Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

En kyllä osaa sanoa, kun ei tullut tarkasteltua yksinpelitilastoja kuin vasta läpivedon jälkeen.

Löysin muuten pelin foorumeilta viestiketjun, jossa joidenkin mielestä M82:sen tehoa on nostettu. Tuostahan tuo meikän tämänpäiväinen kädettömyys saattaisi osittain johtua, mutten kyllä itse ainakaan huomannut sen tehossa oikein mitään eroa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

En kyllä osaa sanoa, kun ei tullut tarkasteltua yksinpelitilastoja kuin vasta läpivedon jälkeen.

Löysin muuten pelin foorumeilta viestiketjun, jossa joidenkin mielestä M82:sen tehoa on nostettu. Tuostahan tuo meikän tämänpäiväinen kädettömyys saattaisi osittain johtua, mutten kyllä itse ainakaan huomannut sen tehossa oikein mitään eroa.

En kyseisellä aseella pelaa, mutta en kyllä oo mitään tavallisesta poikkeavaa (teho) M82:ssa huomannut edes vihujen lapasessa. Kumminkin kun suurin osa edelleen peeloilee RPG:llä :(
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Eilen satuin peliin jossa oli friendly fire päällä. Noh, pahaa jälkeä tuli pommin planttaus tehtävässä kun naattia ja rakettia oli ilmassa kokoajan. Yritä siinä nyt purkaa pommia kun omat tapaa varmasti jos ei vihut sitä tee.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ainoa ero päivityksen jäljeen minkä itse olen huomannut on pelin käynnistäessä sitä Visarin fiilistelypuhetta ei pysty ihan heti enää skippaamaan, vaan joutuu odottamaan hetkisen :p
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Käväsinpä tämän tänään hakemassa. Jonku verran ehin tota pelailla, mutta ei se vaan oikeen iskeny. Olihan tämä kyllä parhaimman näköinen peli tällä hetkellä, mutta ei vaan jaksa innostaa. Boxille ei ole tainnu graafisesti näin näyttävää peliä edes tullu.

Pitää yrittää uppoutua tohon vähä paremmin ku jaksaa, mutta suurimmakis ongelmaksi ton pelaamissa on toi pleikan ohjain. En vain ymmärrä et miksi mulle toi ei oikeen sovi käteen enää vaikka olen kyllä ps1 ja ps2 omistanu joten noiden tyyppisillä ohjaimilla tullu pelattua.

Jotenki ne defaultti kontrolli oli surkeet aina ku aloin ampuun, niin kranuja vaan nakkelin menemään :D

Tuntuu siltä, että tämän pelaamisen jätän tälle nimeltä mainitsemattomalle konsolille. Vaikka himmotais kyllä tätä ja resistance 2 testailla mutta ei jaksa menettää hermoja ton ohjaimen kanssa.

Onko tämä killzone ajallisesti kuinka pitkä et miten ton kans saa ajan kulumaan jos nyt sen kuiteski läpi vetelen.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jotenki ne defaultti kontrolli oli surkeet aina ku aloin ampuun, niin kranuja vaan nakkelin menemään :D

Onko tämä killzone ajallisesti kuinka pitkä et miten ton kans saa ajan kulumaan jos nyt sen kuiteski läpi vetelen.
Default-asetukset ovat ihan karmeat, kannattaa säädellä, niin saa peli-iloa vähän paremmin.
Vaikeustasosta riippuen juosten storyn vetää läpi jopa viidessä tunnissa, mutta verkkopuolella kokonaisuutena käytännössä satakaan tuntia ei välttämättä avaa kaikkea, mitä on tarjolla.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ainoa ero päivityksen jäljeen minkä itse olen huomannut on pelin käynnistäessä sitä Visarin fiilistelypuhetta ei pysty ihan heti enää skippaamaan, vaan joutuu odottamaan hetkisen :p

Joo huomasin saman :D, saisivat kyl korjata moisen!
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Käväsinpä tämän tänään hakemassa. Jonku verran ehin tota pelailla, mutta ei se vaan oikeen iskeny. Olihan tämä kyllä parhaimman näköinen peli tällä hetkellä, mutta ei vaan jaksa innostaa. Boxille ei ole tainnu graafisesti näin näyttävää peliä edes tullu.

Pitää yrittää uppoutua tohon vähä paremmin ku jaksaa, mutta suurimmakis ongelmaksi ton pelaamissa on toi pleikan ohjain. En vain ymmärrä et miksi mulle toi ei oikeen sovi käteen enää vaikka olen kyllä ps1 ja ps2 omistanu joten noiden tyyppisillä ohjaimilla tullu pelattua.

Jotenki ne defaultti kontrolli oli surkeet aina ku aloin ampuun, niin kranuja vaan nakkelin menemään :D

Tuntuu siltä, että tämän pelaamisen jätän tälle nimeltä mainitsemattomalle konsolille. Vaikka himmotais kyllä tätä ja resistance 2 testailla mutta ei jaksa menettää hermoja ton ohjaimen kanssa.

Onko tämä killzone ajallisesti kuinka pitkä et miten ton kans saa ajan kulumaan jos nyt sen kuiteski läpi vetelen.

Itse pelaan alternate 2 ohjausvaihtoehdolla, about samat napikat, kuin COD 4:ssä. Vähän lisäsin myös ohjausherkkyyttä..
Yksinpelin vedin meediumilla noin kuuteen tuntiin. Kuten Vinniekin sanoi, on verkkopeli se vahvempi puoli ainakin ajallisesti, varsinkin nyt näiden uusien HC rankkien myötä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mikä pelissä oikein on vikana kun ei sitä jaksa enää niin millään pelata kun kaiken on saannut avattua ja suoritettua? Itselläni on hyvä vaisto peleistä että mitkä ovat hankkimisen arvoisia ja mitkä myös kestävät ikää mutta tämä taitaa olla yksi niistä harvoista peleistä, jonka olen hankkinut, mikä maistuu puulle kun kaiken on suorittanut. Taisin odottaa hieman liikoja peliä kohtaan. Maksullinen karttapaketti ei houkuta yhtään. Missä ne kulkuneuvot on että saisi jotain piristettä peliin.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mikä pelissä oikein on vikana kun ei sitä jaksa enää niin millään pelata kun kaiken on saannut avattua ja suoritettua? Itselläni on hyvä vaisto peleistä että mitkä ovat hankkimisen arvoisia ja mitkä myös kestävät ikää mutta tämä taitaa olla yksi niistä harvoista peleistä, jonka olen hankkinut, mikä maistuu puulle kun kaiken on suorittanut. Taisin odottaa hieman liikoja peliä kohtaan. Maksullinen karttapaketti ei houkuta yhtään. Missä ne kulkuneuvot on että saisi jotain piristettä peliin.

Mulla ainakin peli-iloa vienyt noi rpgllä pelaavat vihut.. Tuntuu vaan niin puuduttavalta spawnata ja kuolla samantien.
Myös ainakin perusrankit olivat liian nopeasti saatavissa, siis alusta kenraaliksi nousu. Sitten paiskataan ns. hc rankit jotka vie satoja tunteja saada (commander in chief) , edellisten, nopeahkosti saatavien rankkien perään. Tasapaino ( vrt. cod4) omasta mielestäni on se joka puuttuu Killzone kahden nettipelistä, tasapaino. Mutta ei siitä toki mihinkään pääse, että hyvä peli on silti kyseessä, plussineen ja miinuksineen..

Tällästä analyysiä illansuuhun:p
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mikä pelissä oikein on vikana kun ei sitä jaksa enää niin millään pelata kun kaiken on saannut avattua ja suoritettua? Itselläni on hyvä vaisto peleistä että mitkä ovat hankkimisen arvoisia ja mitkä myös kestävät ikää mutta tämä taitaa olla yksi niistä harvoista peleistä, jonka olen hankkinut, mikä maistuu puulle kun kaiken on suorittanut. Taisin odottaa hieman liikoja peliä kohtaan. Maksullinen karttapaketti ei houkuta yhtään. Missä ne kulkuneuvot on että saisi jotain piristettä peliin.
Mä olen huomannu vähän samaa. COD4:sta jakso vääntää pidempään. Ehkä ne on ne Prestiget. No kesä tulee, voi tehdä muuta ku pelata.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mikä pelissä oikein on vikana kun ei sitä jaksa enää niin millään pelata kun kaiken on saannut avattua ja suoritettua? Itselläni on hyvä vaisto peleistä että mitkä ovat hankkimisen arvoisia ja mitkä myös kestävät ikää mutta tämä taitaa olla yksi niistä harvoista peleistä, jonka olen hankkinut, mikä maistuu puulle kun kaiken on suorittanut. Taisin odottaa hieman liikoja peliä kohtaan. Maksullinen karttapaketti ei houkuta yhtään. Missä ne kulkuneuvot on että saisi jotain piristettä peliin.

Täysin sama fiilis. Siitä hetkestä asti kun sai kaiken mahdollisen pelistä avattua ei ole peli kertaakaan koneessa ollut, loppu kiinnostus kyllä ihan totaalisesti. Tästä puuttuu vaan se jokin viimenen "koukku" joka jaksaisi pitää kiinnostusta yllä. Edes tuleva karttapaketti ei saa mieltäni muuttumaan, jätän sen suosiolla ostamatta.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ei KZ2 huono ole mutta kun COD4 on niin hyvä. Ja se oli ensimäinen kunnon verkkopräiskintä FPS PS3:lle.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Juu ei jaksanu. Palauttelin gamestoppiin ja rahat takas 10pv tyytyväisyystakuulla.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Aah, vihdoin mullakin tämä.

Ajattelin ensin läpäistä single player campaignin, ja sen jälkeen siirtyä onlinematseihin.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko yhdessäkään ps3:lle tehdyssä verkkopaukuttelussa mahdollista alentua sotilasarvossa?
Ainakin kaikissa niisä joita olen itse pelannut, arvo riippuu pelkästään siitä kuinka monta tuntia peliin kuluttaa.
Ei oikein kiinnosta tälläiset pelit joissa ei ole mitään saavutettavaa. (6+ viikkoa hyllyssä)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko yhdessäkään ps3:lle tehdyssä verkkopaukuttelussa mahdollista alentua sotilasarvossa?
Ainakin kaikissa niisä joita olen itse pelannut, arvo riippuu pelkästään siitä kuinka monta tuntia peliin kuluttaa.
Ei oikein kiinnosta tälläiset pelit joissa ei ole mitään saavutettavaa. (6+ viikkoa hyllyssä)
Kyllä tuota 100.000 pojoa saa jonkun aikaa tahkota.
Toiset tykkää pelata ilman jatkuvaa suorittamista ja throphyhorotusta.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

No johan on! Siis kehittäjän logon on pakko näkyä alkukarkeloissa? Hmm.. Että näin :rolleyes:
Guerrilla Games on nyt taipumassa, ja etsivät ongelmaan ratkaisua.
Weve had many reports of this. The QA team is aware of it and looking for a fix.
Todennäköisesti siirtävät GG-logon alkuintrossa vähän aiemmaksi, jolloin sen voi skipata ennen kuin Viisari värähtää.
 
Ylös Bottom