Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mä veikkaisin, että osa porukasta käyttää sinkoa ja haulikkoa, koska tuon pelin tattitähtäily on niin jähmeetä/tahmeeta/miten vaan haluutte kuvata sitä, että rynkyllä on niin paljon ärsyttävämpi pelata.
Hyvä huomio, veikkaan että tässä on juurikin osa-syy siihen miksi näitä satatappoanopeasti -kavereita liikkuukin tuolla. Ja osaltaan se menee myös sen piikkiin että peli on vasta reilu viikon vanha. Uskoisin että tämä kaaos tästä vielä rauhoittuu kun peli on ollut markkinoilla sen muutaman kuukauden, vain vannoutuneimmat(yleinsä sitä parasta ja haastavinta peliseuraa) pysyvät mukana hamaan loppuun saakka.
Tän, jos korjaavat, niin oon kyllä täysin koukussa koko peliin yksinpelin surkeudesta huolimatta. Vähän siihen suuntaan ovat lupailleet, mutta niin hämärästi, etten ainakaan vielä odota kädet syyhyen sitä ilon päivää.
Tähän esitän kyllä vasta väitteen. Pelin ohjausta ei pitäisi missään tapauksessa lähteä sorkkimaan. Koska se on juuri tässä se juttu.
Massa erottaa tämän muista peleistä ja jos se poistetaan ei peli enään olisi Killzone. Se olisi aivan kuten kaikki muutkin räimeet.

EDIT: Nyt on muuten killzone.comin statsitkin palautuneet.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tähän esitän kyllä vasta väitteen. Pelin ohjausta ei pitäisi missään tapauksessa lähteä sorkkimaan. Koska se on juuri tässä se juttu.
Massa erottaa tämän muista peleistä ja jos se poistetaan ei peli enään olisi Killzone. Se olisi aivan kuten kaikki muutkin räimeet.

Millä tavalla viiveen poistaminen huonontaisi ohjausta? Päinvastoin luulisin sen parantavan entisestään tunnelmaa. Tästä on kyllä jo vatvottu ehkä liiankin paljon. Jotakuta se haittaa ja toisia taas ei - he ovat niitä onnekkaita.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

pätsi tuli mutta ei vaan mulla toimi.. kerran pääsin sisään ja sitten heitti ulos.. kellään muulla samaa ongelmaa?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt aukesi sentään lista servuista. Hehe, edelleen törmää tuohon samaan bugiin "Arvosi ei ole riittävän korkea". Mihinkään ei vain tunnu pääsevän, koko ajan täyttä. Pitänee tehdä oma. Aiemmin tuli virhekoodi -10, verkkoyhteys kuulemma katkennut. Nyt sitten pääsin koettamaan liittymistä, erroria pukkaa. Eiköhän tämä tästä rauhoitu, kun suurin osa massasta on taas päässyt loggautumaan sisään.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Erroria pukkaa aika tiheään. Muutaman pelin sain pelattua jonka jälkeen erroria alko tulemaan kokoajan joten päätin sammuttaa koko pelin. Jospa illemmalla errorit jäis tulematta niin jaksais pelatakki.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Yhden pelin kerkesi pelata ja sitten nakkasi heti ulos. Nyt ei pysty taas kirjautumaan. Hitto vieköön, tuli hommattua pari nauhaa tuossa ja eihän niitä sitten merkattu tilastoihin. Täytyy palata illemmalla.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jaaha, pitänee siis odotella että homma normalisoituu. Nauhojen turha hommaaminen ei kiinnosta. Onneksi tuli tuo Prince of Persian lisäosa niin on jotain pelattavaa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jep, bad companyn pariin kunnes servut on ylhäälä....
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Virallinen lista v1.20-päivityksen tuomista muutoksista/korjauksista, olkaa hyvä.
* Stability issue regarding randomly named games resolved.
* Stability fix when rapidly tapping (X) can cause crash on spawn-select.
* Stability issue regarding Saboteurs disguise ability resolved.
* Stability fix on Creating game with a blank name.
* Stability fix for repeatedly entering exiting game.
* The Ignore list functionality corrected.
* Unlock of Frontrunner Medal now functioning correctly.
* Fix for incorrect award of win to clan not showing for game resolved.
* Battle Replay for Corinth Crossing not appearing correctly on www.killzone.com.
* Issue with not being able to defuse the Search and Destroy objective resolved.
* HUD issue correction during Assassination mode when playing as a Medic.
* Controller input tweaks and modifications.
* Fix for auto-lock on of shotgun exploit.
* Fix for D-Charge issues in Campaign mode.
Mitähän tuo boldattu kohta sitten meinanneekaan...

Lähde: PlayStation.com
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Virallinen lista v1.20-päivityksen tuomista muutoksista/korjauksista, olkaa hyvä.

Mitähän tuo boldattu kohta sitten meinanneekaan...

Lähde: PlayStation.com

En ole vielä moninpelissä päässyt testaamaan, mutta ainakin yksinpelissä tuntuu aika samalle.

Tuo shotgun fix kiinnostaa tietää kanssa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Millä tavalla viiveen poistaminen huonontaisi ohjausta? Päinvastoin luulisin sen parantavan entisestään tunnelmaa. Tästä on kyllä jo vatvottu ehkä liiankin paljon. Jotakuta se haittaa ja toisia taas ei - he ovat niitä onnekkaita.

No ensinnäkin tuo run and gun ei killzonessa kannata juuri tämän takia. Tähtäintä ei ihan kaikki saa nopeasti viholliseen ja auto-aimikaan ei ole tehokkaasti tässä auttamassa. Siitähän ihan nauttii kun jotkut pelaavat peliä edelleen kuin codia ja juoksevat pää kolmantena jalkana tappamaan porukkaa. Itse ottaa sitten vähä rauhallisemmin mutkat ja kaikki niin saa hienosti näitä napsittua yksinkertaisesti sen takia etteivät ne ehdi tähtäämään :D

Olettaen siis ettei tiimi ole täynnä vajaa mielisiä ja varmistavat ettei viholliset pääse flankkaamaan.

Haulikko onkin SMG:n kanssa ainoa hyvä Run and gun ase, muilla pääsee lähinnä vain hengestään.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

En tiiä oonko vainoharhanen mutta omasta mielestä noi kontrollit on parantunu ainaki vähäsen.Tuntuu ainaki siltä.Mutta eipä niissä edellisissäkään ollu mitään valittamista.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

En tiiä oonko vainoharhanen mutta omasta mielestä noi kontrollit on parantunu ainaki vähäsen.Tuntuu ainaki siltä.
Et välttämättä. Evil Avatarin mukaan dead zonea on pienennetty selvästi.
After a quick hands-on it would appear that the "deadzone" which bugged quite so many players has now been significantly reduced in both the single and multplayer modes.
Placeboa vai ei? Aika näyttää. :)
 
Ylös Bottom