Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFIN Hockey League

Vastaus: KFIN Hockey League

Tännään puol kuuden maissa koitan tulla pelaamaan pelkästään tätä liigaa et toivon et ihmiset raahautuu paikalle jos vaan mahollista... Puuttuu viel 7 pelii :rolleyes:
edit: enää 6pelii kiitos eekin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFIN Hockey League

Doodii, mulla on nyt kaikki 15 peliä kasassa! Olihan tuo melkoista tuskaa viimeiset 9 peliä.. ( Hävisin kaikki..xDD) Toivottavasti Theodore kokoaa itsensä pleijareihin! :D

Ja koittakaapa pelata nopsasti loput pelit! ( etenkin acidjatsi ja Truecorb.. )
 
Vastaus: KFIN Hockey League

2 peliä vielä pelaamatta ja sit ois kovat väännöt pleijjareissa::D.eek1 ja truecorb pistäkää mulle yv:tä millon teille sopis pelata noi loppu matsit,en ole kumpaankaa nähnyt kertaakaan paikalla:(
 
Vastaus: KFIN Hockey League

mää tuun huomenna jäälle ja jokka ei oo pelannu mua vastaan, ni pelaan tosa huomenisa ysiltä illalla ja kun näätte mut onlinessa, ni rohkeesti vaan kutsua, eilenki ootin 3varttia eikä kutsuakaan tullu :p
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Olen kans kello:21:00 lähtien aina sinne 1-2 asti,että haastetta vaan eek1 ja truecorb..
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Mulla vähän paska tilanne kun on nää koeviikot nyt samaan aikaan :S yritän tulla pelaamaan aina kun mahdollista!
onko se että kaikki kaikkia vastaan kerran runkosarjassa?
kuinka moni pääsee play-offseihin?
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Mulla vähän paska tilanne kun on nää koeviikot nyt samaan aikaan :S yritän tulla pelaamaan aina kun mahdollista!
onko se että kaikki kaikkia vastaan kerran runkosarjassa?
kuinka moni pääsee play-offseihin?

Joo kerran pelataan kaikki vastaan runkosarjassa.
Ja playoffit on sitten paras 3sta järjestelmällä, ja ite en ikinä ole liigaa päässyt pelaamaan playoff vaiheeseen, mutta luulen, että kaikki pääsee playoffeihin ja niin, että 1 vs 16, 2 vs 15 jne.. Siitä vaan päättelin, kun tehdessäni liigaa ei voinut valita mitään pelaajamäärää, että kuinka monta pääsee playoffeihin.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

1 peli enää pelaamatta eek1 vastaan.Miten muilla,joko alkuviikosta päässään pleijjareihin,eikös se ollut tarkotus tämän kuun aikana pelata runkosarja,vai miten se meni:rolleyes:
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Törkeä väite...
osoittautuikin todeksi, eli te, joita vastaan mulla on pelejä pelaamatta, niin mä en pääse pelikoneelle pelaamaan, kuin aikaisintaan ilta yhdeksältä... Siis pistäkää vaikka niihin aikoihin mulle PSN:ssä viestiä, yleensä kun oon niihin aikoihin käyny onlinessä niin siellä ei ole ketään :mad:
Tulisin aiemminkin, mutta kun on perhe joka valitettavasti syö mun peliaikaani... joten tulkaa tekin samoihin aikoihin pelaamaan, niin saadaan kaikki pelimme pelattua :)
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Kertokaas joku miten voin pelata niitä vastaan kenen kans ei pääse edes siitä ekasta valmis jutusta eteenpäin mistä valitaan se tiimi?
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Kertokaas joku miten voin pelata niitä vastaan kenen kans ei pääse edes siitä ekasta valmis jutusta eteenpäin mistä valitaan se tiimi?

En osaa tuossa asiassa auttaa.. Ootko kokeillut pelata uudestaan, vai toistuuko sama "virhe"?

Ja hopi hopi porukat!!! Siellä on suunnilleen puolet porukasta pelannut sen reilu 10 peliä ja toinen puolisko 5 peliä!!! Koittakaa nyt hyvänen aika pelata tämä liiga kunnialla loppuun!!
Ei taida tavoite onnistua, että tämän kuun loppuun mennessä olis runkosarja päätöksessä..:(
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Olen kahtonut aivan samaa ja valitettavasti tämä kestää TAAS:mad:Mielestäni epäaktiiviset voisivat hakeutua niille tarkotettuihin liigoihin,missä ei ole kiirettä MILLÄÄN.Jos joku aika raja annetaan,niin luulis sen myös tarkoittavan sitä,että pelit PELATAAN siihen mennessä.HUH,sainpas sanottua,meinaa vaan välissä kiukuttaa kun ei ole saanut mitään liigaa koskaan ikinä päätökseen.Yksi peli pelaamatta.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Mulla on käyny jo kolmen vastustajan kanssa niin ettei voida pelaa joten minkäs teet...
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Mulla oli sama ongelma aluks Anakonnan kans joka ehdotti että laitan Plegen modeemin nelos porttiin ja se auttoi.

En hirveesti ymmärrä modeemien päälle mut jos tollanen 4 porttinen modeemi löytyy niin kannattaa koittaa, nyt on PS3 ainoastaan nelosportissa ja muut koneet muissa.

Ei hajuukaan miks se auttoi, ainaskin eri LANissa se nelosportti kun muut:confused:

Varmaan kannattaa kattoo täältä myös onko jollain ollu samoja ongelmia
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=39251
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Kolme matsia olis pelaamatta, acidjatsi, MANTTADE ja Mulkvist. Ei oo ketään näistä ollu paikalla samoihin aikoihin mun kanssa lähiaikoina.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Mulla oli sama ongelma aluks Anakonnan kans joka ehdotti että laitan Plegen modeemin nelos porttiin ja se auttoi.

En hirveesti ymmärrä modeemien päälle mut jos tollanen 4 porttinen modeemi löytyy niin kannattaa koittaa, nyt on PS3 ainoastaan nelosportissa ja muut koneet muissa.

Ei hajuukaan miks se auttoi, ainaskin eri LANissa se nelosportti kun muut:confused:

Varmaan kannattaa kattoo täältä myös onko jollain ollu samoja ongelmia
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=39251

Mun käsityksen mukaan tuo johtuu siitä että nelosportti on useissa malleissa automaattisesti siltaavassa tilassa vaikka muuten sen olis säätäny reitittäväks. Mulla ainakin katos netti kokonaan kun vaihoin selaimessa modeemin asetukset siltaavaks, joten jätin sen tehtaan oletuksiks.. reitittäväks. mut tuo neloseen vaihto korjas munkin tapauksessa ongelman.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

TIMPPA1978 pistä vaikka yv tänne tai psn:ään ja ne pari muuta joita vastaan en oo pelannu nyt en muista ketkä ne oli et mihin aikaan pystytte olee langoilla, mulle käy melkein aika ku aika - poislukien tiistai ja perjantai.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

TIMPPA1978 pistä vaikka yv tänne tai psn:ään ja ne pari muuta joita vastaan en oo pelannu nyt en muista ketkä ne oli et mihin aikaan pystytte olee langoilla, mulle käy melkein aika ku aika - poislukien tiistai ja perjantai.

huomen illalla puol 22? sillon oon varmasti onlinessä :)
tänään Kuningas (alkoholi) vei sille tielle :eek:
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Mun käsityksen mukaan tuo johtuu siitä että nelosportti on useissa malleissa automaattisesti siltaavassa tilassa vaikka muuten sen olis säätäny reitittäväks. Mulla ainakin katos netti kokonaan kun vaihoin selaimessa modeemin asetukset siltaavaks, joten jätin sen tehtaan oletuksiks.. reitittäväks. mut tuo neloseen vaihto korjas munkin tapauksessa ongelman.

Mutta mulla on langaton netti enkä sitten tiiä mitä näillä herroilla miqzu ym. kenen kans on käyny näin on
 
Vastaus: KFIN Hockey League

jos joku on tänään pleikal viel klo 23.00, tai jälkeen, niin saatan muutaman matsin ottaa!
 
Ylös Bottom