Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFIN Hockey League

TravoFIN

Active Member
Eli tässä on virallinen ketju tänään alkavalle liigalle, eli tänne ilmoittautumiset yms.

bahraini Detroit Red Wings
Elastisk Hmm.. Mukana kuitenkin!
Anakonna85 New York Rangers
TravoFIN Washington Capitals
Truecorp Chicago Blackhawks
X-Gigetzu-X Tampa Bay Lightning
Wertyman Anaheim Ducks
Big-Bad San Jose Sharks
penguin_85 Pittsburg Penguins
salee007 New Jersey Devils
acidjazz Calgary Flames
Timppa Vancouver Canucks
Miqzu Minnesota Wild
mazzaii Ottawa Senators
Stranius Montreal Canadiens
Jokke7 Mukana, joukkue ei mun tiedossa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFIN Hockey League

Voisinpas pelata taas NHL:ää pitkästä aikaa ja lähteä matkaan PSN-tunnuksella Miqzu.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

meikä vois lähteä mukaan penguin_85 on tunnuksena ja pingviinit ois ykkös joukkue toive
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Kuinkas aktiivinen tämä liiga on travo voisin muuten liittyä mut jos taas on semmosii ketkä ei pelaa ja jättää kesken ni taidan skipata, mut jos on aktiivi liiga ni tuun mukaan chigago tai NY rangers :D JA mähän oon jo sun frendilistalla ni ei tarvii mitään lisäillä :)
edit:chigago tainnu jo mennä
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Mukana oon,kuhan otetaan aktiivisia pelaajia,jotka todella pelaavat sitten.Voisin varata näin alustavasti Detroitin..:)
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Travo hei mä menin vähän sählää tuol ku otin anaheimin ja tulin fähän toisiin aatoksiin että haluaisinkin pinqut. Katoin että se on yhä vapaa ja lähin siitä ja yritin liitty mut se ei päästäny. Tulin sit tänne ja huomasinki et se on varattunu ni pistä mulle kutsu takasi ja otan sitten edelleen sen ducksin
EDIT. jos se siis olin niin että niitä tiimei voi varaa tääl ettei tarvi mennä änärin puolelle?
 
Vastaus: KFIN Hockey League

16 pelaajaa on hyvä määrä ottaa mukaan,pitäskö tänne vaikka jotain sääntöjä yms. kehittää.Entä mikä ois pelien määrä mikä pitäis pelata minimissään viikossa,saatais karsittuu ne epäaktiiviset pois:)
 
Vastaus: KFIN Hockey League

paras kolmesta
5 minuutin erät
ei treidauksia
kummallekkin kotipelit

siinä ny parit
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Joo vois vähän tiivistää nää asiat yhteen viestiin. ELI: tuohon joukkueen valintaan, tarkoitus oli että joukkueet valitaan siinä järjestyksessä missä ilmoittaudutaan, mutta parin pelaajan kans juttelin ja tultiin siihen tulokseen, että kaikista nopeinta ja selkeintä on se, että jokainen valitsee sitä mukaan kun liittyy. Päivitän nyt samalla tuon listan osallistujista ja pistän jo varatut joukkueet. X-Gigetzu-X on mun kaveri ja tulee mukaan kans. Sen toive oli Tampa Bay ja näkyypi vielä olevan vapaana, mutta nyt on varattu. :D
Tämmöset säännöt pistin:
Treidaukset sallittu, runkosarjassa pelataan kerran kaikkia vastaan ja sitten tulevat playoffit pelataan paras 3:sta järjestelmällä ja 5 minsan erät.
HUOM! JOS JOKU TIETÄÄ JO NYT, ETTÄ OSALLISTUMINEN EI OLE KOVIN AKTIIVISTA, SUOSITTELEN, ETTÄ LUOPUU HETI PELIPAIKASTA, EIKÄ SITTEN KUN KAIKKI ON JO PELANNUT 10 PELIÄ JNE..
Tässä olisi nyt alustavasti kaikki säännöt yms. Lisätkää mut PSN kamulistalle tai pistäkää KFINin YV:llä viestiä ja pistän vastauksena liigan salasanan.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Joo nyt oon Timpan kans samaa mieltä, eli pistän heti tänään kun meen pelaan änäriä, niin laitan tuon treidauskiellon päälle. Ettei tule mitään sanomisia, jos joukkueiden kokoonpanot eivät vastaa todellisia joukkueita. :)
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Tulkaas nyt heti pelaa pari otteluu alta pois kunhan vaan saan koodit ja silleen...:)
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Ja näkyy tuo liigan 16 pelaajan määräkin olevan yhtä vaille täynnä, joten pistän liigan salasanan tälle sivulle. Huom! Vain yksi voi enää liittyä, sillä ne pelaajat jotka ovat listalla, mutta eivät ole valinneet joukkuetta, niin he ovat silti mukana liigassa! Eli ei ns. tunkeutujia liigaan.
Liigan salasana: KFINHL
 
Ylös Bottom