Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFIN Hockey League

Vastaus: KFIN Hockey League

juu ei mitää, kaikki matsit saiski olla näin tasaisia... eikä mitää satanolla häviöitä :eek:

NIINPÄ! "katse penguin_85:n puoleen.." :D penguinilla oli vielä eilen iltaan mennessä ainakin tappiosarake nollilla... Pitää varmaan tänä iltana avata sekin sarake... Jos oot vaan linjoilla? :D
Vitsi vitsi. Hyviä pelejä on ollut ja voi sanoa että kaikki voi voittaa kaikki. =)
 
Vastaus: KFIN Hockey League

kuis monta peliä vastakkain tässä pelattiinkaa samaa joukkuetta vastaan :eek:
ikä painaa ni ei kaikkea voi muistaa :p
 
Vastaus: KFIN Hockey League

kuis monta peliä vastakkain tässä pelattiinkaa samaa joukkuetta vastaan :eek:
ikä painaa ni ei kaikkea voi muistaa :p

Runkosarjassa 1 peli kaikki vastaan ja pudotuspelit paras 3:sta-järjestelmällä. =)
Olishan se oikeudenmukaisempaa (ehkä..), jos pelattaisiin runkosarjassa 2 kertaa jokaista vastaan, että tulisi koti-ja vieraspeli molemmille, mutta jos nyt vedetään liiga kunnialla loppuun, niin voin sitten muuttaa liigan asetuksia näin.. =) Aattelin, että ehkäpä mielenkiinto säilyy kaikilla paremmin, kun etenee vähän nopeemmin. =)

Ja onkohan tänään ketään linjoilla siinä 21.00-22.00? Mä päivystelen siinä liigan pääaulassa, ja muakin saa haastaa, sillä oon tainut pelata kaikki pelaamani pelit kotona.. Olis kiva pelata välillä vieraissakin... Mutta tulkaa ainakin jotku sellaset pelaan jota vastaan en ole pelannut vielä! Tosin kello 23.00 on vielä viimenen aikaraja, millon pelaan, kun kouluunki pitäs jaksaa nousta.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Runkosarjassa 1 peli kaikki vastaan ja pudotuspelit paras 3:sta-järjestelmällä. =)
Olishan se oikeudenmukaisempaa (ehkä..), jos pelattaisiin runkosarjassa 2 kertaa jokaista vastaan, että tulisi koti-ja vieraspeli molemmille, mutta jos nyt vedetään liiga kunnialla loppuun, niin voin sitten muuttaa liigan asetuksia näin.. =) Aattelin, että ehkäpä mielenkiinto säilyy kaikilla paremmin, kun etenee vähän nopeemmin. =)

Ja onkohan tänään ketään linjoilla siinä 21.00-22.00? Mä päivystelen siinä liigan pääaulassa, ja muakin saa haastaa, sillä oon tainut pelata kaikki pelaamani pelit kotona.. Olis kiva pelata välillä vieraissakin... Mutta tulkaa ainakin jotku sellaset pelaan jota vastaan en ole pelannut vielä! Tosin kello 23.00 on vielä viimenen aikaraja, millon pelaan, kun kouluunki pitäs jaksaa nousta.

Just näin! Parempi ainakin ekaks vetää vähän lyhyempi sarja läpi ja kattoo et ketkä on mukana ja ketkä ei... On sit hyvä potkii semmoset pihalle kenellä kestää pelata noi pelit joku pari kuukautta :D
On kyllä ollut tosi tiukat matsit kaikkii vastaan tähän mennessä ja kyllä sitä pian ollaan jo siel top 3:ssa. :D
 
Vastaus: KFIN Hockey League

joo-o. tiukkaa on ollu. ei oo kyllä ollukkaan ku kolme matsia vielä. tosin pingviiniä vastaan ei niin tasasta. hyökkäysaika tais peliajan jälkeen olla 10-2 kaverille. kattelin sen tilastoja ennen peliä niin ei kyllä ollu muuta mahollisuutta ku lähtee armottomalla puolustuspelillä ja kytätä vastahyökkäyksiä, ekan erän se toimikin kun pääsin katkolle 1-0. mutta. sitte se tuli ja vei lopulta 3-1. tässä 8 jälkeen oon tänään linjoilla.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Törkeä tiedoitus:
Olen tulossa liigapeleihin vasta huomenna, tänään pelaan kyllä lätkää, mutta serkun kanssa... oluen kera siis, joten kännit tänään, liiga huomenna :p:D
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Kyllä pitää sanoa että liiga on lähtenyt hyvin omalta osalta käyntiin. Pitkän aikaa on tullut oltua aika "tuuliajoilla", mutt ainakin tällä hetkellä peli toimii *koputtaa puuta* :p. Mutta kiitoksia kaikille vastustajille peleista, hyvää vääntöä ollut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFIN Hockey League

Nyt tämä päivä on muuttanut koko mun liiga innon! :mad:
Meinaa olla SIXAXIS niin lähellä lentää seinään!!! Ei oo kenenkään teidän vika, mutta oma pelini on tällä hetkellä perseestä! 5 pelin tappioputki päällä, ja 3 viimestä peliä maalierolla 0-11!!! :mad:
Pidän päivän tauon ja oon taas taistoissa mukana perjantaina! Jos maalivainu löytyis pienen tauon jälkeen. :)
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Niin ja liigassa on 2 vapaata paikkaa jäljellä, sillä ilmoittautuneista 2 ei liittynyt mukaan! Tai varmaankin 1 paikka vapaa sillä Stranius nousee liigaan mukaan! Aktiivista ja innokasta pelaajaa haetaan mukaan!

Olisiko hyvä tavoite jos tämän kuun viimeiseen mennessä olisi kaikki runkosarjapelit pelattu?
 
Vastaus: KFIN Hockey League

sori travo :cool: multa osu ihan huippupeli tuohon just sua vastaan. eka peli piiiiiiitkiiiin aikoihin ku toimi puolustuspeli niinku piti.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

No niin tuli eka matsikin sitten pelattua, kiitos miqzulle hyvästä pelistä. Olis helposti voinu mennä toisinkin päin hallinnan puolesta:)

Huomenna oon aika laajalti paikalla jos ei mitään ihmeellistä tule jotta sais vähän näitä pelejä alta pois.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

pitikö tänne erikseen ilmoittautua :O olen saanut kyllä jo koodin, en vain ole ehtinyt liittyä.
aamulla liityn. lisätkää mutkin tonne listoille, jos en vielä sielä ole :)
Eek1
 
Vastaus: KFIN Hockey League

sori travo :cool: multa osu ihan huippupeli tuohon just sua vastaan. eka peli piiiiiiitkiiiin aikoihin ku toimi puolustuspeli niinku piti.

Joo ei mitään. Sori mun ehkä typerä käytös, mutta alkoi vaan vitu**maan kun 2 edellistäkin peliä oli täyttä hel**ttiä. :mad:
Onnittelut kuitenkin hienosta pelistä, olin aika aseeton tuolla Washingtonilla koko päivän.. :D
 
Vastaus: KFIN Hockey League

pitikö tänne erikseen ilmoittautua :O olen saanut kyllä jo koodin, en vain ole ehtinyt liittyä.
aamulla liityn. lisätkää mutkin tonne listoille, jos en vielä sielä ole :)
Eek1

Joo piti ilmoittautua ja itse asiassa sä olitkin jo tuolla ilmoittautuneiden listalla... Otin vaan pois, kun aattelin, että et liity ollenkaan ja päätin sitte tarjota mahdollisuuden jos joku muu haluais liittyä. Mutta oot nyt mukana liigassa. Ja liiga on TAAS täynnä!! :D
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Voitais v-lopuksi sopia jokin yhteinen kellon aika,mikä kaikille sopi,että sais pelattua noi loput pelit alta pois.Meinaa olla aina samat jannut linjoilla ketä vastaan jo pelannut ku ite oon siellä.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Voitais v-lopuksi sopia jokin yhteinen kellon aika,mikä kaikille sopi,että sais pelattua noi loput pelit alta pois.Meinaa olla aina samat jannut linjoilla ketä vastaan jo pelannut ku ite oon siellä.

Joo voisi sopia näin. Mikä olisi semmonen kellon aika, että mahdollisimman moni pääsisi pelaamaan? (Etenkin niille, joilla on vasta muutama peli pelattu..)
Mulle sopii oikeastaan ihan mikä aika vaan.. :D
Miten on, mä kannatan päiväks ainakin lauantaina, mutta mihin aikaan?
 
Ylös Bottom