Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko kukaan saanut Boost Badgea? Saako noita Boost nauhoja vain jos toimii itse hostina?

Minulla on enkä ole koskaan hostannut: http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=841358&postcount=410
En tiedä onko noilla muilla (tappo)mitaleilla merkitystä vai bugittiko peli vain jotenkin kyseisellä servulla ja antoi minulle nuo.

Näköjään ovat saaneet myös internet-tilastot taas näkymään.

Serverit on ilmeisesti alhaalla kun on iskenyt yhteyttä koko ajan poikki puolen tunnin ajan ja nyt ei löydy universumilistaa.

E: Jaa äsken näkyi ja pääsi myös foorumeille killzone.comissa, mutta taaspa on Command center alhaalla.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko kukaan saanut Boost Badgea? Saako noita Boost nauhoja vain jos toimii itse hostina?

Kukaan ei kait ole vielä saanut. Siinä on bugi, joka toivottavasti korjataan mahdollisimman pian. Mitähän tuostakin tulee, kun kohta kaikki juoksee buustilla tuolla...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kukaan ei kait ole vielä saanut. Siinä on bugi, joka toivottavasti korjataan mahdollisimman pian. Mitähän tuostakin tulee, kun kohta kaikki juoksee buustilla tuolla...

Sitä on jo liikkeellä... Boosti ja Engineer on ehkä v*mäisin yhdistelmä mihin olen itse törmännyt.
Peli tarvitsisi oikeasti moodin jossa pääsisi pelamaan vain Standardilla ja mahdollisuus kaikkiin aseisiin.

Muutenkin peli iloa vie nykyään pois ne jatkuvat Shotty ja Sinko spämmäilijät. Kiristää oikeasti hermoja kun jokainen kuolema tulee nykyään joko singosta tai haulikosta.
Puhumattakaan pienemmissä kentissä siitä perhanan spawnipiirityksestä. Peli tarvitsisi oikeasti moodin jossa pääsisi pelamaan VAIN Standardeilla ja mahdollisuus valita VAIN aseita. Toverien leveleiden kasvatessa lähes jokainen matsi on nyt sitä halpamaista sinko ja haulikko hippaa. Taitoa ei pahemmin random servuilla näe.

Toivottavasti sitä korjausta tulee mahdollisimman pian...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tällä hetkellä ei taida nettipeli toimia? Koitin äsken mennä pelaamaan ja se haki sitä universumilistaa jonka jälkeen tuli joku virhekoodi jne. Koitin pari kertaa mutta ei toimi. Muilla samoja ongelmia?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tällä hetkellä ei taida nettipeli toimia? Koitin äsken mennä pelaamaan ja se haki sitä universumilistaa jonka jälkeen tuli joku virhekoodi jne. Koitin pari kertaa mutta ei toimi. Muilla samoja ongelmia?

Täällä sama juttu.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

loistavaa, että on serverit alhaalla :) helpottaa tälläisen työssäkäyvän pelaajan honor rankin saamista kun muut ei voi kiriä silloin kun ei itse voi pelata.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Sitä on jo liikkeellä... Boosti ja Engineer on ehkä v*mäisin yhdistelmä mihin olen itse törmännyt.
Peli tarvitsisi oikeasti moodin jossa pääsisi pelamaan vain Standardilla ja mahdollisuus kaikkiin aseisiin.

Muutenkin peli iloa vie nykyään pois ne jatkuvat Shotty ja Sinko spämmäilijät. Kiristää oikeasti hermoja kun jokainen kuolema tulee nykyään joko singosta tai haulikosta.
Puhumattakaan pienemmissä kentissä siitä perhanan spawnipiirityksestä. Peli tarvitsisi oikeasti moodin jossa pääsisi pelamaan VAIN Standardeilla ja mahdollisuus valita VAIN aseita. Toverien leveleiden kasvatessa lähes jokainen matsi on nyt sitä halpamaista sinko ja haulikko hippaa. Taitoa ei pahemmin random servuilla näe.

Toivottavasti sitä korjausta tulee mahdollisimman pian...
Jos asia noin kovasti rassaa mikset sitten tee pelejä joista blokkaat ne aseet joita et halua nähdä?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Peli tarvitsisi oikeasti moodin jossa pääsisi pelamaan vain Standardilla ja mahdollisuus kaikkiin aseisiin.

Toivottavasti sitä korjausta tulee mahdollisimman pian...
On tuo mahdollista jo nyt. Taitaa yksi niistä vakioconfigeista olla no badges ja tekemällä itse pelin jossa ei ole badgejä ja ottaa vielä aselistalta pumpparit ja singot pois niin pitäisi sinunkin olla tyytyväinen.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jos asia noin kovasti rassaa mikset sitten tee pelejä joista blokkaat ne aseet joita et halua nähdä?

Voihan siellä blokata myös classit joita ei halua. Jos blokkaa kaikki classit, niin jääkö silloin jäljelle vain perus jamppa?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Execta onko syllä joku taktiikka kun sulla on melkosesti pisteitä?

Sulla on kuitenkin vähemmän tappoja ja elvytyksiä :confused:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Toivottavasti sitä korjausta tulee mahdollisimman pian...
Minkä korjauksen luulet poistavan/parantavan pelaajien käyttämiä aseita tai ylipäätään käytöstä?
Jos jotkut aseet ovat käytettävissä, niin se on aivan varma että pistehorot niitä käyttävät helppojen tappojen takia.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jeah pätsiä pukkaa.
hi all,

as you are aware the game servers are down at the moment. We are performing a server update and will also be deploying the game update straight after that to fix a number of issues. Well provide a wee statement later on all of the fixes and let you know when the servers are back. Good times!

Seb


Seb Downie - Producer - Guerrilla Games
Toivottavasti ei enää kaatuile niin useasti.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Minkä korjauksen luulet poistavan/parantavan pelaajien käyttämiä aseita tai ylipäätään käytöstä?

Jo ylipäätänsä tuon haulikon auto-aimin kun poistavat niin se vähentää näitä sinun horottelijoita jo huomattavasti.
Singolle nyt ei toistaiseksi voi mitään, saahan nuo peleistä poistettua mutta eipä tuollaisiin matseihin pahemmin törmäile.

EDIT: Nyt pukkasi jo uutta päivitystä 1.20:een. Kokoa 18mb:tä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jo ylipäätänsä tuon haulikon auto-aimin kun poistavat niin se vähentää näitä sinun horottelijoita jo huomattavasti.
Singolle nyt ei toistaiseksi voi mitään, saahan nuo peleistä poistettua mutta eipä tuollaisiin matseihin pahemmin törmäile.

EDIT: Nyt pukkasi jo uutta päivitystä 1.20:een. Kokoa 18mb:tä.
Mulla kokoa oli kyllä 16 MB:confused:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mä veikkaisin, että osa porukasta käyttää sinkoa ja haulikkoa, koska tuon pelin tattitähtäily on niin jähmeetä/tahmeeta/miten vaan haluutte kuvata sitä, että rynkyllä on niin paljon ärsyttävämpi pelata. Tai sitten itse olen niin koukussa cod4:n sulavaan ohjattavuuteen. Itekin ajattelen jo, että vois tolla haulikolla alkaa pelaamaan ihan suosiolla, kun tähtäimen hienosäätö rynkyllä pidempiin laukauksiin on niin pirun vaikeeta ja lähellä kiihdytys taas heittää tähtäimen reippaasti ohi. Saatikka sitten yrittää osua kaukana juoksevaan ukkoon.

Tän, jos korjaavat, niin oon kyllä täysin koukussa koko peliin yksinpelin surkeudesta huolimatta. Vähän siihen suuntaan ovat lupailleet, mutta niin hämärästi, etten ainakaan vielä odota kädet syyhyen sitä ilon päivää.
 
Ylös Bottom