Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja! Be There

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NorseTKU
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Ramtoin edistyessä ramboilun huikealla saralla, hiljaisia siivoojia tarvitaan myös. Moppi+ämpäri ja huppari komerosta esille ja siivoamaan maisemaa. Ei SVER voi jättää verentahrimia kohtia putsaamamatta. Nähdään siis C:llä! :)
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Tulossa ollaa valorille tietty. Ja ukkoani en varmaan vielä saa veteroitua joten olen vielä seuraavatkin iltamat valorin riveissä! :) Kyllä sielä sverillä sitten kerkiää taas niitä redline matseja pelaileen;)
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Mä näin jollain videolla jonkun chatin missä oli mielestäni molemmilta puolilta porukkaa. Mikä mahtoi olla tämän tilanne eli onko jotain tällaista chattia vai näinkö omiani?
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Mä näin jollain videolla jonkun chatin missä oli mielestäni molemmilta puolilta porukkaa. Mikä mahtoi olla tämän tilanne eli onko jotain tällaista chattia vai näinkö omiani?

Niin siis jos puhut viesti-chätistä, niin tuohan taitaa olla alkujaan kfs:n chätti, johon saa kutsuja. Siellä käytännössä vain kysellään pelinkestoja ja lasketaan noita yhteislähtöjä, että satuttaisiin samaan peliin. Siellä ei ole hirveän suotavaa yleinen pulina, koska se viesti näkyy aina kaikille chätissä olijoille tuossa oikeassa yläreunassa, joka menee juuri sopivasti tutkan eteen (Amppu tietää :D).
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Joo kelasinkin vain sen takia jos olisi ollut enemmänkin yleistä pölinää. Viimeksi mulla ei ollut vielä mikkiä niin vähän kaipasi jotain mihin "avautua" :D
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

^ Pyydä joltain kutsu tuonne, niin voithan tietty aina pelin jälkeen muutaman valitun sanan heittää. Mutta kannattaa tosiaan varoa sitä, ettet kesken erän rupee avautuu. Tulee melko monta vihasta viestiä niiltä, jonka tutkan peität.
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Deriwon < LAG

juu kait sit vois viel sinne 28/29 pv. paikkeille Valorilla olla. Sit takas kotiin.
onnea kaikille ens peli-iltaan. koittakaa olla pois mun puukon tieltä :P
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Olen jo vähän tulevaisuudessa vaikka vielä on Operaatio Tuhkatkin Pesästä pelaamatta.

Seuraavan operaation nimeksi nimittäin mielestäni sopisi:
Operaatio Tuhlaajapoikien Paluu

Kun silloin ilmeisesti viimeisetkin karkurit palailee SVER Mamman luusoppapatojen ääreen.

cow-bone-soup.jpg
Viedään nyt ensin tuhkatkin pesästä ja sitten jatketaan seuraavalla peli-illalla.

Toivottavasti ei kauhean montaa kertaa Turkkusen kanssa olla samassa ryhmässä, voi tulla ikävää kuvamateriaalia kun istuskellaan telttailemassa jollain kirjaimella. Äänimateriaali onkin sitten eri juttu kun molemmat väännetään legendaa länsi-suomalaisittain (ainoa oikea puhetapa muuten, vai kui sää meinaat).
Täytyykin kaivaa Matin ja Tepon parhaat kasetti esille että saadaan kuunnella musiikkia taustalla.

[video=youtube_share;4DNfNrAZ3Vs]http://youtu.be/4DNfNrAZ3Vs[/video]
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

^Rambo, mää kovin miellelläni tulisin hetkeks haastatteleen sua sinne C:n nurkille, mutta kun videoissa ei kuulu mun ääntä, niin menis oudoks, kun sä vaan vastailet mun kysymyksiin, mutta kukaan ei tiedä että mihin vastailet.
Eikö tosta Hauppaugesta(tai lähinnä pelissä/MAGissa?) todellakaan saa tuota omaa ääntä nauhalle, kerpele?
Jos nauhoittaa videota kun on pleikan omissa asetuksissa ja testailee mikkiään, niin se kuuluu normaalisti. Pelissä jutustelut taas ei päädy nauhalle ollenkaan. Voi miksi?
Ja tässä ei ole mitään provoa tms, mutta olen kuullut että Krapulakeiju on käynyt Turussa ja ihastunut jopa paikkaan? Tahtoi tervehtiä kaikkia kaduilla yms, koska rakastaa Turkulaisia?

[video=youtube;hgQHhfu0980]http://www.youtube.com/watch?v=hgQHhfu0980[/video]
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Eikö tosta Hauppaugesta(tai lähinnä pelissä/MAGissa?) todellakaan saa tuota omaa ääntä nauhalle, kerpele?

Menee offtopikiksi mutta guru vastaa.
images

Ei saa suoraan omaa ääntänsä koska kulkee toista kautta kuin muiden äänet. Jos haluaa saada kaikkien äänet, on äänet nauhoitettava ulkoisella tallentimella, esimerkiksi digitaalisella sanelimella ja erikseen editoiva alkuperäiseen kuvamateriaalin kanssa synkassa. Synkan saamiseksi voi käytää monia tekniikoita pälä pälä pälä...

Sori, tuo sisäinen nörtti joskus ei muista paikkaansa ja alkaa viisastelemaan. Ei hätää, kyllä minä sujuvasti puhun vaikka yksinäni yhden peli-illan jotta saa ääninäytettä. Huutelette vaan väliin jos alkaa tuntua että ei saa puheenvuoroa.
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Seuraavaan peli-iltaan kerkiän töiden takia vasta noin klo. 21 aikoihin, mutta se tuskin muita kuin Tukua haittaa(sillä tuntuu olevan kauhea ikävä).
Vielä pari peli-iltaa pelaan KFV:n riveissä ja tulen sitten muiden karkureiden mukana takaisin kotiin sverin puolelle(toisin kuin eräs nimeltä mainitsematon Turkulainen karkuri, joka lähti jo maitojunalla takaisin sver mamman helmoihin).
Ja jatkossakin jos kiinnostusta näihin versus matseihin löytyy, niin mukana ollaan siellä puolella missä pelaajia tarvitaan. Hahmo kun löytyy kaikista kolmesta KF klaanista.

Tukun pettymykseksi joudun toteamaan, että en ole Turussa muutamaan vuoteen käynyt, enkä kyllä tule käymään. Eihän siellä osata edes jääkiekkoa pelata.. :D
Mutta mukava noista teidän Länsi-Suomalaisten laittamista videoista on huomata, että olette youtuben kautta onnistuneet löytämään Lahden ja tätä kautta myös sivistämään itseänne.. :D (Pasi Viheraho ja Rattle kun ovat Lahdesta)

Maailmallakin tuntuvat tietävän totuuden Turusta..

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/KdamLSLXx7E" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


-Kyöni mies
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Eihän siellä osata edes jääkiekkoa pelata.. :D
-Kyöni mies

Mitä tähän nyt sit voi sanoa? TPS voittaa Jokerit, mutta täällä ei osata pelata lätkää? Lahdessakaan ei osattu pelata lätkää (vaikket Lahdesta olekaan, mut etköhän sä nyt Pelicansia kannata, kun ne ekaa kertaa historiassaan pärjää...) ennen kuin ne sai valmentajakseen TURUSSA huippuvalmentajaksi koulitun koutsin. Mitä tähän muuta voi sanoa? Joukkueessakin pelannee entisiä TPS-pelaajia enemmän kuin paikallisia :D
Aika offtopiciks jouduit vetää, ku yritit huonosti provoilla, mutta mitäpä tuosta.

Lisäksi, en mennyt SVERille koska tuli ikävä, vaan KFV oli liian ylivoimainen ekassa illassa, joten menin tasoittamaan tilannetta toiselle puolelle. KFV:n riveissä olisin nyttenkin halunnut pelata, kuten olen jo ilmoittanut, mutta koska otan matseja videoille, niin olen sitten toisella puolella kenttää kuin Wildlag, ettei tylsäksi mene.

Ramtoi, näin olin ajatellutkin. Saan omat puheet tuolt toisia reittejä talteen, jos vaan jaksan ne ottaa talteen ja liitellä videoon, kahtotaan. Yleensä en vaan puhu järkeviä vaan paukutan päätäni minkä kerkeen...
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Anteeksi pieni korjaus. Muistaakseni leirivaihdon jälkeen ei KFS ollut enään vastassa, eli KFR oli liian ylivoimainen ekassa illassa. Jatkakaa:rolleyes:
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Oon yrittäny ottaa selvää tuosta oman äänen nauhoittamisesta ja näyttäis siltä että on siihen yks tapa nauhoittaa ilman ylimääräistä editointia.
Eli jos on käytössä esim turtle beach tms. niin siitä haaroittaa tuon mikin äänen erilliseen mikseriin ja siihen vetää myös peliäänet ja sen ulostulosta vetää sit siihen hauppaugeen sen äänen.

Eli käytännössä "yksinkertaisesti" karaokena kytkee sen. Toivottavasti joku saa tästä nyt selvää kun itellä on tässä aika jumalaton krapula eikä oikein pää toimi. Korjaussarjakaan ei vielä oikein oo auttanu.

Voisin joku kerta testata tuota kun saisin karaokemikserin lainaan ja Wildlag saattaisi ehkä lainata turtle beacheja jos oikein nätisti pyydän :D
Tosin kyllähän ne on myös ostoslistalla kunhan saisi aikaiseksi ostettua ne.

Mutta ettei nyt kokonaan mene offtopiciks niin kaippa tähän pitäisi jotain tuosta peli-illastakin höpöttää. Tosin en nyt oikein keksi mitään.
Tosiaankin itsellä näyttäisi siltä että tuon seuraavan peli-illan olen kolilla mökillä ja suoraan sanottuna vi****aa kun jää nyt väliin. Ei nyt kehtaisi sitäkään reissua jättää käymättä kun tuo nyt siskon perheen ja vanhempien kesken olisi tarkoitus vetää.
Voisihan sitä toivoa että siellä olisi netti ja TV niin roudaisi pleikkarin mukana :D
28. päivä taas on paikallisessa kerubissa esiintymässä Mokoma ja sinne meinasin raahautua eli tuo 29. päivä olisi siltä osin paras päivä vetää tuo viimeinen peli-ilta.

Perskele meniks se taas offtopiciks? Rambohan se parhaiten tietää. Tuota tuota. Noh provosoidaan nyt sen verran että KFS ottaa kyllä turpaan ilman meikäläisenkin turpasuuta. Mikäli Amppu nyt pelaa Valorilla niin pystyy enemmän keskittyä Sveriläisiin kun meikäläisen metsästämiseen (en nyt millään tavalla vihjaa siihen kun sie sen miun hyvän tappoputken katkasit ampumalla selkään :D)
Ja SVER on sit hyvä ja jättää sen LAGIPEDAALIN kotia ettei taas tule samanlaisia järkkymatseja. Tais ekasta peli-illasta jäädä semmoset katkeruudet että piti sit toisessa huijata että pärjäsitte ;)

Jaahas eiköhän sitä tässä oo jo tarpeeks jauhanu paskaa ja ei sitä kukaan kuiteskaan jaksa tänne asti lukea joten.


-Z kiittää ja kuittaa
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Valori taitaa olla ainut faction missä en tykkää pelata. Siellä jotenkin aseissa ei ole tarpeeksi potkua taikka tulinopeutta kaksinkamppailussa kumpaakaan factionia vastaan, eikä sitä kaikkea voi syyttää lagia(koska kyllä vastustajilla on sama tilanne jos on samasta maasta?). Pariin kertaan olen jo valorin aseilla tottunu siihen että ku kuulee tarpeeksi pääosumia tulleen minun luodeista kuvittelen vihollisen kuolevan mutta näinhän se ei ole. Sillä assault riflellä jossa on 30 patia pitää ampua lipas viholliseen jotta tämä kuolee ja se dlc ase jossa on 45 panosta pitää ampua ylimääräset 15 patia jotta on sama loppu tulos kuin tossa edellisessä aseessa. Ehket parhaat aseet minulle löytyy tuolta Ravenilta (atac sekä gothica) mutta sveriltä nousee se tamsen aika hyvin nuitten kahen rinnalle. Onhan tietenkin valorilla kk:t, joilla pystyy puhdistaa huoneet mutta niin on muillakin factioneilla. Sverillä taitaa olla paras kk joka tosin ampuu tappavan hitaasti mutta tehokkaasti ja huomaahan se ramtoin pelistä ja on jopa videoitu että sverin kk:lla ne tapot tulee.
Nonii perustellut kun oon sanonut niin tuskin jatkan valorilla seuraavan peli-illan jälkeen, tai jos jatkan pitää olla ikimuistoset kamppailut 22.10 jotta jaksaa vielä jäädä räiskimään valorille :cool:

ps. Voisin mielellään jatkaa sinne synttäreille asti ravenin joukoissa mutta siellä ei taida olla mitenkään porukkaa jotta tulis 2 ryhmää peli-iltaan, joten osoite taitaa olla sveri tän peli-illan jälkeen.
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Offtopikki polliisi Ramtoi vetää nyt tähän väliin että antaa poijaat tulla juttua vaan, tavalla tai toisella liittyy nyt kuitenkin peli-iltoihin.
Kyllä täältä sitten kerrotaan jos liian kauaksi menee.

Muistakaa myös että foorumilla on ihan "ammattimodeja" jotka sitten ohjeistaa, meikä on tälläinen perusjäsen pilkunviilajaa. :rolleyes:

Tuku on tosiaan harjoitellut nauhoitusta ja toisesta pelistä olen pätkän nähnyt. Hyvää jälkeä on. Katsotaan kun saadaan kuvaa molemmilta puolilta niin voisi vaikka jostain tilaanteesta editoida molempien puolien samanaikaisen näkymän.
Niin ja teaseria pökkää myös kunhan olen saanut valmiiksi. Nyt luotetaan laulun sanoihin kuvan sijaan.

Missä banneri?

*************************************************
Vielä vähän tuosta chatista. Ensisijaisesti tarkoitettu siis yhteislähtöjen suunnitteluun ja aikatiedusteluihin jos klaaniaulat pelissä.
Chattiin mahtuu kerralla 16 henkeä eli tehkää tilaa tarvittaessa älkääkä jääkö "turhaan" roikkumaan sinne. Paras yhteydenpito tapahtuu edelleen pelissä mikillä ja aina voi lähettää myös viestiä suoraan pelaajalle. Kaikki me vastataan tiedusteluihin vaikka ei varsinaisella frendilistalla oltaisikaan kunhan vain asia on esitetty niin että ymmärretään.
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Hyvää duunia Ramtoi! Jos tää ei taas aja vähintään 24 KFS:ää ja 24 KFV:tä kentille, niin ei sitten mikään :D
Vähän vaan huolestuttaa, että kehtaako ne KFV:n jätkät naamaansa enää näyttää, mutta toivotaan parasta...

Joku voisi sen Bannerin väsätä. Yhtäkään peli-iltaa ei olla viel vedetty ilman, joten ei kyllä vedetä nyttenkään!

Katsotaan miten itse ehdin peli-iltaan, alkoi ylityöt tänään ja jatkunee viikonloppunakin, mutta.. parhaani teen!
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

on muute hemmetin siisti traileri :D
 
Ylös Bottom