Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virtanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Jos jollaki ois ylimääräinen betakoodi niin oisin kiitollinen jos saisin hyödyntää sitä, privalla vaikka viestiä jos koodia löytyy. :)
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Olisin kiitollinen, jos joku vois pistää koodia ykstyisviestillä. Kuulostaa sen verran kovalta peliltä, että pakkohan se on päästä äkkiä testaamaan.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Täälläkin olisi yksi nöyrä pelaaja koodia vailla. Jos joku ystävällinen pelaajatoveri voisi sellaisen minulle lahjoittaa, niin olisin hyvin kiitollinen :)
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Vaikuttaa mahtavalta peliltä. Lienee sanomattakin selvää että olisi kiva kokeilla:D Varmaa on että kaikki pääsemme sitä jossain vaiheessa pelaamaan. Kärsivällisyyttä:)
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Minullekin kelpaisi koodi. :) Perusteena voisi olla vaikka se, että luovuin omasta Resistance 2 -betakoodistani tällä foorumilla.

Jos tuo olisi perustelu koodin saannille niin mäkin varmaan saisin koodin aika nopeen ku jaoin sentään 3 resistance 2 koodia... :D
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Joo ottaisin kans ilomielin vastaa koodin jos vaa niit joltai löytyy ylimääräsiä.. Koskaa en oo edes ykkösosaa testannu ni ois kiva koittaa tätä 2-osaa.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Itse tarvitsisin yhden ylimääräisen koodin, mikäli sellainen joltakin liikenee. :)
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Jos on mahdollista ja joku viittis nii beta koodille löytyis käyttöä..
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Mennään nyt massan mukana.
Beta-avain kelpaisi myös minulle, jos nyt jostakin syystä jollakulla ylimääräinen on.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Tännekkin kelpaisi beta koodi. On kyllä sen verran mielenkiintoinen peli, että olis kivaa nähä pelin grafiikkaa ihan livenä. Privana voi laittaa viestiä:D
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Minullekin kelpaa koodi. Otan vastaan ilomielin jos joku haluaa antaa! :) Yksi odotetuimpia pelejä minulla.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Olisin todella kiitollinen jos joku antaisi minulle koodin Killzone 2 betaan.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Itellekki kelpaa beta koodi ja 5euroa maksan jos joku antaa koodin.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Beta kelpaa myös mulle, millainen peli tämä edes on? :D
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Olen odottanut peliä paljon ja digiexpossa en kerinnyt enään pelaamaan sitä joten olisin kiitollinen jos joltain liikenisi yksi ylimääräinen, kiitos. Harmi vain kun ei itsellä ole mitään "vaihtaria".
 
Ylös Bottom