Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFIN Hockey League

Vastaus: KFIN Hockey League

Käypi melkein mikä aika vaan, tosin yritän mahdollisuuksien mukaan saada tänään ja huomennakin pelejä alta pois kun on vasta yks takana.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

prkle miksu!!! tasanen matsi oli mutta nyt se kirvelevin tappio sitten tuli. melkein jo revin arseni ku tuli noita jäähyjä... muuten tietokoneen ohjaamia pelaajia kestää mutta auta armias ku tulee alivoima... GRRRRHHHH....
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Itellä vasta 1 peli pelattuna kun ei oo ehtiny pelaa kokeitten takia ja tota eashl:ää on tullu pelattua. Tänään klo 19 jälkeen pelailen pari liigapeliä varmaan ja sitten pari eashl-peliä. Viikonloppuna on luultavimmin rutkasti aikaa joten tulen pelailemaan myös viikonloppuna. Miten se menikään että kuinka monta peliä yhtä henkilöä vastaan? 1? Ja estääkö peli uudelleen pelaamisen samaa henkilö vastaan?

Truecorb
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFIN Hockey League

prkle miksu!!! tasanen matsi oli mutta nyt se kirvelevin tappio sitten tuli. melkein jo revin arseni ku tuli noita jäähyjä... muuten tietokoneen ohjaamia pelaajia kestää mutta auta armias ku tulee alivoima... GRRRRHHHH....

Nythän mää vasta hokasin että sääkin pelaat tätä... Oli kyllä hyvä ja tasainen peli, pieniin juttuihin aina ratkeaa.

Muutenkin ollut oikein hyvä liiga tähän asti, hauskaa on ollut pelata. Kunhan saadaan vielä viimeisetkin aktiivisesti pelaamaan. Tuo lauantai klo 22 saattaisi sopia tännekin, joskin sopii moni muukin aika :)
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Itellä vasta 1 peli pelattuna kun ei oo ehtiny pelaa kokeitten takia ja tota eashl:ää on tullu pelattua. Tänään klo 19 jälkeen pelailen pari liigapeliä varmaan ja sitten pari eashl-peliä. Viikonloppuna on luultavimmin rutkasti aikaa joten tulen pelailemaan myös viikonloppuna. Miten se menikään että kuinka monta peliä yhtä henkilöä vastaan? 1? Ja estääkö peli uudelleen pelaamisen samaa henkilö vastaan?

Truecorb

Joo yksi peli pelataan jokaista vastaan ja peli estää pelaamasta samaa henkilöä vastaan. :)
Näät sieltä liigan aulasta, kun liikut vähän oikealle, niin sarake missä lukee, että "pelaamatta". Niiden pelaajien kohdalla on 0, jota vastaan oot jo pelannut ja 1 niiden kohdalla ketä vastaan et ole pelannut.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Ok, kiitos tiedosta.

Mutta päätin tehdä IRC:n kannun tälle liigalle joten liittykääs ni saa sielläkin sovittua matseja :cool: #KFINHL Quakenetin puolella...
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Juu,näyttäis monelle käyvän lauantai klo:22 jälkeen.Ollaanko sillo siis paikalla ketkä vaan pääsee nii pelataan nuo loput 6 matsii pois,mitä itselläni jäljellä.:cool:
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Jos vaan mahdollista ni koittakaa tulla tunti pari aikasemmin ni pääsen sit vetää kans ku tuskin oon la illal 22.00 kotona ku taidan olla sillon jossai.... (You know what i mean) :D
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Mikäköhän oli vikana kun ei anakonnan kans saatu peliä käyntiin, siihen ekaan ruutuun jääty.

Kaikkien muitten kans on päässy pelaan tähän mennessä.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Oon onlines kokoajan ni jos haluutte pelata ni lähettäkää mulle viestii PSN:ssä. Ni tuun sit pelaa änäri, varmaan vedän muuten Prince of Persiaa :)
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Joo tuun illalla kans, ei voi kovin myöhään olla mut päivystän oikeestaan koko loppuillan siellä tästä eteenpäin:)
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Mulla onkin jo 14 peliä kasassa, vielä pitäs acidjatsia vastaan pelata.. :)
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Mulla onkin jo 14 peliä kasassa, vielä pitäs acidjatsia vastaan pelata.. :)

meikällä 1 peli vähemmän, timppaa ja acidjatsia vastaan pelit pelaamatta. Pistäkää pojat haasteita tulemaan..

*edit. enään acidjatsia vastaan pelaamatta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFIN Hockey League

Mulla on vielä acidjatsia,eek1 ja truecordia vastaan pelaamatta.Tulkaa nyt kyseiset herrat pelaamaan:eek:
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Täytyy jättää loput toisille päiville/illoille.

4 peliä tais olla jäljellä, huomenna esim on mahdollisuus pelata niitä pois oikeestaan mihin aikaan vaan. Pistäkää yv tai PSN viesti niin tuun pelaan ne joitten kans en oo vielä pelannu.
 
Ylös Bottom