Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kaikkein uskomattominta on toi ruudunpäivityksen sulavuus noilla grafiikoilla, kun pelillä on kuitenkin vielä 9 kuukautta kehitysaikaa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kaikkein uskomattominta on toi ruudunpäivityksen sulavuus noilla grafiikoilla, kun pelillä on kuitenkin vielä 9 kuukautta kehitysaikaa.

Noin suljetuissa ympäristöissä siinä ei ole mitään ihmeellistä varsinkin kun pop-uppiakin oli nähtävissä. Mutta jos saavat sen pysymään hyvänä koko pelin ajan niin nostan pipoa. Takkuavat räiskinnät ovat piikki silmässä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tekijät ovat monessa eri haastattelussa maininneet, että tulevat kiinnittämään huomiota tekoälyyn. Eli eiköhän se ongelma tule ratkaistua kun peli saadaan valmiiksi. Ja ensimmäiseen Killzoneen tätä on turha verrata, ongelmat jotka vaivasivat ensimmäistä osaa on saatu korjattua jo pelkkien videoiden perusteella.

Kyllä tämä on mielestäni parhaimman näköistä meininkiä ikinä. :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jep se oli sentän plussaa, ettei miehiin tarvitse upottaa lippaallista niinkuin ykkös-osassa.



Pelaaja heitti kranaatin vihollisten selän taa ja räjähdyksen jälkeen yksi ukko kävelee suojan takaa pois kuin mitään ei olisi tapahtunut?

Mulle on sillä grafiikalla ihan yks ja sama, mutta jos tuota tekoälyä ei saada jännemmäksi ja peli koostuu taas pelkästä harmaasta niin ei kiitos. Ykkösen sentään jopa läpäisin aikoinaan, vaikka täyttä keskinkertaista jöötiähän se oli. Aseita vain oli niin kiva latailla :p

olikan se ihan finaali 1 osakin aivan buginen missä viholliset ampu seinien läpi ja muuta mukavaa
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Niin ihan samalla tavalla siihen ykköseenkin luvattiin vallankumouksellista tekoälyä ja pelin mainoskampanjat olivat jotain aivan älytöntä. Itsekin aikoinaan hypetyin grafiikoista ja siitä, että PS2:lle saataisiin viimeinkin kova FPS, mutta ei ihan. Juuri se tekoälyn puute ja osumantunnistus (mikä on korjattu nähtävästi) latistivat tunnelmaa putki-kenttien lisäksi.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jos hype removoidaan yhtälöstä pois niin se ei tee kuin hallaa pelille. Siis oikeasti mitä näet kun katsot noita videoita. Sotilaita jotka ampuvat toisiaan harmaissa käytävissä ja menevät välillä suojiin. Vallankumouksellista sanoisinko..

Minä näen hemmetin sulavasti pyörivän ja graafisesti todella komealta näyttävän FPS pelin. Noin lyhyestä pätkästä ei voi muuta sanoa kuin että näyttää olevan sekä ulko että sisätiloja ja hyvin samoilla linjoilla menee tuo toiminta kuin missä tahansa muussa FPS pelissä. Animaatiot, valaistus ja erilaiset efektit, näyttävät todella hienoilta.

En missään ole väittänytkään että tämä olisi maailman paras peli, koska mistäs sitä ilman pelaamista tietää ja siksi olenkin keskittynyt kommentoimaan pelin ulkoasua.

Vallankumouksellista tuossa ei pelillisesti(graafisesti voisin jopa puhua vallankumouksesta) edusta pätkien perusteella mikään, mutta tarviiko pelin aina olla vallankumouksellinen. Minulle ainakin hyvin tehty, hyvältä näyttävä FPS toiminta kelpaa oikein mainiosti.

Minusta on vain täysin luonnollista olla skeptinen peliä kohtaan kun ykköstä tarkastelee. Ei se iso budjetti ennenkään ole yksinään hyviä pelejä tehnyt.

Toki skeptinen voi olla sillä K1 oli kyllä kovin keskinkertainen(tosin teki sekin asioita hyvin), mutta ei pahat isät automaattisesti tee niitten pojista pahoja.

Minä ainakin pidän riman samalla levelillä tämän pelin kohdalla kuin muidenkin pelien, enkä säädä tuntosavia yliherkälle niinkun monet tuntuvat tekevän. Henkilököhtaisesti tähän mennessä esitetty matsku on kyllä ollut yllättävänkin vakuuttavaa kun puhutaan kuitenkin 9kk päästä julkaistavasta pelistä. Jos lopullinen peli sitten onkin paska, niin toki olen valmis myöntämään myös sen.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

No jos nyt ajatellaan KZ1:stä, niin pelissähän oli järkyttävä framerate. Näyttää vähän erilaiselta tässä. Toki voihan olla, että ne tiputtaa vielä framet sinne ykkösen tasolle, kun eihän ne muuta osaa tehdä, koska nehän on tehny sen ykkösen missä oli huono tekoäly ja paska framerate.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Noin suljetuissa ympäristöissä siinä ei ole mitään ihmeellistä varsinkin kun pop-uppiakin oli nähtävissä. Mutta jos saavat sen pysymään hyvänä koko pelin ajan niin nostan pipoa. Takkuavat räiskinnät ovat piikki silmässä.

Ihan mielenkiinnosta, missä videossa näkyy pop-uppia? Ainakaan tossa part1 gameplay pätkässä en onnistunut moista huomaamaan vaikka katselin tota lähes hd tason videota muutamankin kerran.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Eh, yleensä demot tehdään esittelyä varten todella helpoiksi.
Mikä minua yleensä ärsyttää vaikeustason nostossa, on se että siinä yleensä puututaan kahteen asiaa:

1) Vihulaisten iskunkestävyys nousee
2) Vihulaisten osumatarkkuus paranee

Koskaan en ole vielä nähnyt, että vaikeustason nosto tarkoittaisikin sitä, että vastustaja tulisikin oikeasti fiksummaksi. Vaikeammalla tasolla ne ovat vain nopeampia, kestävämpiä ja tarkempia, mutta ihan yhtä tyhmiä puukäsiä kuin easy-tasolla. Vaikeustasoa muutetaan huijaamalla.

Jos Killzone oikeasti pystyy yhdistää inhimilliset vastustajat (laaki ja vainaa) hyvään tekoälyyn, niin pisteet kotiin ja heti. Mutta pelikehityksen historiaa tuntemalla: toivossa on hyvä elää, muttei kannata liian pahasti pettyä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ihan mielenkiinnosta, missä videossa näkyy pop-uppia? Ainakaan tossa part1 gameplay pätkässä en onnistunut moista huomaamaan vaikka katselin tota lähes hd tason videota muutamankin kerran.

Part kakkosessa ja 2:50 kohdassa.

Toki voihan olla, että ne tiputtaa vielä framet sinne ykkösen tasolle, kun eihän ne muuta osaa tehdä, koska nehän on tehny sen ykkösen missä oli huono tekoäly ja paska framerate.

Aaaand we're cut.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Teknisesti Killzone 2 on sitä tasoa, että ei tarvitse enää huolehtia. Nyt oikeastaan jää muut asiat jäljelle. Onko juoni mielenkiintoinen ja saadanko nettipeli toimimaan hyvin jne.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mikä minua yleensä ärsyttää vaikeustason nostossa, on se että siinä yleensä puututaan kahteen asiaa:

1) Vihulaisten iskunkestävyys nousee
2) Vihulaisten osumatarkkuus paranee

Koskaan en ole vielä nähnyt, että vaikeustason nosto tarkoittaisikin sitä, että vastustaja tulisikin oikeasti fiksummaksi. Vaikeammalla tasolla ne ovat vain nopeampia, kestävämpiä ja tarkempia, mutta ihan yhtä tyhmiä puukäsiä kuin easy-tasolla. Vaikeustasoa muutetaan huijaamalla.

Jos Killzone oikeasti pystyy yhdistää inhimilliset vastustajat (laaki ja vainaa) hyvään tekoälyyn, niin pisteet kotiin ja heti. Mutta pelikehityksen historiaa tuntemalla: toivossa on hyvä elää, muttei kannata liian pahasti pettyä.
AI:lle tulee loogisuus silloin kun koneet ottaa vallan. :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

En tiedä onko täällä ollut tätä pätkää:

Game play 4 min

:eek: Tässä alkaa olemaan aika kaaottisen näköistä menoa. Todella hyvä pätkä.

muoks: tämmöinen osui silmiin netin ihmeellisessä maailmassa: www.aigamedev.com. Killzonen tekoälyyn panostetaan paaaaljon enemmäin kuin ykkösen vastaavaan. Tämän luulisi olevan Zoukallekin tervetullut uutinen...
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

muoks: tämmöinen osui silmiin netin ihmeellisessä maailmassa: www.aigamedev.com. Killzonen tekoälyyn panostetaan paaaaljon enemmäin kuin ykkösen vastaavaan. Tämän luulisi olevan Zoukallekin tervetullut uutinen...

Aivan kuten ykkösen tekoälyyn panostettiin enemmän kuin mihinkään peliin ennen sitä.

IGN:n ennakko oli karvasta kalkkia GAF:fissa. Olisittepa nähneet :p

EDIT: Jaahas kai minussa on vain vikaa, mutta tuo uusin video oli selkeästi huonoin. Harvinaisen kunnianhimotonta matskua. Tiedä sitten ovatko soltut "super-idiot" moodissa demoa varten, mutta jos lopullinen AI on samaa tasoa niin terve.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tiedä sitten ovatko soltut "super-idiot" moodissa demoa varten, mutta jos lopullinen AI on samaa tasoa niin terve.
Esittelydemoissa AI on yleensä vedetty keskivertokonsolisotijan tasolle, jotta lehdistön edustajat ehtisivät muutamassa minuutin sessioissaan edetäkin johonkin, eivätkä kuolla kolmeatoista kertaa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Aivan kuten ykkösen tekoälyyn panostettiin enemmän kuin mihinkään peliin ennen sitä.

EDIT: Jaahas kai minussa on vain vikaa, mutta tuo uusin video oli selkeästi huonoin. Harvinaisen kunnianhimotonta matskua. Tiedä sitten ovatko soltut "super-idiot" moodissa demoa varten, mutta jos lopullinen AI on samaa tasoa niin terve.

Eiköhän GG tiedosta ykkösen ongelmat. Ykkösestä on kuitenkin jo "hieman" kulunut aikaa:rolleyes:

AI:sta ei tässä vaiheessa edes kannata puhua. Mikään peli ei ole valmis 9kk ennen julkaisua.
Mutta tietysti jos tässä ajassa ei mitään tapahdu niin sitten asia erikseen...
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

IGN:n ennakko oli karvasta kalkkia GAF:fissa. Olisittepa nähneet :p

Muutamaa erikoista kommentia lukuunottamatta tuohan on ihan jees preview. Ihmetyttää lähinnä vain tuo valittu asenne, teksti on kuin Zoukan kynästä ;) (kaikki on paskaa kunnes toisin todistetaan), joka ei ole lainkaan linjassa saitin yleisen preview kirjoittelun kanssa. Aivan kuin Killzonen kohdalla kriittisyysnupikkaa ruuvattaisiin pari napsua kireämmälle.

Samaan aikaan kuitenkin MGS4 esikatselmoidaan messiaaksi ja GTA4 vetelee 10 grafiikasta. Kaikkihan nuo pelit itsekin tulee ostettua, että periaatteessahan se nyt on ihan sama, mutta silti hiukan hämmästyttää.

Ja kun oikeen päästiin purnaamaan, niin tuota Little big Planet hypeä en kyllä ihan täysin tajua, onhan se söpö, mutta onko siellä jossain pelikin? En minä ainakaan jaksa vain näpräillä rakentelun kanssa, vaan tahdon loistavan tasohyppelyn. Minun kirjoissa juurikin Little Big planet on se Sonyn exclusiivi jota kohtaan on suurimmat epäluulot. Toivottavasti olen täysin väärässä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Esittelydemoissa AI on yleensä vedetty keskivertokonsolisotijan tasolle, jotta lehdistön edustajat ehtisivät muutamassa minuutin sessioissaan edetäkin johonkin, eivätkä kuolla kolmeatoista kertaa.

Olet sä varma, että ne ei ollu keskivertomoden tasolle vedettyjä? :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom