Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virtanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Tänne tuli betakutsu tänään iltasella ja beta jo latauksessa, joten olen sen verran itsekäs, että en ala jakorasiaksi;) Osasivat lähettää oikealle tyypille koodin ainakin:p Eiköhän täältä jotkut muutkin saa, jos ei tänään, niin vaikka huomenna:) En tiedä tosiaankaan millä perusteella noita kutsuja jaellaan vaiko ihan randomilla.

Äh, mä olin varma, että nyt mulla käy kerrankin onni, mutta ei...:p
Ilmeisesti sähköposti tulee jos on ladannut storesta Killzone2 teeman, vai onko tämä aivan randomia?

teema tuli ladattua mutta koodia ei tullut. No ei muuta kun kerjäämään vaikkei koodeja varmaan pahemmin ole ylimääräisiä liikkeellä. Eli mulle voi lähettää koodin jos niitä on lojuu nurkissa. :rolleyes:

Ekaa kertaa kun myöhästyn..:rolleyes: minullekkin kelpaisi koodi....jos joku viittii antaa

Viimeksi muokannut moderaattori:

Koodia kaivataan :)
P.S. Milloin näitä koodeja aletaan jakaa julkisesti??

Kelpais koodi tänne, ei onnistanu socom & Lbp koodin saantin niin oisi kiva jos joku piristäisi antamalla koodin tähän :)

P.S. Milloin näitä koodeja aletaan jakaa julkisesti??
Senkun vielä tietäis. Mietin tässä juuri, että voisi perustaa esim. FFXIII-betakoodeille kyselyketjun, ja varmasti tulisi 3 000 viestiä ennen kuin kukaan hoksaisi, ettei pelikään ole tulossa herran vuosiin. :D

Minullekin kelpaisi koodi. :) Perusteena voisi olla vaikka se, että luovuin omasta Resistance 2 -betakoodistani tällä foorumilla.

Jos joltakulta löytyy ylimääräinen betakoodi, niin otan sen ilomielin vastaan.

jos joltain löytyy ylimääräinen beta niin mulle kelpai kyllä:D..

Hei olisiko koodia, perusteluna jotta en ole päässyt vielä antamaan korkea-osaista panostani beta-testeihin! hoho.

Koodin puutostila kova. Lääkitystä odotellessa...:)

Mullekki saa heittää niinku kommaa! xD <3

Tai siis... koodia.

Vastataanpa nyt silti. Pyydän kovasti betakoodia. Tätä peliä haluan päästä testaamaan enemmän kuin mitään muuta, ja vielä kun tätä on kovasti hypetetty maailman kovimmaksi FPS:ksi. Kiitän, jos joku antelias persoona mulle koodinsa luovuttaisi. :)

Juu tännepäin vaan koodia jos ette tarvitse itse=)

Ylös Bottom