Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kaikkein uskomattominta on toi ruudunpäivityksen sulavuus noilla grafiikoilla, kun pelillä on kuitenkin vielä 9 kuukautta kehitysaikaa.
Jep se oli sentän plussaa, ettei miehiin tarvitse upottaa lippaallista niinkuin ykkös-osassa.
Pelaaja heitti kranaatin vihollisten selän taa ja räjähdyksen jälkeen yksi ukko kävelee suojan takaa pois kuin mitään ei olisi tapahtunut?
Mulle on sillä grafiikalla ihan yks ja sama, mutta jos tuota tekoälyä ei saada jännemmäksi ja peli koostuu taas pelkästä harmaasta niin ei kiitos. Ykkösen sentään jopa läpäisin aikoinaan, vaikka täyttä keskinkertaista jöötiähän se oli. Aseita vain oli niin kiva latailla
Jos hype removoidaan yhtälöstä pois niin se ei tee kuin hallaa pelille. Siis oikeasti mitä näet kun katsot noita videoita. Sotilaita jotka ampuvat toisiaan harmaissa käytävissä ja menevät välillä suojiin. Vallankumouksellista sanoisinko..
Minusta on vain täysin luonnollista olla skeptinen peliä kohtaan kun ykköstä tarkastelee. Ei se iso budjetti ennenkään ole yksinään hyviä pelejä tehnyt.
Noin suljetuissa ympäristöissä siinä ei ole mitään ihmeellistä varsinkin kun pop-uppiakin oli nähtävissä. Mutta jos saavat sen pysymään hyvänä koko pelin ajan niin nostan pipoa. Takkuavat räiskinnät ovat piikki silmässä.
Mikä minua yleensä ärsyttää vaikeustason nostossa, on se että siinä yleensä puututaan kahteen asiaa:Eh, yleensä demot tehdään esittelyä varten todella helpoiksi.
Ihan mielenkiinnosta, missä videossa näkyy pop-uppia? Ainakaan tossa part1 gameplay pätkässä en onnistunut moista huomaamaan vaikka katselin tota lähes hd tason videota muutamankin kerran.
Toki voihan olla, että ne tiputtaa vielä framet sinne ykkösen tasolle, kun eihän ne muuta osaa tehdä, koska nehän on tehny sen ykkösen missä oli huono tekoäly ja paska framerate.
AI:lle tulee loogisuus silloin kun koneet ottaa vallan.Mikä minua yleensä ärsyttää vaikeustason nostossa, on se että siinä yleensä puututaan kahteen asiaa:
1) Vihulaisten iskunkestävyys nousee
2) Vihulaisten osumatarkkuus paranee
Koskaan en ole vielä nähnyt, että vaikeustason nosto tarkoittaisikin sitä, että vastustaja tulisikin oikeasti fiksummaksi. Vaikeammalla tasolla ne ovat vain nopeampia, kestävämpiä ja tarkempia, mutta ihan yhtä tyhmiä puukäsiä kuin easy-tasolla. Vaikeustasoa muutetaan huijaamalla.
Jos Killzone oikeasti pystyy yhdistää inhimilliset vastustajat (laaki ja vainaa) hyvään tekoälyyn, niin pisteet kotiin ja heti. Mutta pelikehityksen historiaa tuntemalla: toivossa on hyvä elää, muttei kannata liian pahasti pettyä.
muoks: tämmöinen osui silmiin netin ihmeellisessä maailmassa: www.aigamedev.com. Killzonen tekoälyyn panostetaan paaaaljon enemmäin kuin ykkösen vastaavaan. Tämän luulisi olevan Zoukallekin tervetullut uutinen...
Esittelydemoissa AI on yleensä vedetty keskivertokonsolisotijan tasolle, jotta lehdistön edustajat ehtisivät muutamassa minuutin sessioissaan edetäkin johonkin, eivätkä kuolla kolmeatoista kertaa.Tiedä sitten ovatko soltut "super-idiot" moodissa demoa varten, mutta jos lopullinen AI on samaa tasoa niin terve.
Aivan kuten ykkösen tekoälyyn panostettiin enemmän kuin mihinkään peliin ennen sitä.
EDIT: Jaahas kai minussa on vain vikaa, mutta tuo uusin video oli selkeästi huonoin. Harvinaisen kunnianhimotonta matskua. Tiedä sitten ovatko soltut "super-idiot" moodissa demoa varten, mutta jos lopullinen AI on samaa tasoa niin terve.
IGN:n ennakko oli karvasta kalkkia GAF:fissa. Olisittepa nähneet
Esittelydemoissa AI on yleensä vedetty keskivertokonsolisotijan tasolle, jotta lehdistön edustajat ehtisivät muutamassa minuutin sessioissaan edetäkin johonkin, eivätkä kuolla kolmeatoista kertaa.