Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virtanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Mihin asti tämä beta kestää? Tänään koittanu pari kertaa pelata niin ei ole päässyt.

Tehnyt mulle tota samaa silloin tällöin. Kantsii venata vähän aikaa ja yrittää kohta uudestaan.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Itse pelasin aamupäivällä pari tuntia, hyvin toimi. Olethan ottanut sen Open beta-jutun ja poistit sitä ennen vanhan ja kaikki savet?
Mistä tämmösen Open beta "jutun" otan? En mä mitään savejakaan ole poistanut.
Ei toiminu vieläkään kun kokeilin, enkä jaksa nyt ruveta saveja poistamaan. Elikkäs voisko toimii jos poistan vanhat savet ja sit tulee joku Open Beta juttu?

Jar: Selvä homma, pitää yrittää huomenna maltilla. Nyt en jaksa enempää tapella ton kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

... ... mitäs mitäs ... ... olenko nyt missannut jotain hyvinkin kriittistä vai miksi en ole kuullut mistään muusta tavasta päästä betaan kuin lataamalla ps storesta kz online teeman? ja olen kyllä yrittänyt lukea ketjua läpi, mutta vaikuttaa siltä, että kovinkaan moni muukaan ei ole ihan varma mistä tämän avaimen olisi voinut saada.

jos jollain nyt tämmöinen avain löytyy niin kaipa se tännekkin kävisi:cool:
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

TommiR: Closed beta on päättynyt, nyt on menossa open-sellainen. Tarkista sähköpostisi, oletko mukana tässä Openissa. Sama tlannehan on Resistance2 kanssa.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

No siis eikös tässä juttu nyt ole niin että Playstation underground on lähettänyt ensimmäisen erän harvoille valituille johon itsekkin kuuluin. Euroopan Scee taas ottaa vielä lisää "hakemuksia" killzone themen muodossa mutta mitään ei ole valittu.

Eli jos ei undergroundista tullut tai ole beta tiimin jäsen niin ei ole koodia vielä vissiin voinut saadakkaan. Mutta eiköhän nuo Scee:n koodit tuolta ala jossain vaiheessa porukoiden postiluukkuun tippumaan.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Ou no! Olen ollut sen verran kiireinen, etten ole täällä ehtinyt kauhean aktiivisesti käymään joten tämäkin on mennyt sivusuun :(

Onko jollakin vielä ylimääräisiä betakoodeja jäljellä? Ottaisin ilomielin sellaisen :)

Kiitos jo etukäteen!

Heh, ei pelkoa. Ei täällä ole koodin tarjoajia toistaiseksi vielä pahemmin näkynyt ;). Mutta toivoa sopii että joskus niitäkin ilmaantuu.
Huh, ehdin jo pelästyä.

Koskas tämä Open - Beta sitten alkaa ja miten sinne jaellaan koodeja?

KZ2 - teeman olen ladannut EU - Storesta kaksi kertaakin, mutta sähköpostiin ei ole tullut mitään.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

moro kaikille. Mistä mahtaisi saada keyn itselle? Todella kovaa haluais päästä testimään. Pelin ostan joka tapauksessa kun ilmestyy. On muuten ensimmäinen killzone mitä pelaan sitten. Jos psp versiota ei lasketa. Mutta todella mukava olis saada ennakko tyypit pelistä.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Beta loppuu sunnuntaina. Eli tämän avoimemmaksi ei taida mennä. Eikä taida tulla demoakaan. :mad:
 
Ylös Bottom