Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Italialaiset ovat bonganneet kolme uutta mitalia killzone.com-saitilta.

Nämä kolme mitalia ovat:
Cloack
Boost (??)
Disguise

Italialaiset veikkailevat kyseessä olevan niinkutsutut HC-luokan mitalit Killzone 2-peliin.

Eiköhän nämä ole niitä ihan tavallisia ribboneita, esim. boost on se että käytetään 10 kertaa pelin aikana boosita ja cloack taas että ammutaan vihollisia näkymättömänä ja disguise että ammutaan vihu matalaks ennen kuin valepuku katoaa. Jos ei, niin ainakin ne on tyhmästi nimetty.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Italialaiset ovat bonganneet kolme uutta mitalia killzone.com-saitilta.

Nämä kolme mitalia ovat:
Cloack
Boost (??)
Disguise

Italialaiset veikkailevat kyseessä olevan niinkutsutut HC-luokan mitalit Killzone 2-peliin.

Eiköhän nämä ole niitä ihan tavallisia ribboneita, esim. boost on se että käytetään 10 kertaa pelin aikana boosita ja cloack taas että ammutaan vihollisia näkymättömänä ja disguise että ammutaan vihu matalaks ennen kuin valepuku katoaa. Jos ei, niin ainakin ne on tyhmästi nimetty.

Eihän tähän mitään uusia mitaleja pitänyt tulla vaan 3 uutta rankkia...

motherh666 sanoi:
It also enables support for the first DLC pack Steel and Titanium available on the Playstation®Store from the 30th of April 2009 and we have added three additional ranks to the top-end of the rankings known as Hardcore ranks.

Click
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Aika kova sana toi eka DLC varmasti, siltä ainakin vaikuttaa.. Paljonhan hintaa paketilla.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko ehdotuksia mikä helghastien jalkaväen edustaja on vielä eliminoimatta lähitaistelussa? Oon "hakannut" 13/14 eli yksi pitäis löytää vielä. Onko pelissä joku joita on vaan esim. muutama tms..? Oon yrittänyt joka kentässä uuden näkösen hoidella käsipelin, mutta vielä ei ainakaan oo onnistunut.. Tai onko jotain linkkiä, mistä näkee kaikki nuo jalkaväkiluokkien edustajat ja paikkoja missä voi tavata niitä.. :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Uuden päivityksen uusiin HC rankkeihin vaadittavat pajot ovat kuuleman mukaan 5'000, 10'000 ja 100'000 pistettä. Nyt ei vielä moninpeliä pääse pelaamaan niin ei todellisista numeroista voi vielä puhua. Nähtäväksi jää.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko ehdotuksia mikä helghastien jalkaväen edustaja on vielä eliminoimatta lähitaistelussa? Oon "hakannut" 13/14 eli yksi pitäis löytää vielä. Onko pelissä joku joita on vaan esim. muutama tms..? Oon yrittänyt joka kentässä uuden näkösen hoidella käsipelin, mutta vielä ei ainakaan oo onnistunut.. Tai onko jotain linkkiä, mistä näkee kaikki nuo jalkaväkiluokkien edustajat ja paikkoja missä voi tavata niitä.. :)

Ootko puukottanu snipun siitä kaivos kentästä? On aikast monella jäänyt se välistä...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jos en väärin muista niin viimeisessä kentässä esiintyy kaikki hahmot, joten jos sen vetää läpi pelkällä meleellä niin pitäisi saada trophy (saattoi olla niin että snipua ei siinä vikassa kentässä kuitenkaan saanut meleellä tapettua, mutta muut).

Ja jos muistan ihan väärin, mikä on hyvinkin mahdollista, niin nopeella googletuksella löytyi tälläinen apu:

picture: http://img19.imageshack.us/img19/2223/helghast.jpg

Advanced Shock Trooper - Mission: Tharsis Refinery, Section: Central Observatory
Assault Infantry Advanced - Mission: Visari Palace, Section: Inner Courtyard
Assault Infantry - Mission: Corinth River, Section: Corinth Sands
Commando - Mission: Salamun District, Section: Dushan Tower Courtyard
Elite Shock Trooper - Mission: The Cruiser, Section: Launch Bay
Grenadier - Mission: Visari Palace, Section: Inner Courtyard
LMG Trooper - Mission: Visari Palace, Section: Lazar Highway
Miner - Mission: Suljeva Village, Section: Suljeva North
Mounted Gunner Medium - Mission: Visari Palace, Section: Lazar Highway
Mounted Gunner - Mission: Corinth River, Section: Korovis Dam
Pyro Trooper - Mission: The Cruiser, Section: Launch Bay
Rifleman - Mission: Corinth River, Section: Verdran Overlook West
Shock Trooper - Mission: Tharsis Refinery, Section: Suljeva Minetrain
Scout Sniper - Mission: Suljeva Village, Section: Vojislav Mining Facility
Support Trooper - Mission: Corinth River, Section: Verdran Overlook East
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Sonylla on kyllä joskus todella kummia vaatimuksia, ja yksi materialisoitui Killzone 2:n v1.24-päivityksen yhteydessä.
Well, it looks like the patch has disabled the ability to skip the GG logo at boot.

Yeah sorry about that. Sony requirement.

Seb Downie - Producer - Guerrilla Games
Eli älkää ihmetelkö tuota pientä muutosta. Se ei ole bugi vaan ominaisuus. (D'oh!)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Sonylla on kyllä joskus todella kummia vaatimuksia, ja yksi materialisoitui Killzone 2:n v1.24-päivityksen yhteydessä.

Eli älkää ihmetelkö tuota pientä muutosta. Se ei ole bugi vaan ominaisuus. (D'oh!)

Saispa ton päivityksen joskus edes ladattua...

Varmaan lähemmäs puolitoista tuntia on ollu tossa lataamassa ja 73% valmis. Taitaa olla hieman linjat kuumana... :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kiitoksia StoneCold313:lle ja Zodiacille! Enköhän mä noiden avulla saa hoidettua trophyn kotiin! :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Demo ei saanut kunnolla varautumaan siihen herkkuun, mitä tämä peli tarjoaa. Ensi alkuun tuntui meno ehkä turhankin helpolta kun aloitin Sotamies-vaikeustasolla, mutta karu totuus nosti rujoa päätään siinä vaiheessa kun oli aika ottaa Visarin aukio haltuun. Tuohon asti olin onnistunut pelaamaan kuolematta kertaakaan, mutta siinä vaiheessa kun
ne kaksi korstoa
tulivat vastaan, oli jo hätää kärsimässä eikä omia hemmoja meinannut saada mitenkään elvytettyä. Kuolo pääsi viitisen kertaa korjaamaan, ennen kuin pääsin kentän läpi.

Grafiikka on kyllä jotain uskomatonta, samaten äänimaailma; tässähän on kunnon sotafiilis! Kontrolleista ei sen enempiä, X- ja Y-akselin herkkyyttä pari pykälää nostamalla sai juuri sopivan tatsin, eikä Sev ole mitenkään kankea ohjattava. Ja onneksi tuota vasenta tattia ei ole pakko pitää pohjassa sprintatessa, niin kuin manuskat sun muut sanovat..
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ensi alkuun tuntui meno ehkä turhankin helpolta kun aloitin Sotamies-vaikeustasolla, mutta karu totuus nosti rujoa päätään siinä vaiheessa kun oli aika ottaa Visarin aukio haltuun. Tuohon asti olin onnistunut pelaamaan kuolematta kertaakaan, mutta siinä vaiheessa kun
ne kaksi korstoa
tulivat vastaan, oli jo hätää kärsimässä eikä omia hemmoja meinannut saada mitenkään elvytettyä. Kuolo pääsi viitisen kertaa korjaamaan, ennen kuin pääsin kentän läpi.

Itellä meni toisinpäin, olin kuollut vaikka kuinka monta kertaa aiemmin, mutta visarin aukio meni ekalla...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Joo tässä tuo vaikeimmalla tasolla läpipeluu ei ole läheskään niin puuduttavaa kuin esimerkiksi CoDssa.. KZ2:ssa ne viholliset oikeasti loppuu kun kaikki on ammuttu, eikä niinkö codissa, että on pakko edetä jos meinaa joskus saada vihut loppumaan.. :rolleyes:
Nyt oon saanut yksinpelistä kaikki trophyt lukuunottamatta tuota kaikki tehtävät sotasankarin vaikeustasolla. Nyt vain kaikki tasot sotasankarin vaikeustasolla ja sitten voi keskittyä puhtaasti onlinepuoleen. Haen ensimmäistä platinaa! :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

KZ2:ssa ne viholliset oikeasti loppuu kun kaikki on ammuttu, eikä niinkö codissa, että on pakko edetä jos meinaa joskus saada vihut loppumaan..

Jaa, mielestäni juuri tuolla Visarin aukiolla vihulaisia spawnautui jatkuvasti lisää kunnes tajusin rynniä ne portaat sen pienen kopin luo.

Ja asiasta ydinkäyttöiseen, minkähän vuoksi liekinheittimellä paistettuja vihuja ei statistiikoissa mainita?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Päivityksen jälkeen tuntuu että olisivat lisäänneet autoaimia. Kahdessa erässä tuli molemmista headshot ribboni ja samalla sainkin mitalin, kun oli kahden päässä. Tuli vähän Warhawk mieleen kun lonkalta veteli.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onkos tässä autoaim? En ole moista huomannut minkään aseen kanssa tähän mennessä (neljäs chapter menossa). Jossain FAQissa taisi olla maininta, että autoaim olisi helpoimmalla käytössä, onkos näin?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Oonko vain paranoidi, jos väitän että tähtäämistä ois patchissa muutettu? Jotenkin tuntuu, että vaikka kuin samaan tapaan tähtään, kuin ennenkin niin ei vaan osu. Nojoo saattaa se olla huono päiväkin :), kun omat naatitkin lentää naamalle ..
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jaa, mielestäni juuri tuolla Visarin aukiolla vihulaisia spawnautui jatkuvasti lisää kunnes tajusin rynniä ne portaat sen pienen kopin luo.

Ja asiasta ydinkäyttöiseen, minkähän vuoksi liekinheittimellä paistettuja vihuja ei statistiikoissa mainita?

Yksinpelissä on muutamia kohtia joissa vihut spawnaavat loputtomasti COD tyyliin kunnes ylittää jonkun näkymättömän rajan tai tuhoaa jonkun tietyn kohteen.

En nyt jaksa peliä käynnistää mutta ainakin nettisivuilla näkyy toiseksi alimpana tilastosivulla Helghast flamethrower.
Minun yksinpelitilastot: Killzone.com

Oonko vain paranoidi, jos väitän että tähtäämistä ois patchissa muutettu? Jotenkin tuntuu, että vaikka kuin samaan tapaan tähtään, kuin ennenkin niin ei vaan osu. Nojoo saattaa se olla huono päiväkin :), kun omat naatitkin lentää naamalle ..
Hiukan samoilla linjoilla. Pari ensimmäistä peliä ei taas tänään meinannut mikään onnistua ja jotenkin onnistuin saamaan yhden teamkillinkin spawnaamalla spawnikranuun pelissä, jossa ei FF ollut päällä. Pari seuraavaa peliä tuli sitten saatua suht normipistemääriä minulle.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

En nyt jaksa peliä käynnistää mutta ainakin nettisivuilla näkyy toiseksi alimpana tilastosivulla Helghast flamethrower.

Kas vain. Oliskohan niin, että pitää läpäistä tuo kenttä jossa lieskarin saa ekan kerran, että statistiikat päivittyvät.
 
Ylös Bottom