Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Itse ainakin tykkään tosta joukkue jutusta, koska jotkut pässit heittää ties minne kaikki spawni pointit niin sit ainakin jos joukkueen johtaja on hyvässä paikassa niin on tosi kätevä spawnaa sen luo.

Tää on ainakin hyvä jos on just menossa esim. S&D.

On muuten todella ärsyttävää ku joku vetää pelkällä singolla, se on sama ku joku räiskii joka paikkaan cod 4:ssa granate launcherilla...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tänään toimi taas ilman kaatumisia niin oli mukava pelata... Tosin olin todella äimistynyt pelaajaboardilla pelatessa kun rupes vastaan tulemaan suicide rpg assault classeja että oli pakko dropata serveriltä ja mennä random servuille pelaamaan.

Itse ainakin halajan suomiservuille sen takia että perseily jää minimiin ja taktikoinnin makuakin olisi mutta kun peli menee siihen että huoneeseen juostaan sinko tanassa ja laukaistaan maahan sekä spawnipointit heitetään omaan baseen niin on aika suunnata aavemmille vesille :rolleyes:

Joo sanoppa muuta, itse en käytä haulikkoa tai sinkoa juurikaan, lähinnä haulikkoa tulee joskus käytettyä jenkki servulla kun yritän saada turret nauhoja keräiltyä, mutta muuten tuntuu että 95%:lla suomalaisista on sinko tai haulikko. Miksi? Ne on ihan paskoja aseita molemmat, ainoo plussa on että jos ei osaa pelata, niin niillä saattaa saada jonkin verran tappoja, mutta jos opettelee pelaamaan rynkyllä, niin sinko ja haulikko miehet saa silmäänsä samantien. Silti vituttaa kun joku "hei-unlokkasin-juuri-haulikon-moi" pääsee vähän väliä yllättämään selästä tai kyljestä, tai hillottaa headshotin 10 metrin päästä... blääh

Haluaisin nähdä sen sodan jossa ammutaan singolla jalkaväkeä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kunoma tiimiläinen tarvitsee medicin apua niin välillä tulee se merkki näyttöön et tarvii apua mut välillä ei? En ole ollut missään joukkueissa/squadeissa. Onko tämä just se bugi mitä ovat korjaamassa?

Onko kenelläkään netti sivustoa tallessa missä on selitetty et miten niitä pisteitä saa eri tilanteissa?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

On kyllä hyvä peli, mitä nyt tähtäys vähän kusee (pistetään tämän surkean ohjaimen piikkiin). Yksinpelissä ainakin vakio senssillä kääntyy liian hitaasti, ja isommalla on vaikea saada tähtäintä päänkohdalle kun aina hyppää yli. Moninpeli vielä testaamatta. :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Muistaako kukaan mihin aikaan viime sunnuntaina jaettiin Achieve weekly online honor rankit?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pystyykö sniperin aseella zoomata moninpelissä? Pari kertaa tullut noukittua kivääri, mutta vain 2x zoomia pystyi käyttämään? Yksinpelissä sai 5x zoomin d-padista ylöspäin painamalla.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pystyykö sniperin aseella zoomata moninpelissä? Pari kertaa tullut noukittua kivääri, mutta vain 2x zoomia pystyi käyttämään? Yksinpelissä sai 5x zoomin d-padista ylöspäin painamalla.

Sitten kun saa sniper mitalin. Pitää saada kahdeksassa pelissä 10 tappoa sniperilla. Ite en osaa saada oikein yhtään tappoa smiperilla, parhaimmillaan oon yhdesti saanut vain 8 tappoa pelissä. Muulloin saan vain 1-3 tappoa, jostakin syystä en saa koskaan osumaan, vaikka se on keskellä tähtäintä ja hätiköin aina liikaa. :( Sen takia siirryin haulikon ja saboteurin pariin.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Sitten kun saa sniper mitalin. Pitää saada kahdeksassa pelissä 10 tappoa sniperilla. Ite en osaa saada oikein yhtään tappoa smiperilla, parhaimmillaan oon yhdesti saanut vain 8 tappoa pelissä. Muulloin saan vain 1-3 tappoa, jostakin syystä en saa koskaan osumaan, vaikka se on keskellä tähtäintä ja hätiköin aina liikaa. :( Sen takia siirryin haulikon ja saboteurin pariin.

Jup, täälläkin on käynnyt niin että snipu on ollut keskellä jätkää mutta ei mukamas ole osunut, mutta muuten olen saanut ihan jees hyvin tappoja snipulla kun se on one-hit-kill ase.

Netissä tai pelissä on lagia silloin sun tällöin. Esim kerran porasin jätkään bursteilla lippaallisen ja ihmettelin ettei tippunut. Samalla äijä juoksi suojaan ja kun rupesin asetta lataamaan niin 3 s. kuluttua tuli tappo vaikka en ampunut sillä hetkellä ketään. Äijä tippu vähän myöhässä. ja miten muuten noi headshotit toimii, tappaako yhdestä panoksesta vai monestako? Itse olen kuollut yht'äkkiä ISA:n rynkyn headshottiin täysissä healtheissa ilman että osuman ottoa on tullut joten on sitä osuman ottoo näemmä itsekkin otettu.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

... ja miten muuten noi headshotit toimii, tappaako yhdestä panoksesta vai monestako? Itse olen kuollut yht'äkkiä ISA:n rynkyn headshottiin täysissä healtheissa ilman että osuman ottoa on tullut joten on sitä osuman ottoo näemmä itsekkin otettu.

Yksi riittää. Monesti tullut ISArynkyllä napsittua kertalaukauksilla hyvinkin kaukaa(vihu näkunyt vain sumeana valona) hedareita. Pääkalloikoni jossa reikä otsassa kertoo headshotista.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Sanokaas nyt vielä että miten tässä pääsee kaveriensa kanssa samalle puolelle jos luo pelin?
Pakkohan tässä on päästä esim klaanimatsien vuoksi.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Joo sanoppa muuta, itse en käytä haulikkoa tai sinkoa juurikaan, lähinnä haulikkoa tulee joskus käytettyä jenkki servulla kun yritän saada turret nauhoja keräiltyä, mutta muuten tuntuu että 95%:lla suomalaisista on sinko tai haulikko. Miksi? Ne on ihan paskoja aseita molemmat, ainoo plussa on että jos ei osaa pelata, niin niillä saattaa saada jonkin verran tappoja, mutta jos opettelee pelaamaan rynkyllä, niin sinko ja haulikko miehet saa silmäänsä samantien. Silti vituttaa kun joku "hei-unlokkasin-juuri-haulikon-moi" pääsee vähän väliä yllättämään selästä tai kyljestä, tai hillottaa headshotin 10 metrin päästä... blääh

Haluaisin nähdä sen sodan jossa ammutaan singolla jalkaväkeä.

Älkää jaksako..tää on peliä..liity johki armeijaan niin ei tarvii haulikolla tai singolla räimiä..kukin pelaa millä haluaa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tulipahan vedettyä yksinpelikin vihdoin läpi.

Oli kyllä aikalailla killzone 1 kaltainen kokemus.
Elikkä näyttää hyvältä, mutta pelaaminen oli jotenkin kankeaa.

Viimeinen taistelu oli omasta mielestä myös suht puuduttava. Alko tulemaan jo sellainen "hoh hoijaa alkaakohan tää olemaan pikku hiljaa loppu" fiilis.

Se mitä olen kerenny nettipeliä pelailemaan on herättänyt aika ristiriitaisia tunteita.
Ohjaus on välillä niin hirveä ettei mitään rajaa. Tulee surkuhupaisia tilanteita vastaan kun kaks äijää räiskii toisiaan 3metrin päästä rynkyillä ja joutuu viellä lataamaan välissä ennenkuin saa toisen hengiltä. Haulikkokin on välillä jostain syystä erittäin epäluotettava. Yleensä riittää yksi laaki ja äijä on entinen. Eilen tuli parikertaa vastaan tilanne jossa ammuin vierestä tyyppiä selkään eikä tapahtunu mitään. Ketsuppia lentää ympäriinsä kyllä vaikka kuinka, mutta vihollinen vaan porskuttaa menemään.

Jostain syystä peli jaksaa silti kiinnostaa ainakin viellä. En tosin tiedä olisiko peli kiinnostanut kovinkaan pitkään jos se olisi julkaistu samaan aikaan cod4 kanssa ....

Kaiken kaikkiaan kuitenkin ihan kokeilemisen arvoinen peli.
Jos yksin pelistä pitää jotain hyvää sanoa, niin mechalla pomppiminen oli hauskaa harmi vain ettei hupia kestänyt kovin kauaa.
Ja moninpelikin on ihan hyvää menoa jos vaan jaksaa totutella siihen tahmeaan liikkumiseen.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Sanokaas nyt vielä että miten tässä pääsee kaveriensa kanssa samalle puolelle jos luo pelin?
Pakkohan tässä on päästä esim klaanimatsien vuoksi.
Joku voi tarkentaa, mutta mielestäni voi tehdä servun niin että saa valita kummalla puolella pelaa. Verraten vaikka rakkaaseen COD4 peliin, siinähän privassahan voi mennä randomisti tai sitten jommalle kummalle puolelle. Eli voi luoda pelin, että saa valita. Ikävä kyllä, kun noita random servuja on pelannut niin matsit ollu sitten 10vs5 matseja. Vihaksihan se laittaa, jos joutuu alivoimalla pelaavan joukkueen puolelle. Toisaalta jos pelaa ylivoima puolella niin käynyt sääliksi ja koittanut vaihtaa tiimiä, että olisi reilut jaot niin en ole tässä onnistunut. Jotenkin tuotakin pitäisi saada rajoitettua.

Partysysteemi olisi hyvä kyllä saada, muuten kaverukset helposti joutuvat vastakkaisille puolille.

Singolla riehujat ovat kyllä ärsyttäviä, ottavat singon kouraan juoksevat buustilla vastustajan respaan ja poksauttavat maahan. Yleensä tappaen 1-3 jannua plus itsensä. Nyt joku sanoo, että Alluhan tykkää kranaatinheittimellä riehua. Jep sitä harrastan joskus, mutta harvemmin ja toisekseen en itsetuhoisesti. Yleensä siinä vaiheessa nappaan tuon kouraan kun pari kertaa näitä singosankareita joutunut katsomaan ja kärsimään.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Sanokaas nyt vielä että miten tässä pääsee kaveriensa kanssa samalle puolelle jos luo pelin?
Pakkohan tässä on päästä esim klaanimatsien vuoksi.
Pitää tehdä huone jossa ei ole Faction balancing päällä. Klaanimatseista ei ole tietoa, kun ei olla yhtäkään pelattu, mutta jos pelin sisällä sopii matsin, niin luulisin sen osaavan jaotella porukat omille puolilleen.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Näin eilen kaikkien aikojen upeimman lagin.

Normaalistihan muissa peleissä lagaaja teleporttaa paikasta toiseen.
KZ2 peli piirtää myös näköjään ne siirtymät.

BadJul(jotain) niminen tyyppi oli hetken paikallaan, seuraavassa hetkessä se siirtyi salaman nopeudella seuraavaan paikkaa, jossa seisoi taas hetken paikallaan. Siirtyminen tapahtui uskomattoman loistavan Teräsmies efektin säestyksellä, tyypistä jäi vana perään :D

Kuolema sillä tapahtui noin 2 sekunnin viiveellä
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Haluaisin nähdä sen sodan jossa ammutaan singolla jalkaväkeä.

Selaileppa vähän nettiä, niin aivan varmasti löydät irakissa kuvattuja videoita missä jenkit käyttää sinkoja ja ohjuksia(siis periaatteessa kaikkea mitä asevarastolta löytyy) kapinallisia vastaan.[/offtopic]

Pakko kyl yhtyä Allu0 postaukseen näistä kamikaze sinko kavereista. Eli vihu juoksee spawniin ja ampuu maahan singolla...

Ihan ku se spawnin raiskaus ei oo kranaattien kans tarpeeks, pitääks siihen vielä jotain itsemurha iskuja tehdä...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Muistaako kukaan mihin aikaan viime sunnuntaina jaettiin Achieve weekly online honor rankit?
Minulle ainakin tuli ilmoitus vasta maanantai-aamuna kun pelin käynnistin. Viimeisen kerran sunnuntaina käynnistin pelin illalla, joten kai ne maanantaisin tulee.

Onko kenelläkään netti sivustoa tallessa missä on selitetty et miten niitä pisteitä saa eri tilanteissa?
Hypeketjusta:
Peruspisteet, ilman boosteja:

Tappo: 1 piste
Joukkuetoverin parantaminen/henkiinherätys: 1 piste
Joukkuetoverisi spawnaa merkkaamaasi alueeseen: 1 piste
Räjähteen asentaminen: 1 piste
Kohteen tuhoutuminen: 1 piste
Räjähteen purku: 1 piste
Botin tekemä tappo: 1 piste
Tappo, kun puolustat kohdetta (johon vihollinen koettaa laittaa pommin): 2 pistettä
Tappo, kun puolustat zonea: 2 pistettä
Tappo, kun vihollinen on viemässä propaganda-viestiä: 2 pistettä
Propaganda-viestin toimitus perille: 3 pistettä
Tehtävän voitto: 3 pistettä
Palkkamurha, kohteen tappo: 4 pistettä
Palkkamurha, hengissä selviäminen: 5 pistettä

Koko pelin voitto (Aina 7 kierrosta): Kerroin 1,5 omiin pisteisiin

Joukkuetoverin haavoittaminen: -1
Itsemurha: -1
Joukkuetoverin tappo: -3
Boldasin nuo mitkä ei minusta pidä paikkaansa.

On tullut kerättyä kaikki muut badget paitsi Air support-härpäkkeistä niin voisin laittaa listaa bonuksien kanssa.
Head shot: 1+1
Melee-tappo: 1+1
Bodycount-tappo: 3
SnD-tappo kun olet puolustettavan alueen sisällä: 3
Sinun asentaman SnD-räjähteen räjäytys: 3 per räjähde
Aluepuolustus-tappo silloin kun sinä/tapettava/molemmat olette alueen sisällä: 3 (En ole 100% varma saako 3 pistettä silloin kun tapat alueen ulkopuolelta sen sisäpuolella olevan vihun.)
Propaganda-viestin perille vienti: 5
Palkkamurha-tappo: muistaakseni 5
Palkkamurha selviytyminen: 7
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jotkut netti pelit ilmoittelee että et voi liittyä peliin, sillä arvosi ei ole riittävän korkea.
mitä arvoa tolla mahdetaan tarkoittaa kun kenraalinakaan ei pääse
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jotkut netti pelit ilmoittelee että et voi liittyä peliin, sillä arvosi ei ole riittävän korkea.
mitä arvoa tolla mahdetaan tarkoittaa kun kenraalinakaan ei pääse
Tuohan tarkoittaa sitä, että sinulla on nimenomaan liian korkea rank. Peliä tehtäessä voi estää sinua korkeampitasoisten pelaajien liittymisen peliin.

Olipa muuten hauska kun olin eilen yksin vastaan muutama randomi, niin yhdellä oli valeasu päällä ja sehän ottaa nimen silloin minun puolelta. Siellä se toinen minä juoksenteli iloisesti, en tietenkään osannut yhtään epäillä. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jotkut netti pelit ilmoittelee että et voi liittyä peliin, sillä arvosi ei ole riittävän korkea.
mitä arvoa tolla mahdetaan tarkoittaa kun kenraalinakaan ei pääse

Suomentaja varmaan kämmänny pahasti, kun sen pitäisi olla arvosi on liian korkea...
 
Ylös Bottom