Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Älkää jaksako..tää on peliä..liity johki armeijaan niin ei tarvii haulikolla tai singolla räimiä..kukin pelaa millä haluaa.

No onneksi se on minun valintani kenen kanssa pelaan. Itse ainakin tulen droppaamaan välittömästi jopa suomi peleistä jos tulee taas vastaan the three stooges trio singot tanassa itsemurha reissulla.
Joku aikaisemmin mainitsi että miksi täällä ollaan ikärasisteja niin tässä tulee juuri se "kypsyys pelissä" factori mukaan... Last resorttina over cooked kranut ovat vielä ovela veto mutta se että tullaan viereisestä spawni pointista 3 kertaa putkeen huoneeseen vain itsemurhan singon kanssa tehdäkseen on erittäin kyseenalainen taktiikka.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Eilen tuli lätkyteltyä pelaaja-servulla, ja huhuh. :) Pakko käydä perusservuilla riehumassa vähän kokemusta ja pelitaitoo, että uskaltaa mennä tuonne. Sen verran kova taso oli kyllä suomipojilla! Mutta oli kyllä mukava kuulla välillä suomalaisiakin ärräpäitä eikä pelkkää ulkomaalaisten teinien fuckshit-tilitystä. :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Outoja bugeja tuli vastaan yksinpelissä. Hienosti vihu menee ensin seinän sisälle, ja tulee kohta samaa reittiä takaisin, Heti kohta tämän jälkeen kun menossa portaita alas, niin hahmo käveleekin ilmassa rappusten päällä.Ja kun tämän jälkeen tulee loputon vihollislauma ja pari kuolemaa, niin meinas ohjain lentää.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pitäskö sitä pistää tänään Hauki servu pystyyn?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Noniin, tavoite lähestyy... Oon nyt tältä viikolta rankeissa n. 5000... Pitää päästä alle 3200 ja aikaa on vielä mukavasti. Toivottavasti onnaa, muuten vituttaa. =)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hypeketjusta:
Boldasin nuo mitkä ei minusta pidä paikkaansa.

On tullut kerättyä kaikki muut badget paitsi Air support-härpäkkeistä niin voisin laittaa listaa bonuksien kanssa.

Kyseessä onkin beta-ajan lista loppusyksystä. Ovat muuttuneet sen jälkeen.

Oletan, että edellä mainittu Assault-itsemurharyntäys boost-pillerin kera tarkoitti minua, tuli pari kertaa huviteltua eilen sen avulla Pelaajaboard-servulla. Joku siellä taisi avautua siitä:)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Itse ainakin tulen droppaamaan välittömästi jopa suomi peleistä jos tulee taas vastaan the three stooges trio singot tanassa itsemurha reissulla.
Jep, eilen tuli oltua muutamalla servulla joihin oli myös nimimerkki Gangsteri tullut ilahduttamaan vastapelureita sinkojensa kanssa.
Taitavia pelaajia vastaan pelaa mielellään, mutta tuollainen pienissä käytävissä juoksentelu sinkojen kanssa on kaukana taidosta. Mun mielestä kaikki aseet joista lähtee jotain räjähtävää voisi jättää sinne asekaappiin.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pääsin siitä jäätymisongelmasta eroon kun aloitin kentän alusta. V:mäinen bugi tuommoinen mutta nyt taas peli jatkuu :cool:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

En halua arvostella servun pystyttäjää mutta jos haluat että sakki jää jopa pelaamaan niin balance teams on aika ***** must. Ei muuta

Tuo mun servu ei ollut pystyssä, kun mitä, 15min? En jaksanu odottaa jengiä, joten quittasin, olin siellä siis yksin. Mielestäni oon aika hyvin nuo asetukset selannu läpi ja laittanut "fiksut" säädöt, mutta millä nimellä tuo menee, vai vaan ihan Balance teams etc?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

On toi sabotööri kyllä aika härski classi. Ensin vihujen baseen, siellä ansaittu luottamus ja selän kääntyessä perätukilla niskaan. Varmasti muutamalla sapet kiehahti Puolan urhojen servulla. Pienissä kentissä tuli ongelmaksi etulinjan ylittäminen, muutenkin tyylittelyn kanssa vielä harjoittelemista. Tästä ei enään sikailu voi juuri paremmaksi mennä :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt olisi Clanbasessa Killzone 2 Game Supervisor paikka vapaana!

Työ on todella mukavaa, CB porukka kuitenkin sen verran avuliaita ja kokeneita että ei tule paljoa tilanteita joissa kysymyksiin ei löytyisi vastausta.

Suosittelen tätä hommaa jos vaan riittää aikaa noin 4h päivässä!

http://clanbase.ggl.com/crewapp.php?jid=700

Ei muuta kun hakemuksia menemään.

(Itse keskityn CoD4:een ja CoDW@W:iin.)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt olisi Clanbasessa Killzone 2 Game Supervisor paikka vapaana!

Työ on todella mukavaa, CB porukka kuitenkin sen verran avuliaita ja kokeneita että ei tule paljoa tilanteita joissa kysymyksiin ei löytyisi vastausta.

Suosittelen tätä hommaa jos vaan riittää aikaa noin 4h päivässä!

http://clanbase.ggl.com/crewapp.php?jid=700

Ei muuta kun hakemuksia menemään.

(Itse keskityn CoD4:een ja CoDW@W:iin.)
Eikö pelin sisäinen klaanituki riitä? Mielestäni mahtavaa, että tähän peliin tuli klaanituki. Eipähän tarvitse hommata matseja CG:ssä, gbssä, clabasessa jne. Muutenkin turhauttaa näissä sivustoissa, kun on näitä kusipää klaaneja jotka eivät reporttaa tuloksia. Siinäpähän väännät sitten tickettiä. Paljon helpompaa tämä pelin sisäinen klaanituki systeemi.

Kiva "lagi?" äsken. Ammun vihollista. Niin vihollinen katoaa ja yhtäkkii tulee, että olisin ampunut itseni. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Eikö pelin sisäinen klaanituki riitä? Mielestäni mahtavaa, että tähän peliin tuli klaanituki. Eipähän tarvitse hommata matseja CG:ssä, gbssä, clabasessa jne. Muutenkin turhauttaa näissä sivustoissa, kun on näitä kusipää klaaneja jotka eivät reporttaa tuloksia. Siinäpähän väännät sitten tickettiä. Paljon helpompaa tämä pelin sisäinen klaanituki systeemi.

Kiva "lagi?" äsken. Ammun vihollista. Niin vihollinen katoaa ja yhtäkkii tulee, että olisin ampunut itseni. :D

Kyllä ainakin ite tulen pelailemaan ihan CB/GB ladduis mielummin kun jossain pelin sisäsessä systeemissä.

Omasta mielestä kiistat kuuluu asiaan! Voin kyllä myös olettaa että nuo säännöt joilla klanit pelailee tuola ei ole mitenkään yhteisön päätettävissä. Vaan että kaikki pelaa priva servuissa sääntöjä muakkaamatta kaikkia mahdollisia pelimuotoja 1:ssä matsissa.

Mut en sitten tiedä. Voihan se olla että jengi saa räätälöidä omat säännöt ja kokonaan oman servun, ja servun hosti päättää mapit.. vai?

Mut en sitten tiä yhtn mitn tuosta pelin sisäisestä laddu systeemistä. Mutta jotain tällaista "kuraa" olettaisin :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

On toi sabotööri kyllä aika härski classi. Ensin vihujen baseen, siellä ansaittu luottamus ja selän kääntyessä perätukilla niskaan. Varmasti muutamalla sapet kiehahti Puolan urhojen servulla. Pienissä kentissä tuli ongelmaksi etulinjan ylittäminen, muutenkin tyylittelyn kanssa vielä harjoittelemista. Tästä ei enään sikailu voi juuri paremmaksi mennä :D
Meneppä joskus vihollisten kanssa planttaamaan pommia sabolla.
Kolme tyyppiä planttasi ja minä poika reippaana seisoin vieressä kranaatti kädessä :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Meneppä joskus vihollisten kanssa planttaamaan pommia sabolla.
Kolme tyyppiä planttasi ja minä poika reippaana seisoin vieressä kranaatti kädessä :D

Heh.. Täytyy itse myös toi tehdä, jos vain pokka pitää vielä tuossa vaiheessa. Parasta on kun pystyy kommentoimaan siinä samalla, ja päällä on desantin valeasu. Suomalaisten kesken "Joo menkää vaan, mä kyllä hoitelen tän pommipaikan suojauksen..". Täydellinen classi-valinta lipevälle myyntimiehelle :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Noniin, tavoite lähestyy... Oon nyt tältä viikolta rankeissa n. 5000... Pitää päästä alle 3200 ja aikaa on vielä mukavasti. Toivottavasti onnaa, muuten vituttaa. =)

Miten saat noin äkkiä pisteitä :confused:
Sulla on vähemmän tappojakin kuin mulla.
??????
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Heh.. Täytyy itse myös toi tehdä, jos vain pokka pitää vielä tuossa vaiheessa. Parasta on kun pystyy kommentoimaan siinä samalla, ja päällä on desantin valeasu. Suomalaisten kesken "Joo menkää vaan, mä kyllä hoitelen tän pommipaikan suojauksen..". Täydellinen classi-valinta lipevälle myyntimiehelle :D

Haha..kans toi rattarin kranu homma oli loistava:D...koska tää sabotööri aukee..en malta odottaa:D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko kukaan saanut Boost Badgea? Saako noita Boost nauhoja vain jos toimii itse hostina?
 
Ylös Bottom