barcelona - Real Madrid 5 - 1 (4 - 1)
(Giuly 3, Larsson, Ronaldinho, Beckham)
 
Ylös Bottom