Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Älkää jaksako..tää on peliä..liity johki armeijaan niin ei tarvii haulikolla tai singolla räimiä..kukin pelaa millä haluaa.
Hypeketjusta:
Boldasin nuo mitkä ei minusta pidä paikkaansa.
On tullut kerättyä kaikki muut badget paitsi Air support-härpäkkeistä niin voisin laittaa listaa bonuksien kanssa.
Jep, eilen tuli oltua muutamalla servulla joihin oli myös nimimerkki Gangsteri tullut ilahduttamaan vastapelureita sinkojensa kanssa.Itse ainakin tulen droppaamaan välittömästi jopa suomi peleistä jos tulee taas vastaan the three stooges trio singot tanassa itsemurha reissulla.
EU
Hauki on ?
PW: kala
16 pelaajaa
Servu ylhäällä.
En halua arvostella servun pystyttäjää mutta jos haluat että sakki jää jopa pelaamaan niin balance teams on aika ***** must. Ei muuta
Eikö pelin sisäinen klaanituki riitä? Mielestäni mahtavaa, että tähän peliin tuli klaanituki. Eipähän tarvitse hommata matseja CG:ssä, gbssä, clabasessa jne. Muutenkin turhauttaa näissä sivustoissa, kun on näitä kusipää klaaneja jotka eivät reporttaa tuloksia. Siinäpähän väännät sitten tickettiä. Paljon helpompaa tämä pelin sisäinen klaanituki systeemi.Nyt olisi Clanbasessa Killzone 2 Game Supervisor paikka vapaana!
Työ on todella mukavaa, CB porukka kuitenkin sen verran avuliaita ja kokeneita että ei tule paljoa tilanteita joissa kysymyksiin ei löytyisi vastausta.
Suosittelen tätä hommaa jos vaan riittää aikaa noin 4h päivässä!
http://clanbase.ggl.com/crewapp.php?jid=700
Ei muuta kun hakemuksia menemään.
(Itse keskityn CoD4:een ja CoDW@W:iin.)
Eikö pelin sisäinen klaanituki riitä? Mielestäni mahtavaa, että tähän peliin tuli klaanituki. Eipähän tarvitse hommata matseja CG:ssä, gbssä, clabasessa jne. Muutenkin turhauttaa näissä sivustoissa, kun on näitä kusipää klaaneja jotka eivät reporttaa tuloksia. Siinäpähän väännät sitten tickettiä. Paljon helpompaa tämä pelin sisäinen klaanituki systeemi.
Kiva "lagi?" äsken. Ammun vihollista. Niin vihollinen katoaa ja yhtäkkii tulee, että olisin ampunut itseni.
Meneppä joskus vihollisten kanssa planttaamaan pommia sabolla.On toi sabotööri kyllä aika härski classi. Ensin vihujen baseen, siellä ansaittu luottamus ja selän kääntyessä perätukilla niskaan. Varmasti muutamalla sapet kiehahti Puolan urhojen servulla. Pienissä kentissä tuli ongelmaksi etulinjan ylittäminen, muutenkin tyylittelyn kanssa vielä harjoittelemista. Tästä ei enään sikailu voi juuri paremmaksi mennä
Meneppä joskus vihollisten kanssa planttaamaan pommia sabolla.
Kolme tyyppiä planttasi ja minä poika reippaana seisoin vieressä kranaatti kädessä
Noniin, tavoite lähestyy... Oon nyt tältä viikolta rankeissa n. 5000... Pitää päästä alle 3200 ja aikaa on vielä mukavasti. Toivottavasti onnaa, muuten vituttaa. =)
Heh.. Täytyy itse myös toi tehdä, jos vain pokka pitää vielä tuossa vaiheessa. Parasta on kun pystyy kommentoimaan siinä samalla, ja päällä on desantin valeasu. Suomalaisten kesken "Joo menkää vaan, mä kyllä hoitelen tän pommipaikan suojauksen..". Täydellinen classi-valinta lipevälle myyntimiehelle